Oznámenie 16374 - MSS

Obsah

16374 - MSS
Vestník č. 87/2023 - 03.05.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35919001
Dúbravská cesta 14, 84104 Bratislava - mestská časť Karlova Ves
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Mária Kokindová
Telefón: +421 258311120
Email: maria.kokindova@ndsas.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/9127
Hlavná adresa(URL): http://www.ndsas.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/466449
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/40756/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Príprava, výstavba, prevádzka a údržba diaľnic a rýchlostných ciest
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Štúdia realizovateľnosti, D1 Beharovce — Branisko, 2.profil
Referenčné číslo: 422210301
II.1.2) Hlavný kód CPV
71311220-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je vypracovanie štúdie realizovateľnosti v zmysle požadovaných variant a alternatív projektu organizácie výstavby pre úsek D1 Beharovce Branisko, 2. profil. Zákazka bude zahrňovať aj rekonštrukciu pravej tunelovej rúry. Súčasťou je aj vypracovanie Zámeru.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
235 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vypracovanie štúdie realizovateľnosti v zmysle požadovaných variant a alternatív projektu organizácie výstavby pre úsek D1Beharovce Branisko, 2. profil. Zákazka bude zahrňovať aj rekonštrukciu pravej tunelovej rúry. Súčasťou je aj vypracovanie Zámeru.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
235 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
10
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
1. K bodu: II.1.6) Informácie o častiach
Odôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky:
Verejný obstarávateľ odôvodňuje nerozdelenie zákazky na časti tým, že nerozdelenie predmetu zákazky je ekonomicky a administratívne výhodnejšie pri dodaní služby od jedného dodávateľa, keďže ide o špecifický druh služby, časovo bezprostredne na seba nadväzujúci. Rozdelenie na časti by mohlo predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia zákazky. Z technického hľadiska časti Zámeru sú spoločné s časťami Štúdie realizovateľnosti.

2. K bodu: II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému:
Zhotoviteľ sa zaväzuje doručiť dielo bez vád po zapracovaní pripomienok zo záverečného prerokovania (v troch vyhotoveniach v tlačenej forme) do sídla objednávateľa Štúdia realizovateľnosti do 180 dní a Zámer do 220 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Počas vykonávania diela je zhotoviteľ povinný dodržať časové míľniky uvedené v bodoch 5.2.1 až 5.2.5 časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov nasledovne:
5.2.1 Zhotoviteľ sa zaväzuje doručiť do sídla objednávateľa výsledky dopravno-inžinierskych prieskumov najneskôr do 70 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
5.2.2 Zhotoviteľ sa zaväzuje doručiť do sídla objednávateľa návrh dopravného modelu najneskôr do 100 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
5.2.3 Zhotoviteľ sa zaväzuje doručiť do sídla objednávateľa návrh trasovania variantov na základe dopravných vzťahov najneskôr do 110 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
5.2.4 Zhotoviteľ sa zaväzuje objednávateľovi predložiť komplexne posúdené varianty vzhľadom na dopravné vzťahy, inžinierskogeologický prieskum a životné prostredie za účelom ich prerokovania s objednávateľom do 120 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
5.2.5 Zhotoviteľ sa zaväzuje doručiť do sídla objednávateľa návrh analýzy nákladov a výnosov vypracovanú v súlade s Prílohou č. 2 časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov, najneskôr do 130 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "Zákon"), ktorých splnenie preukazuje podľa § 32 ods. 2 Zákona v spojení s § 152 Zákona.

2. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 Zákona, alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

3. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.

4. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

5. Verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii).

6. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 Zákona (Príloha č. 3 k časti A.1 súťažných podkladov). Uchádzač vyplní časti I. až III. JED-u a môže vyplniť len oddiel alfa: GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV. JED-u bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. JED-u.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepožaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 31.05.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 29.02.2024
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 31.05.2023 11:00
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Miesto on-line sprístupnenia ponúk je na webovej adrese:
https://josephine.proebiz.com/sk/tender/40756/summary
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle ZVO. Všetky prístupy do tohto on-line prostredia zo strany uchádzačov bude systém JOSEPHINE logovať a budú súčasťou protokolov v danom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Postup vo verejnom obstarávaní: verejná súťaž podľa § 66 ods. 7 písm. b) ZVO:
Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. V súlade s § 55 ods. 1 Zákona verejný obstarávateľ vyhodnotí splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.

2. Spôsob poskytnutia súťažných podkladov:
2.1 Uchádzač si môže prevziať súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa:
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/9127 alebo
2.2 v editovateľnej podobe na webovej adrese: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/40756/summary. Bližšie
informácie o systéme JOSEPHINE sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.1 Pokyny pre uchádzačov.

3. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si vyhľadali obstarávania prostredníctvom webovej stránky
verejného obstarávateľa, resp. v systéme JOSEPHINE (https://josephine.proebiz.com), a zároveň ktorí chcú byť
informovaní o prípadných aktualizáciách týkajúcich sa konkrétneho obstarávania prostredníctvom notifikačných e-mailov, aby v danom obstarávaní zaklikli tlačidlo ZAUJÍMA MA TO (v pravej hornej časti obrazovky). Záujemci/uchádzači, ktorí odporúčanie nebudú akceptovať, sa vystavujú riziku, že im obsah informácií k predmetnej zákazke nebude doručený.

4. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 12 000,00 EUR (slovom:
dvanásťtisíc eur). Podmienky zloženia, vrátenia alebo uvoľnenia zábezpeky ponuky sú bližšie špecifikované v bode 15 Zábezpeka časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov.

5. Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na
uzatvorenie Rámcovej dohody uvedenú v bode 29 časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov.

6. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia
zmluvy predmetné verejné obstarávanie nie je žiadne z uvedených:
a) zelené verejné obstarávanie;
b) obstarávanie inovácií;
c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
27.04.2023

Redakčné opravy

17091 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 90/2023
V oznámení 16374-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava - mestská časť Karlova Ves zverejnenom vo VVO č. 087/2023 zo dňa 03.05.2023 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) Doplňujúce informácie Namiesto: 4. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 12 000,00 EUR (slovom: dvanásťtisíc eur). Podmienky zloženia, vrátenia alebo uvoľnenia zábezpeky ponuky sú bližšie špecifikované v bode 15 Zábezpeka časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 5. Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzatvorenie Rámcovej dohody uvedenú v bode 29 časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. Má byť: 4. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 11 000,00 EUR (slovom: jedenásťtisíc eur). Podmienky zloženia, vrátenia alebo uvoľnenia zábezpeky ponuky sú bližšie špecifikované v bode 15 Zábezpeka časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 5. Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzatvorenie zmluvy uvedenú v bode 29 časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov.
19458 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 109/2023
V oznámení 16374-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava - mestská časť Karlova Ves zverejnenom vo VVO č. 087/2023 zo dňa 03.05.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 31.05.2023 10:00 Má byť: 08.06.2023 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 31.05.2023 11:00 Má byť: 08.06.2023 11:00
20217 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 115/2023
V oznámení 16374-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava - mestská časť Karlova Ves zverejnenom vo VVO č. 087/2023 zo dňa 03.05.2023 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: 2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 08.06.2023 10:00 Má byť: 19.06.2023 10:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 08.06.2023 11:00 Má byť: 19.06.2023 11:00
20722 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 119/2023
V oznámení 16374-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava - mestská časť Karlova Ves zverejnenom vo VVO č. 087/2023 zo dňa 03.05.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 19.06.2023 10:00 Má byť: 17.07.2023 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 19.06.2023 11:00 Má byť: 17.07.2023 11:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité