Oznámenie 19978 - WYP

Obsah

19978 - WYP
Vestník č. 113/2023 - 09.06.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Teriakovce
IČO: 00327859
č. 45 , 08005 Teriakovce
Slovensko
Kontaktná osoba: Miroslav Angelovič
Telefón: +421 517716702
Email: obec@teriakovce.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/zakazky/5984?cHash=c59d37a96f47e934ace138e44ad6c6e8
Hlavná adresa(URL): www.teriakovce.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/471167
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
eBIZ s.r.o.
IČO: 35758643
Zadunajská cesta č. 10 , 85101 Bratislava
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Pavel Aschenbrenner
Telefón: +421 901739852
Email: pavel.aschenbrenner@ebiz.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): https://www.ebiz.sk/kontakt/
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/471167
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Materská škola - Teriakovce
Referenčné číslo: eBIZ-20/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je realizácia Projektu Materská škola - Teriakovce na parcelnom čísle na parcelných číslach 162/1, 162/2, 163/2,157
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
731 156,02 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45112000-5
45262500-6
45315000-8
45321000-3
45331000-6
45332000-3
45421100-5
45421160-3
45431000-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK04
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Teriakovce
II.2.4) Opis obstarávania
Presný rozsah stavebných prác pre predmet zákazky je uvedený v projektovej dokumentácii pre príslušnú zákazku, ktorá tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov, v časti súťažných podkladov B.1 Opis predmetu zákazky a vo Výkaze výmer, ktorý tvorí prílohu č. 2 súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Názov: Celková cena za predmet zákazky s DPH vyjadrená v EUR
Relatívna váha: 98
Názov: Lehota výstavby (lehota plnenia predmetu zákazky) vyjadrená v celých kalendárnych dňoch odo dňa odovzdania staveniska
Relatívna váha: 2

Cena
Relatívna váha: 98
II.2.6) Predpokladaná hodnota
731 156,02 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 270
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Plán obnovy
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí preukázať splnenie všetkých podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uvedených v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní"). Uchádzač preukáže dokladmi podľa § 32 ods.2, resp. ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní že spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.

Verejný obstarávateľ je orgán verejnej moci z uvedeného dôvodu má prístup k informáciám o dokladoch.

V súlade s ustanovením § 113 ods. 2 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ poskytuje informáciu o dokladoch, ktoré sa z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy nepredkladajú takto:
-uchádzač nemusí predkladať doklady podľa § 32 ods. 1 písm. a) až c) a písm. e) zákona o verejnom obstarávaní (v prípade, že uchádzač nepredloží RT - § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, je povinný vo svojej ponuke uviesť všetky údaje a náležitosti za účelom vyžiadania si RT)
-uchádzač nemusí predkladať doklady, ak je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov na UVO
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní,
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: uchádzač predloží:

Uchádzač preukáže vyjadrenie banky, alebo pobočky zahraničnej banky, a to nezáväzný úverový prísľub, ktorým banka alebo pobočka zahraničnej banky uchádzačovi prisľúbi, že v prípade, že sa stane úspešným uchádzačom a požiada banku alebo pobočku zahraničnej banky o poskytnutie úveru, banka alebo pobočka zahraničnej banky mu poskytne úver v objeme 200 000,00 EUR na účely finančného plnenia zákazky ktorej predmetom je Materská škola - Teriakovce, vyhlásenej verejným obstarávateľom (alebo ekvivalent v inej mene podľa kurzu ECB, platného ku dňu odoslania výzvy do Vestníka).
Z vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky, musia byť z hľadiska obsahu jasne a určito zrejmé všetky skutočnosti a údaje, tak ako je uvedené a požadované verejným obstarávateľom v prvej vete tohto bodu 1, všetko pre naplnenie požadovaného účelu, ktorým je preukázanie schopnosti uchádzača prostredníctvom nezáväzného prísľubu banky alebo pobočky zahraničnej banky operatívne zabezpečiť disponibilné finančné prostriedky v čase, kedy má dôjsť k plneniu Zmluvy, ktorá je výsledkom tohto verejného obstarávania.
Platnosť úverového prísľubu: minimálne počas lehoty viazanosti ponúk. Predložený prísľub banky, alebo pobočky zahraničnej banky ako aj iný dokument (ak je uplatnený) musí byť nie starší ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky.
Vyššie uvedený nezáväzný úverový prísľub môže uchádzač nahradiť potvrdením banky alebo pobočky zahraničnej banky o tom, že má k dispozícii na svojom bankovom účte (alebo prostredníctvom iného bankového/finančného produktu umožňujúceho voľnú dispozíciu finančnými prostriedkami) sumu vo výške minimálne 200 000,00 EUR (alebo ekvivalent v inej mene podľa kurzu ECB, platného ku dňu odoslania výzvy do Vestníka) a vyhlásením uchádzača, že túto sumu použije na financovanie realizácie predmetu zákazky. Vyššie uvedené vyjadrenie banky, alebo potvrdenie banky nesmie byť staršie ako 60 dní ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk a musí ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk odrážať skutočný stav
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: -podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní - zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,


-podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní - opis technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality

-podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy a riadiacich zamestnancov.

-podľa § 34 ods. 1 písm. h) a § 36 zákona o verejnom obstarávaní opatrenia environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy .

-podľa § 34 ods. 1 písm. d) a v súbehu s § 35 zákona o verejnom obstarávaní - certifikát systému manažérstva kvality
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj ekvivalenty dokladov a doklady vystavené inými členskými štátmi EÚ.
Uchádzač môže predkladať dokumenty na základe ekvivalentných predpisov v krajine pôvodu.

V etape predkladania ponúk môže uchádzač využiť inštitút Čestného vyhlásenia alebo JED.

Ak uchádzač predkladá jednotný európsky dokument (JED) či čestné vyhlásenie (ČV), predkladá tento doklad v needitovateľné forme napr. pdf. Tieto súbory uvedie do zoznamu v Krycom liste ponuky.

Pozn.: ak uchádzač predkladá JED nepostačuje vyplniť iba tzv. Globálny údaj, že spĺňa podmienky účasti.

Uchádzač môže predkladať dokumenty na základe ekvivalentných predpisov v krajine pôvodu.
Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj ekvivalenty dokladov a doklady vystavené inými členskými štátmi EÚ.


Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.

Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári výzvy na predkladanie ponúk limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť podmienky účasti v plnom znení.

Z uvedeného dôvodu boli v texte Výzvy uvedené podmienky účasti len s odkazom na príslušné zákonné ustanovenia, a vyššie uvádzame ich kompletné znenie vrátane ich minimálnej úrovne štandardu.

Podmienky účasti uvedené vo Výzve sú v plnom súlade s podmienkami účasti uvedenými v tejto časti súťažných podkladov, pričom v súťažných podkladoch je určená minimálny požadovaná úroveň a sú len podrobnejšie rozpísané.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia (ďalej len e-aukcia) je na účely tohto zákona je opakujúci sa proces, ktorý využíva elektronické systémy certifikované podľa § 151 zákona o verejnom obstarávaní na predkladanie nových cien smerom nadol, nových cien upravených smerom nadol a nových hodnôt, ktoré sa týkajú určitých prvkov ponúk, alebo nových hodnôt, ktoré sa týkajú určitých prvkov ponúk.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 30.06.2023 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 30.06.2023 10:00
Miesto: Prostredníctvom EVO
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: je neverejne
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 20 zákona č. 343/2015 Z.z. určuje prostriedky elektronickej komunikácie vrátane doručovania tak, aby boli všeobecne dostupné, nediskriminačné a prepojiteľné so všeobecne používanými produktmi informačných a komunikačných technológií, a aby nedošlo k obmedzeniu možnosti záujemcov alebo uchádzačov zúčastniť sa verejného obstarávania.
Komunikácia a predkladanie ponúk sa bude uskutočňovať elektronicky spôsobom určeným funkcionalitou elektronického komunikačného nástroja elektronickej platformy IS EVO, viď. https://eplatforma.vlada.gov.sk/ (ďalej len platforma EVO).
Zábezpeka: Vyžaduje sa 18 000,00 €, ďalšie informácie ohľadne zábezpeky sú uvedené v SP
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
08.06.2023

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité