Oznámenie 19977 - WYP

Obsah

19977 - WYP
Vestník č. 113/2023 - 09.06.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne
IČO: 31118259
Študentská 2, 91150 Trenčín
Slovensko
Kontaktná osoba: Anna Dvoráková
Telefón: +421 327400123
Fax: +421 327441383
Email: anna.dvorakova@tnuni.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): https://tnuni.sk/aktuality
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/471125
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/471125
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Stavebné úpravy miestností FPT Púchov
Referenčné číslo: 171/RRNaVO/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
45454000-4
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je Stavebné úpravy miestností FPT Púchov vrátane súvisiacich služieb v zmysle Prílohy č. 2 Výkaz výmer.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
79 220,32 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, Fakulta priemyselných technológií v Púchove
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je Stavebné úpravy miestností FPT Púchov vrátane súvisiacich služieb v zmysle Prílohy č. 2 Výkaz výmer.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
79 220,32 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 56
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.OSOBNÉ POSTAVENIE
1.1.Tohto verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia vymedzené v ustanovení § 32 ods. 1 ZVO.
1.2.Spôsob preukázania splnenia podmienok v zmysle § 32 ods. 1 ZVO:
1.2.1.Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia svojím zápisom v zozname hospodárskych subjektov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len ZHS) v súlade s § 152 ZVO.
1.2.2.Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v ZHS podľa § 152 ZVO preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia dokladmi v súlade s § 32 ods. 2 ZVO
1.3.Podrobnosti k podmienkam účasti osobného postavenia a ich preukazovaniu sú uvedené v § 32 ZVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže, že v priebehu predchádzajúcich 3 rokov odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania realizoval stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v minimálnej súhrnnej hodnote 40.000 EUR bez DPH, z toho aspoň jednu úspešnú realizáciu stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru v minimálnej hodnote 20.000 EUR bez DPH.
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúka a v Zmluve o dielo.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 29.06.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 5
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 29.06.2023 10:15
Miesto: Trenčín
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami, postupovať v zmysle § 20 zákona prostredníctvom komunikačného rozhrania systému IS EVO, tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi, resp. záujemcami, počas celého procesu verejného obstarávania. Komunikácia bude prebiehať v slovenskom jazyku. Ďalšie informácie týkajúce sa spôsobu komunikácie sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk.

2. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 2 000,-EUR (slovom: dvetisíc euro). Podrobnosti pre zloženie zábezpeky sú uvedené v bode 17. súťažných podkladov.

3. V cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s realizáciou predmetu zákazky, vrátane všetkých súvisiacich prác. Záujemca je pred predložením svojej ponuky povinný vziať do úvahy všetko, čo je nevyhnutné na úplné a riadne plnenie, pričom do svojich cien zahrnie všetky náklady spojené s plnením predmetu zákazky.

4. V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED) je povinný ho vyplniť v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ NEPOVOĽUJE vyplniť oddiel časti 4 - globálny údaj. Doklady a dokumenty dočasne nahradené JED musia preukazovať stav platný k dátumu predkladania ponúk.

5. Ponuka musí byť vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 a vložená do systému IS EVO umiestnenom na webovej adrese: https://evo.uvo.gov.sk/
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
08.06.2023

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité