Oznámenie 14523 - WYP

Obsah

14523 - WYP
Vestník č. 78/2023 - 19.04.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Banská Štiavnica
IČO: 00320501
Radničné námestie 1, 96924 Banská Štiavnica
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Ing. Drahoslav Lorinc
Telefón: +421 903804008
Fax: +421 456911207
Email: drahoslorinc@outlook.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): www.banskastiavnica.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/465375
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/465375
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Dobudovanie športovej infraštruktúry – štadión v Banskej Štiavnici.
Referenčné číslo: PLZ-DŠI- 01/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je rozšírenie a úprava existujúceho športového areálu v Banskej Štiavnici. V existujúcom areáli sa nachádza atletický ovál s tribúnou, dvojpodlažná sociálna budova a bufet s altánkom. V projekte sa uvažuje s výstavbou tréningového futbalového ihriska s hygienickým zázemím a skladom, a workoutového ihriska.
V existujúcom areáli pribudne nové workoutové ihrisko so street workoutovými prvkami a s EPDM plochou. Vedľa nového ihriska bude aj nová spevnená plocha zo zatrávňovacích dlažieb. Vedľa existujúcej sociálnej budovy pribudne nové osvetlenie. Na existujúci kamerový systém sa napojí nová kamera na sociálnu budovu, pre bezpečnosť workoutového ihriska.
Súčasťou bude nové tréningové futbalové ihrisko s umelým trávnikom a so stožiarovým osvetlením. Okolo ihriska bude záchytné oplotenie. V blízkosti predmetného ihriska budú nové objekty z kontajnerovou konštrukciou hygienické zázemie pre športovcov, ktoré bude obsahovať rozdelené šatne, sprchy a WC pre mužov a žien; skladový kontajner, v ktorom sa budú uskladňovať športové pomôcky. Objekty kontajnerov budú napojené na elektriku. Kontajner hygienického zázemia bude napojený aj na areálový rozvod vodovodu a bude odkanalizovaný do novej žumpy. Okolie kontajnerov bude zabezpečené aj novým kamerovým systémom. V blízkosti kontajnerov bude aj požiarna nádrž.
V areáli bude aj nová spevnená plocha zo zatrávňovacích dlažieb. Kvôli výškovým rozdielom v areáli sa pridajú gabiónové oporné múry a budú vykonané terénne úpravy. Parkovanie v areáli zostáva existujúce bez zmien.

Existujúce oplotenie a vstupná brána sa z časti zrekonštruuje, a z časti sa vymení aj s novým trasovaním okolo existujúcej tribúny a kontajnerových objektov, vstupná brána bude aj pri nových kontajneroch. Prístup k tréningovému futbalovému ihrisku bude aj cez existujúci vjazd na Pletiarskej ulici.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
875 256,28 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45236100-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Slovenská republika, Banská Štiavnica, k. ú. Banská Štiavnica, p.č. 4582/1, 4582/7, 4582/8, 4581/2, 2307/1
II.2.4) Opis obstarávania
Členenie na stavebné objekty:

Úpravy jestvujúceho štadióna:
SO-01.1 Oplotenie areálu a vstupná brána - rekonštrukcia exist. oplot.
SO-01.2 Oplotenie areálu a vstupná brána - prekládka oplot.
SO-02 Areálové osvetlenie - pri exist. štadióne
SO-03 Areálový rozvod slaboprúdu a CCTV - pri exist. štadióne
SO-04 Workout ihrisko
SO-04.1 Vsakovanie dažďových vôd - workout ihrisko
SO-05 Spevnená plocha pri workout ihrisku
SO-06 Terénne úpravy a oporné múry - workout ihrisko

Úprava tribúny:
SO-07 Prípojka elektriky - tribúna

Zázemie pre atletické kluby a tréningové ihrisko
SO-08 3x ISO kontajner 1CC - Šatne
SO-09 ISO kontajner 1AA - Sklad
SO-10 Prípojka elektriky - kontajnery
SO-11 Areálový vodovod
SO-12 Žumpa
SO-13 Areálový rozvod slaboprúdu a CCTV - kontajnery
SO-14 Terénne úpravy a oporné múry kontajner

Tréningové futbalové ihrisko:
SO-15 Tréningové futbalové ihrisko
SO-15.1 Futbalová striedačka
SO-16 Vsakovanie dažďových vôd - trén. fut. ihrisko
SO-17 Osvetlenie - trén. fut. ihrisko
SO-18 Terénne úpravy - trén. fut. ihrisko

Rôzne:
SO-19.1 Spevnená plocha - A
SO-19.2 Spevnená plocha - B
SO-19.3 Spevnená plocha - C
SO-19.4 Spevnená plocha - D
SO-20.1 Areálové osvetlenie - Spevnená plocha A
SO-20.2 Areálové osvetlenie - Spevnená plocha B
SO-20.3 Areálové osvetlenie - Spevnená plocha C
SO-20.4 Areálové osvetlenie - Spevnená plocha D

SO-21.1 Terénne úpravy a op. múr - Spevnená plocha A
SO-21.2 Terénne úpravy - Spevnená plocha B
SO-21.3 Terénne úpravy - Spevnená plocha C
SO-21.4 Terénne úpravy - Spevnená plocha D

SO-22 Fotovoltický systém
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
875 256,28 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 16
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných prostriedkov verejného obstarávateľa a prostriedkoch štátneho rozpočtu (Fondu na podporu športu, výzva Výstavba, rekonštrukcia a modernizácia športovej infraštruktúry, číslo 2022/002). Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nerealizovať zákazku, pokiaľ na ňu nezíska potrebné finančné prostriedky.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač a iná osoba, ktorej technické a odborné kapacity uchádzač využije na preukázanie podmienok technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti v súlade s § 34 ods. 3 ZVO musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO a ich splnenie preukáže podľa ustanovenia § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní formou predloženia dokladov alebo formou zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní, resp. formou jednotného európskeho dokumentu (JED) podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
V prípade, ak uchádzač so sídlom v Slovenskej republike preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 2 ZVO formou predloženia dokladov, nie je povinný predkladať vybrané doklady podľa § 32 ods. 2 ZVO, pretože verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (portál oversi.gov.sk).
Podľa § 32 ods. 3 ZVO uchádzač nie je povinný predkladať nasledovné doklady uvedené v ods. 2:
a)doklad z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci; výpis z registra trestov (Platí len v prípade, ak uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov právnickej osoby t.j. obchodné meno alebo názov a sídlo právnickej osoby, identifikačné číslo právnickej osoby, ak bolo pridelené, označenie registra, v ktorom je právnická osoba zapísaná). Bezúhonnosť právnickej osoby môže byť posúdená v zmysle § 10 a § 10a zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov. To znamená, že za výpis z registra trestov právnických osôb sa považuje aj zoznam zverejnený na stránke Generálnej prokuratúry SR a verejný obstarávateľ si overí bezúhonnosť právnickej osoby aj týmto spôsobom.)
(Platí len v prípade, ak uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov fyzickej osoby viď vzor súhlasu, ktorý je súčasťou týchto súťažných podkladov (Príloha I Údaje potrebné k vyžiadaniu výpisu/ov z registra trestov) všetkých členov orgánov a prokuristov spoločnosti. Ak uchádzač nesúhlasí s poskytnutím požadovaných údajov, výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace je povinný predložiť.)
b)potvrdenie zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu
c)potvrdenie miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu
d)potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace, že nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku
e)doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky

Uchádzač predkladá podľa § 32 ods. 1 a 2 ZVO len doklad uvedený v písmene f):
f)čestné vyhlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
a Prílohu I súťažných podkladov - Údaje potrebné k vyžiadaniu výpisu/ov z registra trestov

UPOZORNENIE:
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny dodávateľov, subdodávateľ a iná osoba podľa § 34 ods. 3 ZVO len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Finančné a ekonomické postavenie v zmysle § 33 zákona preukáže uchádzač predložením týchto dokladov a dokumentov:

Podľa § 33 ods.1 písm. a)
Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky.

Podľa § 33 ods. 1 písm. d)
Prehľad o celkovom obrate za posledné 3 hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

Prepočet inej meny na EUR vykoná uchádzač výmenným kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo vestníku.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Ad § 33 ods.1 písm. a)
1. Uchádzač predloží vyjadrenie banky, pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (ďalej spoločne aj len banka), v ktorej má vedený účet, o solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky (ďalej len vyjadrenie). Vyjadrenie nesmie byť staršie ako 3 mesiace pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Vyjadrenie banky musí obsahovať informácie o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, vrátane informácií o tom, či jeho bankový účet je alebo bol v nepovolenom debete a či jeho bankový účet je alebo bol predmetom exekúcie s tým, že vyjadrenie banky sa bude vzťahovať na obdobie od založenia účtu až po deň vystavenia potvrdenia, najviac však 3 roky pred dňom vystavenia potvrdenia. V prípade, že uchádzač má vedené účty vo viacerých bankách, predloží informáciu od každej z nich.

2. Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie v originálnom vyhotovení podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača o tom, že v iných bankách nemá vedené účty.


Ad § 33 ods.1 písm. d)
Uchádzač, ktorý má povinnosť zverejňovať riadne individuálne účtovné závierky, mimoriadne individuálne účtovné závierky a oznámenia o dátume schválenia účtovnej závierky v Registri účtovných závierok (ďalej len RUZ), ktorého správcom je Ministerstvo financií SR (http://www.registeruz.sk/), predloží informáciu, že predmetné dokumenty za požadované obdobie sú zverejnené v RUZ, spolu s odkazom na príslušný link. Uchádzač, ktorý nemá povinnosť zverejňovania riadnych individuálnych účtovných závierok, mimoriadnych individuálnych účtovných závierok a oznámení o dátume schválenia účtovnej závierky v RUZ, predloží požadované doklady v listinnej forme.

Minimálny celkový obrat za posledné 3 hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti (kumulatívne) musí byť min. 1.000.000,00 EUR alebo ekvivalent v inej mene.

V prípade nemožnosti predloženia uvedených dokladov z dôvodov pravidiel platiacich v krajine sídla uchádzača, môže splnenie tejto podmienky uchádzač preukázať iným dôkazovým prostriedkom so zodpovedajúcou informačnou hodnotou (napr. Audítorská správa).

Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED) podľa § 39 zákona o VO alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 zákona o VO.

Uchádzač môže na preukázanie ekonomického a finančného postavenia využiť technické a odborné kapacity inej osoby v súlade s § 33 ods. 2 zákona. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok ekonomického a finančného postavenia spoločne. Uchádzač v ponuke vkladá doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti pre ekonomické a finačné postavenie elektronicky do systému EVO v pdf naskenovanej forme originálov alebo úradne osvedčených kópií, ak nie je stanovené inak.

V prípade nemožnosti predloženia uvedených dokladov z dôvodov pravidiel platiacich v krajine sídla uchádzača, môže splnenie tejto podmienky uchádzač preukázať iným dôkazovým prostriedkom so zodpovedajúcou informačnou hodnotou (napr. Audítorská správa).
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní:

a) §34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak
také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,

b) § 34 ods. 1 písm. g) ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Ad a) zoznamom uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač preukáže uskutočnenie:
- minimálne jednej zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (výstavba, rekonštrukcia alebo modernizácia objektov športovej infraštruktúry ) v minimálnej hodnote 500 000,- EUR bez DPH.

Verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zohľadní u uchádzača jeho referencie zverejnené na portáli ÚVO v evidencii referencií podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, ak takéto referencie existujú.
Prepočet inej meny na EUR vykoná uchádzač výmenným kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo vestníku.

Ad b) Údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy:
Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii:

1.pracovníka s odbornou spôsobilosťou na výkon stavbyvedúceho,

Kvalifikačné požiadavky uchádzač preukáže predložením:
a) dokladu o odbornej spôsobilosti - osvedčenie SKSI alebo ekvivalentný doklad o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov - odborné zameranie - pozemné stavby, splnomocňujúce na vykonanie vybraných činnosti vo výstavbe podľa § 45 zákona č. 50/1976 Zb. stavebný zákon v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentom vydaným a akceptovaným v členských krajinách EÚ a Švajčiarskej konfederácie,

b) profesijného životopisu stavbyvedúceho, zo zoznamom realizovaných stavieb, z ktorého je zrejmá odborná prax pri výstavbe aspoň jednej stavby športového charakteru, súčasťou ktorej bola realizácia umelých trávnatých povrchov,

c) čestným vyhlásením pracovníka, že všetky údaje uvedené v životopise sú pravdivé a že bude k dispozícii počas celej doby realizácie stavby

2.Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v súlade s § 34 ods. 3 zákona. Ak ide o požiadavku v zmysle § 34 ods. 1 písm. g), uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti technická alebo odborná spôsobilosť, spoločne.
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa §114 zákona o VO, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil alebo vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované JED, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v bode III.1.3 tejto výzvy na predkladanie ponúk (ďalej aj "výzva") ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať.
Ak uchádzač preukazuje odbornú alebo technickú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, jednotný európsky dokument predloží aj za túto osobu.
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
1. Uvedené v súťažných podkladoch - v zmluve o dielo.

2. Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 15 000,00 EUR
Bližšie podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 16.05.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 16.05.2023 11:00
Miesto: Mestský úrad Banská Štiavnica, Radničné námestie č.1, 969 01 Banská Štiavnica.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ umožní účasť na sprístupnení elektronických častí ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.3.1 Postup zadávania podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na stránke www.evo.gov.sk. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO.

VI.3.2 Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované ktoré sú zverejnené na portáli EVO v časti Príručky a odporúčania pre systém EVO (http://www.uvo.gov.sk).

VI.3.3 Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme EVO a pre elektronické predkladanie ponuky prostredníctvom systému EVO je potrebné vykonať registráciu do zákazky realizovanej prostredníctvom systému EVO (www.evo.gov.sk). Záujemca o zákazku sa zaregistruje priamo v príslušnej zákazke, zverejnenej v zozname zákaziek na stránke Portál EVO, ktorej detaily sa zobrazia kliknutím na príslušnú ikonku na začiatku riadku s názvom zákazky.

VI.3.4 V prípade preukázateľného výpadku/nedostupnosti systému EVO možno komunikáciu medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi uskutočňovať aj písomne uchádzačmi podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, stanovených vo výzve na predkladanie ponúk v súťažných podkladoch.

VI.3.5 V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk.

VI.3.6 Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

VI.3.7 V rámci tejto súťaže sa uplatňujú ustanovenia § 112 ods. 7 písm. b) zákona o VO, teda verejný obstarávateľ uskutoční vyhodnotenie splnenia podmienok účasti po vyhodnotení ponúk podľa § 53 a § 54 zákona (super reverz).

VI.3.8 Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, nie je predmetné VO zelené, obstarávanie inovácií ani zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
17.04.2023

Redakčné opravy

17677 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 94/2023
V oznámení 14523-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Banská Štiavnica, Radničné námestie 1, 969 24 Banská Štiavnica zverejnenom vo VVO č. 078/2023 zo dňa 19.04.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 16.05.2023 10:00 Má byť: 30.05.2023 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 16.05.2023 11:00 Má byť: 30.05.2023 11:00
18921 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 104/2023
V oznámení 14523-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Banská Štiavnica, Radničné námestie 1, 969 24 Banská Štiavnica zverejnenom vo VVO č. 078/2023 zo dňa 19.04.2023 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 30.05.2023 10:00 Má byť: 14.06.2023 10:00 OPRAVA DÁTUMU IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 30.05.2023 11:00 Má byť: 14.06.2023 11:00
20419 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 116/2023
V oznámení 14523-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Banská Štiavnica, Radničné námestie 1, 969 24 Banská Štiavnica zverejnenom vo VVO č. 078/2023 zo dňa 19.04.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 14.06.2023 10:00 Má byť: 29.06.2023 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 14.06.2023 11:00 Má byť: 29.06.2023 11:00
21751 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 128/2023
V oznámení 14523-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Banská Štiavnica, Radničné námestie 1, 969 24 Banská Štiavnica zverejnenom vo VVO č. 078/2023 zo dňa 19.04.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 29.06.2023 10:00 Má byť: 31.07.2023 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 29.06.2023 11:00 Má byť: 31.07.2023 11:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité