II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
1. ČASŤ: Elektrická energia na rok 2023, 2024 s opciou na roky 2025 až 2026 a 2. ČASŤ: Zemný plyn na rok 2024 s opciou na roky 2025 až 2026
Referenčné číslo: 2023/1/Moldava
II.1.2)
Hlavný kód CPV
09310000-5
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie a zemného plynu s prevzatím zodpovednosti za odchylku v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, pri dodržiavaní súvisiacich platných právnych predpisov Slovenskej republiky, technických podmienok a noriem a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete (ďalej len PDS) pre zmluvné obdobie za každé odberné miesto (ďalej len OM) verejného obstarávateľa, so zabezpečením distribúcie a požadovaných služieb súvisiacich s dodávkou a distribúciou elektriny a zemného plynu. Výsledkom verejného obstarávania bude rámcová dohoda na predpokladané obdobie od 00.00 hod. dňa 01.06.2023 do 24.00 hod. dňa 31.12.2023, od 00.00 hod. dňa 01.01.2024 do 24.00 hod. dňa 31.12.2024 s opciou od 00.00 hod. dňa 01.01.2025 do 24.00 hod. dňa 31.12.2026 pre elektrickú energiu a na predpokladané obdobie od 00.00 hod. dňa 01.01.2024 do 24.00 hod. dňa 31.12.2024 s opciou od 00.00 hod. dňa 01.01.2025 do 24.00 hod. dňa 31.12.2026 pre zemný plyn, avšak s postupným pristupovaním jednotlivých verejných obstarávateľov v závislosti od ukončenia ich predchádzajúcich zmluvných vzťahov podľa Prílohy č.3 k rámcovej dohode, ktorá je súčasťou súťažných podkladov. Zámerom verejného obstarávateľa je dosiahnuť zmluvný vzťah od roku 2023 do roku 2026 s tým, že v roku 2023 začne zmluvný vzťah na odber elektriny v mesiaci, kedy bude ukončené verejné obstarávanie, čo sa predpokladá najskôr od 1.6.2023. V nadväznosti na princíp efektívnosti a hospodárnosti má verejný obstarávateľ zámer dosiahnuť na zmluvné a opčné obdobie čo najlepšie ceny.
Pre aktuálnu zťaženú predvídateľnosť cenového vývoja komoditných zložiek pri energii aj plyne, prípadne regulovaných zložiek ceny, verejný obstarávateľ zvolil v súlade so zásadou opatrnosti taký postup, aby si vytvoril legitímny rámec pre posúdenie situácie na komoditnom trhu vo vzťahu k prípadnej aplikácii iných cenových konštrukcií na dlhšie casové obdobie a pre posúdenie aplikovateľnosti zmluvného vzťahu a vytvoril si zmluvný rámec na zmenu rámcovej dohody bez nového verejného obstarávania, ktorý bude zodpovedať prípadným zmenám v pripojení, resp. v počte odberných miest.
Podrobnosti sú uvedené v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
1 476 775,15
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Áno
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na:
všetky časti
II.2)
OPIS
Časť: 1
II.2.1)
Názov
Elektrická energia na rok 2023, 2024 s opciou na roky 2025 až 2026
Časť č.: 1.
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
65310000-9
09310000-5
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Objekty jednotlivých verejných obstarávateľov podľa bodu 1. tejto kapitoly súťažných podkladov a podľa Prílohy č. 2 k rámcovej dohode
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie s prevzatím zodpovednosti za odchylku v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, pri dodržiavaní súvisiacich platných právnych predpisov Slovenskej republiky, technických podmienok a noriem a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete (ďalej len PDS) pre zmluvné obdobie za každé odberné miesto (ďalej len OM) verejného obstarávateľa, so zabezpečením distribúcie a požadovaných služieb súvisiacich s dodávkou a distribúciou elektriny. Výsledkom verejného obstarávania bude rámcová dohoda na predpokladané obdobie od 00.00 hod. dňa 01.06.2023 do 24.00 hod. dňa 31.12.2023, od 00.00 hod. dňa 01.01.2024 do 24.00 hod. dňa 31.12.2024 s opciou od 00.00 hod. dňa 01.01.2025 do 24.00 hod. dňa 31.12.2026 pre elektrickú energiu, avšak s postupným pristupovaním jednotlivých verejných obstarávateľov v závislosti od ukončenia ich predchádzajúcich zmluvných vzťahov podľa Prílohy č.3 k rámcovej dohode, ktorá je súčasťou súťažných podkladov. Zámerom verejného obstarávateľa je dosiahnuť zmluvný vzťah od roku 2023 do roku 2026 s tým, že v roku 2023 začne zmluvný vzťah na odber elektriny v mesiaci, kedy bude ukončené verejné obstarávanie, čo sa predpokladá najskôr od 1.6.2023. V nadväznosti na princíp efektívnosti a hospodárnosti má verejný obstarávateľ zámer dosiahnuť na zmluvné a opčné obdobie čo najlepšie ceny.
Pre aktuálnu zťaženú predvídateľnosť cenového vývoja komoditných zložiek pri energii, prípadne regulovaných zložiek ceny, verejný obstarávateľ zvolil v súlade so zásadou opatrnosti taký postup, aby si vytvoril legitímny rámec pre posúdenie situácie na komoditnom trhu vo vzťahu k prípadnej aplikácii iných cenových konštrukcií na dlhšie časové obdobie a pre posúdenie aplikovateľnosti zmluvného vzťahu a vytvoril si zmluvný rámec na zmenu rámcovej dohody bez nového verejného obstarávania, ktorý bude zodpovedať prípadným zmenám v pripojení, resp. v počte odberných miest.
Podrobnosti sú uvedené v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
1 199 056,40
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
43
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.11)
Informácie o opciách
Opis opcií:
Pre aktuálnu sťaženú predvídateľnosť cenového vývoja komoditných zložiek pri energii aj plyne, prípadne regulovaných zložiek ceny, verejný obstarávateľ zvolil v súlade so zásadou opatrnosti taký postup, aby si vytvoril legitímny rámec pre posúdenie situácie na komoditnom trhu vo vzťahu k prípadnej aplikácii iných cenových konštrukcií na dlhšie časové obdobie a pre posúdenie aplikovateľnosti zmluvného vzťahu a možnosti ukončiť zmluvný vzťah.
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 2
II.2.1)
Názov
Zemný plyn na rok 2024 s opciou na roky 2025 až 2026
Časť č.: 2
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
09123000-7
65210000-8
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Objekty jednotlivých verejných obstarávateľov podľa bodu 1. tejto kapitoly súťažných podkladov a podľa Prílohy č. 2 k rámcovej dohode
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu s prevzatím zodpovednosti za odchýlku v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, pri dodržiavaní súvisiacich platných právnych predpisov Slovenskej republiky, technických podmienok a noriem a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete (ďalej len PDS) pre zmluvné obdobie za každé odberné miesto (ďalej len OM) verejného obstarávateľa, so zabezpečením distribúcie a požadovaných služieb súvisiacich s dodávkou a distribúciou zemného plynu. Výsledkom verejného obstarávania bude rámcová dohoda na predpokladané obdobie od 00.00 hod. dňa 01.01.2024 do 24.00 hod. dňa 31.12.2024 s opciou od 00.00 hod. dňa 01.01.2025 do 24.00 hod. dňa 31.12.2026 pre zemný plyn, avšak s postupným pristupovaním jednotlivých verejných obstarávateľov v závislosti od ukončenia ich predchádzajúcich zmluvných vzťahov podľa Prílohy č.3 k rámcovej dohode, ktorá je súčasťou súťažných podkladov. Zámerom verejného obstarávateľa je dosiahnuť zmluvný vzťah od roku 2023 do roku 2026. V nadväznosti na princíp efektívnosti a hospodárnosti má verejný obstarávateľ zámer dosiahnuť na zmluvné a opčné obdobie čo najlepšie ceny.
Pre aktuálnu sťaženú predvídateľnosť cenového vývoja komoditných zložiek pri plyne, prípadne regulovaných zložiek ceny, verejný obstarávateľ zvolil v súlade so zásadou opatrnosti taký postup, aby si vytvoril legitímny rámec pre posúdenie situácie na komoditnom trhu vo vzťahu k prípadnej aplikácii iných cenových konštrukcií na dlhšie časové obdobie a pre posúdenie aplikovateľnosti zmluvného vzťahu a vytvoril si zmluvný rámec na zmenu rámcovej dohody bez nového verejného obstarávania, ktorý bude zodpovedať prípadným zmenám v pripojení, resp. v počte odberných miest.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
277 718,75
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
36
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.11)
Informácie o opciách
Opis opcií:
Pre aktuálnu sťaženú predvídateľnosť cenového vývoja komoditných zložiek pri energii aj plyne, prípadne regulovaných zložiek ceny, verejný obstarávateľ zvolil v súlade so zásadou opatrnosti taký postup, aby si vytvoril legitímny rámec pre posúdenie situácie na komoditnom trhu vo vzťahu k prípadnej aplikácii iných cenových konštrukcií na dlhšie časové obdobie a pre posúdenie aplikovateľnosti zmluvného vzťahu a možnosti ukončiť zmluvný vzťah.
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie