Oznámenie 19600 - WNS

Obsah

19600 - WNS
Vestník č. 110/2023 - 06.06.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
IČO: 00151866
Pribinova 2, 81272 Bratislava - Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Peter Pavlík
Telefón: +421 907039033
Fax: +421 961954009
Email: peter.pavlik2@minv.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): www.minv.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/470640
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/470640
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Nemocničné služby pre OR PZ v Spišskej Novej Vsi
II.1.2) Hlavný kód CPV
85111000-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Poskytovanie nemocničných služieb mimo verejného zdravotného poistenia pre potreby Okresného riaditeľstva Policajného zboru v Spišskej Novej Vsi na územnom teritóriu okresu Spišská Nová Ves a Gelnica. Ide o zdravotnícke služby v súvislosti s vydaním písomného vyjadrenia o zdravotnom stave osôb pred umiestnením do cely policajného zaistenia, osôb poškodených trestným činom, podozrivých zo spáchania trestného činu a predvedených osôb.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
10 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
II.2.4) Opis obstarávania
Poskytovanie nemocničných služieb mimo verejného zdravotného poistenia pre potreby Okresného riaditeľstva Policajného zboru v Spišskej Novej Vsi na územnom teritóriu okresu Spišská Nová Ves a Gelnica. Ide o zdravotnícke služby v súvislosti s vydaním písomného vyjadrenia o zdravotnom stave osôb pred umiestnením do cely policajného zaistenia, osôb poškodených trestným činom, podozrivých zo spáchania trestného činu a predvedených osôb.

Verejný obstarávateľ požaduje rozlišovať, čo je potrebné vyšetrenie pre vydanie písomného vyjadrenia, či osoba môže byť umiestnená v cele policajného zaistenia a čo je výkon, ktorý súvisí so zmenou zdravotného stavu a spadá pod neodkladnú zdravotnú starostlivosť resp. zdravotné výkony v zmysle §3 zákona NR SR č.577/2004 Z.z. o rozsahu zdravotnej starostlivosti uhrádzanej na základe verejného zdravotného poistenia a o úhradách za služby súvisiace s poskytovaním zdravotnej starostlivosti.

Verejný obstarávateľ požaduje:
1.Prednostné vyšetrenie fyzických osôb v sprievode príslušníka Policajného zboru SR ak tomu nebránia iné závažné okolnosti.
2.Poskytovanie služby nepretržite t.j. 24 hodín.
3.Dostatočné prístrojové vybavenie

Cenník výkonov poskytovaných mimo verejného zdravotného poistenia

Bod 1: P.č.PoložkaCena bez DPH v EURVáhové kritérium
1.Komplexné interné vyšetrenie
2.EKG
3.Odber krvi
4.Odber moču
Spolu za bod 1 - 60%

Bod 2: P.č.PoložkaCena bez DPH v EURVáhové kritérium
5.Chirurgické vyšetrenie
6.Neurologické vyšetrenie
7.Traumatologické vyšetrenie
Spolu za bod 2 - 40 %

Spôsob vyhodnotenia:
Maximálny počet bodov získa uchádzač s najnižšou cenou za časť zákazky. Ostatným ponukám sa počet pridelených bodov určí ako podiel medzi najnižšou cenou a cenou hodnoteného uchádzača, vynásobený počtom bodov (príslušnou relatívnou váhou) za hodnotené kritérium cena. Všetky konečné výpočty sa zaokrúhľujú na dve desatinné miesta.

Na základe výsledku vyhodnotenia ponúk bude určený úspešný uchádzač, ktorému verejný obstarávateľ zašle objednávku podľa predloženej cenovej ponuky. Neúspešných uchádzačov bude verejný obstarávateľ informovať o výsledku vyhodnotení ponúk.

V prípade uchádzača, ktorý je platcom DPH sa bude hodnotiť cena s DPH, v prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH sa bude hodnotiť cena bez DPH. Ak uchádzač nie je platcom DPH, uvedie navrhovanú cenu celkom v EUR. Na skutočnosť, že nie je platcom DPH upozorní.

Podmienky týkajúce sa zmluvy:

Výsledkom verejného obstarávania bude zmluva na poskytnutie služieb. Doba trvania zákazky je do vyčerpania limitu 10 000 EUR bez DPH alebo 48 kalendárnych mesiacov od momentu uzavretia zmluvy.

1. Cenová ponuka ostáva v platnosti počas celej doby trvania zákazky - do vyčerpania limitu predpokladanej hodnoty zákazky a sú v nej zahrnuté všetky náklady uchádzača.
2. Služba bude objednávaná podľa potrieb verejného obstarávateľa, na základe samostatných písomných objednávok (v prípade uzavretia zmluvy na základe objednávok vyplývajúcich zo zmluvy).
3. Dodávka bude realizovaná okamžite po obdŕžaní písomnej objednávky, resp. po telefonickej výzve príslušného policajta.
4. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky.
5. Na základe písomne vystavenej objednávky bude vystavená faktúra.
6. Prílohou faktúry tvorí písomné vyjadrenie, že osoba môže byť umiestnená v cele policajného zaistenia.

Dôvody na zrušenie použitého postupu zadávania zákazky:
Verejný obstarávateľ môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky z nasledovných dôvodov:
-nebude predložená ani jedna ponuka,
-ani jeden uchádzač nesplní podmienky účasti,
-ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať určeným požiadavkám vo výzve na predkladanie ponúk,
-ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo toto verejné obstarávanie
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
10 000,00 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť:
1. Doklad o oprávnení poskytovať službu (živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra alebo iné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov alebo výpis z obchodného registra) alebo potvrdenie príslušného orgánu, v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na dodanie požadovaného predmetu zákazky. V prípade, že uchádzačom je občianske združenie, alebo nadácia, uchádzač predloží potvrdenie Ministerstva vnútra SR o vedení v registri a stanovy/zriaďovaciu listinu
2. Verejný obstarávateľ nepožaduje predloženie originálu alebo úradne overenej kópie vyššie uvedených dokladov.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 09.06.2023 14:30
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
05.06.2023

Profil Obstarávateľa


Dôležité