Oznámenie 19979 - WYP

Obsah

19979 - WYP
Vestník č. 113/2023 - 09.06.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Domaňovce
IČO: 00329037
Domaňovce 92, 05302 Domaňovce
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Monika Ivanová
Telefón: +421 907353952
Fax: +421 53534492180
Email: abizsro@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/470376
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/470376
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
ČOV Domaňovce I. etapa - rozšírenie
Referenčné číslo: PVO/2023/D
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je rekonštrukcia a rozšírenie existujúcej ČOV v obci Domaňovce na kapacitu 1 000 EO.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
437 478,30 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45252127-4
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
k.ú. Domaňovce, okres Levoča
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je rekonštrukcia a rozšírenie existujúcej ČOV v obci Domaňovce na kapacitu 1 000 EO.

Čerpacia stanica (ďalej aj len ČS) slúži na prečerpávanie splaškových odpadových vôd od obyvateľov obce do jednotlivých aktivácii.

Na prítoku do ČS je navrované strojové mechanické predčistenie, ktorého funkcia bude spočívať v zachytávaní plávajúcich nečistôt (tzv. zhrabkov) transportovaných verejnou kanalizáciou. Strojové mechanické predčistenie chráni čerpaciu techniku (ponorné kalové čerpadlá) pred prípadným mechanickým poškodením. Čistenie zhrabkov je plne automatické. Na dne čerpacej stanice v akumulačnej časti ČS sú osadené dve ponorné kalové čerpadlá typu 50AFU20.8 s el. výkonom motora 0,75kW, 3-50Hz-380/415V. Čerpadlá budú spínané v náväznosti od výšky naakumulovanej odpadovej vody v nádrži ČS (jednotlivé pracovné hladiny v nádrži ČS) a vzájomného prestriedavania sa čerpadiel (rovnaké nabehané moto - hodiny oboch čerpadiel a súčasne rovnomerný prísun znečistenia do oboch biologických liniek).

Nádrž čerpacej stanice je prekrytá stropnou doskou, vyberanie čerpacej techniky z dna ČS je zabezpečené oceľovou konzolou s otočnou výpažnicou.

V prípade revízie ČOV bude možné odpadové vody obtokovať a to z nádrže ČS do obtokového kanalizačného systému s následným vyústením do recipientu. Obtokované vody budú mechanicky predčistené, zbavené plávajúcich látok transportovaných kanalizáciou a merané.

Podrobnejšie v projektovej dokumentácii a ostatných dokumentoch, ktoré tvoria prílohy k súťažným podkladom.

Súčasťou realizácie sú aj služby, ktoré je spolu so stavebnými prácami potrebné vykonať, a to najmä:
- spracovanie dokumentácie skutočného vyhotovenia stavby,
- porealizačné zameranie stavby geodetom (geometrický plán),
- zneškodnenie prípadne zhodnotenie odpadov, ktoré vznikli pri realizácii stavby (doklad o prevzatí odpadu a fotokópie záznamov o prevádzke vozidiel ktorými bol odpad vyvážaný).
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
437 478,30 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 5
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: ak nastanú skutočnosti podľa §57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude financovaný z dotácie z Environmentálneho fondu a vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky podľa §46 ZVO vo výške 13 000,00 EUR. Podmienky zloženia
zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti
týkajúce sa osobného postavenia stanovené v §32 ods. 1 ZVO.
2) Splnenie týchto podmienok uchádzač preukazuje dokladmi podľa §32 ods. 2 ZVO. Verejný obstarávateľ nepožaduje predloženie dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. a), b), c) a písm. e) zákona o verejnom obstarávaní od uchádzača, ktorý má sídlo alebo miesto podnikania v Slovenskej republike, nakoľko je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. Ak uchádzač nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, je povinný na účely preukázania podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Uvedená podmienka podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní sa netýka registra trestov pre právnické osoby a registra trestov pre fyzické osoby s obvyklým pobytom mimo územia SR, nakoľko tieto doklady nie je verejný obstarávateľ oprávnený získať z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu.
3) Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo pobyt mimo územia Slovenskej republiky môže splnenie týchto
podmienok preukázať podľa §32 ods. 4 a ods. 5 ZVO.
4) Podmienky účasti môže uchádzač preukázať aj:
a) v súlade s §39 ZVO jednotným európskym dokumentom, alebo
b) v súlade s §114 ods. 1 ZVO čestným vyhlásením, alebo
c) v súlade s §152 ZVO informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov.
Verejný obstarávateľ uzná za rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu Európskej únie.
5) Ak uchádzač nepredloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ v súlade s §152 ods. 4 ZVO overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov.
6) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného
postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo
poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má
zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: 1)Uchádzač preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie prostredníctvom bonitného modelu slúžiaceho na posúdenie finančného zdravia podniku indexu N05. INDEX N05 sa stanovuje porovnaním ekonomických ukazovateľov zo súvahy a výkazu ziskov a strát pri právnických osobách a z výkazu majetku a záväzkov a výkazu príjmov a výdavkov pri fyzických osobách podnikateľoch.

Výpočet pre právnické osoby (PO):
S = súvaha
VZaS = výkaz ziskov a strát
Y1 - Aktíva/Cudzie zdroje - vyjadruje koľkokrát sú aktíva vyššie ako cudzie zdroje=Aktíva/Cudzie zdroje=(r.1 S)/(r. 1 S r.80 S)
Y2 - EBIT/Nákladové úroky - vyjadruje koľkokrát je EBIT vyššie ako Nákladové úroky=EBIT/Nákladové úroky=(r.49 VZaS+r.57 VZaS+r.61 VZaS)/r.49 VZaS
Y3 - Podiel EBIT k aktívam - predstavuje percentuálne vyjadrenie zisku pred zdanením a úrokmi, kt. spoločnosť vygenerovala z jedného Eura aktív = EBIT/Aktíva = (r.49 VZaS + r.57 VZaS + r.61 VZaS)/(r.1 S)
Y4 - Pomer výnosov k aktívam - vyjadruje, koľko Eur výnosov spoločnosť vygeneruje z jedného Eura aktív=Celk. výnosy/Aktíva = (r.3 VZaS+r.4 VZaS+r.5 VZaS+r.8 VZaS+r.46 VZaS)/(r.1 S)
Y5 - Podiel obežných aktív ku krátkodobému dlhu - vyjadruje koľkokrát sú obežné aktíva vyššie ako krátkodobý dlh =Obežné aktíva/Krátkodobý dlh=(r.33 S)/(r.122 S+r.139 S)

Vzorec pre výpočet INDEX N05 pre PO:
INDEX N05 = 0,13*Y1+0,04*Y2+3,97*Y3+0,21*Y4+0,09*Y5
INDEX N05 = 0,13*Aktíva/(Cudzie zdroje)+0,04 EBIT/(Nákladové úroky)+3,97*EBIT/Aktíva+0,21*Výnosy/Aktíva+ 0,09*(Obežné aktíva)/(Krátkodobý dlh).

Výpočet pre fyzické osoby podnikateľov (FO):
VMaZ=výkaz majetku a záväzkov
VPaV=výkaz príjmov a výdavkov
Y1 - Aktíva/ Cudzie zdroje - vyjadruje koľkokrát sú aktíva vyššie ako cudzie zdroje=Aktíva/Cudzie zdroje=(r. 15 VMaZ, ide o majetok celkom)/(r.20 VMaZ teda záväzky celkom )
Y2 - EBIT/Nákladové úroky - vyjadruje koľkokrát je EBIT vyššie ako Nákladové úroky=EBIT/ Nákladové úroky=(z r. 10 VPaV nákladové úroky účtované na ostatné výdavky+daň z príjmov nie je evidovaná vo výkazoch, ale z daňového priznania sa dá vyčítať a to riadok daňovej povinnosti z Daňového priznania+r.12 VPaV teda rozdiel príjmov a výdavkov ) / z r.10 VPaV nákladové úroky účtované na ostatné výdavky.
Y3 - Podiel EBIT k aktívam - predstavuje percentuálne vyjadrenie zisku pred zdanením a úrokmi, kt. spoločnosť vygenerovala z jedného Eura aktív=EBIT/Aktíva=(z r. 10 VPaV nákladové úroky účtované na ostatné výdavky+daň z príjmov nie je evidovaná vo výkazoch, ale z daň. priznania sa dá vyčítať a to riadok daň. povinnosti z daň. priznania)/(r.15 VMaZ, ide o majetok celkom).
Y4 - Pomer výnosov k aktívam - vyjadruje, koľko Eur výnosov spoločnosť vygeneruje z jedného Eura aktív = Celk. výnosy/Aktíva=(r.04 VPaV teda príjmy celkom)/(r.15 VMaZ, ide o majetok celkom).
Y5 - Podiel obežných aktív ku krátkodobému dlhu - vyjadruje koľkokrát sú obežné aktíva vyššie ako krátkodobý dlh = Obežné aktíva/Krátkodobý dlh=(r.04 VMaZ teda zásoby+r.08 VMaZ pohľadávky všetky+r.09 VMaZ teda fin. majetok)/(z r.17 VMaZ krátkodobé záväzky splatné do 1 roka+z r. 18 bežné bank. úvery, teda kontokorent. úvery, povolené prečerpania, alebo časti úverov splatné do 1 roka).

Vzorec pre výpočet INDEX 05 pre FO:
INDEX N05=0,13*Y1+0,04*Y2+3,97*Y3+0,21*Y4+0,09*Y5
INDEX N05=0,13*Aktíva/(Cudzie zdroje)+0,04*EBIT/(Nákladové úroky)+3,97*EBIT/Aktíva+0,21*Výnosy/Aktíva+ 0,09*(Obežné aktíva)/(Krátkodobý dlh).

Stanovené rozpätia hodnôt (všeobecné ek. analýzy):
>1,6 prosperujúca spoločnosť
>0,9 a>1,6 stredné rozhranie
<09 neprosperujúca spoločnosť.

2)dok. podľa §33 ods.1 písm.d) ZVO: prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, kt. sa predmet zákazky týka, najviac za posledné 3 hosp. roky, za kt. sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

V prípade, že účtovné závierky uchádzača sa nachádzajú vo verejnej časti registra účtovných závierok
(www.registeruz.sk), uchádzač súvahy alebo výkazy o majetku a záväzkoch nepredkladá a vo svojej ponuke iba uvedie, že tieto informácie už boli zverejnené.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1) Výsledný ukazovateľ INDEXu N05 za každý rok za posledné 3 hosp. roky nesmie byť nižší ako 0,9.

K bodu 2) Min. dosiahnutý obrat v oblasti, kt. sa predmet zákazky týka za posledné 3 hosp. roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti (kumulatívne) nesmie byť nižší ako 1 000 000,00 Eur. Uchádzač predloží čestné vyhlásenie s údajmi o dosiahnutom vyššie uvedenom obrate.

V prípade, že doklady predkladá uchádzač so sídlom mimo územia SR, predloží doklady ekvivalentné k súvahe alebo výkazu o majetku a záväzkoch v pôvodnom jazyku a súčasne v preklade do slovenského jazyka, okrem prípadu, že pôvodným jazykom je český jazyk. V prípade zistenia rozdielov v obsahu dokladov predložených v pôvodnom jazyku a preložených dokladov, rozhodujúcim je úradný preklad do slovenského jazyka.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne.
Podmienku účasti môže uchádzač preukázať aj v súlade s §39 ZVO Jednotným európskym dokumentom alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil.

Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej
osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO: Splnenie podmienky uchádzač preukáže zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola
vyhotovená podľa §12 dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené
dokladom, preukazujúcich ich uskutočnenie,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak takéto potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
2. dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb
určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
3. dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. h) - uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy - v nadväznosti na § 36 ZVO.
4. dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. j) - údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má
uchádzač alebo záujemca k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác.
5. dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. i) - údajmi o priemernom ročnom počte zamestnancov a o počte riadiacich
zamestnancov za predchádzajúce tri roky.
6. dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. l) - uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.

Uchádzač môže predbežne nahradiť dokumenty, ktorými preukazuje podmienky účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti, predložením Jednotného európskeho dokumentu (ďalej len JED) alebo čestným vyhlásením.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti.
Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej
technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z
písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu.
Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí
preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1: min. 1 zrealizovaná novostavby alebo rekonštrukcie alebo rozšírenie ČOV s min. počtom 1000 EO.
Uchádzač musí v potvrdeniach o uskutoč. stav. prácach uviesť kontakt. údaje na osoby, kt. vedia potvrdiť predkladané vyhlásenia uchádzača o uskutoč. stav. prácach.
k bodu 2: A. min. 1 osoba, ktorá bude priamo zodpovedať za riadenie stav. prác stavbyvedúci.
Stavbyvedúci musí spĺňať nasledovné min. požiadavky:
- musí mať odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním:Inžinierske stavby -
potrubné, energetické a iné líniové stavby, t.j. osvedčenie SKSI o vykonaní odbornej skúšky podľa zák.č. 138/1992 Zb.o autoriz. architektoch a autoriz. inžinieroch v zn.nesk.predpisov.
- min. 1 stavba ČOV (prístavba, novostavba, rekonštrukcia) zrealizovaná vo funkcii stavbyvedúceho.
Dôkazové prostriedky:
a.) Štruktúrovaná inf. obsahujúca údaje o vzdelaní a odbornej praxi vo funkcii stavbyvedúceho, viažucej sa k podmienke účasti, kontaktné údaje na osoby, kt. vedia potvrdiť účasť na zrealizovaných zákazkách vo funkcii stavbyvedúceho
b) Osvedčenie vydané SKSI alebo ekvivalentný doklad vydaný v rámci EÚ.
c) Čestné vyhlásenie stavbyvedúceho, že ako stavbyvedúci bude uchádzačovi k dispozícii počas realizácie stavby, resp. že bude vykonávať danú funkciu na predmetnej stavbe bez ohľadu na to, v akom právnom vzťahu (zamestnaneckom pomere) je voči uchádzačovi.

k bodu 3: Certifikát EMAS, resp. registrácia v schéme EMAS, prípadne validované environmentálne vyhlásenie alebo iný rovnocenný dôkaz.
Uchádzač musí uviesť opatrenia environmentálneho manažérstva, ktoré použije pri plnení zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, pričom tieto opatrenia musia zabezpečovať úroveň ochrany životného prostredia zodpovedajúcu úrovni, ktorú zabezpečuje schéma Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit (Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1221/2009 z 25. novembra 2009 o dobrovoľnej účasti organizácií v schéme Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS), ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 761/2001 a rozhodnutia Komisie 2001/681/ES a 2006/193/ES (Ú.v.EÚL342,22.12.2009) v platnom znení), resp. registrácia v tejto schéme, na ktorú schému týmto verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 36 zákona o verejnom obstarávaní odkazuje.
Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať registráciou v schéme EMAS, prípadne validovaným
environmentálnym vyhlásením alebo inými rovnocennými dôkazmi, dôkazmi preukazujúcimi rovnocennosť opatrení
navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom s tým, že pokiaľ ide o preukázanie
rovnocennosti opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom, dôkazné
bremeno je na uchádzačovi.
Upozornenie: Túto podmienku účasti nebude spĺňať uchádzač, ktorý disponuje iba (výhradne) certifikátom podľa normy ISO 14001 a súčasne nepreukáže splnenie ostatných podmienok podľa predmetného nariadenia.
k bodu 4: požaduje sa disponovať min. 2 ks nákladný automobil s EURO 6; 1 ks žeriav s nosnosťou min. 30t; debnenie min. 500m2. Dôkazové prostriedky pre automobily: kópie technických preukazov alebo iné ekvivalentné doklady.
k bodu 5. Uchádzač uvedie požadované údaje v členení podľa svojej organizačnej štruktúry napr. podľa prevádzky, odbor a pod.
k bodu 6. Uchádzač uvedie údaje v zmysle §41 ods.1 písm. a) - podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok.
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Predmet zákazky bude realizovaná na základe priloženej projektovej dokumentácie. Uchádzač je povinný oboznámiť sa s dokumentáciou s vynaložením odbornej starostlivosti. Ďalšie podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch a v návrhu zmluvy o dielo.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronickej aukcie sa môžu zúčastniť iba uchádzači, ktorí spĺňajú požiadavky na predmet zákazky a preukážu splnenie podmienok účasti, ostatné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 29.06.2023 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.10.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 29.06.2023 10:00
Miesto: ABIZ s.r.o., Hraničná 4716, 058 01 Poprad.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie je neverejné nakoľko bude použitá elektronická aukcia.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Postup zadávania podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému IS EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie
systému sú zadefinované a zverejnené v súťažných podkladoch.
2.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe
prostredníctvom systému, ak nie je v súťažných podkladoch uvedené inak.
3.Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti môže uchádzač predbežne nahradiť jednotným európskym
dokumentom (JED) podľa § 39 ZVO. Uchádzač je povinný vyplniť údaje v JED podľa zákona o VO a povoľuje sa vyplniť oddiel časti IV - globálny údaj. Doklady a dokumenty dočasne nahradené JED musia preukazovať stav platný k dátumu predkladania ponúk. Uchádzač je oprávnený predložiť alternatívne čestné vyhlásenie. Uchádzač však pri využití tohto inštitútu musí preukázateľne spĺňať zadané podmienky účasti už v čase predkladania ponuky/vyhotovenia takéhoto čestného prehlásenia.
4.Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o VO, ak na
základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž (ak je relevantné).
5.Kritérium na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena vrátane DPH za predmet zákazky ocenený podľa
projektovej dokumentácie, výkazu výmer a zmluvy o dielo.
6.Vyžaduje sa realizačná zábezpeka vo výške 10 % z celkovej ceny diela s DPH. Bližšie informácie sa nachádzajú v SP.
7.Obhliadka miesta realizácie prác je odporúčaná. Verejný obstarávateľ uviedol pravidlá realizácie obhliadky v SP.
8.Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní v súlade s § 114 ods. 7 a § 56 zákona o VO poskytnúť verejnému
obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy v lehote 10 pracovných dní podľa pravidiel uvedených v súťažných podkladoch.
9.Predmetné verejné obstarávanie podlieha kontrole poskytovateľa dotácie. Zmluva uzavretá týmto postupom verejného obstarávania nadobudne účinnosť v súlade s § 47a ods. 2 Občianskeho zákonníka
dňom splnenia odkladacej podmienky. Podmienkou nadobudnutia účinnosti Zmluvy je splnenie odkladacej podmienky, ktorou je schválenie finančných prostriedkov na krytie nákladov na nadobudnutie predmetu zákazky, t. j. okamih doručenia verejnému obstarávateľovi správy zo štandardnej ex-post kontroly zo strany relevantného poskytovateľa dotácie.
10.Predmetné verejné obstarávanie je vzhľadom na charakter predmetu zákazky a podmienku účasti zelené verejné
obstarávanie.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
08.06.2023

Redakčné opravy

21251 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 123/2023
V oznámení 19979-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Domaňovce, Domaňovce 92, 053 02 Domaňovce zverejnenom vo VVO č. 113/2023 zo dňa 09.06.2023 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.6) Predpokladaná hodnota Namiesto: 437 478,30 EUR bez DPH Má byť: 440 228,30 EUR bez DPH II.1.5) Celková predpokladaná hodnota Namiesto: 437 478,30 EUR bez DPH Má byť: 440 228,30 EUR bez DPH
21643 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 127/2023
V oznámení 19979-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Domaňovce, Domaňovce 92, 053 02 Domaňovce zverejnenom vo VVO č. 113/2023 zo dňa 09.06.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 29.06.2023 10:00 Má byť: 21.07.2023 10:00 IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 29.06.2023 09:00 Má byť: 21.07.2023 09:00
22431 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 133/2023
V oznámení 19979-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Domaňovce, Domaňovce 92, 053 02 Domaňovce zverejnenom vo VVO č. 113/2023 zo dňa 09.06.2023 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.6) Predpokladaná hodnota Namiesto: 440 228,30 EUR bez DPH Má byť: 520 686,19 EUR bez DPH II.1.5) Celková predpokladaná hodnota Namiesto: 440 228,30 EUR bez DPH Má byť: 520 686,19 EUR bez DPH
23828 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 141/2023
V oznámení 19979-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Domaňovce, Domaňovce 92, 053 02 Domaňovce zverejnenom vo VVO č. 113/2023 zo dňa 09.06.2023 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.5) Celková predpokladaná hodnota Namiesto: 520 686,19 EUR bez DPH Má byť: 520 500,14 EUR bez DPH II.2.6) Predpokladaná hodnota Namiesto: 520 686,19 EUR bez DPH Má byť: 520 500,14 EUR bez DPH IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 21.07.2023 09:00 Má byť: 25.07.2023 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 21.07.2023 10:00 Má byť: 25.07.2023 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité