Oznámenie 16227 - WNT

Obsah

16227 - WNT
Vestník č. 87/2023 - 03.05.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Podtatranská knižnica v Poprade
IČO: 37781189
Podtatranská 1548/1, 05801 Poprad
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Rastislav Tapšák
Telefón: +421 911976973
Email: rasto.tapsak@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/466793
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/466793
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Verejný obstarávateľ podľa §7 ods. 1 písm. d) ZVO
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Tovary na zvýšenie kvality poskytovaných služieb v kultúrnej inštitúcii v rámci projektu „Bezpečnejšia Knižnica“
II.1.2) Hlavný kód CPV
30238000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Dodanie tovarov na zvýšenie kvality poskytovaných služieb v kultúrnej inštitúcii v rámci projektu Bezpečnejšia Knižnica
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
0,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Podtatranská knižnica v Poprade, Podtatranská 1548/1, 05801 Poprad
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodanie tovarov na zvýšenie kvality poskytovaných služieb v kultúrnej inštitúcii.

Zoznam tovarov:

Rezervačné zariadenie - 1ks

Samoobslužné stanice do knižnice - 1 ks

UHF bezdrôtový mikrofóny set - 2 ks

Podrobnejší opis a technické požiadavky tovarov sú uvedené v prílohe č.1 v súťažných podkladoch - Návrh uchádzača na plnenie kritéria.

Tovary požadujeme dodať vrátane dopravy, poistenia, obalového materiálu, montáže tovaru a zaškolenia osôb, resp.
ďalšími požiadavkami podľa Kúpnej zmluvy.

Pokiaľ sa v súťažných podkladoch nachádzajú údaje určujúce výrobný postup, značku, patent, materiál, typ, krajinu
pôvodu alebo výroby, môže uchádzač v ponuke predložiť aj ekvivalentné riešenie pri dodržaní min. množstva a
minimálnych kvalitatívnych a technických parametrov. Minimálnymi parametrami sa rozumejú parametre aspoň na
úrovni opisu, alebo kvalitatívne a technicky vyššie.

Uchádzač uvedie podrobný rozpis cien jednotlivých tovarov v prílohe č.1 - Návrh uchádzača na plnenie kritéria. Táto
príloha bude zároveň tvoriť prílohu č.1 Kúpnej zmluvy.

Lehota dodania tovarov: do 90 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy.

Úspešný uchádzač sa zaväzuje dodať tovary maximálne za ceny uvedené v jeho ponuke. Ceny uvedené v ponuke musia zahŕňať všetky náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky, teda aj DPH, hotové výdavky, náhradu za stratu času, cestovné, telekomunikačné výdavky a ďalšie náklady spojené s plnením predmetu zákazky vrátane požiadaviek a povinností, uvedených v zmluvných podmienkach ako prílohy č.2 tejto výzvy (v súťažných podkladoch).
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
0,00 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Integrovaný regionálny operačný program
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predpokladaná hodnota zákazky (ďalej aj ako PHZ) bude určená týmto prieskumom ako aritmetický priemer
predložených cenových ponúk.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f). zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neuplatňuje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neuplatňuje sa
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
V prípade, ak výsledná PHZ bude spadať do limitu v zmysle odseku 6 §117 ZVO pre zákazky na dodanie tovarov s
nízkou hodnotou (t.j. do 70.000 eur bez DPH), určenie predpokladanej hodnoty a určenie úspešného uchádzača bude
realizované jedným úkonom (jedným prieskumom trhu), pričom prieskum trhu je nástrojom na určenie predpokladanej
hodnoty zákazky v zmysle § 6 ods. 1 ZVO.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 16.05.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Jediným kritériom je najnižšia cena v eur s DPH za kompletné plnenie predmetu zákazky.

2. Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na
predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade
uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí
sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby
uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet
zákazky. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodnotení ponúk všetkým
uchádzačom. S úspešným uchádzačom bude uzatvorená Kúpna zmluva.

3. Spôsob predloženia ponuky: Prostredníctvom Informačného Systému Elektronického Verejného Obstarávania - IS EVO VER. 18.0 na adrese uvedenej v bode I.3) tejto výzvy. Ponuka sa predkladá nahrávaním súborov v bežne používaných a dostupných elektronických formátoch. Predkladať ponuky môžu len registrované a validované hospodárske subjekty. Verejný obstarávateľ nastavil v súvislosti s "on-line" sprístupnením ponúk štruktúrované kritéria, uchádzač ich musí v systéme EVO ver. 18.0 pri predkladaní ponuky vyplniť.

4. Požadujeme, aby ponuka obsahovala nasledovné doklady a údaje:
a) Návrh uchádzača na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk: v zložení ceny bez DPH, DPH, cena s DPH, prípadne ceny celkom (v prípade neplatcu DPH). Uchádzač uvedie návrh svojej cenovej ponuky vrátane identifikačných údajov: obchodné meno a sídlo uchádzača, IČO, DIČ a IČ DPH, v Prílohe č. 1 - Návrh uchádzača na plnenie kritéria.
b) Vyplnenú: Kúpnu zmluvu
c) Doklad o oprávnení dodávať požadované tovary : napr. výpis zo ŽR/OR SR. Uchádzač môže predložiť aj výpis z
registrov, zverejnených na internete. V prípade, ak uchádzač nepredloží doklad, verejný obstarávateľ použije údaje z
verejných registrov.

5. Uchádzač znáša všetky výdavky a náklady spojené s prípravou a predložením ponuky sám, bez akéhokoľvek
finančného nároku voči Verejnému obstarávateľovi.

6. Úspešný uchádzač predkladá faktúru za celý predmet plnenia, ktorý prevezme poverená osoba verejného
obstarávateľa na základe preberacieho protokolu/dodacieho listu. Splatnosť faktúry je 60 dní.

7. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/ uchádzačmi sa bude uskutočňovať elektronicky podľa § 20 zákona a to prostredníctvom Informačného Systému Elektronického Verejného Obstarávania - IS EVO VER. 18.0 na adrese uvedenej v bode I.3) tejto výzvy.

8. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej dokumentácie, môže ktorýkoľvek zo záujemcov písomne požiadať o ich vysvetlenie prostredníctvom informačného systému IS EVO ver. 18.0; požiadavka o vysvetlenie musí byť doručená najneskôr 3 pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.

9. Uchádzač je povinný zapracovať do svojej cenovej ponuky všetky povinnosti, vyplývajúce zo zmluvných ustanovení. S úspešným uchádzačom bude podpísaná Kúpna zmluva. Kúpna zmluva (ďalej aj ako zmluva) tvorí prílohu č.2 tejto výzvy. Uchádzač môže meniť zmluvné ustanovenia iba so súhlasom VO prostredníctvom inštitútu vysvetľovania súťažných podkladov a sprievodnej dokumentácií v zmysle bodu I.3) tejto výzvy. Všetko však za podmienky, že doplnené a zmenené požiadavky sa nebudú vymykať obvyklým obchodným zmluvným podmienkam, nebudú v rozpore s požadovanými podmienkami uvedenými v týchto súťažných podkladoch, nebudú v neprospech verejného obstarávateľa a nebudú mať za následok zvýšené náklady verejného obstarávateľa. Zmluva nesmie byť v rozpore so súťažnými podkladmi a s ponukou predloženou uchádzačom a nesmie byť v rozpore s platnými právnymi predpismi.

10. Verejný obstarávateľ nepripúšťa variantné riešenia
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
01.05.2023

Profil Obstarávateľa


Dôležité