Oznámenie 19890 - WNS

Obsah

19890 - WNS
Vestník č. 112/2023 - 08.06.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Dubnica nad Váhom
IČO: 00317209
Bratislavská 434/9, 01841 Dubnica nad Váhom
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Zuzana Lenická
Telefón: +421 903639591
Email: obstaravanie@cepartners.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/470983
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/470983
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zvýšenie úrovne KB v meste DnV_Bezpečnostný monitoring II.
Referenčné číslo: 2023-DnV-KB-bezpecnostny monitoring II
II.1.2) Hlavný kód CPV
72000000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je modul SIEM a SOC: vybudovanie Security Incident and Event Management (SIEM) a zabezpečenie SOC (Security Operations Center) as a service.
Opatrenie bude spočívať vo vytvorení nástroja zabezpečujúceho analýzu informácií zo všetkých sieťových zariadení, OS, databáz, aplikácií a pod., ktorými verejný obstarávateľ disponuje. Vybudovaný SIEM bude tvoriť základ pre prevádzku Security Operation Center (SOC), ktorý bude zabezpečovať dohľad bezpečnosti sieťových zariadení, serverov, aplikácií a jednotlivých klientov. Vybudovaný SIEM bude zabezpečovať aktívny zber dát z monitorovaných zariadení a aplikácií v reálnom čase a následne zabezpečovať odhaľovanie potenciálnych hrozieb prostredníctvom automatizovanej korelácie dát zo zariadení. Priebežná analýza okamžite upozorní na neštandardné správanie systému, ktoré by mohlo predstavovať potenciálnu hrozbu. Odborná kapacita zabezpečujúca dohľad nad SOC-om takéto riziko vyhodnotí a určí či je hrozba kritická, alebo postačuje jej evidencia. Verejný obstarávateľ plánuje vybudovanie kompletného hardvérového a softvérového riešenia SIEM v rámci svojho majetku a následnú prevádzku SOC plánuje zabezpečovať prostredníctvom služby u externého dodávateľa. Vytvorené riešenie umožní tiež zaviesť postup na využitie verejných a výrobcami poskytovaných zoznamov, ktoré opisujú zraniteľnosti programových a technických prostriedkov.

V rámci module SIEM a SOC budú realizované nasledovné aktivity/etapy:
Aktivita č. 1: Analýza a dizajn
Aktivita č. 2: Implementácia a testovanie
Aktivita č. 3: Nasadenie
Aktivita č. 4: Nákup technických prostriedkov

Špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 2 tejto Výzvy.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
135 397,36 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Mesto Dubnica nad Váhom
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
135 397,36 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPII-2021/7/16-DOP
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a to:
a)nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po lehote splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
b)nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c)je oprávnený poskytovať služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Za rovnaké alebo podobné služby ako predmet zákazky verejný obstarávateľ považuje napr. počítačové služby, služby súvisiace s počítačovým spracovaním údajov.,
d)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

Kompletné podmienky účasti sú zadefinované vo Výzve na predkladanie ponúk.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: (1) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona - zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona.
V prípade, ak sa uchádzač preukáže referenciou, ktorú uskutočnil ako subdodávateľ alebo ako člen skupiny dodávateľov, v zozname uvedie, akú časť zákazky (aké činnosti, aké služby poskytoval, atď.) vykonával a hodnotu týchto činností v eur bez DPH.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov [podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona]:
Zoznamom dodaných tovarov a poskytnutých služieb musí uchádzač preukázať zrealizované dodávky rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky (t. j. 36 mesiacov od vyhlásenia verejného obstarávania) v min. kumulatívnom objeme 100.000,00 EUR bez DPH spolu za všetky požadované roky a všetky zákazky uvedené v zozname.
Rovnaký alebo podobný predmet zákazky je vytvorenie nástroja zabezpečujúceho analýzu informácií zo všetkých sieťových zariadení, OS, databáz, aplikácií a pod.
Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO.

V prípade, že dodaný tovar alebo poskytnutá služba sú vyčíslené v inej mene ako EUR, pri prepočte inej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň zverejnenia Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vo Vestníku verejného obstarávania, resp. Európskom vestníku.

Odporúčame, aby zoznam dodaných tovarov a poskytnutých služieb obsahoval:
identifikáciu odberateľa a kontakt (tel., mail) na odberateľa,
názov a opis poskytnutých služieb,
skutočnú cenu dodania bez DPH v EUR alebo celkovú skutočnú cenu dodania ak dodávateľ nie je/nebol platcom DPH,
skutočnú lehotu dodania, .
Ak sa dodanie tovaru viaže na viac rokov, presahujúcich požadované obdobie 36 mesiacov od vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač uvedie v zozname alikvotnú časť hodnoty referencie za príslušné požadované obdobie referencie.
Ak je hodnota v referencii uvedená v inej mene, ako v EUR, uchádzač uvedie v zozname hodnotu referencie v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na menu EUR.

(2) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. d) bod 1 zákona v nadväznosti na § 35 ZVO opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality
Minimálna požadovaná úroveň štandardov [podľa § 34 ods. 1 písm. d zákona]:
1.Uchádzač predloží certifikát manažérstva kvality - platný certifikát o zavedenom systéme riadenia kvality podľa ISO 9001:2015 v oblasti rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky alebo ekvivalentný doklad. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov.
2.Uchádzač predloží platný certifikát manažérstva bezpečnosti informácií v zmysle požiadaviek normy ISO/IEC 27001 v oblasti zodpovedajúcej rovnakému alebo podobnému charakteru ako je predmet zákazky. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov.
3.Uchádzač predloží potvrdenie o akreditácii v oblasti IT bezpečnosti pre služby CSIRT ( Cyber Security Incident Response Team) na úrovne Accredited alebo vyššie, vydané vedúcou akreditačnou alebo certifikačnou autoritou alebo ekvivalent dokladu.

(3) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. g) bod 1 zákona údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre bod (3) [podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona]:

1.IT programátor/vývojár: minimálne 1 osoba
2.Špecialista pre bezpečnosť IT: minimálne 1 osoba
3.Špecialista pre databázy: minimálne 1 osoba
4.Projektový manažér IT projektu: minimálne 1 osoba
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
5.IT tester: minimálne 1 osoba
6.Špecialista pre infraštruktúry/HW špecialista: minimálne 1 osoba
7.IT analytik: minimálne 1 osoba
8.Školiteľ pre IT systémy: minimálne 1 osoba
9.IT architekt: minimálne 1 osoba
10.Odborník pre IT dohľad/Quality Assurance: minimálne 1 osoba
11.IT/IS konzultant: minimálne 1 osoba

Spoločná požiadavka na životopis:
oProfesijný životopis, ktorý musí obsahovať minimálne tieto informácie:
meno a priezvisko,
vzdelanie,
údaje o zamestnaní:
názov zamestnávateľa, obdobie zamestnania,
trvanie pracovného pomeru,
pracovná pozícia,
praktické skúsenosti:
názov a sídlo odberateľa,
názov referenčného projektu,
popis pozície na referenčnom projekte,
obdobie účasti na realizácii referenčného projektu v štruktúre od /mesiac a rok/ - do /mesiac a rok/,
meno, priezvisko a telefónne číslo kontaktnej osoby odberateľa),
súhlas so spracovaním osobných údajov a to napríklad:
Súhlasím s evidenciou a spracovaním osobných údajov podľa Zákona č.18/2018 Z.z. a Nariadenia (EÚ)
2016/679. V zmysle Zákona č.18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES o ochrane osobných údajov dobrovoľne súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov verejným obstarávateľom a/alebo osobou splnomocnenou na proces verejného obstarávania uvedených v mojom životopise, ktorý som poskytol uchádzačovi za účelom splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní na daný predmet zákazky. Zároveň dávam súhlas na ich sprístupnenie aj tretím osobám, ktorými sú kontrolné orgány vykonávajúce kontrolu procesu verejného obstarávania na daný predmet zákazky a to až do 31.12.2028. Pri spracúvaní osobných údajov v žiadnom prípade nebude dochádzať k cezhraničnému prenosu do tretích krajín. Súhlas je možné kedykoľvek odvolať, inak súhlas zanikne po uplynutí 31.12.2028.
dátum a podpis riadiaceho zamestnanca


(4) Podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona v nadväznosti na § 36 ZVO: uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je dodávka tovaru v nadväznosti na § 36 zákona o verejnom obstarávaní.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre bod (4) [podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona v nadväznosti na § 36 ZVO]:

Verejný obstarávateľ požaduje predloženie platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva zodpovedajúceho ISO 14 001 v oblasti rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek noriem na systém environmentálneho manažérstva uchádzačom alebo záujemcom v zmysle schémy Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit alebo iný systém environmentálneho manažérstva podľa osobitného predpisu, alebo iný systém environmentálneho manažérstva založený na príslušných právne záväzných aktoch Európskej únie alebo medzinárodných normách, na ktorý vydal akreditovaný certifikačný orgán certifikát. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ a obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva.

Kompletné podmienky účasti vrátane minimálne požadovanej úrovne štandardov, odôvodnenia primeranosti požiadavky verejného obstarávateľa a spôsobu preukázania technickej a odbornej spôsobilosti sú zadefinované vo Výzve na predkladanie ponúk.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 19.06.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
07.06.2023

Profil Obstarávateľa


Dôležité