Oznámenie 17465 - WYP

Obsah

17465 - WYP
Vestník č. 92/2023 - 11.05.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mestská časť Bratislava - Karlova Ves
IČO: 00603520
Námestie sv. Františka 8, 84262 Bratislava-Karlova Ves
Slovensko
Kontaktná osoba: Viera Kaštílová Tonková
Telefón: +421 270711172
Email: viera.kastilova@karlovaves.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): www.karlovaves.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/467783
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/467783
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
MODERNIZÁCIA ŠPORTOVEJ INFRAŠTRUKTÚRY - ZŠ KARLOVESKÁ 61
Referenčné číslo: 02/2023_PODLIMIT
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
MODERNIZÁCIA ŠPORTOVEJ INFRAŠTRUKTÚRY - ZŠ KARLOVESKÁ 61
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
650 900,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
ZŠ Karloveská 61, Bratislava-Karlova Ves
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác na časti objektu mimoškolskej starostlivosti, presnejšie na jeho obvodovom plášti aj s terénnymi úpravami, interiéru telocvične a jej prislúchajúceho zázemia (hygienické miestnosti, kabinet TV, posilňovňa, šatne, sklady športových potrieb, chodba a vstupné priestory) a na ploche volejbalového ihriska s doplnením workoutových prvkov v jeho okolí.
Technická špecifikácia obnovy:
Navrhované stavebné práce obsahujú nevyhnutné búracie, demontážne a montážne práce podľa platnej projektovej dokumentácie (od LAMIKRA, s. r. o. z 07/2022), technických a hygienických noriem, požiadaviek obstarávateľa a to v minimálnom rozsahu:
zemné práce, hydroizolácia a tepelná izolácia juhozápadnej steny zapusteného prízemia s odvodnením a úpravou terénu a odkvapových chodníkov,
oprava prístupového chodníka pred kuchyňou s asanáciou výťahovej šachty,
zateplenie fasády a strechy (s klampiarskymi a zámočníckymi prácami, nový bleskozvod),
sanácia zavlhnutej omietky v miestnostiach na juhozápadnej strane objektu,
vybúranie podláh a obkladov, demontáž ZTI a zariaďovacích predmetov v hygien. miestnostiach,
nové rozvody ZTI a zariaďovacie predmety, uzávery,
nová elektroinštalácia s osvetlením,
nové vykurovacie telesá a náter rozvodov ÚK,
nové nútené vetranie v umyvárňach,
nové povrchy: dlažba, podlahy, obklady, maľovka (s lokálnym vyspravením omietok),
nové interiérové dvere a náter oceľ. zárubní,
výmena vchodových a bočných dverí, zasklenia zádveria a okien (kopilitová stena),
výmena a obnova povrchov v telocvični (palubovka, drevený obklad stien, strop),
výmena povrchu volejbalového ihriska a vybudovanie workout-ových prvkov v jeho okolí.
Výkaz výmer, projektová dokumentácia a ostatné podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
650 900,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 140
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Tejto súťaže sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti podľa § 112, ods. 4, bod a), týkajúce sa osobného postavenia vymedzené v ustanovení § 32 ods. 1, písm. e) a f) ZVO. Spôsob preukázania splnenia podmienok podľa § 32 ods. 2 ZVO:
1. Dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. VOb je oprávnený získavať doklady podľa § 32 ods. 1 písm. e) výpis z registra právnických osôb. V prípade, ak má uchádzač so sídlom v SR záujem o to, aby za neho VOb zabezpečil doklad je povinný ako súčasť ponuky vyplniť formulár potrebný pre získanie predmetných dokumentov a podpísať ich oprávnenými osobami. Formulár musí byť súčasťou ponuky (príloha č. 9 SP).
Možnosť, aby VOb získal doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa vzťahuje len na PO a FO so sídlom, miestom podnikania v SR, zapísanými v registri právnických osôb.
2. Tento doklad si skontroluje VOb sám overením v informačnom systéme verejnej správy.
3.doloženým čestným vyhlásením (ČV) preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO (príloha č. 3 súťažných podkladov).
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nepožaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: nepožaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: A.Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich sedem rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom:
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené;
B.Podľa § 34 ods. 1 písm. c) ZVO údajmi o technikoch alebo technických orgánoch, najmä tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi; ak ide o zákazku na stavebné práce, tých, na ktorých sa môže uchádzač obrátiť so žiadosťou o vykonanie týchto prác.
C.Podľa § 34. Ods 1 písm. g) ZVO, ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určený ch na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: A. Uchádzač preukáže uskutočnenie minimálne 2 (dvoch) zákaziek na realizáciu zákazky rovnakého alebo podobného charakteru, minimálne v hodnote 200.000,- EUR s DPH jednotlivo (alebo ekvivalent v inej mene). Uchádzač musí preukázať, že v minulosti realizoval všetky druhy stavebných prác, ktoré sú identifikované vo výkaze výmer a projektovej dokumentácii k tejto zákazke. VOb požaduje predloženie zoznamu poskytnutých prác podľa bodu 3 A súťažných podkladov.
V prípade, že v rámci realizácie referenčnej zákazky boli realizované aj práce iného charakteru ako je hlavný predmet zákazky, musí byť zo zoznamu stavebných prác, resp. z potvrdenia odberateľa pre objektívne posúdenie splnenia podmienky účasti zrejmá hodnota stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
V prípade, že zákazka bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen skupiny dodávateľov a pod.), musí byť zo zoznamu stavebných prác, resp. z potvrdenia odberateľa pre objektívne posúdenie plnenia podmienky účasti zrejmé, v akom rozsahu alebo finančnom objeme boli realizované stavebné práce uchádzačom.
V prípade, že odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ a dokladom je referencia v Evidencii referencií, je potrebné, aby uchádzač uviedol odkazy na tie referencie, ktoré sú rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky.
B. Podľa § 34 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží údaje o technikovi (BOZP), ktorý bude zabezpečovať činnosti v zmysle § 3 ods.1 a § 6 Nariadenia vlády č. 396/2006 Z. z., v rozsahu meno a priezvisko a doloží úradne osvedčené oprávnenie na výkon činnosti podľa § 6 ods. 1 uvedeného nariadenia (uchádzač má možnosť predloženia ekvivalentného dokladu alebo rovnocenného dokladu vydaného podľa predpisov v krajine sídla uchádzača).
C. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Požaduje sa predloženie: dokladu o oprávnení vykonávať vedenie a uskutočňovanie stavieb v súlade s prísl. ustanoveniami zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, a to zaslaním kópie osvedčenia pre činnosť stavbyvedúci s originálnou pečiatkou a podpisom.
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Všetky podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 31.05.2023 23:59
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 01.06.2023 10:00
Miesto: miestny úrad mestskej časti Bratislava-Karlova Ves, Nám. sv. Františka 8, 842 62 Bratislava. Podľa zákona o VO je miestom otvárania ponúk systém EVO.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: konateľ, štatutár, splnomocnením poverený zástupca
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
a) zelené verejné obstarávanie - znižovanie energetickej náročnosti budovy
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
10.05.2023

Redakčné opravy

17605 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 93/2023
V oznámení 17465-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mestská časť Bratislava - Karlova Ves, Námestie sv. Františka 8, 842 62 Bratislava - mestská časť Karlova Ves zverejnenom vo VVO č. 092/2023 zo dňa 11.05.2023 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody Namiesto: v dňoch/ 140 dní Má byť: v intervale do 30.4.2024

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité