Oznámenie 14645 - WNT

Obsah

14645 - WNT
Vestník č. 78/2023 - 19.04.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Centrum sociálnych služieb prof. Karola Matulaya pre deti a dospelých
IČO: 00604879
Lipského 13, 84101 Bratislava - mestská časť Dúbravka
Slovensko
Kontaktná osoba: Andrea Janebová
Telefón: +421 264530560
Email: janebova@csspkm.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/private/profily/1286/show
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/465505
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/465505
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
organizácia v zriaďovateľskej pôsobnosti BSK
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Potraviny - mrazené potraviny
Referenčné číslo: ZNH 6/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
15220000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka mrazených potravín podľa podmienok uvedených v Prílohe č.3 - Rámcovej dohode na dodanie potravín. Podrobné vymedzenie predmetu a rozsahu zákazky je uvedené v Prílohe č.2 Špecifikácia predmetu obstarávania s cenami položiek. Neoddeliteľnou súčasťou predmetu zákazky je doprava, vykládka v mieste plnenia, vrátane ostatných služieb spojených s dodávkou predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ od uchádzačov požaduje povinnosť dodávať výrobky najvyššej kvality a plniť požiadavky stanovené legislatívou.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
4 330,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Centrum sociálnych služieb prof. Karola Matulaya pre deti a dospelých, Lipského 13, 841 01 Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodávka mrazených potravín podľa podmienok uvedených v Prílohe č.3 - Rámcovej dohode na dodanie potravín. Podrobné vymedzenie predmetu a rozsahu zákazky je uvedené v Prílohe č.2 Špecifikácia predmetu obstarávania s cenami položiek. Neoddeliteľnou súčasťou predmetu zákazky je doprava, vykládka v mieste plnenia, vrátane ostatných služieb spojených s dodávkou predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ od uchádzačov požaduje povinnosť dodávať výrobky najvyššej kvality a plniť požiadavky stanovené legislatívou.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
4 330,00 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Uchádzač musí byť oprávnený poskytovať predmet zákazky /§32 ods.1 písm. e) ZVO /
2.Uchádzač nesmie mať uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu /§32 ods.1 písm. f) ZVO/
3. U uchádzača nesmie existovať dôvod na vylúčenie podľa §40 ods.6 písm. f) ZVO ( existencia konfliktu záujmov).
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 26.04.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
18.04.2023

Profil Obstarávateľa


Dôležité