Oznámenie 19163 - WNS

Obsah

19163 - WNS
Vestník č. 106/2023 - 31.05.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Ružomberok
IČO: 00315737
Nám. A. Hlinku 1, 03401 Ružomberok
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Zuzana Lenická
Telefón: +421 903639591
Email: obstaravanie@studnica-no.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/470071
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/470071
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zvýšenie úrovne informačnej a kybernetickej bezpečnosti mesta Ružomberok - dokumentačná časť
Referenčné číslo: 2023-Ruzomberok-KB_dokumentacna
II.1.2) Hlavný kód CPV
72000000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky sú dva moduly, ktoré predstavujú dokumentačnú časť rozvoja kybernetickej bezpečnosti mesta Ružomberok a to:
a)Modul: Nasadenie informačného systému pre identifikáciu a riadenie rizík
b)Modul: Vypracovanie kontinuity činností v zmysle ZoKB riadenie kontinuity činností (BCM)

Špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 2 Výzvy.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
71 503,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Mesto Ružomberok a miesto sídla zhotoviteľa diela.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
71 503,00 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPII-2021/7/16-DOP
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a to:
a)nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po lehote splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
b)nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c)je oprávnený poskytovať služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Za rovnaké alebo podobné služby ako predmet zákazky verejný obstarávateľ považuje napr. počítačové služby, služby súvisiace s počítačovým spracovaním údajov,
d)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

Kompletné podmienky účasti sú zadefinované vo Výzve na predkladanie ponúk.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: (1)Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. d) bod 1 zákona v nadväznosti na § 35 ZVO opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality
Minimálna požadovaná úroveň štandardov [podľa § 34 ods. 1 písm. d zákona]:
1.Uchádzač predloží certifikát manažérstva kvality - platný certifikát o zavedenom systéme riadenia kvality podľa ISO 9001:2015 v oblasti rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky alebo ekvivalentný doklad. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov.
2.Uchádzač predloží platný certifikát manažérstva bezpečnosti informácií v zmysle požiadaviek normy ISO/IEC 27001 v oblasti zodpovedajúcej rovnakému alebo podobnému charakteru ako je predmet zákazky. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov.

(2) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. g) bod 1 zákona údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre bod (2) [podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona]:
1.Špecialista pre bezpečnosť IT - Expert pre oblasť kybernetickej bezpečnosti: minimálne 1 osoba
2.Špecialista pre databázy databázový dizajnér : minimálne 1 osoba
3.Projektový manažér IT projektu: minimálne 1 osoba
4.IT tester: minimálne 1 osoba
5.Špecialista pre infraštruktúry/HW špecialista: minimálne 1 osoba
6.IT analytik: minimálne 1 osoba
7.Školiteľ pre IT systémy: minimálne 1 osoba
8.IT architekt: minimálne 1 osoba
9.IT/IS konzultant: minimálne 1 osoba
10.Manažér pre riadenie rizík: minimálne 1 osoba
11.Manažér pre riadenie kontinuity: minimálne 1 osoba

Spoločná požiadavka na životopis:
oProfesijný životopis, ktorý musí obsahovať minimálne tieto informácie:
meno a priezvisko,
vzdelanie,
údaje o zamestnaní:
názov zamestnávateľa, obdobie zamestnania,
trvanie pracovného pomeru,
pracovná pozícia,
praktické skúsenosti:
názov a sídlo odberateľa,
názov referenčného projektu,
popis pozície na referenčnom projekte,
obdobie účasti na realizácii referenčného projektu v štruktúre od /mesiac a rok/ - do /mesiac a rok/,
meno, priezvisko a telefónne číslo kontaktnej osoby odberateľa),
súhlas so spracovaním osobných údajov a to napríklad:
Súhlasím s evidenciou a spracovaním osobných údajov podľa Zákona č.18/2018 Z.z. a Nariadenia (EÚ)
2016/679. V zmysle Zákona č.18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES o ochrane osobných údajov dobrovoľne súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov verejným obstarávateľom a/alebo osobou splnomocnenou na proces verejného obstarávania uvedených v mojom životopise, ktorý som poskytol uchádzačovi za účelom splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní na daný predmet zákazky. Zároveň dávam súhlas na ich sprístupnenie aj tretím osobám, ktorými sú kontrolné orgány vykonávajúce kontrolu procesu verejného obstarávania na daný predmet zákazky a to až do 31.12.2028. Pri spracúvaní osobných údajov v žiadnom prípade nebude dochádzať k cezhraničnému prenosu do tretích krajín. Súhlas je možné kedykoľvek odvolať, inak súhlas zanikne po uplynutí 31.12.2028.
dátum a podpis riadiaceho zamestnanca
Poznámka: Pri riadiacom pracovníkovi č. 1 a č. 11, pokiaľ sa splnenie podmienky účasti preukazuje požadovaným certifikátom a nie praktickou skúsenosťou, tak v ich životopise nie je potrebné uvádzať praktickú skúsenosť v štruktúre, ako je vyššie zadefinovaná.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: (3) Podľa § 34 ods. 1 písm. h) ZVO zákona v nadväznosti na § 35 ZVO: uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je dodávka tovaru v nadväznosti na § 36 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre bod (3) [podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona v nadväznosti na § 36 ZVO]:
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva zodpovedajúceho ISO 14 001 v oblasti rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek noriem na systém environmentálneho manažérstva uchádzačom alebo záujemcom v zmysle schémy Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit alebo iný systém environmentálneho manažérstva podľa osobitného predpisu, alebo iný systém environmentálneho manažérstva založený na príslušných právne záväzných aktoch Európskej únie alebo medzinárodných normách, na ktorý vydal akreditovaný certifikačný orgán certifikát. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ a obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva.

Kompletné podmienky účasti vrátane minimálne požadovanej úrovne štandardov, odôvodnenia primeranosti požiadavky verejného obstarávateľa a spôsobu preukázania technickej a odbornej spôsobilosti sú zadefinované vo Výzve na predkladanie ponúk.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 14.06.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
30.05.2023

Redakčné opravy

20387 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 116/2023
V oznámení 19163-WNS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Ružomberok, Nám. A. Hlinku 1, 034 01 Ružomberok zverejnenom vo VVO č. 106/2023 zo dňa 31.05.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Namiesto: 14.06.2023 10:00 Má byť: 21.06.2023 10:00
21033 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 121/2023
V oznámení 19163-WNS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Ružomberok, Nám. A. Hlinku 1, 034 01 Ružomberok zverejnenom vo VVO č. 106/2023 zo dňa 31.05.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Namiesto: 21.06.2023 10:00 Má byť: 04.07.2023 10:00

Profil Obstarávateľa


Dôležité