Oznámenie 19632 - MST

Obsah

19632 - MST
Vestník č. 111/2023 - 07.06.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Železnice Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31364501
Klemensova 8, 81361 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Petra Havelková
Email: Havelkova.Petra@zsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/2583
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.zsr.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/468577
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/468577
I.6) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Služby železničnej dopravy
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Upevňovadlá a drobné koľajivo
Referenčné číslo: 247/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
34946000-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dodanie tovaru, ktorým sú konštrukčné prvky železničného zvršku slúžiacich k upevneniu koľajníc na podvaly a k vzájomnému spojeniu koľajníc (podkladnice, zvierky, spojky, podložky a iné) a k vzájomnému spájaniu jednotlivých konštrukčných prvkov železničného zvršku (klince, podvalové skrutky, vložky M, pružné krúžky, zaisťovacie krúžky, podložky, dištančné krúžky), a ktorých hlavnou funkciou je zabezpečenie správnej polohy koľajnicových pásov a zachovanie tuhosti koľajového roštu v priečnom a pozdĺžnom smere, vrátane dopravy do jednotlivých pracovísk obstarávateľa uvedených v Prílohe č. 2 návrhu Rámcovej dohody.
Podrobné vymedzenie technických požiadaviek a požiadaviek na plnenie je uvedené v Kapitole B.1 súťažných podkladov ako aj v ďalšej dokumentácií poskytnutej obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
4 495 807,37 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Upevňovadlá
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
44531510-9
44531520-2
44531600-7
44532200-0
44532400-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK021
SK031
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Pracoviská obstarávateľa uvedené v Prílohe č. 2. návrhu Rámcovej dohody.
II.2.4) Opis obstarávania
Rozsah a množstvo je uvedené v časti B.1 súťažných podkladov a v prílohe číslo 1.1 súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
3 493 435,71 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 24
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
Časť: 2
II.2.1) Názov
Drobné koľajivo
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34946100-1
34946121-4
44532400-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK021
SK031
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Pracoviská obstarávateľa uvedené v Prílohe č. 2. návrhu Rámcovej dohody.
II.2.4) Opis obstarávania
Rozsah a množstvo je uvedené v časti B.1 súťažných podkladov a v prílohe číslo 1.2 súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
1 002 371,66 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 24
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO.
Podrobné vymedzenie podmienok účasti osobného postavenia je v súťažných podkladoch. Obstarávateľ nie je orgánom verejnej moci oprávneným použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V nadväznosti na uvedené uchádzač preukazuje podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia spôsobom súladným s § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO, alebo predbežne nahradí spôsobom podľa § 39 (Jednotným európskym dokumentom, viď. prílohu č. 5 súťažných podkladov) alebo spôsobom súladným s § 152 ods. 1 ZVO alebo predložením zápisu do zoznamu alebo potvrdenia o zápise do zoznamu, ktorý je rovnocenný zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 3 ZVO resp. informáciou o tom, že spoločnosť je zapísaná v zozname vedenom iným členským štátom.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.1.4) Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Zoznam a stručný opis pravidiel a kritérií: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO, vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky.

Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 ZVO:
-písm. a) zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO.


Podrobné vymedzenie podmienok účasti osobného postavenia, ekonomického a finančného postavenia, technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti sú uvedené v SP a v ďalších dokumentoch poskytnutých obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk.
III.1.6) Požadované zábezpeky a záruky
Obstarávateľ požaduje na zabezpečenie ponuky zábezpeku. Zábezpeka ponuky pre časť 1 predmetu zákazky - Upevňovadlá je stanovená vo výške 170 000,- EUR.
Zábezpeka ponuky pre časť 2 predmetu zákazky - Drobné koľajivo je stanovená vo výške 50 000,- EUR.

Spôsoby zloženia zábezpeky ponuky:
- poskytnutím bankovej záruky za uchádzača alebo
- zložením finančných prostriedkov na bankový účet obstarávateľa
- poistením záruky.
Ostatné podmienky zloženia zábezpeky ponuky sú súčasťou súťažných podkladov.
III.1.7) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný zo zdrojov obstarávateľa.
Vzhľadom na zdroj financovania bude splatnosť faktúr do 30 dní odo dňa doručenia obstarávateľovi.
Vlastná platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku, na základe daňového dokladu - faktúry vystaveného úspešným uchádzačom podľa podmienok, ktoré tvoria časť B.2 súťažných podkladov.
III.1.8) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade, že bude prijatá ponuka skupiny dodávateľov, je táto skupina dodávateľov povinná vytvoriť medzi sebou do termínu stanoveného na uzavretie zmluvy určitú právnu formu v súlade s osobitnými platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči obstarávateľovi vzniknuté pri plnení predmetu zákazky, a túto právnu formu riadne oznámila obstarávateľovi najneskôr pred podpisom zmluvy, ktorá je výsledkom tohto verejného obstarávania.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.8) Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 12.07.2023 23:59
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.10.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 13.07.2023 10:00
Miesto: Železnice Slovenskej republiky, Klemensova 8, 813 61 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude verejné s použitím funkcionality IS EVO on-line sprístupnenia ponúk - t. j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje prostredníctvom informačného
systému IS EVO, ktorý je dostupný na webovej stránke https://eplatforma.vlada.gov.sk/ (ďalej len IS EVO), okrem
osobitných prípadov komunikácie a výmeny informácií výslovne uvedených inak v týchto súťažných podkladov v súlade
so ZVO.
2. Po otvorení ponúk komisia na vyhodnotenie ponúk bude v nadväznosti na § 55 ods. 1 a § 66 ods. 7 písm. b) ZVO postupovať spôsobom tzv. super reverznou verejnou súťažou. Komisia v nadväznosti na ustanovenie § 55 ods. 1 ZVO zostaví poradie uchádzačov na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, následne u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí vyhodnotí ponuku podľa § 53 ZVO a následne vyhodnotí splnenie podmienok účasti uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, komisia vykoná vyhodnotenie podľa predchádzajúcej vety u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal požiadavky na predmet zákazky a podmienky účasti.
3. Ak je to nevyhnutné, obstarávateľ môže v lehote na predkladanie ponúk doplniť informácie uvedené v súťažných podkladoch alebo v iných dokumentoch poskytnutých obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, čo preukázateľne poskytne elektronicky prostredníctvom IS EVO všetkým prostredníctvom profilu https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie[1]profilov/zakazky/2583, najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Tieto informácie nesmú byť v rozpore s oznámením o vyhlásení verejného obstarávania
4. Toto verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je zamerané na sociálne aspekty a nie sú
obstarávané inovácie.
5. Obstarávateľ uzatvorí na každú časť predmetu zákazky osobitne Rámcovú dohodu s úspešným uchádzačom podľa § 269 ods. 2 Obchodného zákonníka a § 99 zákona o verejnom obstarávaní, medzi obstarávateľom ako objednávateľom na jednej strane a úspešným uchádzačom ako dodávateľom na strane druhej.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
01.06.2023

Redakčné opravy

21891 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 129/2023
V oznámení 19632-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Železnice Slovenskej republiky, Klemensova 8, 813 61 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 111/2023 zo dňa 07.06.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 12.07.2023 23:59 Má byť: 27.07.2023 23:59 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 13.07.2023 10:00 Má byť: 28.07.2023 10:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Obstarávateľ v nadväznosti na vysvetlenie, ktoré zverejnil dňa 27.6.2023 na profile vykonáva úpravu dátumov tak ako je uvedené v tomto korigende.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité