Oznámenie 19385 - MSS

Obsah

19385 - MSS
Vestník č. 109/2023 - 05.06.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Čierny Brod
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00305880
Čierny Brod 1, 92508 Čierny Brod
Kód NUTS: SK021
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Melotíková
Telefón: +421 903520052
Email: dagmar.melotikova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): www.uvo.gov.sk
Hlavná adresa(URL): www.ezakazky.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/469948
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): www.ezakazky.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zber, preprava a zhodnocovanie alebo zneškodnenie komunálneho odpadu
Referenčné číslo: 20/ME/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
90500000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Lehota realizácie zákazky:
Od 01.07.2023 do 30.06.2027

Zber, preprava a zhodnocovanie alebo zneškodnenie komunálneho odpadu

Predmetom verejného obstarávania je:

Ponuková cena
1. Zvoz komunálneho odpadu
Cena za zvoz KO Eur / obyvateľ / 48 mesiacov

Cena musí obsahovať nasledovné služby:
- odvoz komunálneho odpadu (20 03 01) na zhodnocovanie a/alebo zneškodňovanie odpadu, zvoz a vyprázdnenie nádob v dvojtýždňových intervaloch
- odvoz objemného odpadu (20 03 07) na zhodnocovanie a/alebo zneškodňovanie
- odvoz biologicky rozložiteľného odpadu (20 02 01) na zhodnocovanie a/alebo zneškodňovanie odpadu, zvoz a vyprázdnenie nádob v dvojtýždňových intervaloch v období od marca do novembra bežného roka, v ostatných mesiacoch 1x mesačne

2. Poskytnutie 240 l nádoby
- poplatok za poskytnutie 240 l nádob na biologicky rozložiteľný odpad v počte 500 ks

3. Zhodnocovanie a/alebo zneškodňovanie komunálneho odpadu
- cena za zmesový komunálny odpad (20 03 01) Eur/t
- cena za objemný odpad (20 03 07) Eur/t
- cena za drobný stavebný odpad (20 03 08) Eur/t
- cena za biologicky rozložiteľný odpad (20 02 01) - Eur/t
- cena za mechanicko-biologickú úpravu odpadu pred skládkovaním Eur/t

4. Poskytnutie veľkokapacitného kontajnera (35 m3)
- počas doby jarného a jesenného upratovania, cena za jednorazové poskytnutie vrátane prepravy, stojného a nájomného Eur/ks

5. Poskytnutie 7 m3 vaňových kontajnerov
- cena za poskytnutie 7 m3 vaňového kontajnera Eur/ks/deň

6. Preprava 7 m3 vaňových kontajnerov
- cena za prepravu (odvoz, dovoz na miesto určenia) vrátane manipulačného poplatku (stojné, nakladanie, vykladanie) vrátane manipulačného poplatku (stojné, nakladanie, vykladanie) Eur/ks

Verejný obstarávateľ cenovú ponuku požaduje vypracovať len podľa prílohy č. 2 - Návrh na plnenie kritérií a v presne takomto zložení.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
218 500,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
90510000-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Územie obce Čierny Brod
II.2.4) Opis obstarávania:
Lehota realizácie zákazky:
Od 01.07.2023 do 30.06.2027

Zber, preprava a zhodnocovanie alebo zneškodnenie komunálneho odpadu

Predmetom verejného obstarávania je:

Ponuková cena
1. Zvoz komunálneho odpadu
Cena za zvoz KO Eur / obyvateľ / 48 mesiacov

Cena musí obsahovať nasledovné služby:
- odvoz komunálneho odpadu (20 03 01) na zhodnocovanie a/alebo zneškodňovanie odpadu, zvoz a vyprázdnenie nádob v dvojtýždňových intervaloch
- odvoz objemného odpadu (20 03 07) na zhodnocovanie a/alebo zneškodňovanie
- odvoz biologicky rozložiteľného odpadu (20 02 01) na zhodnocovanie a/alebo zneškodňovanie odpadu, zvoz a vyprázdnenie nádob v dvojtýždňových intervaloch v období od marca do novembra bežného roka, v ostatných mesiacoch 1x mesačne

2. Poskytnutie 240 l nádoby
- poplatok za poskytnutie 240 l nádob na biologicky rozložiteľný odpad v počte 500 ks

3. Zhodnocovanie a/alebo zneškodňovanie komunálneho odpadu
- cena za zmesový komunálny odpad (20 03 01) Eur/t
- cena za objemný odpad (20 03 07) Eur/t
- cena za drobný stavebný odpad (20 03 08) Eur/t
- cena za biologicky rozložiteľný odpad (20 02 01) - Eur/t
- cena za mechanicko-biologickú úpravu odpadu pred skládkovaním Eur/t

4. Poskytnutie veľkokapacitného kontajnera (35 m3)
- počas doby jarného a jesenného upratovania, cena za jednorazové poskytnutie vrátane prepravy, stojného a nájomného Eur/ks

5. Poskytnutie 7 m3 vaňových kontajnerov
- cena za poskytnutie 7 m3 vaňového kontajnera Eur/ks/deň

6. Preprava 7 m3 vaňových kontajnerov
- cena za prepravu (odvoz, dovoz na miesto určenia) vrátane manipulačného poplatku (stojné, nakladanie, vykladanie) vrátane manipulačného poplatku (stojné, nakladanie, vykladanie) Eur/ks

Verejný obstarávateľ cenovú ponuku požaduje vypracovať len podľa prílohy č. 2 - Návrh na plnenie kritérií a v presne takomto zložení.
Opis predmetu zákazky

Predmetom verejného obstarávania je:
1. Zabezpečenie zberu, odvozu, zhodnocovania a/alebo zneškodňovania komunálneho odpadu z obce Čierny Brod v období od 01.07.2023 do 30.06.2027, a to:
- zmesový komunálny odpad kategória 20 03 01 odvoz dvojtýždňový interval (120l, 240l a 1100l smetné nádoby)
- objemný odpad kategória 20 03 07 odvoz 2x do roka počas jarného a jesenného upratovania a odvoz zo zberného dvora podľa požiadavky obce
2. Zabezpečenie zberu, odvozu, zhodnocovania a/alebo zneškodňovania biologicky rozložiteľného odpadu kategória 20 02 01, zvoz a vyprázdnenie nádob v dvojtýždňových intervaloch v období od marca do novembra bežného roka, v ostatných mesiacoch 1x mesačne.
3. Poskytnutie 240 l nádob určených na biologicky rozložiteľný odpad 500 ks
4. Poskytnutie a odvoz 35 m3 veľkoobjemových kontajnerov počas jarného a jesenného upratovania.
5. Preprava 7 m3 vaňových kontajnerov
6. Spolupráca s Organizáciou zodpovednosti výrobcov pri zbere vyhradeného prúdu odpadu.
7. Mechanicko-biologická úprava odpadu pred skládkovaním.

Celkové odhadované množstvo odpadu za rok v tonách:
- kategória 20 03 01 zmesový komunálny odpad 600 t
- kategória 20 03 07 objemný odpad 50 t
- kategória 20 02 01 biologicky rozložiteľný odpad 150 t

Počet nádob na zmesový komunálny odpad (vo vlastníctve občanov/firiem):
- 110/120 l nádoby - 360 kusov
- 240 l nádoby 540 kusov
- 1100 l nádoby 30 kusov

Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača zaviesť elektronický systém pre evidenciu odpadového hospodárstva pre komunálny odpad a pre biologicky rozložiteľný odpad. Zberné nádoby musia byť označené elektronickými čipmi.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby systém sledovania zberu odpadu bol automatizovaný evidenciu odpadu v zberných nádobách vykonával bez zásahu obsluhy a umožňoval evidenciu obslúžených nádob v obci pri každom zvoze.
Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača pri podpísaní zmluvy predložiť opis plánovaného elektronického systému pre evidenciu odpadového hospodárstva.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
218 500,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO, t.j.:
-nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe
-nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
-nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
-nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
-je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
-nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
2. Uchádzač preukazuje podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 ZVO (viď. vyššie v bode 1) podľa § 32 ods. 2, resp. podľa ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, t.j.:
- § 32 ods. 2 ZVO - uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1 (viď. vyššie v bode 1) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
- písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
- písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného
- colného úradu nie starším ako tri mesiace,
- písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
- písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
- písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
3. § 32 ods. 4 ZVO - Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
4. § 32 ods. 5 ZVO - Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
5. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 152 ods. 1 ZVO zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Uchádzač, ktorý je zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov a jeho zápis je platný podľa zákona o verejnom obstarávaní, nemusí v ponuke predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia v rozsahu zapísaných skutočností.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 29.06.2023 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 10
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 29.06.2023 10:00
Miesto: informačný systém www.ezakazky.sk
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Komisia verejného obstarávateľa a uchádzači , ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických
prostriedkov. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať
spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk . obmedzenia.
Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:
a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk,
b) klikne na názov zákazky,
c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady,
d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími
údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na
elektronickú adresu;
d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov
uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk .
Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené
verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme. V prípade potreby vysvetlenia podmienok
účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov
poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, podľa zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov
požiadať v zákonnej lehote určené zákonom o verejnom obstarávaní o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom
elektronického systému www.ezakazky.sk .
Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená v primeranej lehote určenej zákonom prostredníctvom elektronického
komunikačného portálu www.ezakazky.sk . Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa
súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. V rámci dodržania princípu rovnakého
zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob
komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných
podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne
elektronickej komunikácie je uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného
obstarávania vo formulári výzvy na predkladanie ponúk limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári
do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie.
Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ
uvádza v súťažných podkladoch.
Zábezpeka sa nevyžaduje. Vyhodnotenie §66 ods. 7 - reverz
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
29.05.2023

Profil Obstarávateľa


Dôležité