Oznámenie 19767 - WYP

Obsah

19767 - WYP
Vestník č. 111/2023 - 07.06.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Snina
IČO: 00323560
Strojárska 2060/95, 06901 Snina
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ivana Čokynová
Telefón: +421 577561822
Email: ivana.cokynova@snina.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): www.snina.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/469902
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/469902
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Rekonštrukcia miestnych komunikácií v meste Snina
Referenčné číslo: 3123/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
45233120-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je rekonštrukcia miestnych komunikácií v meste Snina v rozsahu podľa platných projektových dokumentácií a zadania.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
299 251,92 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Mesto Snina, katastrálne územie Snina
II.2.4) Opis obstarávania
Uskutočnenie stavebných prác Rekonštrukcia miestnych komunikácií v meste Snina 1 komplet pozostávajúci z 3 aktivít:

Aktivita 1: Rekonštrukcia pozemných komunikácií, chodníkov a výstavba parkovísk na Ul. Palárikovej v Snine
Aktivita 2: Rekonštrukcia chodníkov na území mesta Snina
Aktivita 3: Rekonštrukcia chodníkov Ul. Partizánskej v Snine

Podrobná špecifikácia je uvedená v projektových dokumentáciách a v zadaní, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
299 251,92 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 4
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podrobné požiadavky a spôsob ich preukazovania sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neaplikuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podrobné požiadavky a spôsob ich preukazovania sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
A)Verejný obstarávateľ podľa § 38 ods. 4 zákona vyžaduje, aby určité podstatné úlohy vykonal priamo sám uchádzač
alebo člen skupiny dodávateľov. Bližšie informácie k týmto požiadavkám sú uvedené v Súťažných podkladoch.
B)Dátum ukončenia zákazky je do 30.11.2023, lebo verejný obstarávateľ má zabezpečené finančné prostriedky na zaplatenie celej zákazky prostredníctvom dotácie z Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR a toto financovanie je nutné zúčtovať do konca roka 2023.
C)Verejný obstarávateľ v súlade s § 11 zákona nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do Registra partnerov verejného sektora (RPVS) a nie je zapísaní v RPVS, alebo ktorého subdodávatelia alebo
subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS a nie sú zapísaní v RPVS.
Uchádzač ani subdodávateľ nesmie mať v RPVS ako konečného užívateľa výhod zapísanú osobu, ktorá je jedným z 13. druhov verejných funkcionárov vymenovaných v zákone
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 27.06.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 27.06.2023 10:30
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky v informačnom systéme EVO.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ podľa § 52 ods. 2 ZVO umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronickej platformy EVO. Elektronická komunikácia vrátane doručovania sa uskutočňuje spôsobom určeným funkcionalitou tohto elektronického prostriedku.
2. Celková predpokladaná hodnota uvedená v bode II.1.5) tejto Výzvy je nižšia ako 300 000 eur, a preto umožňuje
verejnému obstarávateľovi aplikovať zadávanie zákazky s nízkou hodnotou. Avšak je to hraničná hodnota a verejný
obstarávateľ sa domnieva, že niektoré z predložených ponúk by mohli byť aj nad stanovený finančný limit 300 000 eur,
preto aplikuje bežný postup zadávania zákazky pre podlimitné zákazky.
3. Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov zábezpeku viazanosti ponúk vo výške 7 000 EUR (slovom: sedemtisíc
eur). Podrobnosti sú uvedené v Súťažných podkladoch.
4. Záujemcom sa odporúča vykonať obhliadku miesta realizácie predmetu zákazky, aby si sami overili a získali potrebné informácie nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta realizácie predmetu zákazky idú na ťarchu záujemcu. Podrobnosti sú uvedené v Súťažných podkladoch.
5. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené v touto Výzvou a Súťažnými
podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami Zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
6. Ak sú informácie uvádzané v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, v oznámení použitom ako Výzva na súťaž alebo v Súťažných podkladoch, v dôsledku zlyhania ľudského faktora alebo v dôsledku chýb v písaní a počítaní, nie v súlade s platným zákonom o verejnom obstarávaní, rozhodujúce je znenie príslušných ustanovení podľa Zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
7. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia
zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je zelené, nerieši inovácie a nie je zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
06.06.2023

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité