Oznámenie 14941 - MST

Obsah

14941 - MST
Vestník č. 81/2023 - 24.04.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Dunajská Streda
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00305383
Hlavná 50/16, 92901 Dunajská Streda
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Marek Havaš
Telefón: +421 902999349
Fax: +421 315903941
Email: klient@tenders.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): https://dunstreda.sk

E-VO, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37197331
Lovinského 22 , 81104 Bratislava - Staré Mesto
Kód NUTS: SK
Slovensko
Email: klient@tenders.sk
Hlavná adresa(URL): www.tenders.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/465215
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/465215
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Nákup, dodávka elektrickej energie, zabezpečenie jej distribúcie a prevzatie zodpovednosti za odchýlku v plnom rozsahu
Referenčné číslo: DS_01_2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
09310000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie, zabezpečenie distribúcie a prevzatie zodpovednosti za odchýlku na obdobie od 01.06.2023 31.12.2024 pre odberné miesta verejných obstarávateľov.
Verejný obstarávateľ uzatvorí Rámcovú dohodu s úspešným uchádzačom, pričom pre plánované obdobie 01.06.2023 - 31.12.2024 platí pravidlo:
a)cena Burzovej ceny elektriny Denná báza + marža obchodníka podľa vyhodnotenia ponúk,
b)v prípade poklesu Burzovej ceny elektriny vyhodnocovanie organizovaného krátkodobého trhu s elektrinou na území Slovenskej republiky, na základe analytických údajov, ktoré je úspešný uchádzač povinný zasielať verejnému obstarávateľovi, na pokyn verejného obstarávateľa zvyšnú kapacitu elektriny nakúpiť za túto zníženú cenu do konca obdobia t.j. 31.12.2024.
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
viď doplňujúce informácie.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie, zabezpečenie distribúcie a prevzatie zodpovednosti za odchýlku na obdobie od 01.06.2023 31.12.2024 pre odberné miesta verejných obstarávateľov.
Verejný obstarávateľ uzatvorí Rámcovú dohodu s úspešným uchádzačom, pričom pre plánované obdobie 01.06.2023 - 31.12.2024 platí pravidlo:
a)cena Burzovej ceny elektriny Denná báza + marža obchodníka podľa vyhodnotenia ponúk,
b)v prípade poklesu Burzovej ceny elektriny vyhodnocovanie organizovaného krátkodobého trhu s elektrinou na území Slovenskej republiky, na základe analytických údajov, ktoré je úspešný uchádzač povinný zasielať verejnému obstarávateľovi, na pokyn verejného obstarávateľa zvyšnú kapacitu elektriny nakúpiť za túto zníženú cenu do konca obdobia t.j. 31.12.2024.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritéria nákladov
Názov: Najnižšia výška pridanej obchodnej marže (Marža) predmetu obstarávania v percentách
Relatívna váha: 70
Názov: Najvyššia Odchýlka zúčtovania (Odchýlka) v percentách
Relatívna váha: 30
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 01.06.2023
Dátum ukončenia: 31.12.2024
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona
č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní).

Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 alebo
§ 152 zákona o verejnom obstarávaní v súlade s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Verejný obstarávateľ upozorňuje, že s ohľadom na zákon číslo 177/2018 Z.z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) v platnom znení nemá prístup do verejných registrov, z ktorých by si v procese vyhodnocovania splnenia podmienok účasti mohol zabezpečiť prístup k dokladom preukazujúcim splnenie podmienok účasti uchádzača v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.

Splnenie podmienky účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní: Jednotný európsky dokument na účely zákona o verejnom obstarávaní je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené Jednotným európskym dokumentom predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 55 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným obstarávateľom. Vzor Jednotného európskeho dokumentu predkladá verejný obstarávateľ v prílohe Súťažných podkladov. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť aj z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Verejný obstarávateľ požaduje, aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neuplatňuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neuplatňuje sa.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 18.05.2023 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.05.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 18.05.2023 09:05
Miesto: Mesto Dunajská Streda, budova Mestského úradu, Hlavná 50/16, 929 01 Dunajská Streda.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční v súlade s § 52 ZVO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ neuvádza výšku predpokladanej hodnoty zákazky vzhľadom spôsob nákupu komodity a kritérií na vyhodnotenie ponúk:
Verejný obstarávateľ uzatvorí Rámcovú dohodu s úspešným uchádzačom, pričom pre plánované obdobie 01.06.2023 - 31.12.2024 platí pravidlo:
a)cena Burzovej ceny elektriny Denná báza + marža obchodníka podľa vyhodnotenia ponúk,
b)v prípade poklesu Burzovej ceny elektriny vyhodnocovanie organizovaného krátkodobého trhu s elektrinou na území Slovenskej republiky, na základe analytických údajov, ktoré je úspešný uchádzač povinný zasielať verejnému obstarávateľovi, na pokyn verejného obstarávateľa zvyšnú kapacitu elektriny nakúpiť za túto zníženú cenu do konca obdobia t.j. 31.12.2024.

Zoznam odberných miest:
a. Mesto Dunajská Streda,
c. Základná umelecká škola Mvészeti Alapiskola,
d. Základná škola, Smetanov háj 286/9, Dunajská Streda,
e. Základná škola Zoltána Kodálya s vyučovacím jazykom maďarským - Kodály Zoltán Alapiskola, Komenského ulica 1219/1, Dunajská Streda - Dunaszerdahely,
f. Základná škola Gyulu Szabóa s vyučovacím jazykom maďarským - Szabó Gyula Alapiskola, Školská ulica 936/1, Dunajská Streda - Dunaszerdahely,
g. Základná škola Ármina Vámbéryho s vyučovacím jazykom maďarským - Vámbéry Ármin Alapiskola, Hviezdoslavova ul. 2094/2, Dunajská Streda - Dunaszerdahely ,
h. Základná škola, Jilemnického ulica 204/11, Dunajská Streda,
i. Mestské kultúrne stredisko Benedeka Csaplára - Csaplár Benedek Városi Mveldési Központ,
j. Municipal Real Estate Dunajská Streda, s.r.o.,
k. THERMALPARK DS, a.s.,
l. Gastro DS, s.r.o.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
17.04.2023

Redakčné opravy

17066 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 90/2023
V oznámení 14941-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Dunajská Streda, Hlavná 50/16, 929 01 Dunajská Streda zverejnenom vo VVO č. 081/2023 zo dňa 24.04.2023 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.5) Kritériá nákladov Namiesto: Najnižšia výška pridanej obchodnej marže (Marža) predmetu obstarávania v percentách Má byť: Najnižšia výška pridanej obchodnej marže predmetu obstarávania veurách (Aditívny koeficient - K) IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 18.05.2023 09:00 Má byť: 22.05.2023 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 18.05.2023 09:05 Má byť: 22.05.2023 09:05
18224 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 99/2023
V oznámení 14941-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Dunajská Streda, Hlavná 50/16, 929 01 Dunajská Streda zverejnenom vo VVO č. 081/2023 zo dňa 24.04.2023 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.4) Stručný opis Namiesto: Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie, zabezpečenie distribúcie a prevzatie zodpovednosti za odchýlku na obdobie od 01.06.2023 31.12.2024 pre odberné miesta verejných obstarávateľov. Verejný obstarávateľ uzatvorí Rámcovú dohodu s úspešným uchádzačom, pričom pre plánované obdobie 01.06.2023 - 31.12.2024 platí pravidlo: a)cena Burzovej ceny elektriny Denná báza + marža obchodníka podľa vyhodnotenia ponúk, b)v prípade poklesu Burzovej ceny elektriny vyhodnocovanie organizovaného krátkodobého trhu s elektrinou na území Slovenskej republiky, na základe analytických údajov, ktoré je úspešný uchádzač povinný zasielať verejnému obstarávateľovi, na pokyn verejného obstarávateľa zvyšnú kapacitu elektriny nakúpiť za túto zníženú cenu do konca obdobia t.j. 31.12.2024. Má byť: Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie, zabezpečenie distribúcie a prevzatie zodpovednosti za odchýlku na obdobie od 01.07.2023 31.12.2024 pre odberné miesta verejných obstarávateľov. Verejný obstarávateľ uzatvorí Rámcovú dohodu s úspešným uchádzačom, pričom pre plánované obdobie 01.07.2023 - 31.12.2024 platí pravidlo: a)cena Burzovej ceny elektriny Denná báza + marža obchodníka podľa vyhodnotenia ponúk, b)v prípade poklesu Burzovej ceny elektriny vyhodnocovanie organizovaného krátkodobého trhu s elektrinou na území Slovenskej republiky, na základe analytických údajov, ktoré je úspešný uchádzač povinný zasielať verejnému obstarávateľovi, na pokyn verejného obstarávateľa zvyšnú kapacitu elektriny nakúpiť za túto zníženú cenu do konca obdobia t.j. 31.12.2024. II.2.4) Opis obstarávania Namiesto: Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie, zabezpečenie distribúcie a prevzatie zodpovednosti za odchýlku na obdobie od 01.06.2023 31.12.2024 pre odberné miesta verejných obstarávateľov. Verejný obstarávateľ uzatvorí Rámcovú dohodu s úspešným uchádzačom, pričom pre plánované obdobie 01.06.2023 - 31.12.2024 platí pravidlo: a)cena Burzovej ceny elektriny Denná báza + marža obchodníka podľa vyhodnotenia ponúk, b)v prípade poklesu Burzovej ceny elektriny vyhodnocovanie organizovaného krátkodobého trhu s elektrinou na území Slovenskej republiky, na základe analytických údajov, ktoré je úspešný uchádzač povinný zasielať verejnému obstarávateľovi, na pokyn verejného obstarávateľa zvyšnú kapacitu elektriny nakúpiť za túto zníženú cenu do konca obdobia t.j. 31.12.2024. Má byť: Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie, zabezpečenie distribúcie a prevzatie zodpovednosti za odchýlku na obdobie od 01.07.2023 31.12.2024 pre odberné miesta verejných obstarávateľov. Verejný obstarávateľ uzatvorí Rámcovú dohodu s úspešným uchádzačom, pričom pre plánované obdobie 01.07.2023 - 31.12.2024 platí pravidlo: a)cena Burzovej ceny elektriny Denná báza + marža obchodníka podľa vyhodnotenia ponúk, b)v prípade poklesu Burzovej ceny elektriny vyhodnocovanie organizovaného krátkodobého trhu s elektrinou na území Slovenskej republiky, na základe analytických údajov, ktoré je úspešný uchádzač povinný zasielať verejnému obstarávateľovi, na pokyn verejného obstarávateľa zvyšnú kapacitu elektriny nakúpiť za túto zníženú cenu do konca obdobia t.j. 31.12.2024. II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému Namiesto: Dátum začatia: 01.06.2023 Má byť: Dátum začatia: 01.07.2023 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Namiesto: Verejný obstarávateľ neuvádza výšku predpokladanej hodnoty zákazky vzhľadom spôsob nákupu komodity a kritérií na vyhodnotenie ponúk: Verejný obstarávateľ uzatvorí Rámcovú dohodu s úspešným uchádzačom, pričom pre plánované obdobie 01.06.2023 - 31.12.2024 platí pravidlo: a)cena Burzovej ceny elektriny Denná báza + marža obchodníka podľa vyhodnotenia ponúk, b)v prípade poklesu Burzovej ceny elektriny vyhodnocovanie organizovaného krátkodobého trhu s elektrinou na území Slovenskej republiky, na základe analytických údajov, ktoré je úspešný uchádzač povinný zasielať verejnému obstarávateľovi, na pokyn verejného obstarávateľa zvyšnú kapacitu elektriny nakúpiť za túto zníženú cenu do konca obdobia t.j. 31.12.2024. Zoznam odberných miest: a. Mesto Dunajská Streda, c. Základná umelecká škola Mvészeti Alapiskola, d. Základná škola, Smetanov háj 286/9, Dunajská Streda, e. Základná škola Zoltána Kodálya s vyučovacím jazykom maďarským - Kodály Zoltán Alapiskola, Komenského ulica 1219/1, Dunajská Streda - Dunaszerdahely, f. Základná škola Gyulu Szabóa s vyučovacím jazykom maďarským - Szabó Gyula Alapiskola, Školská ulica 936/1, Dunajská Streda - Dunaszerdahely, g. Základná škola Ármina Vámbéryho s vyučovacím jazykom maďarským - Vámbéry Ármin Alapiskola, Hviezdoslavova ul. 2094/2, Dunajská Streda - Dunaszerdahely , h. Základná škola, Jilemnického ulica 204/11, Dunajská Streda, i. Mestské kultúrne stredisko Benedeka Csaplára - Csaplár Benedek Városi Mveldési Központ, j. Municipal Real Estate Dunajská Streda, s.r.o., k. THERMALPARK DS, a.s., l. Gastro DS, s.r.o. Má byť: Verejný obstarávateľ neuvádza výšku predpokladanej hodnoty zákazky vzhľadom spôsob nákupu komodity a kritérií na vyhodnotenie ponúk: Verejný obstarávateľ uzatvorí Rámcovú dohodu s úspešným uchádzačom, pričom pre plánované obdobie 01.07.2023 - 31.12.2024 platí pravidlo: a)cena Burzovej ceny elektriny Denná báza + marža obchodníka podľa vyhodnotenia ponúk, b)v prípade poklesu Burzovej ceny elektriny vyhodnocovanie organizovaného krátkodobého trhu s elektrinou na území Slovenskej republiky, na základe analytických údajov, ktoré je úspešný uchádzač povinný zasielať verejnému obstarávateľovi, na pokyn verejného obstarávateľa zvyšnú kapacitu elektriny nakúpiť za túto zníženú cenu do konca obdobia t.j. 31.12.2024. Zoznam odberných miest: a. Mesto Dunajská Streda, c. Základná umelecká škola Mvészeti Alapiskola, d. Základná škola, Smetanov háj 286/9, Dunajská Streda, e. Základná škola Zoltána Kodálya s vyučovacím jazykom maďarským - Kodály Zoltán Alapiskola, Komenského ulica 1219/1, Dunajská Streda - Dunaszerdahely, f. Základná škola Gyulu Szabóa s vyučovacím jazykom maďarským - Szabó Gyula Alapiskola, Školská ulica 936/1, Dunajská Streda - Dunaszerdahely, g. Základná škola Ármina Vámbéryho s vyučovacím jazykom maďarským - Vámbéry Ármin Alapiskola, Hviezdoslavova ul. 2094/2, Dunajská Streda - Dunaszerdahely , h. Základná škola, Jilemnického ulica 204/11, Dunajská Streda, i. Mestské kultúrne stredisko Benedeka Csaplára - Csaplár Benedek Városi Mveldési Központ, j. Municipal Real Estate Dunajská Streda, s.r.o., k. THERMALPARK DS, a.s., l. Gastro DS, s.r.o. IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 22.05.2023 09:00 Má byť: 29.05.2023 12:30 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 22.05.2023 09:05 Má byť: 29.05.2023 13:30

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité