Oznámenie 19058 - WNS

Obsah

19058 - WNS
Vestník č. 106/2023 - 31.05.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Národný onkologický ústav
IČO: 00165336
Klenová 1, 83310 Bratislava - mestská časť Nové Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Petra Markovičová
Telefón: +421 259378838
Email: petra.markovicova@nou.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/private/profily/627/show
Hlavná adresa(URL): https://www.nou.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/467683
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/467683
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Projektová dokumentácia – Obnova pavilónu M (pavilón liečenia dlhodobo chorých) – dokumentácia pre stavebné povolenie
Referenčné číslo: 467683
II.1.2) Hlavný kód CPV
71242000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je vyhotovenie projektovej dokumentácie v stupni pre stavebné povolenie pre predmet zákazky Obnova pavilónu M (pavilón liečenia dlhodobo chorých).
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
20 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Klenova 1, 833 10 Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
Obnova pavilónu M bude vychádzať z tepelno-technického posudku plánovanej nadstavby príloha č. 2, kde sa uvažovalo s rekonštrukciou pôvodnej stavby a boli navrhnuté opatrenia na zníženie energetickej náročnosti budovy. Požiadavky na predmet zákazky sú popísané v Opise predmetu zákazky príloha č. 1.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
20 000,00 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: a)Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač musí preukázať, že je oprávnený uskutočňovať služby, ktoré sú predmetom tejto zákazky (napr. podľa výpisu z obchodného registra, živnostenského registra a pod.). Verejný obstarávateľ si túto skutočnosť preverí z verejne dostupných databáz. Ak takéto overenie nie je možné, uchádzač predloží dôkaz o oprávnení uskutočňovať predmetné služby.
b)Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží čestné vyhlásenie o skutočnosti, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla miesta podnikania, alebo obvyklého pobytu (Príloha č. 4 tejto Výzvy).
c)Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s úspešným uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora najneskôr v čase uzatvorenia zmluvy, ak sú povinnými osobami podľa tohto predpisu.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nepožaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: nepožaduje sa
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie: Zákon Slovenskej národnej rady č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení zákona č. 236/2000 Z. z.§ 7 zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 215/1995 Z. z.Zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 216/1995 Z. z. o Komore geodetov a kartografov.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 09.06.2023 08:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
10.Obsah ponuky
Cenová ponuka musí obsahovať:
a)Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti (viď. doklady podľa bodu 9. tejto Výzvy).
b)Vyplnený opis predmetu zákazky s celkovou sumou a identifikačnými údajmi Príloha č. 1
c)Podpísaný a vyplnený návrh zmluvy o dielo na vyhotovenie projektovej dokumentácie Príloha č. 3
d)Dokumenty v ponuke musia byť tam, kde je to požadované podpísané uchádzačom, t.j. osobou/osobami oprávnenými konať v mene uchádzača, v súlade s dokladom o oprávnení podnikať, alebo zástupcom uchádzača, oprávneným konať v mene uchádzača; v tom prípade bude súčasťou ponuky adekvátne písomné plnomocenstvo.

11.Predloženie cenovej ponuky
a)Všetky dokumenty tvoriace ponuku predkladá uchádzač len elektronicky podľa § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní do systému EVO v lehote na predkladanie ponúk v podobe skenov vo formáte PDF.
b)Každý uchádzač môže vo verejnom obstarávaní predložiť iba jednu ponuku, buď samostatne sám za seba alebo ako člen skupiny dodávateľov, a to výlučne v písomnej forme - elektronicky, spôsobom určeným funkcionalitou systémom EVO. Uchádzač nemôže byť v tom istom postupe zadávania zákazky členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku.
c)Za okamih doručenia sa v systéme EVO považuje okamih jej odoslania v systéme EVO a to v súlade s funkcionalitou systému.
d)Ponuka predložená po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk nebude elektronicky otvorená.
e)Lehota na predloženie ponúk je určená do 9.6.2023 do 8:00
f)Obhliadka areálu možná dňa 2.6.2023 obhliadku si dohodnúť telefonicky Ing. Petra Markovičová tel.kontakt: 0940 613 586
g)Lehota viazanosti ponúk: do 31.12.2023
h)Všetky výdavky spojené s prípravou, predložením dokladov a predložením cenovej ponuky znáša výhradne uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.

12.Vyhodnotenie ponúk
Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak ponuka uchádzača nebude obsahovať všetky náležitosti podľa tejto Výzvy a nebude možné uplatniť inštitút vysvetlenia/doplnenia v zmysle ZVO, nebude jeho ponuka zaradená do vyhodnotenia
Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky.

13.Vznik zmluvného záväzku
a)Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodnotení ponúk všetkým uchádzačom elektronicky prostredníctvom systému EVO.
b)S úspešným uchádzačom bude uzatvorená Zmluva o dielo, ktorá tvorí Prílohu č. 3 tejto Výzvy.
c)Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku v prípade, že predložené ponuky nesplnia stanovené podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky, alebo budú v rozpore s finančnými možnosťami verejného obstarávateľa.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
30.05.2023

Profil Obstarávateľa


Dôležité