II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Parkovacie domy
Referenčné číslo: 03_2023_NL
II.1.2)
Hlavný kód CPV
71240000-2
II.1.3)
Druh zákazky
Služby
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom zákazky je vypracovať a dodať projektovú dokumentáciu v rozsahu zámer pre zisťovacie konanie posúdenia vplyvu na životné prostredie (EIA) alebo jeho zmeny, správu o hodnotení vplyvov navrhovanej činnosti na životné prostredie alebo jej zmeny, a to v súlade s ustanoveniami zákona č. 24/2006 Z.z. o posudzovaní vplyvov na životné prostredie a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, vypracovanie úplnej projektovej dokumentácie pre územné rozhodnutie (DÚR) a vypracovanie úplnej projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie (DSP) a výkon odborného autorského dohľadu projektanta pre Časť 1: Parkovací dom - Wolkrova a pre Časť 2: Parkovací dom - Saratovská.
Podrobný opis predmetu zákazky je dostupný v súťažných podkladoch a v ich prílohách na linku https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/2010.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
153 940,00
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Áno
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na:
všetky časti
II.2)
OPIS
Časť: 1
II.2.1)
Názov
Parkovací dom - Wolkrova
Časť č.: Časť 1
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
71320000-7
71300000-1
71242000-6
71246000-4
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Muchovo námestie 12, 852 71 v MČ Bratislava Petržalka
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vypracovať a dodať projektovú dokumentáciu v rozsahu zámer pre zisťovacie konanie posúdenia vplyvu na životné prostredie (EIA) alebo jeho zmeny, správu o hodnotení vplyvov navrhovanej činnosti na životné prostredie alebo jej zmeny, a to v súlade s ustanoveniami zákona č. 24/2006 Z.z. o posudzovaní vplyvov na životné prostredie a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, vypracovanie úplnej projektovej dokumentácie pre územné rozhodnutie (DÚR) a vypracovanie úplnej projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie (DSP) a výkon odborného autorského dohľadu projektanta pre Časť 1: Parkovací dom - Wolkrova.
Podrobný opis predmetu zákazky je dostupný v súťažných podkladoch a v ich prílohách na linku https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/2010.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
70 431,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
15
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
Zábezpeka sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške 1 000 EUR pre Časť 1: Parkovací dom - Wolkrova. Podrobnosti o skladaní zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Lehoty plnení v rámci zákazky sú stanovené v Zmluve o dielo. V tomto oznámení sa dĺžka trvania zákazky nastavila s odhadom na 15 mesiacov, pretože súčasťou Zmluvy o dielo je aj výkon odborného autorského dohľadu projektanta počas predpokladanej výstavby 2025-2026.
Spoločnosť METRO Bratislava a.s. a Hlavné mesto SR Bratislava (ďalej aj ako Objednávateľ alebo Odberateľská organizácia) postupujú v tomto obstarávaní v súlade s ustanoveniami § 1 ods. 8 ZVO in-house verejné obstarávanie, pričom sa toto verejné obstarávanie neuskutoční spoločne v mene a na účet všetkých zúčastnených verejných obstarávateľov, ale beneficientom výsledku verejného obstarávania je výlučne Hlavné mesto SR Bratislava, ktoré s úspešným uchádzačom uzatvorí Zmluvu o dielo pre každú časť zákazky samostatne. Riadením tohto verejného obstarávania je poverená spoločnosť METRO Bratislava a.s., pričom z tohto pohľadu sa dá pokladať aj za poskytovateľa podporných činností vo verejnom obstarávaní. Nositeľom práv a povinností zo Zmluvy o dielo bude však už výlučne Hlavné mesto SR Bratislava na strane Odberateľa/ Objednávateľa. Písomnou zmluvou v tejto veci je Zmluva o spolupráci a poskytnutí služieb zo dňa 23.1.2023 medzi METRO Bratislava a.s. a Hlavným mestom SR Bratislava. Tento postup však nemá žiadne účinky a vplyv na proces verejného obstarávania, naceňovanie predmetu zákazky a samotné ponuky uchádzačov.
Časť: 2
II.2.1)
Názov
Parkovací dom - Saratovská
Časť č.: Časť 2
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
71320000-7
71300000-1
71242000-6
71246000-4
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Muchovo námestie 12, 852 71 v MČ Bratislava Petržalka
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vypracovať a dodať projektovú dokumentáciu v rozsahu zámer pre zisťovacie konanie posúdenia vplyvu na životné prostredie (EIA) alebo jeho zmeny, správu o hodnotení vplyvov navrhovanej činnosti na životné prostredie alebo jej zmeny, a to v súlade s ustanoveniami zákona č. 24/2006 Z.z. o posudzovaní vplyvov na životné prostredie a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, vypracovanie úplnej projektovej dokumentácie pre územné rozhodnutie (DÚR) a vypracovanie úplnej projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie (DSP) a výkon odborného autorského dohľadu projektanta pre Časť 2: Parkovací dom - Saratovská.
Podrobný opis predmetu zákazky je dostupný v súťažných podkladoch a v ich prílohách na linku https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/2010.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
83 509,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
15
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
Zábezpeka sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške 1 000 EUR pre Časť 2: Parkovací dom - Saratovská. Podrobnosti o skladaní zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Lehoty plnení v rámci zákazky sú stanovené v Zmluve o dielo. V tomto oznámení sa dĺžka trvania zákazky nastavila s odhadom na 15 mesiacov, pretože súčasťou Zmluvy o dielo je aj výkon odborného autorského dohľadu projektanta počas predpokladanej výstavby 2025-2026.
Spoločnosť METRO Bratislava a.s. a Hlavné mesto SR Bratislava (ďalej aj ako Objednávateľ alebo Odberateľská organizácia) postupujú v tomto obstarávaní v súlade s ustanoveniami § 1 ods. 8 ZVO in-house verejné obstarávanie, pričom sa toto verejné obstarávanie neuskutoční spoločne v mene a na účet všetkých zúčastnených verejných obstarávateľov, ale beneficientom výsledku verejného obstarávania je výlučne Hlavné mesto SR Bratislava, ktoré s úspešným uchádzačom uzatvorí Zmluvu o dielo pre každú časť zákazky samostatne. Riadením tohto verejného obstarávania je poverená spoločnosť METRO Bratislava a.s., pričom z tohto pohľadu sa dá pokladať aj za poskytovateľa podporných činností vo verejnom obstarávaní. Nositeľom práv a povinností zo Zmluvy o dielo bude však už výlučne Hlavné mesto SR Bratislava na strane Odberateľa/ Objednávateľa. Písomnou zmluvou v tejto veci je Zmluva o spolupráci a poskytnutí služieb zo dňa 23.1.2023 medzi METRO Bratislava a.s. a Hlavným mestom SR Bratislava. Tento postup však nemá žiadne účinky a vplyv na proces verejného obstarávania, naceňovanie predmetu zákazky a samotné ponuky uchádzačov.