II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Dodávka a správa elektronických stravovacích kariet
Referenčné číslo: 09641/2023/ODDVO
II.1.2)
Hlavný kód CPV
55520000-1
II.1.3)
Druh zákazky
Služby
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie stravovania zamestnancov verejného obstarávateľa a subjektov formou stravných poukážok v elektronickej podobe, v súlade s aktuálne platnými ustanovenia zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov. Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo do vyčerpania limitu 4 000 000,- EUR bez DPH podľa toho, čo nastane skôr.
Pod pojmom zabezpečenie stravovania sa rozumie umožnenie platby za podanie teplého hlavného jedla vrátane polievky a vhodného nealkoholického nápoja v zmluvných stravovacích zariadeniach akceptujúcich stravovacie karty, a to minimálne počas pracovného týždňa v čase minimálne od 11:00 do 14:00. Podrobnejšie informácie sú uvedené v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
4 000 000,00
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
30237131-6
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania elektronických stravovacích kariet sú sídla verejného obstarávateľa a subjektov uvedených v prílohe SP, ktoré pristúpia k čerpaniu rámcovej dohody.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie stravovania zamestnancov verejného obstarávateľa a subjektov formou stravných poukážok v elektronickej podobe, v súlade s aktuálne platnými ustanovenia zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov. Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo do vyčerpania limitu 4 000 000,- EUR bez DPH podľa toho, čo nastane skôr.
Pod pojmom zabezpečenie stravovania sa rozumie umožnenie platby za podanie teplého hlavného jedla vrátane polievky a vhodného nealkoholického nápoja v zmluvných stravovacích zariadeniach akceptujúcich stravovacie karty, a to minimálne počas pracovného týždňa v čase minimálne od 11:00 do 14:00. Podrobnejšie informácie sú uvedené v časti B. Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
4 000 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie