Oznámenie 17481 - WNS

Obsah

17481 - WNS
Vestník č. 92/2023 - 11.05.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Spojená škola
IČO: 42083788
Dominika Tatarku 4666/7, 05801 Poprad
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Miroslava Kochanová
Telefón: +421 527721663
Email: kochanova.m@ssdtpp.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.ssdtpp.sk/
Hlavná adresa(URL): https://ssdtpp4gym.edupage.org/zmluvy/?fto=&ftt=v&ftr=2023&ftm=&ftv=&zac=0
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/467732
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/467732
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Projekt modernizácie kuchyne pre SSDTPP
Referenčné číslo: SŠ-0053/1174/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
71242000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je vypracovanie realizačnej projektovej dokumentácie modernizácie a rekonštrukcie školskej kuchyne v budove Gymnázia na Ulici Dominika Tatarku v Poprade. Pôvodný projekt kuchyne je z roku 1962, kuchyňa je v pôvodnom stave. Je potrebné vypracovať projekt pozostávajúci z projektov architektúra vrátane búracích prác, gastro-technológia, statika, zdravotechnika (a vodovod), plynoinštalácia, vzduchotechnika, elektroinštalácia, protipožiarna ochrana, stavebný rozpočet a výkaz výmer.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
9 250,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71200000-0
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Spojená škola, Dominika Tatarku 4666/7, Poprad - školská jedáleň
II.2.4) Opis obstarávania
Projektová dokumentácia bude podkladom pre verejné obstarávanie, taktiež bude kompletná projektová dokumentácia potrebná pre vydanie stavebného povolenia, resp. ohlásenia stavby v rozsahu a podrobnosti realizačného projektu stavby (DpRS). Modernizáciu kuchyne plánujeme realizovať v jednolivých etapách podľa pridelených peňažných prostriedkov v jednotlivých rokoch, preto potrebujeme zadefinovať možné etapy realizácie v hodnote približne 60 000 € s DPH. Je potrebné dodať ocenený podrobný položkový rozpočet a neocenený podrobný výkaz výmer stavby vo formáte *.xls. Projektová dokumentácia bude dodaná v šiestich (6 ks) papierových výtlačkoch + v elektronickej (digitálnej) forme vo formáte *.pdf zhodnom s papierovým výtlačkom a v editovateľnom formáte: texty vo formáte *.doc, *.docx, výkresy v editovateľnom formáte *.dwg, *.dxf.
Súčasťou dodania projektovej dokumentácie je aj vypracovanie oceneného podrobného položkového rozpočtu a neoceneného výkazu výmer stavby, ktoré nebudú obsahovať žiadne súborové, alebo kompletové položky. Podrobný položkový rozpočet stavby a výkaz výmer požadujeme vypracovať v stavebnom rozpočtárskom programe (napr. CENKROS) s použitím aktuálnych položkových databáz a jednotkových cien bez použitia agregovaných položiek. Požadujeme preložiť podrobný položkový rozpočet stavby a výkaz výmer vo formáte *.xls/ *.xlsx a súčasne vo formáte rozpočtárskeho programu s nastavením TOV (napr. CENKROS), a s nastavení výpočtových vzorcov, rekapituláciou a krycím listom.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
9 250,00 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať nasledovné doklady:
Vyplnené tlačivo s identifikovaním uchádzača s cenou, hárok je potrebné vyplniť a zaslať, zároveň zasiela podpísané čestné prehlásenie a tiež požiadavky podľa bodu III ods. e). Tlačivo bude predložené vo formáte .pdf s podpisom uchádzača alebo osoby oprávnenej konať za uchádzača a pečiatkou uchádzača (ak ňou uchádzač disponuje).
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 6.1Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní: je oprávnený uskutočňovať stavebné práce, ktoré sú predmetom zákazky. Uchádzač (alebo ním uvedený subdodávateľ) preukáže jedným z nasledujúcich spôsobov:
6.1.1kópiou aktuálneho živnostenského oprávnenia alebo výpisu zo živnostenského registra (predkladá fyzická osoba podnikateľ, príspevková organizácia podnikateľ),
6.1.2kópiu aktuálneho výpisu z obchodného registra (predkladá právnická osoba, fyzická osoba podnikateľ zapísaný v obchodnom registri),
6.1.3kópiou iného oprávnenia, vydané podľa osobitných predpisov,
6.1.4zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní alebo obdobného zoznamu v inom členskom štáte EÚ
6.2Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní: nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač preukáže jedným z nasledujúcich spôsobov:
6.2.1čestné vyhlásenie potvrdené štatutárnym zástupcom uchádzača ( príloha tejto výzvy),
6.2.2zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní alebo obdobného zoznamu v inom členskom štáte EÚ.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 34 ods. 1 písm. g) sa technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť preukáže údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Tiež podľa § 34 ods. 1 písm. a) sa technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť preukáže zoznamom poskytnutých služieb za obdobie 3 rokov od vyhlásenia VO s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o VO.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 25.05.2023 08:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VO je oprávnený zrušiť VO, ak ponuky uchádzačov prekročia predpokladanú hodnotu zákazky. Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a hospodárskymi subjektmi, resp. záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v slovenskom jazyku písomne prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným systémom IS EVO. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Ponuky predložené v stanovenej lehote budú archivované u verejného obstarávateľa v súlade s § 117 ods. 12 zákona o verejnom obstarávaní. Obsah a informácie uvedené v ponuke budú použité výlučne len za účelom výberu zmluvného partnera. Úspešný uchádzač je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzatvorenie zmluvy, ak bol na jej uzatvorenie vyzvaný. Úspešný uchádzač akceptuje skutočnosť, že ho verejný obstarávateľ môže v prípade, ak nebude mať schválené finančné prostriedky zriaďovateľom, ktorým je Regionálny úrad školskej správy v Prešove vyzvať na uzatvorenie objednávky, a to bezodkladne po schválení finančných prostriedkov zriaďovateľom.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
10.05.2023

Profil Obstarávateľa


Dôležité