Oznámenie 14818 - MSS

Obsah

14818 - MSS
Vestník č. 79/2023 - 20.04.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Poprad
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00326470
Nábrežie Jána Pavla II 2802/3, 05801 Poprad
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Alena Uhrinová , Ing. Daniela Gerčák Polaštiková
Telefón: +421 527167259
Fax: +421 527721218
Email: alena.uhrinova@msupoprad.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.poprad.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/464484
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/1979
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
samospráva
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
ZBER, ODVOZ A ZHODNOTENIE BIOLOGICKY ROZLOŽITEĽNÉHO KUCHYNSKÉHO ODPADU Z DOMÁCNOSTI V MESTE POPRAD
Referenčné číslo: 4/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
90500000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je zber, odvoz a zhodnotenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu z domácností v meste Poprad (ďalej len BRKO) v zmysle Zákona č. 79/2015 Z. z., zatriedenie odpadu podľa Vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z. z, ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov v platnom znení do kategórie 20 01 08 biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad. Myslí sa tým BRKO z domácností od fyzických osôb. Predmetom zákazky sú nasledovné služby: zber, odvoz, zhodnotenie BRKO zo zberných nádob, umývanie a dezinfekcia zberných nádob, údržba zberných nádob.
Na základe skutočne vyzbieraného množstva kuchynského odpadu od fyzických osôb z domácností v rokoch 2021 a 2022 je predpokladané priemerné vyprodukované množstvo biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu od fyzických osôb z domácností cca 1 000 t/ročne, t.j. 2 000 t na celé obdobie trvania zmluvy - 24 mesiacov.
Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
436 245,28 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Celé územie mesta Poprad vrátane mestských častí: Spišská Sobota, Veľká, Kvetnica, Matejovce, Stráže pod Tatrami
II.2.4) Opis obstarávania:
Poskytnutie služby na obdobie 24 mesiacov od účinnosti rámcovej dohody, podrobne uvedené v súťažných podkladoch
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
436 245,28 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia stanovené v §32 ods. 1 Zákona o verejnom obstarávaní (ďalej len zákona).
2) Splnenie týchto podmienok uchádzač preukazuje dokladmi podľa §32 ods. 2 zákona.
Ak uchádzač nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2. písm. a) zákona, je povinný na účely preukázania podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Uvedená podmienka podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona sa netýka registra trestov pre právnické osoby a registra trestov pre fyzické osoby s obvyklým pobytom mimo územia SR, nakoľko tieto doklady nie je verejný obstarávateľ oprávnený získať z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu.
3) Podmienky účasti môže uchádzač preukázať aj:
a) v súlade s §39 zákona jednotným európskym dokumentom, alebo
b) v súlade s §152 zákona informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná za
rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu Európskej únie.
4) V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje
preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny dodávateľov a iná osoba podľa § 34 ods. 3 zákona len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepožaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podmienka účasti podľa:
1. § 34 ods. 1 písm. a) zákona. Uvedenú podmienku účasti preukazuje uchádzač/záujemca predložením zoznamu dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
2. § 34 ods. 1 písm. h) zákona. Uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy.
3. § 34 ods. 1 písm. j) zákona údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na poskytnutie služby
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona - zo zoznamu služieb musí vyplývať, že záujemca v relevantnom období realizoval služby rovnakého alebo podobného charakteru v kumulatívnej hodnote 400 000, EUR s DPH za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania. Za službu rovnakého charakteru verejný obstarávateľ považuje zber, odvoz a zhodnotenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu, za službu podobného charakteru zber, odvoz a zneškodnenie komunálneho odpadu.
2. podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona v nadväznosti na § 36 zákona uchádzač uvedie opatrenia environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy. Uchádzač preukáže a doloží, že je držiteľom platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva zodpovedajúceho EN ISO 14001 v oblasti predmetu zákazky, ktorým potvrdí splnenie noriem environmentálneho manažérstva. Verejný obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení environmentálneho manažérstva, avšak musia byť rovnocenné opatreniam na zabezpečenie environmentálneho manažérstva podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v súlade s § 36 zákona
3. podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona uchádzač predloží údaje o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má k dispozícii na poskytnutie služby. Uchádzač prostredníctvom zoznamu strojového vybavenia preukáže splnenie nasledovných podmienok na vozidlo - vozidlá a mechanizmy a to vrátane technického preukazu:

3a) zberové vozidlo/á na zber a odvoz BRKO hákové nosiče, ktoré umožňujú zber odpadu zo sklolaminátových kontajnerov s horným vhadzovaním a so spodným výsypom s jednotkovým objemom 1,1 m3 a z polopodzemných kontajnerov s jednotkovým objemom 1 m3 so špecifikáciou:
- emisná norma min. EURO 6,
- zberové vozidlo/á vybavené globálnym pozičným systémom (ďalej len GPS zariadeniami)

3b) vozidlo/á na umývanie a dezinfekciu nádob vozidlo/á, ktoré umožňujú umývanie a dezinfekciu sklolaminátových kontajnerov s horným vhadzovaním a so spodným výsypom s jednotkovým objemom 1,1 m3 a polopodzemných kontajnerov s jednotkovým objemom 1 m3 , so špecifikáciou:
- emisná norma min. EURO 6,
- zberové vozidlo/á vybavené globálnym pozičným systémom (ďalej len GPS zariadeniami)

3c) Verejný obstarávateľ pripúšťa možnosť použitia zberového/ých vozidla/iel na zber odpadu aj s umývacím zariadením a vysokotlakovým čističom alebo strojné zariadenie, ktoré zabezpečí umývanie zberných nádob so špecifikáciou:
- emisná norma min. EURO 6,
- zberové vozidlo/á vybavené globálnym pozičným systémom (ďalej len GPS zariadeniami)
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie:
a) súhlas podľa § 97 ods. 1 písm. c) zákona č.79/2015 Z. z. o odpadoch na prevádzkovanie zariadenia na zhodnoc. biologicky rozložiteľného komunál. odpadu alebo iný ekvivalentný doklad
b) potvrdenie o registrácii podľa § 98 ods. 1, 2 a 4 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch, alebo iný ekvivalentný doklad
c) rozhodnutie Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR na činnosť zber a preprava VŽP materiálu kategórie 3 písm. f) a písm. p) kuchynské odpady a separované použité potravinárske oleje určené na ďalšie spracovanie podľa čl. 14 písm. k) nariadenia ES č.1069/2009, alebo iný ekvivalentný
d) rozhodnutie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy na skladovanie VŽP materiálu kat. 3 kuchynský odpad a separované použité potravinárske oleje určené na ďalšie spracovanie podľa čl. 14 písm. k) nariadenia (ES) č.1069/2009 v rámci SR, alebo iný ekvivalentný doklad
e) rozhodnutie Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR o pridelení úradného čísla na činnosť: skladovanie VŽP materiálu kat.3 čl. 10 písm. p) kuchynský odpad/separované použité potravinárske oleje určené na ďalšie spracovanie podľa čl.14 písm. k) nariadenia (ES) č. 1069/2009, alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť.
f) zoznam ekologických vozidiel v zmysle ustanovenia § 4 ods. 4 a ods. 5 zákona č. 214/2021 Z. z. o podpore ekologických vozidiel cestnej dopravy

Predmetné doklady uchádzač predloží v rámci svojej ponuky.
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Úspešný uchádzač najneskôr pred podpisom rámcovej dohody, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania, bude povinný:
a) predložiť doklad o uzatvorenom poistení za škodu spôsobenú pri výkone činnosti (originál dokladu alebo úradne osvedčená kópia) a doklad o zaplatení poistného - ide napr. o škodu spôsobenú zbernými nádobami prípadne zbernými vozidlami
b) uviesť údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaj o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia v súlade s § 41 ods. 3 zákona,
c) verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorého subdodávateľ a subdodávateľ podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, majú v RPVS zapísaného konečného užívateľa výhod, ktorým je osoba podľa vyššie uvedeného bodu 1-13. Uchádzač predmetnú skutočnosť prehlási čestným vyhlásením pri podpise zmluvy.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 16.05.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 16.05.2023 11:00
Miesto: Otváranie ponúk je verejné a bude prebiehať výlučne elektronickou formou, prostredníctvom funkcionality
systému ERANET. Uchádzači, ktorí podali ponuku v lehote na predkladanie ponúk budú mať v systéme ERANET v rámci predmetnej zákazky sekciu "Otváranie ponúk", do ktorej vedia vstúpiť 15 min. pred otvorením ponúk. Manuál k
otváraniu ponúk sa nachádza na prihlasovacej stránke systému.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky v súlade s § 66 ods. 7 písm. b) ZVO , t.j. vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste.
2. Kritérium na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena za predmet zákazky v EURO s DPH. Rozhodovacie kritérium pre prípad zhody celkovej ceny predmetu zákazky: V prípade, že komisia identifikuje po predbežnom vyhodnotení ponúk na základe najnižšej ceny zhodné návrhy na prvom, druhom alebo treťom predbežnom mieste, komisia vyhodnotí na danom mieste ako lepšiu ponuku toho uchádzača, ktorý predložil nižšiu jednotkovú cenu vrátane DPH v položke č. 3 Návrhu na plnenie kritéria - Zhodnotenie/ nakladanie s BRKO, predpokladané množstvo vyzbieraného odpadu cca 2000 t za 24 mesiacov.
3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného systému ERANET na URL adrese. https://obstaravanie.eranet.sk. Verejný obstarávateľ týmto informuje, že všetky povinne zverejňované dokumenty vrátane súťažných podkladov a vysvetlení zverejní v súlade s § 64 ods. 4 zákona o VO v systéme ERANET na URL adrese: https://obstaravanie.eranet.sk/tenders v rámci zobrazenia detailu predmetného verejného obstarávania (priamy link: http://obstaravanie.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/1979
Verejný obstarávateľ záujemcov zároveň upozorňuje, že súťažné podklady a súvisiace prílohy sa na verejnom profile nachádzajú v needitovateľnej podobe. Editovateľná podoba podkladov sa záujemcom sprístupní po prihlásení sa do systému v sekcii Dokumenty v predmetnom verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po registrovaní sa do systému. Pri zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov budú títo záujemcovia informovaní. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez registrácie verejný obstarávateľ nemá evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov nebudú informovaní. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa do systému ERANET na URL: https://obstaravanie.eranet.sk .Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému ERANET. Registrácia do systému ERANET je bezplatná. Podmienky a pravidlá používania systému ERANET sú uvedené na: https://obstaravanie.eranet.sk v časti PODMIENKY a MANUÁL.
Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému ERANET:
OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux;
Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie;
Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies
4. Zábezpeka sa nevyžaduje.
5. Lehota poskytovania služby je 24 mesiacov ( bod II.2.7 tohto oznámenia) a bude sa počítať odo dňa účinnosti rámcovej dohody.
6.Zákazka nie je rozdelená na časti z dôvodu požadovanej ucelenej jednej služby. Požaduje sa ponuka na celý predmet zákazky. Predmet zákazky nie je možné rozdeliť na časti z dôvodu nadväznosti jednotlivých súvisiacich činností pri výkone zberu a odvozu odpadu a jeho zhodnotenia. Na trhu existuje vhodné prostredie na realizáciu hospodárskej súťaže ako celku.
7. Otváranie ponúk je možné sledovať v reálnom čase na portáli https://obstaravanie.eranet.sk pre uchádzačov, ktorí predložia ponuku. Systém zverejní návrhy na plnenie kritérií len tým uchádzačom, ktorí predložili ponuku.
8. Vzhľadom na podmienky plnenia rámcovej dohody je predmetné verejné obstarávanie zamerané na zelené VO.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
14.04.2023

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité