Oznámenie 19541 - MST

Obsah

19541 - MST
Vestník č. 110/2023 - 06.06.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Hotelová akadémia Ľudovíta Wintera Piešťany
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00162019
Stromová 34, 92101 Piešťany
Kód NUTS: SK021
Slovensko
Kontaktná osoba: Iveta Ružičková
Telefón: +421 337726431
Email: ruzickova.iveta@zupa-tt.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/492
Hlavná adresa(URL): https://www.hastropy.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/468390
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/468390
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
§ 7 ods. 1 písm. d), Stredná škola
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Potraviny
Referenčné číslo: 468390
II.1.2) Hlavný kód CPV
15800000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky, ktorej súčasťou sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naloženie a vyloženie dodávaného tovaru do skladu na miesto dodania, je dodávka jednotlivých druhov potravín realizovaná na základe pravidelných objednávok podľa potreby verejného obstarávateľa a v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a ostatnými platnými právnymi predpismi SR a EÚ a taktiež s príslušnými platnými predpismi týkajúcimi sa hygienických požiadaviek podľa osobitných predpisov na skladovanie, manipuláciu a dopravu potravín najmä rastlinného a živočíšneho pôvodu. Všetky druhy potravín požadované verejným obstarávateľom, ich balenie, označovanie, preprava atď. musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR.
Rozsah dodávaných potravín :
V rozsahu jednotlivých častí :
1.časť : Vajcia
2.časť : Ovocie, zelenina, orechy, zemiaky
3.časť : Živočíšne výrobky, mäso a mäsové výrobky, chladená hydina a výrobky z hydiny
4.časť : Spracované a konzervované ryby
5.časť : Mlieko a mliečne výrobky
6.časť : Chlieb, pečivo a pekárenské výrobky
7.časť : Koloniálny tovar a rôzne potravinárske výrobky
8.časť : Hlbokozmrazené výrobky (hydina, zelenina) a spracovaná mrazená zelenina
9.časť : Spracované potravinárske výrobky, tuky
Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
437 500,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 9
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Vajcia
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
03142500-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Hotelová akadémia Ľudovíta Wintera, Stromová 34, 921 01 Piešťany
II.2.4) Opis obstarávania:
Dodávka čerstvých vajec veľkosti L pochádzajúce zo schválených a kontrolovaných chovov slovenských chovateľov v štandardnej kvalite podľa príslušnej akostnej normy. Vajcia musia byť dodávané v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare neuplynula viac ako 1/7 to znamená, dodanie čerstvých vajec nie starších ako 4 dni. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
7 500,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 01.08.2023
Dátum ukončenia: 30.06.2025
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opis opcií: Kupujúci má právo, ale nie povinnosť predĺžiť trvanie Rámcovej dohody o tri (3) nasledujúce mesiace a to aj opakovane. Kupujúci si musí svoje právo na prvé predĺženie platnosti Rámcovej dohody uplatniť písomne u Predávajúceho najneskôr do 30.06.2025, následné opakované predĺženie platnosti Rámcovej dohody o ďalšie tri (3) mesiace je automatické, pokiaľ Rámcová dohoda nie je vypovedaná jednou zo Zmluvných strán s výpovednou lehotou jeden mesiac. Výpovedná lehota začne plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola písomná výpoveď doručená druhej Zmluvnej strane, pričom maximálna doba trvania Rámcovej dohody pri jej opakovanom predĺžení je najviac do 30.06.2027.
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Ovocie, zelenina, orechy, zemiaky
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
03200000-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Hotelová akadémia Ľudovíta Wintera, Stromová 34, 921 01 Piešťany
II.2.4) Opis obstarávania:
Dodávka obilnín, zemiakov, ovocia, zeleniny a orechov v štandardnej kvalite podľa príslušnej akostnej normy. Verejný obstarávateľ požaduje dodanie zeleniny a ovocie od slovenských dodávateľov (bez tropického). Tovar musí byť čerstvý, zdravý, nenapadnutý hnilobou, bez cudzieho pachu, bez nadmernej vlhkosti. Zemiaky musia byť zdravé, nenapadnuté hnilobou, bez cudzieho pachu, bez nadmernej vlhkosti, dostatočne zrelé bez nadmernej zeminy. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
60 833,33 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 01.08.2023
Dátum ukončenia: 30.06.2025
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opis opcií: Kupujúci má právo, ale nie povinnosť predĺžiť trvanie Rámcovej dohody o tri (3) nasledujúce mesiace a to aj opakovane. Kupujúci si musí svoje právo na prvé predĺženie platnosti Rámcovej dohody uplatniť písomne u Predávajúceho najneskôr do 30.06.2025, následné opakované predĺženie platnosti Rámcovej dohody o ďalšie tri (3) mesiace je automatické, pokiaľ Rámcová dohoda nie je vypovedaná jednou zo Zmluvných strán s výpovednou lehotou jeden mesiac. Výpovedná lehota začne plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola písomná výpoveď doručená druhej Zmluvnej strane, pričom maximálna doba trvania Rámcovej dohody pri jej opakovanom predĺžení je najviac do 30.06.2027.
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje.
Časť: 3
II.2.1) Názov
Živočíšne výrobky, mäso a mäsové výrobky, chladená hydina a výrobky z hydiny
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
15100000-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Hotelová akadémia Ľudovíta Wintera, Stromová 34, 921 01 Piešťany
II.2.4) Opis obstarávania:
Dodávka živočíšnych výrobkov, mäsa a mäsových výrobkov, hydiny a výrobkov z hydiny v štandardnej kvalite podľa príslušnej akostnej normy. Dodávané výrobky musia byť čerstvé v schladenom stave (nezmrazené ), nie vakuovo balené. Mäso musí byť dodávané voľné a čerstvé. Kvalita čerstvosti dodávaného mäsa nesmie javiť znaky: po rozmrazení alebo zmrazení obsahovať vodu, mastné alebo krvavé časti cudzieho zápachu. Verejný obstarávateľ požaduje, aby mäso, mäsové výrobky, hydina a výrobky boli od slovenských výrobcov, chovateľov, spracovateľov a baličov z hydiny, z ošípaných a dobytka chovaného vysokokvalitným krmivom. Výrobky musia mať pred sebou minimálne dve tretiny záručnej doby. Tovar musí byť dodaný nepoškodený v zdravom a čerstvom stave v najvyššej kvalite a s vysledovateľnosťou jeho pôvodu. Pre vysledovateľný pôvod mäsa platí : Hovädzie mäso na dodacom liste bude označené referenčným číslom a údajom o krajine, kde bolo zviera narodené, chované a zabité na deklarovanom bitúnku , Bravčové mäso na dodacom liste bude označené kódom dodávky a údajom o krajine kde bolo zviera chované a zabité na deklarovanom bitúnku Pri každej dodávke Hovädzieho mäsa dodací list okrem iných povinných údajov musí obsahovať referenčné číslo, krajinu kde bolo zviera narodené, chované a zabité. Nesplnenie povinnosti sa považuje za hrubé porušenie zmluvných podmienok. Pri každej dodávke Bravčového mäsa dodací list okrem iných povinných údajov musí obsahovať kód dodávky, krajinu kde bolo zviera chované a zabité. Nesplnenie povinnosti sa považuje za hrubé porušenie zmluvných podmienok. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
91 666,67 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 01.08.2023
Dátum ukončenia: 30.06.2025
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opis opcií: Kupujúci má právo, ale nie povinnosť predĺžiť trvanie Rámcovej dohody o tri (3) nasledujúce mesiace a to aj opakovane. Kupujúci si musí svoje právo na prvé predĺženie platnosti Rámcovej dohody uplatniť písomne u Predávajúceho najneskôr do 30.06.2025, následné opakované predĺženie platnosti Rámcovej dohody o ďalšie tri (3) mesiace je automatické, pokiaľ Rámcová dohoda nie je vypovedaná jednou zo Zmluvných strán s výpovednou lehotou jeden mesiac. Výpovedná lehota začne plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola písomná výpoveď doručená druhej Zmluvnej strane, pričom maximálna doba trvania Rámcovej dohody pri jej opakovanom predĺžení je najviac do 30.06.2027.
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje.
Časť: 4
II.2.1) Názov
Spracované a konzervované ryby
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
15200000-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Hotelová akadémia Ľudovíta Wintera, Stromová 34, 921 01 Piešťany
II.2.4) Opis obstarávania:
Dodávka spracovaných a konzervovaných rýb v štandardnej kvalite podľa príslušnej akostnej normy. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
20 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 01.08.2023
Dátum ukončenia: 30.06.2025
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opis opcií: Kupujúci má právo, ale nie povinnosť predĺžiť trvanie Rámcovej dohody o tri (3) nasledujúce mesiace a to aj opakovane. Kupujúci si musí svoje právo na prvé predĺženie platnosti Rámcovej dohody uplatniť písomne u Predávajúceho najneskôr do 30.06.2025, následné opakované predĺženie platnosti Rámcovej dohody o ďalšie tri (3) mesiace je automatické, pokiaľ Rámcová dohoda nie je vypovedaná jednou zo Zmluvných strán s výpovednou lehotou jeden mesiac. Výpovedná lehota začne plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola písomná výpoveď doručená druhej Zmluvnej strane, pričom maximálna doba trvania Rámcovej dohody pri jej opakovanom predĺžení je najviac do 30.06.2027.
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje.
Časť: 5
II.2.1) Názov
Mlieko a mliečne výrobky
Časť č.: 5
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
15511000-3
15550000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Hotelová akadémia Ľudovíta Wintera, Stromová 34, 921 01 Piešťany
II.2.4) Opis obstarávania:
Dodávka mlieka a mliečnych výrobkov od slovenských výrobcov v štandardnej kvalite podľa príslušnej akostnej normy. Verejný obstarávateľ požaduje Jogurt biely - vyrobený tradičnou metódou zrenia v obale. Trvanlivosť všetkých produktov nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby, všetky produkty musia mať uvedený dátum výroby a najneskoršej spotreby. Obaly všetkých produktov čisté, nepoškodené, zdraviu nezávadné, vyznačené údaje na obale - obchodný názov tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, údaj o množstve, dátum výroby a spotreby. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
78 333,33 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 01.08.2023
Dátum ukončenia: 30.06.2025
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opis opcií: Kupujúci má právo, ale nie povinnosť predĺžiť trvanie Rámcovej dohody o tri (3) nasledujúce mesiace a to aj opakovane. Kupujúci si musí svoje právo na prvé predĺženie platnosti Rámcovej dohody uplatniť písomne u Predávajúceho najneskôr do 30.06.2025, následné opakované predĺženie platnosti Rámcovej dohody o ďalšie tri (3) mesiace je automatické, pokiaľ Rámcová dohoda nie je vypovedaná jednou zo Zmluvných strán s výpovednou lehotou jeden mesiac. Výpovedná lehota začne plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola písomná výpoveď doručená druhej Zmluvnej strane, pričom maximálna doba trvania Rámcovej dohody pri jej opakovanom predĺžení je najviac do 30.06.2027.
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje.
Časť: 6
II.2.1) Názov
Chlieb, pečivo a pekárenské výrobky
Časť č.: 6
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
15811100-7
15812100-4
15810000-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Hotelová akadémia Ľudovíta Wintera, Stromová 34, 921 01 Piešťany
II.2.4) Opis obstarávania:
Dodávka chleba, pečiva a pekárenských výrobkov v štandardnej kvalite podľa príslušnej akostnej normy. Tovar musí byť dodaný nepoškodený v zdravom a čerstvom stave v najvyššej kvalite. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
29 166,67 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 01.08.2023
Dátum ukončenia: 30.06.2025
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opis opcií: Kupujúci má právo, ale nie povinnosť predĺžiť trvanie Rámcovej dohody o tri (3) nasledujúce mesiace a to aj opakovane. Kupujúci si musí svoje právo na prvé predĺženie platnosti Rámcovej dohody uplatniť písomne u Predávajúceho najneskôr do 30.06.2025, následné opakované predĺženie platnosti Rámcovej dohody o ďalšie tri (3) mesiace je automatické, pokiaľ Rámcová dohoda nie je vypovedaná jednou zo Zmluvných strán s výpovednou lehotou jeden mesiac. Výpovedná lehota začne plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola písomná výpoveď doručená druhej Zmluvnej strane, pričom maximálna doba trvania Rámcovej dohody pri jej opakovanom predĺžení je najviac do 30.06.2027.
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje.
Časť: 7
II.2.1) Názov
Koloniálny tovar a rôzne potravinárske výrobky
Časť č.: 7
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
15890000-3
15612000-1
15850000-1
15000000-8
15330000-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Hotelová akadémia Ľudovíta Wintera, Stromová 34, 921 01 Piešťany
II.2.4) Opis obstarávania:
Dodávka koloniálneho tovaru (múka rôzneho druhu od slovenských výrobcov, cestoviny rôzneho druhu, pudingy rôzneho druhu a pod.) v štandardnej kvalite podľa príslušnej akostnej normy a dodávka rôznych potravinárskych výrobkov (koreniny, chuťové prísady a pod...) v štandardnej kvalite podľa príslušnej akostnej normy. Tovary musia mať pred sebou minimálne tri štvrtiny záručnej doby. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
73 333,33 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 01.08.2023
Dátum ukončenia: 30.06.2025
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opis opcií: Kupujúci má právo, ale nie povinnosť predĺžiť trvanie Rámcovej dohody o tri (3) nasledujúce mesiace a to aj opakovane. Kupujúci si musí svoje právo na prvé predĺženie platnosti Rámcovej dohody uplatniť písomne u Predávajúceho najneskôr do 30.06.2025, následné opakované predĺženie platnosti Rámcovej dohody o ďalšie tri (3) mesiace je automatické, pokiaľ Rámcová dohoda nie je vypovedaná jednou zo Zmluvných strán s výpovednou lehotou jeden mesiac. Výpovedná lehota začne plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola písomná výpoveď doručená druhej Zmluvnej strane, pričom maximálna doba trvania Rámcovej dohody pri jej opakovanom predĺžení je najviac do 30.06.2027.
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje.
Časť: 8
II.2.1) Názov
Hlbokozmrazené výrobky (hydina, zelenina) a spracovaná mrazená zelenina
Časť č.: 8
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
15896000-5
15331170-9
15112000-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Hotelová akadémia Ľudovíta Wintera, Stromová 34, 921 01 Piešťany
II.2.4) Opis obstarávania:
Dodávka hlbokozmrazených výrobkov (zelenina, hydina od slovenských výrobcov) v štandardnej kvalite podľa príslušnej akostnej normy a dodávka spracovanej mrazenej zeleniny v štandardnej kvalite podľa príslušnej akostnej normy. Tovary musia mať pred sebou minimálne tri štvrtiny záručnej doby. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
53 333,33 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 01.08.2023
Dátum ukončenia: 30.06.2025
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opis opcií: Kupujúci má právo, ale nie povinnosť predĺžiť trvanie Rámcovej dohody o tri (3) nasledujúce mesiace a to aj opakovane. Kupujúci si musí svoje právo na prvé predĺženie platnosti Rámcovej dohody uplatniť písomne u Predávajúceho najneskôr do 30.06.2025, následné opakované predĺženie platnosti Rámcovej dohody o ďalšie tri (3) mesiace je automatické, pokiaľ Rámcová dohoda nie je vypovedaná jednou zo Zmluvných strán s výpovednou lehotou jeden mesiac. Výpovedná lehota začne plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola písomná výpoveď doručená druhej Zmluvnej strane, pričom maximálna doba trvania Rámcovej dohody pri jej opakovanom predĺžení je najviac do 30.06.2027.
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje.
Časť: 9
II.2.1) Názov
Spracované potravinárske výrobky, tuky
Časť č.: 9
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
15894000-1
15400000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Hotelová akadémia Ľudovíta Wintera, Stromová 34, 921 01 Piešťany
II.2.4) Opis obstarávania:
Dodávka spracovaných potravinárskych výrobkov (rastlinné šťavy, extrakty) v štandardnej kvalite podľa príslušnej akostnej normy. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
23 333,33 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 01.08.2023
Dátum ukončenia: 30.06.2025
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opis opcií: Kupujúci má právo, ale nie povinnosť predĺžiť trvanie Rámcovej dohody o tri (3) nasledujúce mesiace a to aj opakovane. Kupujúci si musí svoje právo na prvé predĺženie platnosti Rámcovej dohody uplatniť písomne u Predávajúceho najneskôr do 30.06.2025, následné opakované predĺženie platnosti Rámcovej dohody o ďalšie tri (3) mesiace je automatické, pokiaľ Rámcová dohoda nie je vypovedaná jednou zo Zmluvných strán s výpovednou lehotou jeden mesiac. Výpovedná lehota začne plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola písomná výpoveď doručená druhej Zmluvnej strane, pričom maximálna doba trvania Rámcovej dohody pri jej opakovanom predĺžení je najviac do 30.06.2027.
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: V súlade s §38 ods.1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej aj ,,zákon o verejnom obstarávaní) viď zverejnenie podmienok v Súťažných podkladoch dostupných vo verejnej zóne zákazky na adrese
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/468390
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neuplatňujú sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: V súlade s §38 ods.1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej aj ,,zákon o verejnom obstarávaní) viď zverejnenie podmienok v Súťažných podkladoch dostupných vo verejnej zóne zákazky na adrese
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/468390
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
1.Podmienky súvisiace s identifikáciou subdodávateľov bližšie informácie sú uvedené v bode 27.3.2 súťažných
podkladov.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Predpokladaný maximálny počet účastníkov rámcovej dohody: 999
V prípade rámcových dohôd – odôvodnenie trvania presahujúceho štyri roky: Neuplatňuje sa.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 04.07.2023 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.09.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 04.07.2023 10:00
Miesto: On-line sprístupnenie ponúk, t.j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie do lehoty na predkladanie ponúk prostredníctvom systému EVO.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční podľa § 52 ods. 1 Zákona o verejnom obstarávaní. Komisia na vyhodnotenie ponúk zriadená podľa § 51 Zákona o verejnom obstarávaní zabezpečuje otváranie ponúk prostredníctvom on-line sprístupnenia ponúk uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie v lehote na predkladanie ponúk. Bližšie informácie sú uvedené v bode 22 Súťažných podkladov.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
a)Pre každú časť platí, že uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Ak uchádzač v lehote na predkladanie ponúk predloží viac ponúk, verejný obstarávateľ prihliada len na ponuku, ktorá bola predložená ako posledná a na ostatné ponuky hľadí rovnako ako na ponuky, ktoré boli predložené po lehote na predkladanie ponúk. Ak uchádzač je v tom istom postupe zadávania zákazky aj členom skupiny, ktorá predkladá ponuku na predmet zákazky, tak verejný obstarávateľ preskúma kolúziu vo verejnom obstarávaní v danej súvislosti a na základe výsledkov tohto preskúmania môže vylúčiť uchádzača, ktorý je súčasne aj členom skupiny dodávateľov.
b)Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom, prípadne českom jazyku.
c)Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Agentúra pre poradenstvo a obstarávanie KLIENT, s.r.o.
d)Súťaž sa realizuje ako elektronická cez IS EVO. Na účasť v súťaži je potrebné postupovať podľa pokynov, príručiek a videonávodov IS EVO zverejnených na web stránke ÚVO, (https://eplatforma.vlada.gov.sk/o-systeme/?csrt=6731380496925074397 ), ktoré je potrebné poznať a ďalej v zmysle usmernení v Súťažných podkladoch, ktoré sú dostupné cez Profil verejného obstarávateľa vo verejnej zóne zákazky na adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/468390. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom IS EVO. Súťažné podklady sa nezasielajú. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení.
e)Ak vo vyhlásení verejného obstarávania alebo v ostatnej súťažnej dokumentácii existuje odkaz na národnú legislatívu, má sa za to, že vždy platí aj ekvivalentný právny predpis podľa európskeho práva, ak to nie je jednoznačne vylúčené.
f)Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu rámcovej dohody uzatvorenej samostatne na každú časť predmetu zákazky.
g) Informácia k bodu IV.1.3) tohto oznámenia: Verejný obstarávateľ uzatvorí rámcovú dohodu samostatne na každú časť so všetkými uchádzačmi, ktorí predložia nacenenie každej položky tej časti predmetu zákazky, o ktorej uzavretie rámcovej dohody sa uchádzajú, splnia požiadavky na predmet zákazky tej časti predmetu zákazky, o ktorej uzavretie rámcovej dohody sa uchádzajú a splnia podmienky účasti tej časti predmetu zákazky, o ktorej uzavretie rámcovej dohody sa uchádzajú. Celková cena pre danú súťaž má len formálny charakter a nie je rozhodujúca pre zadanie zákazky. Zákazka sa zadáva po položkách a to na základe najnižšej ponúknutej ceny za položku jednotlivými uchádzačmi.
h) Verejný obstarávateľ stanovil celkovú predpokladanú hodnotu zákazky (PHZ) t.j. informácia uvedená v bode II.1.5) tohto oznámenia a PHZ jednotlivých častí t.j. informácie uvedené v bodoch II.2.6) tohto oznámenia na obdobie 1 roka, keďže uchádzači naceňujú množstvá na jeden rok aj keď reálne zmluva bude uzatvorená na obdobie 2 rokov (celková PHZ 875 000,- EUR bez DPH), pri uplatnení opcie na ďalšie 2 roky, najviac do 30.06.2027, ktorá však nemusí byť uplatnená (celková PHZ 1 750 000,- EUR bez DPH).
i) Lehota na poskytnutie súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy je v súlade s § 56 ods. 12 Zákona o verejnom obstarávaní 10 pracovných dní, bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
31.05.2023

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité