Oznámenie 17462 - MSS

Obsah

17462 - MSS
Vestník č. 92/2023 - 11.05.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
METRO Bratislava, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35732881
Primaciálne námestie 1, 81101 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Miriama Ščamborová
Telefón: +421 903456672
Email: miriama.scamborova@metroba.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): www.metroba.sk
Hlavná adresa(URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/zakazky/9354
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/467427
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/2010
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
akciová spoločnosť vo vlastníctve verejných obstarávateľov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Parkovacie domy
Referenčné číslo: 03_2023_NL
II.1.2) Hlavný kód CPV
71240000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je vypracovať a dodať projektovú dokumentáciu v rozsahu zámer pre zisťovacie konanie posúdenia vplyvu na životné prostredie (EIA) alebo jeho zmeny, správu o hodnotení vplyvov navrhovanej činnosti na životné prostredie alebo jej zmeny, a to v súlade s ustanoveniami zákona č. 24/2006 Z.z. o posudzovaní vplyvov na životné prostredie a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, vypracovanie úplnej projektovej dokumentácie pre územné rozhodnutie (DÚR) a vypracovanie úplnej projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie (DSP) a výkon odborného autorského dohľadu projektanta pre Časť 1: Parkovací dom - Wolkrova a pre Časť 2: Parkovací dom - Saratovská.
Podrobný opis predmetu zákazky je dostupný v súťažných podkladoch a v ich prílohách na linku https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/2010.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
153 940,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Parkovací dom - Wolkrova
Časť č.: Časť 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71320000-7
71300000-1
71242000-6
71246000-4
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Muchovo námestie 12, 852 71 v MČ Bratislava Petržalka
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vypracovať a dodať projektovú dokumentáciu v rozsahu zámer pre zisťovacie konanie posúdenia vplyvu na životné prostredie (EIA) alebo jeho zmeny, správu o hodnotení vplyvov navrhovanej činnosti na životné prostredie alebo jej zmeny, a to v súlade s ustanoveniami zákona č. 24/2006 Z.z. o posudzovaní vplyvov na životné prostredie a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, vypracovanie úplnej projektovej dokumentácie pre územné rozhodnutie (DÚR) a vypracovanie úplnej projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie (DSP) a výkon odborného autorského dohľadu projektanta pre Časť 1: Parkovací dom - Wolkrova.
Podrobný opis predmetu zákazky je dostupný v súťažných podkladoch a v ich prílohách na linku https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/2010.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
70 431,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
15
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške 1 000 EUR pre Časť 1: Parkovací dom - Wolkrova. Podrobnosti o skladaní zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.

Lehoty plnení v rámci zákazky sú stanovené v Zmluve o dielo. V tomto oznámení sa dĺžka trvania zákazky nastavila s odhadom na 15 mesiacov, pretože súčasťou Zmluvy o dielo je aj výkon odborného autorského dohľadu projektanta počas predpokladanej výstavby 2025-2026.

Spoločnosť METRO Bratislava a.s. a Hlavné mesto SR Bratislava (ďalej aj ako Objednávateľ alebo Odberateľská organizácia) postupujú v tomto obstarávaní v súlade s ustanoveniami § 1 ods. 8 ZVO in-house verejné obstarávanie, pričom sa toto verejné obstarávanie neuskutoční spoločne v mene a na účet všetkých zúčastnených verejných obstarávateľov, ale beneficientom výsledku verejného obstarávania je výlučne Hlavné mesto SR Bratislava, ktoré s úspešným uchádzačom uzatvorí Zmluvu o dielo pre každú časť zákazky samostatne. Riadením tohto verejného obstarávania je poverená spoločnosť METRO Bratislava a.s., pričom z tohto pohľadu sa dá pokladať aj za poskytovateľa podporných činností vo verejnom obstarávaní. Nositeľom práv a povinností zo Zmluvy o dielo bude však už výlučne Hlavné mesto SR Bratislava na strane Odberateľa/ Objednávateľa. Písomnou zmluvou v tejto veci je Zmluva o spolupráci a poskytnutí služieb zo dňa 23.1.2023 medzi METRO Bratislava a.s. a Hlavným mestom SR Bratislava. Tento postup však nemá žiadne účinky a vplyv na proces verejného obstarávania, naceňovanie predmetu zákazky a samotné ponuky uchádzačov.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Parkovací dom - Saratovská
Časť č.: Časť 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71320000-7
71300000-1
71242000-6
71246000-4
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Muchovo námestie 12, 852 71 v MČ Bratislava Petržalka
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vypracovať a dodať projektovú dokumentáciu v rozsahu zámer pre zisťovacie konanie posúdenia vplyvu na životné prostredie (EIA) alebo jeho zmeny, správu o hodnotení vplyvov navrhovanej činnosti na životné prostredie alebo jej zmeny, a to v súlade s ustanoveniami zákona č. 24/2006 Z.z. o posudzovaní vplyvov na životné prostredie a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, vypracovanie úplnej projektovej dokumentácie pre územné rozhodnutie (DÚR) a vypracovanie úplnej projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie (DSP) a výkon odborného autorského dohľadu projektanta pre Časť 2: Parkovací dom - Saratovská.
Podrobný opis predmetu zákazky je dostupný v súťažných podkladoch a v ich prílohách na linku https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/2010.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
83 509,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
15
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške 1 000 EUR pre Časť 2: Parkovací dom - Saratovská. Podrobnosti o skladaní zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.

Lehoty plnení v rámci zákazky sú stanovené v Zmluve o dielo. V tomto oznámení sa dĺžka trvania zákazky nastavila s odhadom na 15 mesiacov, pretože súčasťou Zmluvy o dielo je aj výkon odborného autorského dohľadu projektanta počas predpokladanej výstavby 2025-2026.

Spoločnosť METRO Bratislava a.s. a Hlavné mesto SR Bratislava (ďalej aj ako Objednávateľ alebo Odberateľská organizácia) postupujú v tomto obstarávaní v súlade s ustanoveniami § 1 ods. 8 ZVO in-house verejné obstarávanie, pričom sa toto verejné obstarávanie neuskutoční spoločne v mene a na účet všetkých zúčastnených verejných obstarávateľov, ale beneficientom výsledku verejného obstarávania je výlučne Hlavné mesto SR Bratislava, ktoré s úspešným uchádzačom uzatvorí Zmluvu o dielo pre každú časť zákazky samostatne. Riadením tohto verejného obstarávania je poverená spoločnosť METRO Bratislava a.s., pričom z tohto pohľadu sa dá pokladať aj za poskytovateľa podporných činností vo verejnom obstarávaní. Nositeľom práv a povinností zo Zmluvy o dielo bude však už výlučne Hlavné mesto SR Bratislava na strane Odberateľa/ Objednávateľa. Písomnou zmluvou v tejto veci je Zmluva o spolupráci a poskytnutí služieb zo dňa 23.1.2023 medzi METRO Bratislava a.s. a Hlavným mestom SR Bratislava. Tento postup však nemá žiadne účinky a vplyv na proces verejného obstarávania, naceňovanie predmetu zákazky a samotné ponuky uchádzačov.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Tohto verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Viac informácií je uvedených v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 07.06.2023 12:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 29.12.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 07.06.2023 12:30
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Miestom on-line otvárania ponúk je elektronický systém ERANET.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: On-line otvárania ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení v elektronickom systéme ERANET budú uchádzačom zverejnené informácie v zmysle § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Obstarávateľská organizácia týmto informuje, že všetky povinne zverejňované dokumenty vrátane súťažných podkladov a vysvetlení zverejní v súlade s § 64 ods. 4 ZVO v systéme ERANET na URL adrese:
https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/2010.

2. Obstarávateľská organizácia záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po registrovaní sa do systému. Pri zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov budú títo záujemcovia informovaní. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez registrácie nemá obstarávateľská organizácia evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov nebudú informovaní.

3. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa do systému ERANET na URL: https://obstaravanie.eranet.sk. Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému. Registrácia do systému ERANET je bezplatná. Podmienky a pravidlá používania systému sú uvedené na: https://obstaravanie.eranet.sk v časti Podmienky a manuál.

4. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému ERANET: OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux; Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie; Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies.

5. Zábezpeka sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške 1 000 EUR pre Časť 1: Parkovací dom - Wolkrova a vo výške 1 000 EUR pre Časť 2: Parkovací dom - Saratovská. Podrobnosti o skladaní zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.

6. Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk v každej z dvoch častí zákazky je najnižšia cena v EUR s DPH za celý predmet zákazky.

7. Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav uchádzača v čase, v ktorom sa zúčastňuje na verejnom obstarávaní.

8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť toto verejné obstarávanie alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých bolo verejné obstarávanie vyhlásené alebo ak nastane niektorá z okolností uvedených v § 57 ZVO.

9. Ak uchádzač alebo záujemca použije jednotný európsky dokument alebo čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu záujemcu písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených jednotným európskym dokumentom. Uchádzač alebo záujemca doručí doklady verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak obstarávateľská organizácia neurčí dlhšiu lehotu.

10. Výsledkom verejného obstarávania bude Zmluva o dielo s jedným hospodárskym subjektom v každej časti zákazky.

11. Uzavretá Zmluva o dielo pre každú časť zákazky nesmie byť v rozpore so súťažnými podkladmi a s ponukou predloženou úspešným uchádzačom. V súlade s Oznámením o vyhlásení verejného obstarávania, obstarávateľská organizácia týmto informuje záujemcov, že Zmluvu o dielo pre každú časť zákazky samostatne uzatvorí s úspešným uchádzačom majetkovo a organizačne prepojená osoba Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie č. 1, 814 99 Bratislava, IČO: 00603481, DIČ: 2020372596.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
05.05.2023

Redakčné opravy

19449 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 109/2023
V oznámení 17462-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa METRO Bratislava, a.s., Primaciálne námestie 1, 811 01 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 092/2023 zo dňa 11.05.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 07.06.2023 12:00 Má byť: 16.06.2023 12:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 07.06.2023 12:30 Má byť: 16.06.2023 12:30

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité