Oznámenie 19491 - WNP

Obsah

19491 - WNP
Vestník č. 109/2023 - 05.06.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Topoľčany
IČO: 00311162
Nám. M.R. Štefánika 1, 95501 Topoľčany
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Peter Michalík
Telefón: +421 385340231
Email: peter.michalik@topolcany.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/470475
Hlavná adresa(URL): https://www.topolcany.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/470475
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/470475
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
ZŠ Hollého – vybudovanie oplotenia od Ul. 17. novembra
Referenčné číslo: 3539/2023/21
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je :
-Vytýčenie sietí
-Rozobratie zámkovej dlažby a palisád
-Odstránenie podkladu
-Vybúranie otvoru
-Výkop rýh pre základové konštrukcie
-Zhotovenie základových, zvislých a vodorovných konštrukcií
-Zhotovenie omietok, dlažby
-Dodanie a zhotovenie podkladu z kameniva, dodanie a položenie umelej trávy
-Dodanie a montáž oplotenia a bránky
Presnejšie rozdelenie prác viď Príloha č. 2 Výkaz výmer_ zadanie.
Bližšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch a projektovej dokumentácií.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
23 493,10 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45214210-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Základná škola J. Hollého, J. Hollého 696/3, 955 01 Topoľčany
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je :
-Vytýčenie sietí
-Rozobratie zámkovej dlažby a palisád
-Odstránenie podkladu
-Vybúranie otvoru
-Výkop rýh pre základové konštrukcie
-Zhotovenie základových, zvislých a vodorovných konštrukcií
-Zhotovenie omietok, dlažby
-Dodanie a zhotovenie podkladu z kameniva, dodanie a položenie umelej trávy
-Dodanie a montáž oplotenia a bránky
Presnejšie rozdelenie prác viď Príloha č. 2 Výkaz výmer_ zadanie.
Bližšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch a projektovej dokumentácií.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
23 493,10 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti uvedených v § 32 ods. 1 písm. e), f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO).
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti spôsobom podľa § 32 ods. 2 písm. e), f) ZVO.
Uchádzač nepredkladá doklad podľa písm. e), ak je takýto doklad k dispozícii prostredníctvom internetového portálu
OverSi. Uchádzač nepredkladá doklady podľa písm. e) a f), ak má platný zápis v zozname hospodárskych subjektov
vedeným Úradom pre verejné obstarávanie
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti uvedených v § 34 ods. 1 písm. b) ZVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje v zozname prác predložiť min. 3 stavby/realizácie - vybudovanie oplotení, pričom hodnota jedného vykonaného plnenia bola vo výške aspoň 20 000,00 - EUR bez DPH za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania.
Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom :
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie,

2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 16.06.2023 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Ponuku je potrebné predložiť v elektronickej podobe prostredníctvom informačného systému Elektronického
verejného obstarávania IS EVO na vykonávanie verejného obstarávania https://eplatforma.vlada.gov.sk

2.Pre technickú podporu ohľadom systému IS EVO využite kontakt v sekcii HELPDESK IS EVO na uvedenom odkaze:
https://eplatforma.vlada.gov.sk/

3. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku.
Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami, resp. uchádzačmi ohľadom vysvetľovania podmienok účasti vo verejnom obstarávaní uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk sa bude uskutočňovať iba v štátnom (slovenskom) jazyku.

4.Prípadné nejasnosti je možné konzultovať s kontaktnou osobou uvedenou v bode 1.Pracovný čas verejného obstarávateľa je v pracovných dňoch od 7.30 do 15.00 hod.

5.Všetky výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku u verejného obstarávateľa.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
02.06.2023

Profil Obstarávateľa


Dôležité