II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov
Dodanie digitálneho spracovania faktúr, digitálneho spracovania údajov z meračov, analýza dát, prístup k údajom cez webové rozhranie a dodanie spracovaných dát
Referenčné číslo: 8208/2023/VO-3
II.1.2)
Hlavný kód CPV
72310000-1
II.1.3)
Druh zákazky
Služby
II.1.4)
Stručný opis
Dodanie digitálneho spracovania faktúr, digitálneho spracovania údajov z meračov, analýza dát, prístup k údajom cez webové rozhranie a dodanie spracovaných dát v otvorenom formáte.
II.1.5)
Celková predpokladaná hodnota
69 716,00
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
71314000-2
II.2.3)
Miesto dodania
Kód NUTS
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava
II.2.4)
Opis obstarávania
Dodanie digitálneho spracovania faktúr, digitálneho spracovania údajov z meračov, analýza a kontrola dát, prístup k údajom cez užívateľské rozhranie a dodanie spracovaných dát.
1.Rozsah poskytnutej služby:
Predmetom služby je spracovanie údajov za obdobie 1/2023 až 12/2024 tj. 24 mesiacov.
Maximálne čerpanie služby na základe rámcovej zmluvy bude ohraničené rozpočtom na základe ocenenia maximálneho počtu jednotlivých služieb jednotkovými cenami, alebo termínom 28.2.2025, v závislosti od toho, ktorá z možností nastane skôr. Maximálne čerpanie služby sa viaže na predpokladaný objem údajov za obdobie 1/2023 až 12/2024 tj. za 24 mesiacov.
Počty jednotlivých aktivít nie sú záväzné, môžu sa meniť na mesačnej báze. Ak sa počas užívania služby ukáže potreba zmeny rozsahu, rozsah bude upravený. Uvedené počty vychádzajú zo súčasného počtu odberných miesta a z predpokladu využívania služby.
Záväzné pre zadefinovanie počtu jednotlivých aktivít v rámci mesačného využitia služby je:
1)Počet zadefinovaných spracovaní na úrovni Klient/Prevádzka v danom kalendárnom mesiaci
2)Počet faktúr zaslaných dohodnutým spôsobom na spracovanie v danom kalendárnom mesiaci
3)Počet prevádzkovaných meračov v danom kalendárnom mesiaci.
Cena za využitie služby v príslušnom kalendárnom mesiaci bude určená na základe počtu preukázateľne poskytnutých a spracovaných podkladov ocenených jednotkovými cenami.
2.Digitálne spracovanie údajov z faktúr:
Základnou jednotkou spracovania údajov je fakturačné odberné miesto. Odberné miesta budú priradené príslušným organizáciám a prevádzkam, ktoré ich využívajú. Za spracovanie údajov sa považuje ich zobrazenie v užívateľskom rozhraní v plnom rozsahu spracovaného podkladu a zaslanie upozornenia v prípade, že nastane prípad uvedený v časti Analýza a kontrola údajov. (podrobnejšie v prílohe - dokumentácia ZsNH)
3.Digitálne spracovanie údajov z meračov
Základnou jednotkou spracovania údajov sú hodnoty namerané meracím zariadením. V závislosti na spôsobe sprostredkovania meraných údajov sa merače rozdeľujú na off-line a on-line.
4.Digitálne spracovanie údajov na úrovni Klient/Prevádzka
Spracovanie na úrovni Klient a Prevádzka predstavuje prístup k údajom zadávaným prostredníctvom digitálneho spracovania údajov z faktúr a údajov z meračov na zvolenej úrovni v hierarchii. Pričom bude možné s údajmi vykonávať všetky funkcie uvedené v bode 5. Prístup k údajom.
5.Prístup k údajom
K spracovaným údajom musí byť zabezpečený prístupom cez užívateľské rozhranie. Forma prístupu do rozhrania je platform as a service, alebo sofware as a service prevádzkovaná na verejných serveroch, ktoré zabezpečia dlhodobú archiváciu údajov bez potreby úhrady ďalších nákladov za licencie.
6.Lehoty dodania služby
Začiatok poskytovania služby vytvorenie prístupu do užívateľského rozhrania a nastavenie štruktúry (hierarchie) bude do 28 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Spracovanie údajov z faktúr viažucich sa na obdobie pred začiatkom využívania služby do 3 mesiacov od poskytnutia podkladov dohodnutou formou.
Spracovanie údajov z faktúr viažucich sa na obdobie po začiatku využívania služby do 14 dní od poskytnutia podkladov dohodnutou formou.
Spracovanie údajov z meračov on line aj off line bude do 60 minút od vykonania záznamu meranej hodnoty.
7.Dodanie spracovaných dát
Spracované údaje sú vo vlastníctve objednávateľa. Poskytovateľ služby je povinný dodať údaje v otvorenom formáte (open data).
8.Zaškolenie a užívateľská podpora
Súčasťou rozsahu služby je zaškolenie budúcich užívateľov v minimálne potrebnom rozsahu. Zaškolenie bude zabezpečené pre úrovne:
Analytik
Užívateľ
Predpokladaný počet osôb 76. Z dôvodu vysokého počtu predpokladaných užívateľov je možné zaškolenie zrealizovať on-line formou.
Počas doby využívania služby bude poskytovaná užívateľská podpora s reakciou na vystavenú požiadavku do 48 hodín od jej zaslania dohodnutou formou.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Predpokladaná hodnota
69 716,00
EUR
bez DPH
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie