Oznámenie 16153 - MST

Obsah

16153 - MST
Vestník č. 86/2023 - 02.05.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31340822
Brečtanová 1, 83007 Bratislava - mestská časť Nové Mesto
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Patrícia Svrčková, PROCESS MANAGEMENT, s.r.o.
Telefón: +421 949885855
Email: evotipos@process-management.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): www.tipos.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/466493
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/466493
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Obchodná spoločnosť prevádzkujúca číselné lotérie, internetové hry a iné hazardné hry.
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Výroba, distribúcia a inštalácia nosičov RÝCHLA STÁVKA
Referenčné číslo: 014/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
39294100-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je výroba podlahových, pultových a závesných stojanov a iných formátov - nosičov podľa uvedenej technickej špecifikácie a počtu kusov vrátane súvisiacich služieb, ktorými sa rozumie distribúcia a inštalácia nosičov, podlahových, pultových a závesných stojanov - nosičov na predajných miestach spoločnosti TIPOS v rámci Slovenskej republiky podľa zadania. Vizuálne stvárnenie, ako aj technické parametre jednotlivých typov stojanov a nosičov sú uvedené vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
897 684,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30193500-3
22460000-2
79800000-2
22459100-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a. s., Brečtanová 1, 830 07 Bratislava a prevádzky na území Slovenskej republiky.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je výroba podlahových, pultových a závesných stojanov a iných formátov - nosičov podľa uvedenej technickej špecifikácie a počtu kusov vrátane súvisiacich služieb, ktorými sa rozumie distribúcia a inštalácia nosičov, podlahových, pultových a závesných stojanov - nosičov na predajných miestach spoločnosti TIPOS v rámci Slovenskej republiky podľa zadania. Vizuálne stvárnenie, ako aj technické parametre jednotlivých typov stojanov a nosičov sú uvedené vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Názov: Technické kritériá vybraných vzoriek nosičov
Relatívna váha: 40

Cena
Relatívna váha: 60
II.2.6) Odhadovaná hodnota
897 684,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov), alebo podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.

2. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.

3. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ nedovoľuje vyplniť iba globálny údaj.

4. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie na poskytnutie predmetu zákazky preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

5. Uchádzač preukáže osobné postavenie za každú inú osobu podľa § 33 ods. 2 a/alebo § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní ak takúto osobu využíva na preukázanie podmienok účasti podľa § 33 a/ alebo § 34 zákona o verejnom obstarávaní.

6. Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov potrebných na preukázanie splnenia podmienok účasti alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

7. Verejný obstarávateľ nemá oprávnenie použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) v znení zákona č. 221/2019 Z. z., a teda uchádzač je povinný na účely preukázania splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní predložiť doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, ak nepreukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 152 ods. 1 alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 2.1 podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní - prehľadom o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.


VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE:
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade predloženia jednotného európskeho dokumentu, verejný obstarávateľ nedovoľuje vyplniť iba globálny údaj. Verejný obstarávateľ oznamuje, že uchádzači môžu použiť elektronický formulár JED. Predvyplnený formulár JED-u bude zverejnený v Profile verejného obstarávateľa.

Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.

Na prepočet inej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok. Za rok 2023 kurzom ECB ku dňu vyhlásenia oznámenia v Úradnom vestníku EÚ.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uvedie celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač zároveň predloží z účtovnej závierky kópiu výkazov ziskov a strát, alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov, za požadované roky. Verejný obstarávateľ akceptuje aj predloženie informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok, ktorého správcom je Ministerstvo financií SR (http://www.registeruz.sk/). Minimálny celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti (kumulatívne) musí byť vo výške 1.500.000,00 Eur.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 3.1 podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.

3.2 podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní v nadväznosti na § 35 zákona o verejnom obstarávaní: uvedenie opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality; ktoré uchádzač použije pri plnení predmetu zákazky.

3.3 podľa § 34 ods. 1 písm. m) zákona o verejnom obstarávaní: vzorky tovaru.


VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE:
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade predloženia jednotného európskeho dokumentu, verejný obstarávateľ nedovoľuje vyplniť iba globálny údaj. Verejný obstarávateľ oznamuje, že uchádzači môžu použiť elektronický formulár JED. Predvyplnený formulár JED-u bude zverejnený v Profile verejného obstarávateľa.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne.

Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a ak ich uchádzač v ponuke identifikoval, prípadne ak na ne uviedol priamy odkaz a ak tieto referencie obsahujú všetky potrebné informácie, ktoré zoznam dodávok tovaru uvedený v bode 3.1 tejto časti súťažných podkladov musí obsahovať.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 3.1:
Uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.

Zoznam dodávok tovaru musí obsahovať minimálne dve (2) zákazky, pričom predmetom každej z nich bolo dodanie minimálne 100 kusov nosičov POS. Pod nosičmi POS pre tieto účely rozumieme podlahové, závesné a pultové stojany, samostatné pultové riešenia na eventy, 3D reklamné nosiče, prezentačné steny, reklamné tabule a pod. Za POS nosiče nie sú považované plagáty, brožúry alebo iné štandardné alebo neštandardné tlačoviny. Hodnota požadovaných zákaziek musí byť kumulatívne minimálne 50 000 Eur bez DPH.

V zozname dodávok tovaru musí byť uvedené:
- identifikácia odberateľa a kontakt na odberateľa, (kontaktná osoba, telefonické spojenie, alebo e-mailové spojenie)
- názov a stručný opis dodávky tovaru,
- zmluvná cena za dodávky tovaru v Eur bez DPH,
- termín dodania tovaru.

Pre odstránenie akýchkoľvek pochybností verejný obstarávateľ k obdobiu predchádzajúcich troch (3) rokov od vyhlásenia verejného obstarávania uvádza, že postup zadávania nadlimitnej zákazky sa považuje za vyhlásený dňom uverejnenia Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie. V zmysle ust. § 21 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, lehota určená podľa rokov sa končí uplynutím toho dňa, ktorý sa svojím označením zhoduje s dňom, keď došlo ku skutočnosti určujúcej začiatok lehoty, a ak taký deň v mesiaci nie je, končí sa lehota posledným dňom mesiaca.

K bodu 3.2:
Uchádzač predloží platný certifikát o zavedení systému riadenia kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie podmienok vyplývajúcich z normy ISO 9001 v oblasti súvisiacej s poskytovaním predmetu zákazky, prípadne iné dôkazy, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie požiadaviek na vystavenie certifikátu o zavedení systému manažérstva riadenia kvality. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ za účelom preukázania opatrení použitých na zabezpečenie kvality.

K bodu 3.3:
Uchádzač preukáže súlad ponúkaného tovaru so stanovenou špecifikáciou a technickými parametrami uvedenými vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov predložením vzorky ponúkaného tovaru. Každá vzorka ponúkaného tovaru bude označená obchodným menom (názvom) uchádzača, typom nosiča, podpisom, pečiatkou (uvedené údaje budú uvedené na lepiacej páske, pričom špagát bude pripevnený na vzorku tovaru a koniec špagáta bude prelepený lepiacou páskou).

Uchádzač predloží vzorky nasledovných nosičov:
3.3.1 Nosič A stojan na pult/stenu -1 kus;
3.3.2 Nosič B stojan podlahový - 1 kus;
3.3.3 Nosič C karabína s kartičkami 1 kus (vrátane deliacich kartičiek - 6 druhov po 1 ks (1 vrchná, 1 spodná kartička a 4 predelové kartičky);
3.3.4 Nosič D stojan nástenný 1 kus;
3.3.5 Nosič E sada magnetických fólií 1 sada;
3.3.6 Nosič F kartičky (produktové) 1 sada = 16 kusov produktových kartičiek, t. j. 4 ks kartičiek S, M, L, XL pre každú zo 4 lotériových hier.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 29.05.2023 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.10.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 29.05.2023 09:15
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční formou "on-line" sprístupnenia ponúk bez fyzickej účasti uchádzačov.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváraním ponúk sa rozumie ich on-line sprístupnenie, pričom systém EVO automaticky vytvorí zápisnicu z otvárania ponúk a odošle ju všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ v súlade s § 66 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní rozhodol, že vyhodnotenie
splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí.

2. K podmienkam účasti - JED: Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že ak hospodársky subjekt za účelom dočasného nahradenia dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti predkladá jednotný európsky dokument, nepovoľuje vyplniť iba globálny údaj.

3. V súlade s ust. § 20 zákona o verejnom obstarávaní sa bude komunikácia a výmena informácií vo verejnej súťaži
uskutočňovať výhradne elektronicky prostredníctvom elektronického prostriedku, spôsobom určeným funkcionalitou systému EVO (http://www.eplatforma.gov.sk), ktorý spĺňa všetky požiadavky stanovené v ust. § 20 zákona o verejnom obstarávaní. Moment doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality systému EVO je totožný s momentom odoslania týchto informácií do elektronického konta adresáta vytvoreného v systéme EVO, t. j. momentom, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie. Podrobnejšie informácie o komunikácii a výmene informácií v písomnej forme výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov sú uvedené v súťažných podkladoch.

4. Kritériom na vyhodnotenie ponúk predložených vo verejnej súťaži je najlepší pomer ceny a kvality: Kritérium 1 = Cena celkom za všetky nosiče v Eur bez DPH, zaokrúhlená na dve (2) desatinné miesta - váha 60 bodov. 1.2Kritérium 2 = Technické kritériá vzoriek nosičov: Nosič A stojan na pult/stenu, Nosič B stojan podlahový, Nosič F - kartičky (produktové) - váha 40 bodov. Kritérium 2 je rozdelené na ďalšie podkritéria. Bližšie informácie o jednotlivých podkritériach ako aj o spôsobe ich uplatnenia sú uvedené vo Zväzku 1, Časť 1.2 Kritériá na hodnotenie ponúk a spôsob ich uplatnenia súťažných podkladov.

5. Uchádzači sú povinní pred odoslaním ponuky cez systém EVO vyplniť aj Štruktúru ponuky (štruktúrované kritériá), kde tiež uvedú svoj návrh na plnenie kritérií, ktorý sa dá vyjadriť číslom - Cena celkom za všetky nosiče v Eur bez DPH.

6. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 25.000 EUR . Podrobnosti o zložení a vrátení zábezpeky sú uvedené vo Zväzku 1, Časť 1.1 Pokyny pre uchádzačov, Článok III. Príprava ponuky, bod 17 Zábezpeka k ponuke súťažných podkladov.

7. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie
zamerané na sociálne aspekty.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
26.04.2023

Redakčné opravy

18558 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 101/2023
V oznámení 16153-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a.s., Brečtanová 1, 830 07 Bratislava - mestská časť Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 086/2023 zo dňa 02.05.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 29.05.2023 09:00 Má byť: 29.05.2023 14:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 29.05.2023 09:15 Má byť: 29.05.2023 14:15

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité