Oznámenie 19530 - WNT

Obsah

19530 - WNT
Vestník č. 110/2023 - 06.06.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Sládkovičovo
IČO: 00306177
Fučíkova 329, 92521 Sládkovičovo
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Gábor Krommer
Telefón: +421 317840961
Email: primator@sladkovicovo.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.sladkovicovo.sk/
Hlavná adresa(URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4250
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/462537
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/462537
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
§ 7 ods. 1 písm. b) zákona
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Materiálno technické vybavenie
Referenčné číslo: 20230604_MTV pre CIZS
II.1.2) Hlavný kód CPV
33192000-2
Hlavný kód CPV, doplnkový slovník
DA42-7 - Vrátane inštalácie
DA12-7 - Interiérový/vnútorný
EA26-0 - Pre pacientov
LA22-6 - Pre zdravotnícky personál
UB01-4 - Nábytok
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je obstaranie materiálno technického vybavenia pre Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti v meste Sládkovičovo. Dodávka predmetu zákazky sa bude požadovať v zmysle minimálnych technických špecifikácií predmetu zákazky uvedených v prílohe č.1 súťažných podkladoch/výzvy.
Predmet zákazky nie je rozdelený. V rámci prieskumu trhu pre stanovenie predpokladanej hodnoty zákazky bolo zistené, že dodávku predmetu zákazky sú schopní realizovať min. 3 dodávatelia, ktorí disponujú celým sortimentom požadovaného vybavenia centra integrovanej zdravotnej starostlivosti a sú schopní realizovať komplexnú dodávku. Rozdelenie predmetu zákazky na viaceré samostatné časti by znamenalo rozdielne lehoty dodania, rozdielne trvanie záručnej doby a záručného servisu. Vzhľadom na zabezpečenie jednoznačne definovateľnej zodpovednosti, záruky a servisu za tovary v zmysle opisu predmetu zákazky je výhodnejšie, aby bol predmet zákazky obstaraný a realizovaný ako jeden celok.
Záujemcom sa neumožňuje predložiť variantné riešenie vo vzťahu k požadovanému predmetu zákazky.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
39 848,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33192300-5
39110000-6
39132200-8
39113100-8
39120000-9
34928470-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Mesto Sládkovičovo, na adrese J. Dalloša 1354/30, zapojenie a inštalácia bude vykonaná v novom objekte CIZS.
II.2.4) Opis obstarávania
Dodávka predmetu zákazky sa požaduje vrátane všetkých nákladov: dopravy, montáže, inštalovania, otestovania funkčnosti a odovzdania do plnohodnotnej prevádzky v nasledovnom zložení a množstve:
1. stoličky - čakárne - 60 ks
2. stoličky - denné miestnosti a soc. služby - 40 ks
3. orientačný systém - tabule 2x A0 - 4
4. orientačný systém - tabule A0 - 6 ks
5. orientačný systém - označenie ambulancií -tabule A5 - 30 ks
6. orientačný systém - označenie priestorov tabule A7 - 50 ks
7. stoly - denná miestnosť, prípravovňa -4 ks
8. stoly - ambulancie - 4 ks
9. stoly - soc. služby - 5 ks
10. kuchynská zostava - sociálne služby - 1 ks
11. skrinky - denné miestnosti - 8ks
12. stoličky do ambulancií - 20 ks
13. skrinka s drezom - 4 ks
14. skriňa na lieky a zdravotnícke pomôcky - 4 ks
15. skrinka na nástroje a pomôcky - 4 ks
16. kartotečná skriňa do ambulancií - 6 ks
17. kreslá - ambulancie - 4 ks
Dodávka predmetu zákazky sa požaduje vrátane všetkých nákladov: dopravy, montáže, inštalovania, otestovania funkčnosti a odovzdania do plnohodnotnej prevádzky.
Záručná doba na celý predmet zákazky sa požaduje min. na dobu 24 kal. mesiacov a začína plynúť odo dňa protokolárneho odovzdania a prebratia predmetu zákazky zmluvnými stranami.
V prípade ak sa vo výzve alebo inej sprievodnej dokumentácii tohto verejného obstarávania nachádzajú konkrétne názvy výrobkov, výrobných postupov, obchodných označení, patentov, typov, oblasti alebo miesta pôvodu alebo výroby uchádzač/záujemca je oprávnený v súlade s § 42 ods. 3 zákona, oceniť a dodať aj ekvivalent požadovaného výrobku, ktorý však musí spĺňať minimálne požadované technické parametre, funkciu a účel.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
39 848,00 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti v meste Sládkovičovo, kód projektu: 302021AVZ7
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov poskytnutých zo Zmluvy n NFP č. Z-302021AVZ7-1756/2021 z Európskeho fondu regionálneho rozvoja (ďalej aj EFRR).
Predmet zákazky sa realizuje na základe kúpnej zmluvy. Lehota trvania/dodania je max. do 3 kal. mesiacov odo dňa účinnosti kúpnej zmluvy. Splatnosť faktúry je 30 kal. dní.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
e) je oprávnený dodávať tovar
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona, uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1
písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
Podľa § 32 ods. 2 písm. f) zákona, uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1
písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
Podľa § 32 ods. 3 zákona, uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. e), ak
verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu.
Podmienky účasti podľa § 32 ods. 2 spĺňa každý uchádzač zapísaný do ZHS ( zoznamu hospodárskych subjektov),
nakoľko zápis je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch
verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného
postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač alebo záujemca nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2 zákona.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neuplatňuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neuplatňuje sa.
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby:
a)uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov
a predmety subdodávok,
b)navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na
vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar sa
preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorý má subdodávateľ plniť.
Ak uchádzač nemá v úmysle zadať podiel zákazky tretím osobám, túto skutočnosť deklaruje prostredníctvom čestného
vyhlásenia.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 15.06.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ bude pri komunikácií so záujemcami/uchádzačmi postupovať podľa § 20 zákona prostredníctvom rozhrania portálu EVO v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku.
Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme EVO a pre elektronické predkladanie ponúk prostredníctvom systému EVO je potrebné vykonať registráciu do zákazky realizovanej prostredníctvom systému EVO.
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné.
Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona
(konflikt záujmov nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami), ustanovenie § 11 zákona (povinnosť zápisu do RPVS) tým nie je dotknuté.
Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa §
40 ods. 8 písm. d) zákona.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
04.06.2023

Redakčné opravy

20392 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 116/2023
V oznámení 19530-WNT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Sládkovičovo, Fučíkova 329, 925 21 Sládkovičovo zverejnenom vo VVO č. 110/2023 zo dňa 06.06.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 15.06.2023 10:00 Má byť: 23.06.2023 10:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Doplnenie opisu predmetu zákazky je uvedené v profile zákazky.

Profil Obstarávateľa


Dôležité