Oznámenie 16491 - MSS

Obsah

16491 - MSS
Vestník č. 88/2023 - 04.05.2023

OZNÁMENIE O SOCIÁLNYCH A INÝCH SLUŽBÁCH - VEREJNÉ ZÁKAZKY

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
HLAVIČKA FORMULÁRA
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
TYP OZNÁMENIA
Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Základná škola s materskou školou
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36070998
Hargašova 5 , 84356 Bratislava - m. č. Záhorská Bystrica
Kód NUTS: SK01
Slovensko
Kontaktná osoba: Marcela Turčanová
Telefón: +421 908225248
Email: turcanova@apuen.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/zakazky/14915?cHash=2066e35668064f7c64f7693366d005f4
Hlavná adresa (URL): https://zshargasova.edupage.org/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/466714
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
https://josephine.proebiz.com/sk/tender/40848/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zabezpečenie stravovania pre detí MŠ a žiakov ZŠ v ZŠ s MŠ Hargašova 5 v Záhorskej Bystrici
Referenčné číslo: 1/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
55520000-1
II.1.3) Druh zákazky
Služby
II.1.4) Stručný opis
Predmetom tejto zákazky je vybrať dodávateľa, ktorý v priestoroch kuchyne a jedálne MŠ a ZŠ Hargašova v Záhorskej Bystrici bude zabezpečovať stravu (variť a vydávať stravu) deťom materskej a žiakom základnej školy a zamestnancom školy.
Základná škola poskytne k užívaniu priestory kuchyne na základnej škole vrátane vybavenia kuchyne, v ktorých bude úspešný uchádzač variť stravu pre detí, žiakov a zamestnancov. Zároveň budú dodávateľovi poskytnuté k užívaniu aj priestory kuchyne a jedálne na materskej škole, ktoré sú prioritne určené na výdaj stravy žiakom. Kuchyňa a jedáleň na materskej škole nie je vybavená potrebnou technikou, tú si musí podľa uváženia zabezpečiť dodávateľ.

Kvalitatívne, objemové a ostatné požiadavky na stravu sú určené v zmysle Aplikácie princípov k materiálno-spotrebným normám a receptúram pre školské stravovanie. Polievky ani hlavné jedlo poskytovateľ nebude zahusťovať potravinami s obsahom lepku (múkou s obsahom lepku). Úspešný uchádzač pre detí MŠ (potenciálny počet stravníkov 218) zabezpečí desiatu, obed (1 hlavné jedlo) a olovrant v určených hodinách. Pre žiakov ZŠ (potenciálny počet stravníkov 785) úspešný uchádzač zabezpečí obed (výber z 2 hlavných jedál) s výdajom v určené hodiny. Pre zamestnancov školy (potenciálny počet stravníkov 86) úspešný uchádzač zabezpečí obed (výber z 2 hlavných jedál) s výdajom v určené hodiny.

Predpokladaná hodnota zákazky vyjadruje max. príjem dodávateľa, ktorý môže získať v prípade uplatnenia všetkých opcií (t.j. 5 ročného trvania zmluvy) a pravidelného stravovania všetkých potenciálnych stravníkov.
Ročný max. príjem dodávateľa je 1 496 666,67 EUR v prípade stravovania všetkých potenciálnych stravníkov. Reálny počet stravníkov bude závisieť od kvality poskytovania služieb (najmä chutného a zdravého jedla).
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 7 483 333,35 EUR
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
55523100-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Hargašova 5, Záhorská Bystrica
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom tejto zákazky je vybrať dodávateľa, ktorý v priestoroch kuchyne a jedálne MŠ a ZŠ Hargašova v Záhorskej Bystrici bude zabezpečovať stravu (variť a vydávať stravu) deťom materskej a žiakom základnej školy a zamestnancom školy.
Základná škola poskytne k užívaniu priestory kuchyne na základnej škole vrátane vybavenia kuchyne, v ktorých bude úspešný uchádzač variť stravu pre detí, žiakov a zamestnancov. Zároveň budú dodávateľovi poskytnuté k užívaniu aj priestory kuchyne a jedálne na materskej škole, ktoré sú prioritne určené na výdaj stravy žiakom. Kuchyňa a jedáleň na materskej škole nie je vybavená potrebnou technikou, tú si musí podľa uváženia zabezpečiť dodávateľ.

Kvalitatívne, objemové a ostatné požiadavky na stravu sú určené v zmysle Aplikácie princípov k materiálno-spotrebným normám a receptúram pre školské stravovanie. Polievky ani hlavné jedlo poskytovateľ nebude zahusťovať potravinami s obsahom lepku (múkou s obsahom lepku). Úspešný uchádzač pre detí MŠ (potenciálny počet stravníkov 218) zabezpečí desiatu, obed (1 hlavné jedlo) a olovrant v určených hodinách. Pre žiakov ZŠ (potenciálny počet stravníkov 785) úspešný uchádzač zabezpečí obed (výber z 2 hlavných jedál) s výdajom v určené hodiny. Pre zamestnancov školy (potenciálny počet stravníkov 86) úspešný uchádzač zabezpečí obed (výber z 2 hlavných jedál) s výdajom v určené hodiny.

Predpokladaná hodnota zákazky vyjadruje max. príjem dodávateľa, ktorý môže získať v prípade uplatnenia všetkých opcií (t.j. 5 ročného trvania zmluvy) a pravidelného stravovania všetkých potenciálnych stravníkov.
Ročný max. príjem dodávateľa je 1 496 666,67 EUR v prípade stravovania všetkých potenciálnych stravníkov. Reálny počet stravníkov bude závisieť od kvality poskytovania služieb (najmä chutného a zdravého jedla).
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 7 483 333,35 EUR
II.2.7) Lehota trvania zmluvy alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.14) Doplňujúce informácie
Zmluva sa uzatvára na 12 mesiacov, pričom verejný obstarávateľ má právo využiť opciu, ktorou predĺži trvanie služby o ďalších 12 mesiacov, pričom opciu môže uplatniť najviac 4 krát (teda zmluva môže trvať za uplatnenia opcií najviac 5 rokov).
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.4) Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Zoznam a stručný opis pravidiel a kritérií: Verejný obstarávateľ uplatňuje podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods.1 ZVO v celkom rozsahu a technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní (predchádzajúce skúsenosti s poskytovaním služieb školského stravovania).
Konkrétne informácie o rozsahu a spôsobe preukázania splnenia podmienok účasti sú uvedené v Súťažných podkladoch.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Verejný obstarávateľ úspešnému uchádzačovi bude prenajímať priestory kuchyne a jedálne na základnej škole a priestory jedálne na materskej škole. Zároveň verejný obstarávateľ bude prenajímať úspešnému uchádzačovi aj vybavenie kuchyne - zariadenia potrebné na prípravu stravy. Všetky informácie súvisiace s prenájmom priestorov a zariadení sú uvedené v nájomnej zmluve.

Všetky informácie týkajúce sa poskytovania stravy deťom materskej školy a žiakom základnej školy sú uvedené v zmluve o zabezpečení stravovania a jej príloh. Odplata za poskytovanie stravovacích služieb je určená príslušnými všeobecno-záväznými právnymi predpismi, najmä Finančným pásmom na nákup potravín na jedno jedlo podľa vekových skupín vydané MŠVVaŠ SR (tzv. príspevok na jedlo), Nariadením vlády č. 668/2004 (tzv. príspevok na mzdy a réžiu) a príslušnými VZN MČ Záhorská Bystrica (VZN určujúce konkrétne finančné pásmo a VZN, ktorým sa zavádza mesačný príspevok na réžijné náklady poskytovateľa). Podrobné informácie sú súčasťou Súťažných podkladov a Zmluvy o zabezpečení služieb stravovania a ich príloh.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 29.05.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.4) POSTUPY PRESKÚMAVANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
28.04.2023

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité