Oznámenie 19366 - WNS

Obsah

19366 - WNS
Vestník č. 109/2023 - 05.06.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Rimavská Sobota
IČO: 00319031
Svätoplukova 9, 97901 Rimavská Sobota
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Eva Muráriková
Telefón: +421 475621225
Email: eva.murarikova@rimavskasobota.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/470435
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
MEDIINVEST Consulting, s.r.o.
IČO: 45483078
Bezručova 10 , 08001 Prešov
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Denisa Kolpaková
Telefón: +421 915364187
Email: kolpakova@mediinvest.sk
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/470435
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Digitálne mesto – GIS + otvorené dáta v správe mesta Rimavská Sobota
Referenčné číslo: RS GIS II
II.1.2) Hlavný kód CPV
72000000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je výber expertného dodávateľa so zameraním na Manažment údajov inštitúcie verejnej správy, ktorý pre mesto Rimavská Sobota zabezpečí realizáciu projektu Digitálne mesto GIS + otvorené dáta v správe mesta Rimavská Sobota, v zmysle projektovej dokumentácie.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
179 705,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71332000-4
71354000-4
71354100-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Mesto Rimavská Sobota, Svätoplukova 389/9, 97 901 Rimavská Sobota
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je výber expertného dodávateľa so zameraním na Manažment údajov inštitúcie verejnej správy, ktorý pre mesto Rimavská Sobota zabezpečí realizáciu projektu Digitálne mesto GIS + otvorené dáta v správe mesta Rimavská Sobota, v zmysle projektovej dokumentácie.

Dodávateľ uvedených služieb zabezpečí čistenie údajov, digitalizáciu a publikovanie otvorených údajov, čím dôjde nielen k skvalitneniu dátových zdrojov mesta, ale aj zrýchleniu byrokratických procesov, otvoreniu samosprávy navonok a zefektívneniu výmeny informácií medzi oddeleniami úradu a skvalitneniu samosprávou poskytovaných verejných služieb s priamym dôsledkom zníženia nákladov na strane mesta.

Výsledným produktom bude očistená údajová základňa s objektmi evidencie vhodnými na publikovanie vo formáte open data a objektmi evidencie s priestorovým príznakom spracovanými v mapovo-integračnej platforme. Hlavným cieľom a motiváciou je podporiť aktivity v oblasti zvýšenia kvality údajov, ich lepšieho spracovania a následného zdieľania ako interne v rámci MsÚ, tak externe voči verejnosti či iným tretím subjektom. To všetko nie len pri získavaní a spracovaní nových údajov, ale aj pri opakovanom spracovaní údajov, ktoré už samospráva má, no napr. v pre daného zamestnanca neznámej alebo nedostupnej databáze. Obzvlášť rozšírenie objektov evidencie o priestorový údaj a vytvorená možnosť vizualizovať objekty evidencie na mapovej vrstve. V zmysle charakteru projektu na manažment údajov budú aplikované nástroje na čistenie a konsolidáciu existujúcich a novo vytváraných dát. Z hľadiska dátovej politiky bude dosiahnutá presnosť, správnosť, kompletnosť, unikátnosť, aktuálnosť, strojová spracovateľnosť, referenčná integrita a interoperabilita. V rámci konsolidácie budú objekty evidencie aktualizované o geopriestorovú informáciu za účelom vyberania a prezentovania údajov nie len v databázovej, ale aj mapovej štruktúre. Dátový rozsah projektu pozostáva z 39 objektov evidencie. Štruktúra dátovej vrstvy je ovplyvnená predovšetkým publikačným minimom samosprávy, spôsobom, rozsahom a intenzitou použitia objektov evidencie pri výkone správy vecí verejných mesta Rimavská Sobota. Viaceré objekty evidencie obsahujú v databázovej štruktúre aj geopriestorovú informáciu, ktorá je taktiež predmetom čistenia údajov za účelom spoľahlivej vizualizácie v geografickom informačnom systéme.
Ďalej ideou projektu je aby systém poskytoval/publikoval zverejňované údaje ako novú vrstvu pre GIS portál mesta, vytvoril digitálnu evidenciu objektov vo vopred preddefinovanom rozsahu pre účely mesta, umožnil správu potrebných dokladov a významných pasportov objektov a finančnej evidencie objektov a aj správu digitálnej evidenciu dátových objektov pre správu objektov a budov mesta.

Predmet zákazky je spolufinancovaný na základe nenávratného finančného príspevku, ktorého Poskytovateľom je Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie, v rámci schváleného projektu pod názvom: Digitálne mesto GIS + otvorené dáta v správe mesta Rimavská Sobota, kód projektu ITMS2014+: 311071CMS1, v rámci Zmluvy o poskytnutí NFP č. Z311071CMS1, účinnej dňa 09.03.2023.

Celé riešenie musí byť v súlade s projektovou dokumentáciou k projektu Digitálne mesto GIS + otvorené dáta v správe mesta Rimavská Sobota prístupnej na https://metais.vicepremier.gov.sk/detail/Projekt/a0d376f8-5852-4abd-8ef9-9cd01963f6c5/cimaster?tab=documentsForm

Verejný obstarávateľ žiada uchádzačov aby si projektovú dokumentáciu podrobne preštudovali.

Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
179 705,00 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: kód projektu ITMS2014+: 311071CMS1
II.2.14) Doplňujúce informácie
Celé riešenie musí byť v súlade s projektovou dokumentáciou k projektu Digitálne mesto GIS + otvorené dáta v správe mesta Rimavská Sobota prístupnej na https://metais.vicepremier.gov.sk/detail/Projekt/a0d376f8-5852-4abd-8ef9-9cd01963f6c5/cimaster?tab=documentsForm

Verejný obstarávateľ žiada uchádzačov aby si projektovú dokumentáciu podrobne preštudovali.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO písm.:
e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,

U uchádzača nesmie existovať dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO (konflikt záujmov nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami).

V súlade s § 32 ods. 2 ZVO preukazuje:
písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktoré zodpovedá predmetu zákazky,
písm. f) doloženým čestným vyhlásením.

V zmysle ustanovenia § 32 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 odseku 2 ZVO, ak verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu.
Hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasl. ZVO nie je povinný v rámci verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 2., resp. ods. 4. a ods. 5. ZVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. A) ZVO:
Zoznam poskytnutých služieb podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky (podľa nižšie uvedeného) za predchádzajúcich 3 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, (tzn. rozhodné obdobie), s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.

Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO predložením údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.

Každý uchádzačom predložený profesijný životopis alebo ekvivalentný doklad, podpísaný dotknutou osobou, musí obsahovať minimálne: meno a priezvisko príslušnej osoby, opis/zoznam odbornej praxe (pracovná pozícia, opis pracovnej náplne/odborné skúsenosti, miesto, mesiac a rok plnenia/zamestnania, zamestnávateľ/objednávateľ) a ostatné relevantné informácie preukazujúce minimálnu požadovanú úroveň štandardov. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť doklady preukazujúce splnenia tejto podmienky účasti na nasledovných pozíciách:
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
k § 34 ods. 1 písm. a) Predloženým zoznamom podľa bodu a) musí uchádzač preukázať skúsenosti s poskytnutých služieb na zákazky obdobného charakteru ako je predmet zákazky, t.j.: za obdobný charakter zákazky sa považuje služba v rozsahu predmetu zákazky, za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, v ktorých bude uvedený názov/obchodné meno a sídlo uchádzača (dodávateľa), názov/obchodné meno a sídlo odberateľa, predmet zákazky a popis vykonaných dodávok, čas plnenia zmluvy (od do, mesiac rok), cena v eurách bez DPH, meno, kontakt na osobu odberateľa, u ktorej si možno overiť tieto údaje a vyhlásenia odberateľa o kvalite poskytnutia služby, v min. celkovej súhrnnej hodnote 170 000 EUR bez DPH. V prípade zmlúv s viacročným plnením sa do plnenia za posudzované obdobie, 36 mesiacov ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, zahrnú iba čiastkové hodnoty zmlúv za požadované obdobie, ktoré musí uchádzač vyčísliť v predloženom zozname. V prípade, že v rámci predložených referencií boli poskytnuté aj iné plnenia ako tie, ktoré sú obdobné k predmetu zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota plnení, ktoré sú obdobného charakteru ako predmet zákazky. V prípade, že zákazka bola realizovaná záujemcom len z časti (napr. člen združenia skupiny dodávateľov, záujemca alebo osoba zákona o VO a pod.), musí byť z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme v stanovenej lehote realizoval plnenia, ktoré sú obdobné k predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia pravdivosti údajov.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov:

Požaduje sa predložiť údaje o odbornej kvalifikácii osôb (expertov), ktoré budú určené na plnenie zmluvy:
1.Minimálne jedna osoba vo funkcii Projektový manažér musí spĺňať nasledovné minimálne požiadavky:
podrobné požiadavky sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk

2.Minimálne jedna osoba vo funkcii IT analytik musí spĺňať nasledovné minimálne požiadavky:
podrobné požiadavky sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúkpisom alebo údajom o odbornej praxi

3. Minimálne dve osoby vo funkcii IT/IS konzultant, ktoré obe musia spĺňať nasledovné minimálne požiadavky:
podrobné požiadavky sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk

4. Minimálne dve osoby vo funkcii Špecialista pre databázy, ktoré obe musia spĺňať nasledovné minimálne požiadavky:
podrobné požiadavky sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk

5.Minimálne jedna osoba vo funkcii Vývojar/programátor musí spĺňať nasledovné minimálne požiadavky:
podrobné požiadavky sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk

6. Minimálne jedna osoba vo funkcii IT Tester musí spĺňať nasledovné minimálne požiadavky:
podrobné požiadavky sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk

7.Minimálne jedna osoba vo funkcii IT Architekt musí spĺňať nasledovné minimálne požiadavky:
podrobné požiadavky sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Termín plnenia je 5 mesiacov. Jednotlivé časti projektu sa môžu navzájom prekrývať. Realizácia projektu bude prechádzať štandardnými etapami riadenia projektov v zmysle Vyhlášky o riadení projektov č. 85/2020 Z.z. V rámci projektu budú realizované nasledovné aktivity:
Analýza a dizajn (2 mesiace)
Implementácia a Testovanie (2 mesiace)
Nasadenie a migrácia dát (1 mesiac)
Pre tieto etapy sú definované jasné výstupy, ktoré majú byť dodané a budú predmetom akceptačných kritérií.

Zároveň platí, že dielo musí byť dodané najneskôr do 30.11.2023.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 13.06.2023 12:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predkladanie ponúk sa uskutočňuje výhradne prostredníctvom systému EVO. Komunikácia prebieha výhradne elektronicky.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
01.06.2023

Profil Obstarávateľa


Dôležité