Oznámenie 19686 - WYT

Obsah

19686 - WYT
Vestník č. 111/2023 - 07.06.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Domov sociálnych služieb
IČO: 00647918
Ladomerská Vieska 84, 96501 Ladomerská Vieska
Slovensko
Kontaktná osoba: PhDr. Miroslava Urblíková
Telefón: +421 948725241
Email: dss@dsslvieska.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/1562
Hlavná adresa(URL): https://www.dsslvieska.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/470777
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Banskobystrický samosprávny kraj
IČO: 37828100
Námestie SNP 23 , 97401 Banská Bystrica
Slovensko
Kontaktná osoba: Monika Debnárová
Telefón: +421 949014601
Email: monika.debnarova@bbsk.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/3406
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): https://www.bbsk.sk/
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/470777
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Domov sociálnych služieb
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Sociálna starostlivosť
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Kuchynské linky so zabudovaným príslušenstvom pre DSS Ladomerská Vieska
Referenčné číslo: ID 5724 (2)
II.1.2) Hlavný kód CPV
39100000-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dodanie tovarov interiérového vybavenia v rámci projektu Odsťahovanie z kaštieľa Ladomerská Vieska I. etapa transformácie DSS. Jedná sa o kuchynské linky so zabudovaným príslušenstvom do 4 objektov, v ktorých v súčasnosti prebiehajú stavebné úpravy.

Podrobná špecifikácia predmetu zákazky ako aj množstvá sú uvedené v prílohách súťažných podkladov (ďalej aj SP), najmä v prílohe č. 1 Kúpna zmluva a v prílohe č. 2 Technická špecifikácia.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
75 084,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39140000-5
39700000-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Miestom dodania predmetu zákazky sú objekty DSS Ladomerská Vieska v zmysle článku III. zmluvy.
II.2.4) Opis obstarávania
Požaduje sa dodanie a montáž/inštalácia kuchynských liniek vrátane zabudovaných elektrických spotrebičov do priestorov DSS Ladomerská Vieska. S ohľadom na stavebnú pripravenosť objektov, v rámci ktorých bude tovar dodávaný, montovaný a inštalovaný bude možné vykonať zameranie priestorov pre výrobu od 01. 08. 2023. Termíny dodania, montáže a inštalácie do jednotlivých objektov sú nasledovné:
- Objekt Baboje od 02.10.2023
- Objekt Novostavby od 16.10.2023
- Objekt Dankov dom a objekt č. 84 od 02.11.2023
Minimálne požiadavky na kuchynské linky ako aj presné miesta dodania sú uvedené v technickej špecifikácii a kúpnej zmluve pre túto časť predmetu zákazky, ktoré tvoria prílohy týchto SP. Verejný obstarávateľ v technickej špecifikácii zadefinoval pôdorysné rozmery jednotlivých kuchynských liniek ako aj komponenty, ktoré musia obsahovať kuchynské linky. Rozloženie a rozmery komponentov kuchynskej linky (tam kde nie sú určené) pre potreby vypracovania ponuky je v kompetencii uchádzača, za predpokladu že zostanú zachované pôdorysné rozmery kuchynskej linky. Verejný obstarávateľ uprednostňuje spotrebiče s manuálnym ovládaním vzhľadom na to, že tieto budú používané klientmi DSS.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
75 084,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 2
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Odsťahovanie z kaštieľa Ladomerská Vieska I. etapa transformácie DSS, Kód výzvy: IROP-PO2-SC211-2017-17, ITMS kód žiadosti: NFP302020AHW
II.2.14) Doplňujúce informácie
K bodu II.2.7) požaduje sa dodať predmet zmluvy najneskôr do 24.11.2023. S ohľadom na stavebnú pripravenosť objektov, bude možné vykonať:
- zameranie priestorov pre výrobu od 1.8.2023
- dodávku, montáž a inštaláciu predmetu zmluvy od 2.10.2023 - objekt Baboje; od 16.10.2023 - objekt Novostavby; od 2.11.2023 - objekt Dankov dom a objekt č. 84
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia a ich preukázanie v súlade s ust. § 32 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej "ZVO").

Verejný obstarávateľ informuje uchádzačov, že doklady ktoré podľa § 32 ods. 3 ZVO nevyžaduje od uchádzačov z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy predkladať, sú:
- výpis z registra trestov uchádzača (výpis z registra trestov právnickej osoby) podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO, v prípade výpisu z registra trestov pre fyzickú osobu uchádzač verejnému obstarávateľovi predloží údaje v rozsahu podľa § 10 ods. 4 Zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
- potvrdenia zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne podľa § 32 ods. 2 písm. b) ZVO,
- potvrdenie miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu podľa § 32 ods. 2 písm. c) ZVO,
- potvrdenie príslušného súdu o skutočnosti, že na majetok uchádzača nebol vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku podľa § 32 ods. 2 písm. d) ZVO.
- doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedná predmetu zákazky podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO.

Uvedené platí v prípade uchádzačov so sídlom alebo miestom podnikania v Slovenskej republike.

Vzhľadom k tomu, že funkcionalita informačného systému Zber údajov, prostredníctvom ktorého verejný obstarávateľ zverejňuje túto Výzvu na predkladanie ponúk, neumožňuje kvôli limitu znakov zverejniť podmienky účasti v úplnom rozsahu, verejný obstarávateľ ich zverejňuje v súťažných podkladoch v časti F., ktoré sú voľne prístupné v profile verejného obstarávateľa a na adrese uvedenej v ods. I.3) KOMUNIKÁCIA tejto Výzvy na predkladanie ponúk.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO.

2.Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje horeuvedeným zoznam preukázať súhrnnú hodnotu dodaných tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky, t.j. 3 roky spätne od vyhlásenia verejného obstarávania v hodnote minimálne dosahujúcej sumu 50.000,00 € bez DPH. Za tovar rovnakého alebo obdobného charakteru sa považuje dodávka a montáž kuchynských liniek. Jednotlivé plnenia sa pre účely splnenia predmetnej podmienky účasti môžu sčitovať.

V prípade ak uchádzač predkladá zmluvu, referenciu alebo dôkaz o dodaní tovarov, ktorých dodanie časovo presahuje posudzované obdobie, uchádzač v zozname uvedie zvlášť hodnotu iba za tú časť tovarov, ktorá bola realizovaná v posudzovanom období (a len túto sumu uchádzač započíta do celkového súčtu dodaných tovarov).

V prípade, ak tovary dodal uchádzač ako člen združenia skupiny dodávateľov, vyčísli a započíta iba finančný objem, dodaný ním samotným.

V prípade, ak tovary boli súčasťou väčšieho diela ako celku, uchádzač je povinný vyčísliť podiel dodaných tovarov, ktorých dodanie má preukázať v rámci preukazovania splnenia predmetnej podmienky účasti.

Potvrdenia vydané v inej mene ako v eurách je potrebné prepočítať a to tak, že sumy uvedené v iných menách budú prepočítané kurzom ECB platným k prvému dňu v roku, v ktorom boli stavebné práce uskutočnené.
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
V zmysle súťažných podkladov a ich príloh, najmä kúpnej zmluvy.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 20.06.2023 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 20.06.2023 11:00
Miesto: Miestom on-line sprístupnenia ponúk je IS EVO.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť len uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Umožnenie účasti na otváraní sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku IS EVO a to všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie. Pri on-line sprístupnení ponúk budú zverejnené informácie v zmysle ZVO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.

2. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady, prostredníctvom ktorých preukazuje splnenie podmienok účasti:
- v zmysle §39 ZVO jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený JED. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienok účasti finanč. a ekonomick. postavenia a podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiel IV. časti JED alebo
- v zmysle §114 ods. 1 ZVO čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, kt. čestným vyhlásením nahradil.

3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať výhradne prostredníctvom IS EVO, tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. Okamih doručenia akejkoľvek správy medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom je okamih odoslania správy prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO.

4. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v EVO a pre úspešné predkladanie ponuky je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie IS EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie EVO sú zadefinované a zverejnené na www.uvo.gov.sk.Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme EVO a pre elektronické predkladanie ponuky prostredníctvom systému EVO je potrebné vytvoriť účet, vytvoriť a validovať nový hospodársky subjekt a následne pridať hospodársky subjekt do zákazky. Všetky pokyny sú uvedené na stránke Video návody - Elektronická platforma (gov.sk) v časti záujemca/uchádzač.

5. Verejný obstarávateľ odporúča všetkým hospodárskym subjektom, ktorí majú záujem zúčastniť sa verejného obstarávania, aby postupovali pri používaní IS EVO podľa Dokumentácie k IS EVO, zverejnenej na stránke elektronickej platformy: https://eplatforma.vlada.gov.sk/dokumentacia/ resp. bol vyškolený na prácu v tomto systéme, nakoľko ak sa dopustí chýb pri práci v systéme EVO, nesie za tieto plnú zodpovednosť.

6. Vzhľadom ku skutočnosti, že verejný obstarávateľ v predmetnom verejnom obstarávaní využije postup v súlade s § 112 ods. 7 písm. b) ZVO, vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.

7. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.

8. Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
06.06.2023

Redakčné opravy

20616 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 118/2023
V oznámení 19686-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Domov sociálnych služieb, Ladomerská Vieska 84, 965 01 Ladomerská Vieska zverejnenom vo VVO č. 111/2023 zo dňa 07.06.2023 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Minimálna požadovaná úroveň štandardov Namiesto: "Verejný obstarávateľ požaduje horeuvedeným zoznam preukázať súhrnnú hodnotu dodaných tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky, t.j. 3 roky spätne od vyhlásenia verejného obstarávania v hodnote minimálne dosahujúcej sumu 50.000,00 € bez DPH. Za tovar rovnakého alebo obdobného charakteru sa považuje dodávka a montáž kuchynských liniek. Jednotlivé plnenia sa pre účely splnenia predmetnej podmienky účasti môžu sčitovať." ... Má byť: "Verejný obstarávateľ požaduje horeuvedeným zoznam preukázať súhrnnú hodnotu dodaných tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky, t.j. 3 roky spätne od vyhlásenia verejného obstarávania v hodnote minimálne dosahujúcej sumu 50.000,00 € bez DPH. Za tovar rovnakého alebo obdobného sa považuje dodávka a montáž Kuchynských liniek a/alebo nábytku dodávaného a montovaného na mieru. Jednotlivé plnenia sa pre účely splnenia predmetnej podmienky účasti môžu sčitovať." ... IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 20.06.2023 09:00 Má byť: 29.06.2023 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 20.06.2023 11:00 Má byť: 29.06.2023 11:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité