Oznámenie 14534 - WNT

Obsah

14534 - WNT
Vestník č. 78/2023 - 19.04.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Malacky
IČO: 00304913
Bernolákova 5188/1A, 90101 Malacky
Slovensko
Kontaktná osoba: PhDr. Matúš Džuppa, LL.M.
Telefón: +421 904281818
Email: dzuppa@ekoauris.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.transparex.sk/organization/sk/00304913/profile
Hlavná adresa(URL): https://www.transparex.sk/organization/sk/00304913/profile
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/465342
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/465342
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Kuchyňa a zázemie MŠ Malacky – Štúrova 139
II.1.2) Hlavný kód CPV
39314000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dodanie technológie kuchyne ako materiálno technického vybavenia do objektu MŠ v Malackách.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
75 298,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
p.č. 3630/85 k.ú. Malacky, okres Malacky
II.2.4) Opis obstarávania
Podrobný opis predmetu zákazky je súčasťou výzvy na predkladanie ponúk a jej príloh.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
75 298,00 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: ŠF EU
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa ust. § 32 ods. 1 písm. e) ZVO:
Doklad o oprávnení podnikať výpis z obchodného registra ( právnická osoba podnikateľ, fyzická osoba podnikateľ zapísaný v obchodnom registri), výpis zo živnostenského registra( fyzická osoba podnikateľ, príspevková organizácia podnikateľ), resp. iný doklad o oprávnení dodávať uskutočňovať práce od hospodárskeho subjektu, ktorý je zapísaný v registri právnických osôb a podnikateľov.
-uchádzač nie je povinný predkladať tento doklad, pretože verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy, alebo Zoznam hospodárskych subjektov vedený ÚVO.
Podľa ust. § 32 ods. 1 písm. f) ZVO:
Doklad preukazujúci, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
-uchádzač nie je povinný predkladať tento doklad, pretože verejný obstarávateľ na overenie, či uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní využije verejne prístupný register hospodárskych subjektov so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní (register osôb so zákazom podľa § 183 ZVO, alebo Zoznam hospodárskych subjektov vedeným ÚVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej v tomto bode aj ,,rozhodné obdobie) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ.

Uchádzač predloženým dokladom preukáže, že v rozhodnom období realizoval dodávky tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, a zároveň preukáže, že minimálne jedna takto realizovaná zákazka bola v hodnote rovnakej alebo vyššej ako 70 000 EUR bez DPH.

Pre účely vyhodnotenia splnenia podmienky účasti v zmysle tohto bodu za dodávku tovarov rovnakého alebo podobného charakteru je považovaná tovarová skupina patriaca pod CPV kód/y uvedené v tejto výzve.
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Doplňujúce informácie týkajúce sa dodania predmetu zákazky: Predávajúci (dodávateľ technológie) je povinný zúčastňovať sa na kontrolných dňoch stavebných prác pre zákazku s názvom: "Rekonštrukcia interiéru jestvujúceho pavilónu MŠ Malacky, Štúrova ul.", vyhlásenou verejným obstarávateľom Mestom Malacky, a zaväzuje sa poskytnúť zhotoviteľovi stavebných prác všetku požadovanú súčinnosť vedúcu k riadnej stavebnej príprave pre inštaláciu technológie, ktorá je predmetom tohto obstarávania. V prípade, ak úspešný uchádzač neposkytne požadovanú súčinnosť a pri inštalácii technológie vzniknú dodatočné nároky na stavebnú prípravu, ktorú mal predávajúci predpokladať, tieto náklady znáša predávajúci.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 27.04.2023 08:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Konflikt záujmov bude overený aj prostredníctvom služby KONFLIKT CHECK - automatizovaných funkcií informačného
systému TRANSPAREX, dostupný na https://www.transparex.sk/conflicts
2. Konečný užívateľ výhod podľa § 11 ods. 1 písm. c) bude overený prostredníctvom informačného systému
TRANSPAREX dostupný na https://www.transparex.sk/zoznam-osob-11-zvo
3. Kartel a kolúzia budú overené prostredníctvom služby KONFLIKT CHECK - - automatizovaných funkcií informačného
systému TRANSPAREX, dostupný na https://www.transparex.sk/conflicts
4. V prípade mimoriadne nízkej ponuky budú využité aj analytické informácie o všetkých predložených ponukách vo
verejnom obstarávaní (nie len víťazných) informačného systému TRANSPAREX https://www.transparex.sk/statistics
5. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom
obstarávaní elektronickou formou, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, prostredníctvom funkcionality
elektronickej platformy, dostupnej na https://eplatforma.vlada.gov.sk/ (ďalej len elektronická platforma), ktorou je
informačný systém elektronického verejného obstarávania EVO.
6. Ponuka sa predkladá prostredníctvom informačného systému EVO. Ponuku je možné predložiť registrovaným
používateľom IS EVO
7. Otváranie ponúk sa uskutoční v online prostrední IS EVO, zúčastniť sa na otváraní môžu všetci uchádzači, ktorí
predložia ponuku.
8. Nejedná sa o zelené VO, obstarávanie inovácií a VO nie je zamerané na sociálne aspekty.
9. Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
17.04.2023

Profil Obstarávateľa


Dôležité