Oznámenie 14555 - WNP

Obsah

14555 - WNP
Vestník č. 78/2023 - 19.04.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Centrum pre deti a rodiny Prešov
IČO: 00610607
Požiarnická 3, 08001 Prešov
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Robert Poklemba, PhD.
Telefón: +421 908346805
Email: robert.poklemba@cdrpresov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/465276
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/465276
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Výmena okien budovy Centra pre deti a rodiny Prešov – VII. ETAPA
Referenčné číslo: CDR VII.
II.1.2) Hlavný kód CPV
45421100-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zadávania zákazky je dodanie a montáž plastových okien vrátane príslušenstva a vysprávok okenných ostení podľa prílohy - predloženej špecifikácie (spolu 14 ks) a demontáž pôvodných drevených okien.

Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe špecifikácii.
V prípade, že v podkladoch zákazky bude uvedený konkrétny názov výrobku resp. odkaz na konkrétny výrobok, môže uchádzač predložiť aj ekvivalent k tomuto výrobku. V prípade že uchádzač predloží ekvivalent, musí spolu s ponukou doplniť aj technické údaje k ponúkanému ekvivalentu. Za ekvivalent sa považuje výrok s vlastnosťami a technickými parametrami rovnakými resp. lepšími, ako výrobok uvedený v podkladoch zákazky.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
14 343,44 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45215215-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Centrum pre deti a rodiny Prešov
Požiarnická 3, 080 01 Prešov
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zadávania zákazky je dodanie a montáž plastových okien vrátane príslušenstva a vysprávok okenných ostení podľa prílohy - predloženej špecifikácie (spolu 14 ks) a demontáž pôvodných drevených okien.

Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe špecifikácii.
V prípade, že v podkladoch zákazky bude uvedený konkrétny názov výrobku resp. odkaz na konkrétny výrobok, môže uchádzač predložiť aj ekvivalent k tomuto výrobku. V prípade že uchádzač predloží ekvivalent, musí spolu s ponukou doplniť aj technické údaje k ponúkanému ekvivalentu. Za ekvivalent sa považuje výrok s vlastnosťami a technickými parametrami rovnakými resp. lepšími, ako výrobok uvedený v podkladoch zákazky.

Verejný obstarávateľ vystaví úspešnému uchádzačovi na predmet zákazky objednávku. Termín realizácie predmetu zákazky je do 2 mesiacov odo dňa prevzatia staveniska. Úspešný uchádzač je povinný prevziať stavenisko do 5 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky.
Cenová ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať:
Identifikačné údaje uchádzača v rozsahu podľa povinnej prílohy č. 1 tejto výzvy, minimálne v rozsahu :
-obchodné meno/názov uchádzača,
-adresa sídla uchádzača,
-štatutárny orgán
-kontaktná osoba,
-telefón, fax, e-mail,
-IČO, DIČ, IČ DPH,
-bankové spojenie,
-kontaktná osoba s kontaktnými údajmi- tel. e-mail, fax,
Obsah identifikačných údajov musí byť podpísaný osobou oprávnenou konať za uchádzača alebo v jeho mene.
Vyplnený Návrh na plnenie kritérií podľa prílohy č.2 tejto výzvy, podľa pokynov určených na tvorbu ceny uvedených v tejto výzve.
Doklady a dokumenty preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa tejto výzvy.
Súhlas so spracovaním osobných údajov - povinná príloha č.4 výzvy

Nepredloženie niektorého z dokumentov alebo dokladov uvedených v popise požiadaviek si zakladá právo verejného obstarávateľa nezaradiť takúto ponuku do procesu vyhodnotenia cenových ponúk.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
14 343,44 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Pre naplnenie § 117 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač spĺňal nasledovné podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní.

Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní predložením:
dokladu o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
Čestného vyhlásenia, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Požadované doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti uvedené uchádzač môže predbežne v cenovej ponuke nahradiť:

-predložením dokladu o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov (§ 152 ods 1 zákona o verejnom obstarávaní),

alebo
-predložením čestného vyhlásenia, že spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia stanovené v prílohe tejto výzvy

Verejný obstarávateľ neuzatvorí zmluvu/nevystaví objednávku na plnenie predmetu zákazky ak budú u uchádzača existovať dôvody na vylúčenie podľa
§ 40 ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní (vznik konfliktu záujmov, ktorý nie je možné odstrániť inak).

Verejný obstarávateľ neuzatvorí zmluvu/nevystaví objednávku na plnenie predmetu zákazky ak uchádzač nebude zapísaný v registri partnerov verejného sektora podľa osobitného predpisu, ak sa na neho osobitný predpis zákon o registri partnerov verejného sektora vzťahuje vo väzbe na finančný limit predmetu zákazky a ak je to relevantné.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Cena zákazky musí zahŕňať všetky náklady spojené s plnením predmetu zákazky definovaným v bode 4 a v prílohách tejto výzvy s určenými technickými a funkčnými parametrami a návrh ceny bude tvoriť súčet cien jednotlivých položiek predmetu zákazky uvedených v rámci opisu predmetu zákazky a súvisiacich príloh tejto výzvy.

Verejný obstarávateľ bude vyhodnocovať cenové ponuky podľa predloženého návrhu na plnenie kritéria: Cena za predmet zákazky celkom (vrátane DPH), pričom navrhovaná cena celkom musí byť navrhnutá za celý predmet zákazky v zmysle opisu predmetu zákazky a príloh tejto výzvy.

Návrh ceny celkom za predmet zákazky musí zahŕňať všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a jeho riadnym plnením.

Návrh ceny návrh na plnenie kritéria verejný obstarávateľ žiada predložiť v ponuke v štruktúre a vo forme podľa prílohy č. 3 nasledovne:

-názov položky, jednotková cena položky bez DPH, cena za určené množstvo a rozsah danej položky celkom bez DPH
-cena celkom za všetky položky dodania predmetu zákazky bez DPH a cena celkom za všetky položky dodania predmetu zákazky s DPH (súčet cien všetkých položiek)

Ak uchádzač nie je platcom DPH, ním navrhovaná cena celkom za predmet zákazky bude zahŕňať aj čiastku DPH vo výške 0, hodnota zákazky cena celkom je konečná.
Na danú skutočnosť, že uchádzač nie je platcom DPH upozorní uchádzač uvedením tejto informácie v ponuke v povinnej prílohe č. 2.

Verejný obstarávateľ upozorňuje, že v prípade, ak úspešný uchádzač, ktorý v cenovej ponuke uviedol, že nie je platcom DPH a v priebehu postupu zadávania tejto zákazky alebo v priebehu plnenia predmetu zákazky sa stane platiteľom DPH, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH.

Uchádzač uvedie navrhovanú jednotkovú cenu položiek a cenu celkom za všetky položky v požadovanom rozsahu ako cenu celkom s DPH (v prípade neplatcu DPH ako cenu celkom cenu konečnú s DPH vo výške 0).

Verejný obstarávateľ vystaví úspešnému uchádzačovi na predmet zákazky objednávku. Termín realizácie predmetu zákazky je do 2 mesiacov odo dňa prevzatia staveniska. Úspešný uchádzač je povinný prevziať stavenisko do 5 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky.

Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov štátneho rozpočtu. Úhrada za zhotovenie diela bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku na základe daňového dokladu vystaveného poskytovateľom, splatnosť ktorého je do 30 dní odo dňa doručenia daňového dokladu. Neoddeliteľnou prílohou faktúry je preberací protokol podpísaný oprávneným zástupcom verejného obstarávateľa.

Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podľa prílohy - špecifikácie VO
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 10.05.2023 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Kritérium na vyhodnotenie ponúk
Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia Celková cena za celý predmet zákazky v EUR s DPH.

Spôsob vyhodnocovania ponúk
Po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na hodnotenie ponúk sa zostaví vzostupné poradie uchádzačov a vyhodnotí sa u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí splnenie požiadaviek na predmet zákazky a podmienok účasti. Tento spôsob vyhodnocovania možno v prípade vylúčenia uchádzača resp. ak uchádzač odmietne uzavrieť zmluvu postupne aplikovať na všetkých uchádzačov vzostupne podľa poradia. Verejný obstarávateľ vylúči z tohto verejného obstarávania uskutočňovaného formou prieskumu trhu uchádzača, ktorý nesplnil požiadavky na predmet zákazky alebo podmienky účasti. Na vyhodnotenie ponúk sa primerane použije § 53 zákona a na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa primerane použije § 40 zákona. Verejný obstarávateľ oznámi uchádzačom vylúčenie alebo výsledok vyhodnotenia ponúk.

Obsah ponuky
Vyplniť štruktúrované kritéria v IS EVO VER. 18.0.
Cenová ponuka na celý predmet zákazky.

Komunikácia
Verejný obstarávateľ určuje, že komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa uskutoční elektronicky, a to len prostredníctvom komunikačného rozhrania IS EVO VER. 18.0, ktorého webová adresa je uvedená v odseku I.3) tejto výzvy. Na ponuky doručené prostredníctvom iného komunikačného rozhrania alebo doručené mailom alebo doručené písomne prostredníctvom pošty resp. iného doručovateľa alebo doručené po lehote na predkladanie ponúk nebude verejný obstarávateľ prihliadať a budú vylúčené z tohto verejného obstarávania. Príručky, videonávody, často kladené otázky a všetky potrebné informácie týkajúce sa komunikačného rozhrania sú zverejnené na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html.

Ďalšie podmienky:
Ak by vo vymedzení predmetu zákazky alebo v iných dokumentoch tejto zákazky poskytnutých verejným obstarávateľom bola odvolávka na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, potom takýto odkaz dopĺňa verejný obstarávateľ slovami alebo ekvivalentný".
Verejný obstarávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za nasledovných podmienok: predložený ekvivalent bude spĺňať požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky; alebo predložený ekvivalent bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky; alebo predložený ekvivalent bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zákazky ako sú požiadavky verejného obstarávateľa na funkčnosť predmetu zákazky/zmluvy; alebo predložený ekvivalent nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť verejný obstarávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatie ekvivalentu; a prijatím predloženého ekvivalentu nesmie dôjsť k zvýšeným priamym
alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zákazky.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
17.04.2023

Profil Obstarávateľa


Dôležité