Oznámenie 18963 - WNS

Obsah

18963 - WNS
Vestník č. 105/2023 - 30.05.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Odvoz a likvidácia odpadu v skratke: OLO a.s.
IČO: 00681300
Ivanská cesta 22, 82104 Bratislava
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Michaela Lúčna
Telefón: +421 250110144
Email: lucna@olo.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/6823
Hlavná adresa(URL): http://www.olo.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/469725
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/469725
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Verejný obstarávateľ podľa § 7 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Interný firemný event
Referenčné číslo: 2023-77
II.1.2) Hlavný kód CPV
79952000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Komplexné zabezpečenie firemného podujatia na kľúč pre zamestnancov verejného obstarávateľa v trvaní šesť (6) hodín. Podujatie sa uskutoční v areáli sídla verejného obstarávateľa. Firemná akcia bude pozostávať z cateringu, z hudobného sprievodu DJ a jeho moderovaním podujatia, zabezpečenia stanov, sedenia a sprievodných aktivít.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
25 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
sídlo verejného obstarávateľa, Ivanská cesta 22, Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
Komplexné zabezpečenie firemného podujatia na kľúč pre zamestnancov verejného obstarávateľa v trvaní šesť (6) hodín. Podujatie sa uskutoční v areáli sídla verejného obstarávateľa. Firemná akcia bude pozostávať z cateringu, z hudobného sprievodu DJ a jeho moderovaním podujatia, zabezpečenia stanov, sedenia a sprievodných aktivít.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
25 000,00 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa zákona o verejnom obstarávaní:
a) podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. uchádzač musí byť oprávnený poskytovať služby v rozsahu predmetu zákazky,
- uchádzač predloží kópiu aktuálneho dokladu o oprávnení podnikať v predmete zákazky napr. výpisom zo živnostenského alebo obchodného registra alebo iného obdobného registra v štáte sídla uchádzača (rovnocenný doklad), ktorý ho oprávňuje realizovať zákazku, ktorá je predmetom tohto obstarávania; uvedené nemusí preukazovať v prípade, ak je uchádzač zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie;

b) podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
- uchádzač predloží čestné vyhlásenie (príloha č. 3 výzvy).

Verejný obstarávateľ informuje uchádzačov, že z informačných systémov verejnej správy nie je oprávnený vyžiadať si
doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, a teda ich predloženie požaduje verejný obstarávateľ od
uchádzača.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ požaduje preukázať technickú a odbornú spôsobilosť predložením nasledovných dokladov:
1) podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predložením zoznamu minimálne päť referencií poskytnutej služby za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia tejto zákazky na rovnaký alebo podobný charakter predmetu zákazky vo finančnom objeme minimálne 25 000,- EUR bez DPH za jednotlivé zákazky.

Za poskytnutie služby rovnakého alebo podobného charakteru sa považujú služby poskytované v oblasti kompletného zabezpečenia firemnej akcie.

Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby zoznam poskytnutých služieb obsahoval minimálne:
- názov a sídlo odberateľa,
- kontaktné údaje odberateľa, kde je možné uvedené informácie overiť (meno a priezvisko, tel. č., e-mail),
- predmet poskytnutej služby,
- opis predmetu poskytnutej služby
- lehota dodania,
- cena poskytnutej služby bez DPH celkom za požadované obdobie.

2) podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní ak ide o služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.

Verejný obstarávateľ požaduje uviesť identifikačné údaje povereného koordinátora podujatia, ktorý zabezpečí priebeh akcie a preukáže minimálne 3 ročné skúsenosti s organizovaním podobných podujatí. V prípade, ak sa poverený koordinátor nemôže zúčastniť podujatia, uchádzač zabezpečí iného koordinátora s minimálne rovnakými skúsenosťami s organizovaním podobných podujatí.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 07.06.2023 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom elektronickej platformy - systému EVO verzia 18.0.

2. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal
záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady, technické vybavenie a odborné ovládanie
systému EVO.

3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácií postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávania
prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. Moment doručenia informácií - V systéme EVO sa za okamih doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionalít systému EVO považuje okamih odoslania daných informácií. Tento údaj je uvedený v dátume podania príslušného dokumentu. (T. j. pod pojmom doručenie sa myslí, moment kedy bola správa doručená záujemcovi/uchádzačovi do systému a nie kedy si ju záujemca/uchádzač prečítal.)

4. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že pre prácu so systémom EVO sú záväzné a určujúce platné metodické pokyny a príručky alebo videonávody, voľne dostupné na portáli systému EVO v položke menu Príručky alebo Videonávody
(https://eplatforma.vlada.gov.sk/dokumentacia/?csrt=8385926209565855814 )

5. V prípade potreby môžu záujemcovia alebo uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na
emailovej adrese helpdesku: eplatforma@vlada.gov.sk alebo na tel. čísle +421 2 209 25 100, príp.:
https://eplatforma.vlada.gov.sk/helpdesk/?csrt=10781080189822779799

6. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
26.05.2023

Profil Obstarávateľa


Dôležité