Oznámenie 19669 - WNS

Obsah

19669 - WNS
Vestník č. 111/2023 - 07.06.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Bratislavská organizácia cestovného ruchu
IČO: 42259088
Primaciálne námestie 1 , 81499 Bratislava
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ivana Hodošiová
Telefón: +421 911545482
Email: hodosiova@enteris.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): https://www.visitbratislava.com/sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/470757
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/470757
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Organizačné-logistické zabezpečenie FAM tripu 7 - 10/08/2023
Referenčné číslo: 2023/BTB/01
II.1.2) Hlavný kód CPV
98111000-4
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je organizačné zabezpečenie FAM tripu v termíne 7-10/08/2023. Opis predmetu zákazky je špecifikovaný v prílohe č. 1 tejto výzvy.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
0,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Bratislavský kraj
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je organizačné zabezpečenie FAM tripu v termíne 7-10/08/2023. Opis predmetu zákazky je špecifikovaný v prílohe č. 1 tejto výzvy.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
0,00 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa všetky podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia, definované podľa § 32 ods. 1, písm. e) - f) zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač musí preukázať, že:
a) je oprávnený poskytovať službu, ktorá je predmetom zákazky,
b) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti nasledovnými dokladmi:
- k bodu e): dokladom o oprávnení poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky,
- k bodu f): čestným vyhlásením.
Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia, je možné nahradiť platným zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač vo verejnom obstarávaní musí splniť podmienky účasti, týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a predložiť zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti predložením nasledovných dokladov:
a) minimálne 2 referencie, potvrdené odberateľom (každá v hodnote minim. 8 000 EUR bez DPH) v oblasti predmetu obstarávania (organizovanie incentívy) za posledných 5 rokov od vyhlásenia tohto verejného obstarávania.
b) minimálne 1 referenciu (v hodnote minim. 8 000 EUR bez DPH), ktorá sa týkala organizácie famtripu alebo presstripu v oblasti predmetu obstarávania (organizovanie incentívy) za posledných 5 rokov od vyhlásenia tohto verejného obstarávania.
Referencie musia obsahovať údaje o objednávateľovi, podrobný popis poskytnutej služby, obdobie a finančnú hodnotu poskytnutej služby, ako aj kontaktné údaje na odberateľa, aby si verejný obstarávateľ mohol overiť uvedené skutočnosti.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 15.06.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejné obstarávanie sa uskutočňuje podľa zákona č. 3434/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v zmení neskorších predpisov, v texte oznámenia je uvedené aj ako "ZVO" alebo "zákon o verejnom obstarávaní".
2. Verejný obstarávateľ bude pri akejkoľvek komunikácii so záujemcami a uchádzačmi postupovať podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom elektronickej platformy, systému IS EVO. Záujemca alebo uchádzač má možnosť registrovať sa do systému pomocou hesla alebo pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a osobitým bezpečnostným kódom (eiD).
3. Toto obstarávanie nie je zeleným obstarávaním, ani obstaraním inovácií, ani nie je zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
05.06.2023

Profil Obstarávateľa


Dôležité