Oznámenie 14823 - MST

Obsah

14823 - MST
Vestník č. 79/2023 - 20.04.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Moldava nad Bodvou
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00324451
Školská 2, 04501 Moldava nad Bodvou
Kód NUTS: SK042
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Hilda Regulová Gajdošová, E&L Consulting, s.r.o., Sabinovská 12, 82102 Bratislava
Telefón: +421 903400529
Email: gajdosova@elconsulting.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): www.moldava.sk

Základná škola Severná
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35544295
Severná 21, , 04501 Moldava nad Bodvou
Kód NUTS: SK042
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Hilda Regulová Gajdošová, E&L Consulting, s.r.o., Sabinovská 12, 82102 Bratislava
Telefón: +421 903400529
Email: gajdosova@elconsulting.sk
Hlavná adresa(URL): www.zs2moldava.edupage.org
Mestské kultúrne stredisko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00135305
Hlavná 58, , 04501 Moldava nad Bodvou
Kód NUTS: SK042
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Hilda Regulová Gajdošová, E&L Consulting, s.r.o., Sabinovská 12, 82102 Bratislava
Telefón: +421 903400529
Email: gajdosova@elconsulting.sk
Hlavná adresa(URL): https://www.kulturamoldava.sk
Základná umelecká škola
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00135305
Hlavná 67, , 04501 Moldava nad Bodvou
Kód NUTS: SK042
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Hilda Regulová Gajdošová, E&L Consulting, s.r.o., Sabinovská 12, 82102 Bratislava
Telefón: +421 903400529
Email: gajdosova@elconsulting.sk
Hlavná adresa(URL): https://www.zusmoldava.edupage.org
Základná škola
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31302912
Československej armády 15 , 04501 Moldava nad Bodvou
Kód NUTS: SK042
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Hilda Regulová Gajdošová, E&L Consulting, s.r.o., Sabinovská 12, 82102 Bratislava
Telefón: +421 903400529
Email: gajdosova@elconsulting.sk
Hlavná adresa(URL): https://www.zsmoldava.edupage.org
Základná škola s vyučovacím jazykom maďarským – Alapiskola
Vnútroštátne identifikačné číslo: 51845598
Československej armády 15 , 04501 Moldava nad Bodvou
Kód NUTS: SK042
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Hilda Regulová Gajdošová, E&L Consulting, s.r.o., Sabinovská 12, 82102 Bratislava
Telefón: +421 903400529
Email: gajdosova@elconsulting.sk
Hlavná adresa(URL): https://www.gymnmold.edupage.org
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/464864
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/464864
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
1. ČASŤ: Elektrická energia na rok 2023, 2024 s opciou na roky 2025 až 2026 a 2. ČASŤ: Zemný plyn na rok 2024 s opciou na roky 2025 až 2026
Referenčné číslo: 2023/1/Moldava
II.1.2) Hlavný kód CPV
09310000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie a zemného plynu s prevzatím zodpovednosti za odchylku v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, pri dodržiavaní súvisiacich platných právnych predpisov Slovenskej republiky, technických podmienok a noriem a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete (ďalej len PDS) pre zmluvné obdobie za každé odberné miesto (ďalej len OM) verejného obstarávateľa, so zabezpečením distribúcie a požadovaných služieb súvisiacich s dodávkou a distribúciou elektriny a zemného plynu. Výsledkom verejného obstarávania bude rámcová dohoda na predpokladané obdobie od 00.00 hod. dňa 01.06.2023 do 24.00 hod. dňa 31.12.2023, od 00.00 hod. dňa 01.01.2024 do 24.00 hod. dňa 31.12.2024 s opciou od 00.00 hod. dňa 01.01.2025 do 24.00 hod. dňa 31.12.2026 pre elektrickú energiu a na predpokladané obdobie od 00.00 hod. dňa 01.01.2024 do 24.00 hod. dňa 31.12.2024 s opciou od 00.00 hod. dňa 01.01.2025 do 24.00 hod. dňa 31.12.2026 pre zemný plyn, avšak s postupným pristupovaním jednotlivých verejných obstarávateľov v závislosti od ukončenia ich predchádzajúcich zmluvných vzťahov podľa Prílohy č.3 k rámcovej dohode, ktorá je súčasťou súťažných podkladov. Zámerom verejného obstarávateľa je dosiahnuť zmluvný vzťah od roku 2023 do roku 2026 s tým, že v roku 2023 začne zmluvný vzťah na odber elektriny v mesiaci, kedy bude ukončené verejné obstarávanie, čo sa predpokladá najskôr od 1.6.2023. V nadväznosti na princíp efektívnosti a hospodárnosti má verejný obstarávateľ zámer dosiahnuť na zmluvné a opčné obdobie čo najlepšie ceny.
Pre aktuálnu zťaženú predvídateľnosť cenového vývoja komoditných zložiek pri energii aj plyne, prípadne regulovaných zložiek ceny, verejný obstarávateľ zvolil v súlade so zásadou opatrnosti taký postup, aby si vytvoril legitímny rámec pre posúdenie situácie na komoditnom trhu vo vzťahu k prípadnej aplikácii iných cenových konštrukcií na dlhšie casové obdobie a pre posúdenie aplikovateľnosti zmluvného vzťahu a vytvoril si zmluvný rámec na zmenu rámcovej dohody bez nového verejného obstarávania, ktorý bude zodpovedať prípadným zmenám v pripojení, resp. v počte odberných miest.

Podrobnosti sú uvedené v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
1 476 775,15 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Elektrická energia na rok 2023, 2024 s opciou na roky 2025 až 2026
Časť č.: 1.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
65310000-9
09310000-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Objekty jednotlivých verejných obstarávateľov podľa bodu 1. tejto kapitoly súťažných podkladov a podľa Prílohy č. 2 k rámcovej dohode
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie s prevzatím zodpovednosti za odchylku v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, pri dodržiavaní súvisiacich platných právnych predpisov Slovenskej republiky, technických podmienok a noriem a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete (ďalej len PDS) pre zmluvné obdobie za každé odberné miesto (ďalej len OM) verejného obstarávateľa, so zabezpečením distribúcie a požadovaných služieb súvisiacich s dodávkou a distribúciou elektriny. Výsledkom verejného obstarávania bude rámcová dohoda na predpokladané obdobie od 00.00 hod. dňa 01.06.2023 do 24.00 hod. dňa 31.12.2023, od 00.00 hod. dňa 01.01.2024 do 24.00 hod. dňa 31.12.2024 s opciou od 00.00 hod. dňa 01.01.2025 do 24.00 hod. dňa 31.12.2026 pre elektrickú energiu, avšak s postupným pristupovaním jednotlivých verejných obstarávateľov v závislosti od ukončenia ich predchádzajúcich zmluvných vzťahov podľa Prílohy č.3 k rámcovej dohode, ktorá je súčasťou súťažných podkladov. Zámerom verejného obstarávateľa je dosiahnuť zmluvný vzťah od roku 2023 do roku 2026 s tým, že v roku 2023 začne zmluvný vzťah na odber elektriny v mesiaci, kedy bude ukončené verejné obstarávanie, čo sa predpokladá najskôr od 1.6.2023. V nadväznosti na princíp efektívnosti a hospodárnosti má verejný obstarávateľ zámer dosiahnuť na zmluvné a opčné obdobie čo najlepšie ceny.
Pre aktuálnu zťaženú predvídateľnosť cenového vývoja komoditných zložiek pri energii, prípadne regulovaných zložiek ceny, verejný obstarávateľ zvolil v súlade so zásadou opatrnosti taký postup, aby si vytvoril legitímny rámec pre posúdenie situácie na komoditnom trhu vo vzťahu k prípadnej aplikácii iných cenových konštrukcií na dlhšie časové obdobie a pre posúdenie aplikovateľnosti zmluvného vzťahu a vytvoril si zmluvný rámec na zmenu rámcovej dohody bez nového verejného obstarávania, ktorý bude zodpovedať prípadným zmenám v pripojení, resp. v počte odberných miest.

Podrobnosti sú uvedené v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
1 199 056,40 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
43
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opis opcií: Pre aktuálnu sťaženú predvídateľnosť cenového vývoja komoditných zložiek pri energii aj plyne, prípadne regulovaných zložiek ceny, verejný obstarávateľ zvolil v súlade so zásadou opatrnosti taký postup, aby si vytvoril legitímny rámec pre posúdenie situácie na komoditnom trhu vo vzťahu k prípadnej aplikácii iných cenových konštrukcií na dlhšie časové obdobie a pre posúdenie aplikovateľnosti zmluvného vzťahu a možnosti ukončiť zmluvný vzťah.
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 2
II.2.1) Názov
Zemný plyn na rok 2024 s opciou na roky 2025 až 2026
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
09123000-7
65210000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Objekty jednotlivých verejných obstarávateľov podľa bodu 1. tejto kapitoly súťažných podkladov a podľa Prílohy č. 2 k rámcovej dohode
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu s prevzatím zodpovednosti za odchýlku v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, pri dodržiavaní súvisiacich platných právnych predpisov Slovenskej republiky, technických podmienok a noriem a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete (ďalej len PDS) pre zmluvné obdobie za každé odberné miesto (ďalej len OM) verejného obstarávateľa, so zabezpečením distribúcie a požadovaných služieb súvisiacich s dodávkou a distribúciou zemného plynu. Výsledkom verejného obstarávania bude rámcová dohoda na predpokladané obdobie od 00.00 hod. dňa 01.01.2024 do 24.00 hod. dňa 31.12.2024 s opciou od 00.00 hod. dňa 01.01.2025 do 24.00 hod. dňa 31.12.2026 pre zemný plyn, avšak s postupným pristupovaním jednotlivých verejných obstarávateľov v závislosti od ukončenia ich predchádzajúcich zmluvných vzťahov podľa Prílohy č.3 k rámcovej dohode, ktorá je súčasťou súťažných podkladov. Zámerom verejného obstarávateľa je dosiahnuť zmluvný vzťah od roku 2023 do roku 2026. V nadväznosti na princíp efektívnosti a hospodárnosti má verejný obstarávateľ zámer dosiahnuť na zmluvné a opčné obdobie čo najlepšie ceny.
Pre aktuálnu sťaženú predvídateľnosť cenového vývoja komoditných zložiek pri plyne, prípadne regulovaných zložiek ceny, verejný obstarávateľ zvolil v súlade so zásadou opatrnosti taký postup, aby si vytvoril legitímny rámec pre posúdenie situácie na komoditnom trhu vo vzťahu k prípadnej aplikácii iných cenových konštrukcií na dlhšie časové obdobie a pre posúdenie aplikovateľnosti zmluvného vzťahu a vytvoril si zmluvný rámec na zmenu rámcovej dohody bez nového verejného obstarávania, ktorý bude zodpovedať prípadným zmenám v pripojení, resp. v počte odberných miest.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
277 718,75 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
36
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opis opcií: Pre aktuálnu sťaženú predvídateľnosť cenového vývoja komoditných zložiek pri energii aj plyne, prípadne regulovaných zložiek ceny, verejný obstarávateľ zvolil v súlade so zásadou opatrnosti taký postup, aby si vytvoril legitímny rámec pre posúdenie situácie na komoditnom trhu vo vzťahu k prípadnej aplikácii iných cenových konštrukcií na dlhšie časové obdobie a pre posúdenie aplikovateľnosti zmluvného vzťahu a možnosti ukončiť zmluvný vzťah.
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti osobného postavenia sú uvedené v Súťažných podkladoch v Kapitole Kapitola A.2 - Podmienky účasti uchádzačov
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: nepožaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: nepožaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: nepožaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: nepožaduje sa
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 22.05.2023 12:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.09.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 22.05.2023 13:00
Miesto: otváranie ponúk sa uskutoční na kontaktnej adrese: E&L Consulting, s.r.o., Sabinovská 12, 821 02 Bratislava,
zasadačka 1.poschodie
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude realizované elektronicky "ON-LINE"
funkcionalitou EP EVO ver. 18. Viď Príručka k funkcionalite On-line sprístupnenie ponúk na
https://www.uvo.gov.sk/viacois-
evo/prirucky-5f7.html . Ponuky budú sprístupnené funkcionalitou EP EVO ver. 18 "On- line".
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Verejný obstarávateľ (VOb) podľa § 41 ods. 1 písm. a) b) ZVO vyžaduje, aby uchádzači predložili údaje o
subdodávateľoch a aby navrhovaní subdodávatelia spĺňali podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a
neexistovali u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO. Prípadné zadanie podielu
zákazky subdodávateľom bude podľa § 41 ZVO upravené v rámcovej dohode (RD).
2.VOb vyžaduje, aby úspešný uchádzač predložil pred podpisom RD informácie aj o ďalších subdodávateľoch v zmysle znenia § 2 ods. 1 písm. a) bod 7 z.č. 315/2016 Z. z. Podrobnejšie informácie sú v SP.
3. RD nadobudne platnosť podpisom zmluvných strán a účinnosť po splnení odkladacích podmienok uvedených v SP a v RD.
4.RD bude podpísaná s úspeš. uchádzačom len za predpokladu splnenia požiadaviek z.č. 315/2016 Z.z. (zápis v RPVS)
5.VO bude realizované v súlade s § 13 v spojení s § 20 ZVO prostredníctvom funkcionality EP EVO ver. 18, vrátane
komunikácie, predkladania a vyhodnocovania ponúk. Záujemca/uchádzač postupuje podľa pokynov uvedených v SP a na web stránke ÚVO https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.htmll. Prístup k zákazke v systéme EVO získa záujemca registráciou do EP EVO ak tak už neurobil skôr. Priamy a neobmedzený prístup k SP získa uchádzač na profile VOb. Vysvetľovanie SP sa bude realizovať prostredníctvom funkcionality EP EVO. Pre účely komunikácie a výmeny informácií vo verejnom obstarávaní sa za moment doručenia dôležitých písomností medzi VOb a záujemcom/uchádzačom, najmä písomností, s doručením ktorých ZVO spája plynutie lehôt, považuje deň odoslania takejto písomnosti funkcionalitou IS EVO.
6. Platba bude realizovaná mesačne na základe faktúry podľa skutočného objemu spotrebovanej elektrickej energie a plynu samostatne podľa jednotlivých odberných miest alebo formou mesačných faktúr za opakované plnenia s ročným vyúčtovaním podľa ročného odpočtu spotreby elektriny a plynu samostatne podľa jednotlivých odberných miest, a to podľa toho ako sa každý z verejných obstarávateľov rozhodne a ustanoví v realizačnej zmluve alebo objednávke.
7. VOb je oprávnený uplatniť opciu vždy za každý kalendárny rok samostatne.
8.Ostatné informácie sú v SP.
9.Predmetné VO nie je zelené, sociálne, inovatívne.
10. Zámerom VOb je dosiahnuť zmluvný vzťah od roku 2023 do roku 2026 s tým, že v roku 2023 začne zmluvný vzťah v mesiaci, kedy bude ukončené verejné obstarávanie, čo sa predpokladá najskôr od 1.6.2023. V nadväznosti na princíp efektívnosti a hospodárnosti má verejný obstarávateľ zámer dosiahnuť na zmluvné a opčné obdobie čo najlepšie ceny.
11. Pre aktuálnu sťaženú predvídateľnosť cenového vývoja komoditných zložiek pri energii aj plyne, prípadne
regulovaných zložiek ceny a tiež pre zohľadnenie možného vplyvu implementácie súdnej mapy, verejný obstarávateľ
zvolil v súlade so zásadou opatrnosti taký postup, aby si vytvoril legitímny rámec pre posúdenie situácie na komoditnom trhu vo vzťahu k prípadnej aplikácii iných cenových konštrukcií na dlhšie časové obdobie a pre posúdenie aplikovateľnosti zmluvného vzťahu po implementácii súdnej mapy a vytvoril si zmluvný rámec na zmenu rámcovej dohody bez nového verejného obstarávania, ktorý bude zodpovedať zmenám po aplikácii súdnej mapy.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
14.04.2023

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité