III.1)
PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1)
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
Podľa ust. § 32 ods. 1 písm. e) ZVO:
Doklad o oprávnení podnikať výpis z obchodného registra ( právnická osoba podnikateľ, fyzická osoba podnikateľ zapísaný v obchodnom registri), výpis zo živnostenského registra( fyzická osoba podnikateľ, príspevková organizácia podnikateľ), resp. iný doklad o oprávnení dodávať uskutočňovať práce od hospodárskeho subjektu, ktorý je zapísaný v registri právnických osôb a podnikateľov.
-uchádzač nie je povinný predkladať tento doklad, pretože verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy, alebo Zoznam hospodárskych subjektov vedený ÚVO.
Podľa ust. § 32 ods. 1 písm. f) ZVO:
Doklad preukazujúci, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
-uchádzač nie je povinný predkladať tento doklad, pretože verejný obstarávateľ na overenie, či uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní využije verejne prístupný register hospodárskych subjektov so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní (register osôb so zákazom podľa § 183 ZVO, alebo Zoznam hospodárskych subjektov vedeným ÚVO.
III.1.2)
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok:
Nevyžaduje sa
III.1.3)
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok:
Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej v tomto bode aj ,,rozhodné obdobie) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ.
Uchádzač predloženým dokladom preukáže, že v rozhodnom období realizoval dodávky tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, a zároveň preukáže, že minimálne jedna takto realizovaná zákazka bola v hodnote rovnakej alebo vyššej ako 70 000 EUR bez DPH.
Pre účely vyhodnotenia splnenia podmienky účasti v zmysle tohto bodu za dodávku tovarov rovnakého alebo podobného charakteru je považovaná tovarová skupina patriaca pod CPV kód/y uvedené v tejto výzve.
III.2.2)
Podmienky vykonania zákazky
Doplňujúce informácie týkajúce sa dodania predmetu zákazky: Predávajúci (dodávateľ technológie) je povinný zúčastňovať sa na kontrolných dňoch stavebných prác pre zákazku s názvom: "Rekonštrukcia interiéru jestvujúceho pavilónu MŠ Malacky, Štúrova ul.", vyhlásenou verejným obstarávateľom Mestom Malacky, a zaväzuje sa poskytnúť zhotoviteľovi stavebných prác všetku požadovanú súčinnosť vedúcu k riadnej stavebnej príprave pre inštaláciu technológie, ktorá je predmetom tohto obstarávania. V prípade, ak úspešný uchádzač neposkytne požadovanú súčinnosť a pri inštalácii technológie vzniknú dodatočné nároky na stavebnú prípravu, ktorú mal predávajúci predpokladať, tieto náklady znáša predávajúci.