Oznámenie 20075 - MST

Obsah

20075 - MST
Vestník č. 114/2023 - 12.06.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Poľnonákup TATRY, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36447927
Slavkovská 36, 06001 Kežmarok
Kód NUTS: SK041
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Jaromír Smítka
Telefón: +421 907871152
Email: jaromir.smitka@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/zakazky/12741?cHash=33d0c969426a681db3818bac79b38b9e
Hlavná adresa(URL): https://www.polnonakuptatry.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/470742
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/470742
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
poľnohospodárstvo - správa hmotných rezerv
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
PK-2-23_Nesúbežná zámena cukor kryštálový naskladnenie Kysucké Nové Mesto, vyskladnenie Slovenská Ľupča
Referenčné číslo: PK-2/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
15831200-4
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Nákup komodity cukor kryštálový na dlhodobé uskladnenie, úroda 2022 alebo 2023- stredisko Kysuce, predaj komodity cukor kryštálový úroda 2011- stredisko Ľupča
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
1 078 784,03 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
Uchádzač môže predložiť ponuku na ktorúkoľvek jednu alebo obe časti. Úspešnosť v jednotlivých častiach bude určená aukciou.
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Naskladnenie cukor kryštálový - stredisko Kysuce
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
60000000-8
63110000-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Stredisko Kysuce, Cesta do Rudiny 3037/34K, 024 01 Kysucké Nové Mesto
II.2.4) Opis obstarávania:
Naskladnenie cukor kryštálový úroda 2022 alebo 2023 v objeme 1 068,103 ton v plánovanej lehote do 31.10.2023
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
1 078 784,03 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
3
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 2
II.2.1) Názov
Vyskladnenie cukor kryštálový - stredisko Ľupča
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
60000000-8
63110000-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Stredisko Ľupča, Príboj 564, 976 13 Slovenská Ľupča
II.2.4) Opis obstarávania:
Vyskladnenie cukor kryštálový úroda 2011 v objeme 1 068,103 ton, stredisko Ľupča v plánovanej lehote do 31.10.2023
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
758 353,13 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
3
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
K bodu II.2.6)Odhadovaná hodnota - zverejnená orientačná hodnota je predajná za odpredávaný predmet zákazky
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, týkajúce sa osobného postavenia
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti a preukáže ich predložením nižšie uvedených oskenovaných originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií v elektronickej forme. To znamená že uchádzač si môže vyžiadať požadovaný dokument v elektronickej forme od vydávajúceho úradu, alebo vlastní dokumenty, ktoré nie sú staršie ako 3 mesiace od lehoty na predkladanie ponúk a tieto zoskenuje do elektronickej formy do formátu pdf. a tie použije na preukázanie podmienok účasti. Uchádzač zoskenuje všetky strany dokumentu tak, aby bolo možné overiť jeho platnosť a u kópií, ich overenie v povolenej lehote. Žiadny dokument nie je možné predložiť do ponuky v listinnej forme.
1.1.Uchádzač predloží:
1.1.1.výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace,(štatutár(i), členovia dozorného orgánu, prokurista a právnická osoba)
1.1.2.potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace, že na jeho majetok nebol vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku
1.1.3.čestné vyhlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu (súčasťou formulára 17-3).
1.2.Uchádzač nie je povinný predložiť dôkazy o splnení podmienok osobného postavenia, ktoré si vie verejný obstarávateľ overiť na prístupných portáloch verejnej správy.
1.2.1.potvrdenie zdravotnej poisťovne a sociálnej poisťovne nie staršie ako tri mesiace, že nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu
1.2.2.potvrdenie miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie staršie ako tri mesiace, že nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu
1.2.3.doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, (výpis zo živnostenského alebo obchodného registra).
1.3.Doklady podľa bodov 1.1. a 1.2. môže uchádzač nahradiť dokumentom čestné vyhlásenie o zapísaní v zozname hospodárskych subjektov, ak je v ňom registrovaný, ktorý vedie úrad (§ 152 ods. 1 zákona 343/2015 Z.z.). formulár 17-6-1
1.4.Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky predloží dôkazný dokument podľa bodu 1.2.1. až 1.2.3. ak nie je verejne dostupný v krajine uchádzača, alebo nahradí požadované doklady čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine svojho sídla v prípade, ak sa v krajine sídla uchádzača rovnocenný doklad podľa bodu 1.2. nevydáva a o doklad podľa bodu 1.3. nepožiadal na území SR. Odporúča sa aby uchádzač uviedol v ponuke link na portály inštitúcií v krajine sídla, kde je možné si dané skutočnosti overiť.
1.5.V prípade, že má uchádzač sídlo v inom v členskom štáte EU ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
1.6.Ak uchádzač predloží doklady podľa bodov 1.1. až 1.3. ktoré sú neúplné alebo nie je zrejmá ich pravdivosť, bude uchádzač vyzvaný na ich vysvetlenie, poprípade doplnenie údajov. Ak uchádzač vysvetlenie nepredloží, alebo nedoplní požadované doplňujúce dokumenty, bude z verejnej súťaže vylúčený.
1.7.Ak uchádzač nepredloží niektorý z dokladov podľa bodov 1.1. až 1.3. alebo budú neplatné podľa súťažných podkladov, bude z verejnej súťaže vylúčený.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: NEPOŽADUJE SA
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Podmienky uvedené v predložených obchodných podmienkach pre každú časť samostatne
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: jednoetapová s pohyblivým koncom etapy pre každú časť samostatne, maximálna lehota na vloženie ponuky 15 minút, lehota na vkladanie sa predlžuje o ďalšie 2 min. od prijatia nasledujúcej najnižšej ponuky pre časť 1 alebo najvyššej ponuky pre časť 2
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 06.07.2023 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.10.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 06.07.2023 09:30
Miesto: elektronický systém IS EVO
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: V nadväznosti na použitie elektronickej aukcie je sprístupnenie ponúk a ich vyhodnocovanie neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
d)
29.1.Verejný obstarávateľ umožní trvalý prístup k súťažným podkladom v systéme EVO, ktorý je súčasťou profilu dňom zverejnenia výzvy v úradnom vestníku TED.
29.2.Zákazku si záujemca sprístupní po prihlásení do privátnej zóny. Komunikácia v zákazke prebieha povinne elektronicky.
29.3.Portál na predkladanie ponúk je prístupný pre záujemcov, uchádzačov do lehoty na predkladanie ponúk. Uchádzačom sa odporúča, aby sa zoznámili so súťažnými podkladmi v takom časovom horizonte, ktorý im zabezpečí dostatočný časový priestor na vypracovanie ponúk, a aby si tým, v prípade potreby využitia inštitútu vysvetľovania, vytvorili aj dostatočný časový priestor na jeho použitie.
29.4.V prípade uplatnenia revíznych postupov v procese verejného obstarávania a počas priebehu administratívnej kontroly nadriadeným orgánom, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo prijať zmluvu v predĺženej lehote viazanosti, o ktorej budú uchádzači informovaní.
29.5.Ponuky uchádzačov, ani ich časti, sa verejne nepoužijú bez súhlasu uchádzačov. Kompletné ponuky sú privátne prístupné len pre kontrolný orgán.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
05.06.2023

Redakčné opravy

20704 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 119/2023
V oznámení 20075-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Poľnonákup TATRY, a.s., Slavkovská 36, 060 01 Kežmarok zverejnenom vo VVO č. 114/2023 zo dňa 12.06.2023 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.4) Stručný opis: Namiesto: Nákup komodity cukor kryštálový na dlhodobé uskladnenie, úroda 2022 alebo 2023- stredisko Kysuce, predaj komodity cukor kryštálový úroda 2011- stredisko Ľupča Má byť: Nákup komodity cukor kryštálový na dlhodobé uskladnenie, úroda 2022 alebo 2023- stredisko Kysuce, predaj komodity cukor kryštálový úroda 2011- stredisko Ľupča Pri príprave zákazky nebol využitý §25 -trhové konzultácie Zákazka realizovaná v systéme IS EVO

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité