Oznámenie 14644 - WNT

Obsah

14644 - WNT
Vestník č. 78/2023 - 19.04.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Nemocnica Poprad a. s.
IČO: 36513458
Banícka 803/28, 05845 Poprad
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Lucia Štrbová
Telefón: +421 910813539
Email: sp@tatratender.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/zakazky/9607?cHash=041822751a21b01129e9c008ad37d4ea
Hlavná adresa(URL): https://www.nemocnicapp.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/465012
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/465012
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Videoendoskopy pre gastroenteorológiu a videoendoskopická zostava
Referenčné číslo: 465012
II.1.2) Hlavný kód CPV
33168000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
1. Predmetom zákazky je dodanie Videoendoskopov pre gastroenteorológiu a videoendoskopickej zostavy pre Centrálne operačné sály vrátane poskytnutia súvisiacich služieb (ďalej len predmet zákazky). Predmet zákazky je rozdelený na dve (2) nižšie uvedené samostatné časti (ďalej aj Časti predmetu zákazky alebo len Časti ale aj jednotlivo ako Časť):
1.1 Časť I: Videoendoskopy pre gastroenteorológiu;
1.2 Časť II: Videoendoskopická zostava pre Centrálne operačné sály.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
169 943,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Videoendoskopy pre gastroenteorológiu
Časť č.: 1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Nemocnica Poprad, a.s., Banícka 803/28, 058 45 Poprad.
II.2.4) Opis obstarávania
1. Predmetom Časti I. predmetu zákazky je dodávka nižšie uvedených položiek vrátane poskytnutia súvisiacich služieb:
Položka č. 1 Videogastroskop 1 ks
Položka č. 2 Videokolonoskop 1 ks
Položka č. 3 Videoduodenoskop 1 ks

2. Podrobný opis Časti I. predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 1 Podrobný opis predmetu zákazky a cenová tabuľka Doplňujúcich informácií k výzve.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
67 363,00 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: NFP302020AZB5
Časť: 2
II.2.1) Názov
Videoendoskopická zostava pre Centrálne operačné sály
Časť č.: 2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Nemocnica Poprad, a.s., Banícka 803/28, 058 45 Poprad
II.2.4) Opis obstarávania
1. Predmetom Časti II. predmetu zákazky je dodávka videoendoskopickej zostavy pre Centrálne operačné sály 1 ks vrátane poskytnutia súvisiacich služieb.

2. Podrobný opis Časti II. predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 1 Podrobný opis predmetu zákazky a cenová tabuľka Doplňujúcich informácií k výzve.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
102 580,00 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: NFP302020AZB5
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Tejto súťaže sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa nasledovné podmienky účasti
týkajúce sa osobného postavenia vymedzené v ustanovení:
1.1 § 32 ods. 1 písm. e) ZVO: je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
1.2 § 32 ods. 1 písm. f) ZVO: nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v
Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

2.Spôsob preukázania splnenia podmienok podľa § 32 ods. 1 ZVO:
2.1 Splnenie podmienky účasti osobného postavenia v zmysle: § 32 ods. 1 písm. e) ZVO uvedenej v bode 1.1 vyššie
uchádzač preukáže predložením dokladu o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky;
2.2.Splnenie podmienky účasti osobného postavenia v zmysle: § 32 ods. 1 písm. f) ZVO uvedenej v bode 1.2 vyššie
preukáže uchádzač predložením čestného vyhlásenia;
2.3 Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia aj svojím zápisom v zozname
hospodárskych subjektov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len "ZHS") v súlade s § 152 ZVO.

3.Verejný obstarávateľ informuje záujemcov, že nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy
podľa osobitného predpisu, a teda uchádzač (ak nie je zapísaný v ZHS alebo ak doklady dočasne nenahrádza
predložením čestného vyhlásenia v zmysle bodu 4 nižšie) predloží za účelom preukázania splnenia podmienok účasti
osobného postavenia verejnému obstarávateľovi v ponuke všetky doklady podľa bodu 2. vyššie.

4.Uchádzač môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti predbežne nahradiť čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Vzor čestného vyhlásenia tvorí Prílohu č. 4
Doplňujúcich informácií k výzve.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Tejto súťaže sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa nasledovné podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia vymedzené v ustanovení:

1.2 § 33 ods. 1 písm. d) ZVO: Prehľad o celkovom obrate za posledné 3 hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v
závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
(i)ak ide o osobu, ktorá vedie podvojné účtovníctvo, z účtovnej závierky výkazy ziskov a strát s vyznačeným údajom o
celkovom obrate overené daňovým úradom alebo audítorom, alebo iným orgánom príslušným podľa predpisov platných
v krajine sídla uchádzača alebo
(ii)ak ide o osobu, ktorá vedie jednoduché účtovníctvo, z účtovnej závierky výkazy príjmov a výdavkov overené daňovým úradom alebo audítorom alebo iným orgánom príslušným podľa predpisov platných v krajine sídla uchádzača.

V prípade, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné
doklady/osvedčenia vydané podľa právnych noriem členského štátu.

V prípade, ak uchádzač nepreukazuje prehľad o celkovom obrate subjektom podnikajúcim počas rozhodujúceho obdobia v Slovenskej republike, celkové obraty vyjadrené v iných menách uchádzač preukáže v euro a prepočíta ich platným kurzom v čase vzniku daňovej povinnosti, podľa daňových zákonov v krajine sídla uchádzača. Požadované údaje predloží uchádzač vo forme vyhlásenia.

Uchádzač, ktorého výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch (ako súčasť účtovnej závierky) je uložený vo verejnej časti registra účtovných závierok na www.registeruz.sk a v plnom znení je verejne prístupný všetkým osobám, nie je povinný predložiť verejnému obstarávateľovi výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch.

2. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v súlade s ustanovením § 33 ods. 2 ZVO.

3. Uchádzač môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti predbežne nahradiť čestným vyhlásením, v
ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Vzor čestného vyhlásenia tvorí Prílohu č. 4
Doplňujúcich informácií k výzve.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardu pre Časť I. predmetu zákazky:
Celkový obrat dosiahnutý v požadovanom období musel byť najmenej 300 000,- EUR bez DPH (slovom tristotisíc euro).

Minimálna požadovaná úroveň štandardu pre Časť II. predmetu zákazky:
Celkový obrat dosiahnutý v požadovanom období musel byť najmenej 500 000,- EUR bez DPH (slovom päťstotisíc euro).
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Tejto súťaže sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa nasledovné podmienky účasti
týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti vymedzené v ustanovení:
1.1 § 34 ods. 1 písm. a) ZVO: Zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO.

2. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné
kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v súlade s ustanovením § 34 ods. 3 ZVO.

3. Uchádzač môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti predbežne nahradiť čestným vyhlásením, v
ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Vzor čestného vyhlásenia tvorí Prílohu č. 4
Doplňujúcich informácií k výzve.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Minimálna požadovaná úroveň štandardu pre Časť I. predmetu zákazky:
Zo zoznamu dodávok tovaru musí vyplynúť, že za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania uchádzač dodal tovar rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky v minimálnej kumulatívnom hodnote 65 000 EUR bez DPH (slovom šesťdesiatpäťtisíc euro).

Minimálna požadovaná úroveň štandardu pre Časť II. predmetu zákazky:
Zo zoznamu dodávok tovaru musí vyplynúť, že za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania uchádzač dodal tovar rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky v minimálnej kumulatívnom hodnote 100 000 EUR bez DPH (slovom stotisíc euro).

Za tovar rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je Časť I. aj II. predmetu zákazky sa považujú medicínske endoskopické zariadenia.
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Lehota dodania oboch Častí predmetu zákazky je šestnásť (16) týždňov odo dňa nadobudnutia účinnosti Kúpnej zmluvy.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 28.04.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami, postupovať v zmysle § 20 ZVO
prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO, tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a
podaní medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi, resp. záujemcami, počas celého procesu verejného obstarávania. Komunikácia bude prebiehať v slovenskom jazyku. Ďalšie informácie týkajúce sa spôsobu komunikácie sú uvedené v Doplňujúcich informáciách k výzve na predkladanie ponúk.

2.Požiadavky ustanovujúce spôsob predloženia ponúk a ich obsah sú uvedené v Doplňujúcich informáciách k výzve na
predkladanie ponúk.

3.Verejný obstarávateľ bude uplatňovať opatrenia upravené v § 10 ods. 4 ZVO a súvisiacich ustanoveniach ZVO voči
hospodárskym subjektom z tretích štátov, na základe ustanovení nariadenia vlády.

4.Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ak bude naplnená niektorá z podmienok uvedených v § 11 ods.1 ZVO.

5.Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia
zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je (i) zeleným verejným obstarávaním, (ii) obstarávaním inovácií ani (iii)
obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
18.04.2023

Profil Obstarávateľa


Dôležité