Oznámenie 19989 - WNS

Obsah

19989 - WNS
Vestník č. 113/2023 - 09.06.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Bratislavský samosprávny kraj
IČO: 36063606
Sabinovská 16, 82005 Bratislava - mestská časť Ružinov
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Peter Gašpár
Telefón: +421 255423206
Fax: +421 255423143
Email: predseda@region-bsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/2750
Hlavná adresa(URL): https://bratislavskykraj.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/470961
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/470961
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Dodanie digitálneho spracovania faktúr, digitálneho spracovania údajov z meračov, analýza dát, prístup k údajom cez webové rozhranie a dodanie spracovaných dát
Referenčné číslo: 8208/2023/VO-3
II.1.2) Hlavný kód CPV
72310000-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Dodanie digitálneho spracovania faktúr, digitálneho spracovania údajov z meračov, analýza dát, prístup k údajom cez webové rozhranie a dodanie spracovaných dát v otvorenom formáte.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
69 716,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71314000-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
Dodanie digitálneho spracovania faktúr, digitálneho spracovania údajov z meračov, analýza a kontrola dát, prístup k údajom cez užívateľské rozhranie a dodanie spracovaných dát.
1.Rozsah poskytnutej služby:
Predmetom služby je spracovanie údajov za obdobie 1/2023 až 12/2024 tj. 24 mesiacov.
Maximálne čerpanie služby na základe rámcovej zmluvy bude ohraničené rozpočtom na základe ocenenia maximálneho počtu jednotlivých služieb jednotkovými cenami, alebo termínom 28.2.2025, v závislosti od toho, ktorá z možností nastane skôr. Maximálne čerpanie služby sa viaže na predpokladaný objem údajov za obdobie 1/2023 až 12/2024 tj. za 24 mesiacov.
Počty jednotlivých aktivít nie sú záväzné, môžu sa meniť na mesačnej báze. Ak sa počas užívania služby ukáže potreba zmeny rozsahu, rozsah bude upravený. Uvedené počty vychádzajú zo súčasného počtu odberných miesta a z predpokladu využívania služby.
Záväzné pre zadefinovanie počtu jednotlivých aktivít v rámci mesačného využitia služby je:
1)Počet zadefinovaných spracovaní na úrovni Klient/Prevádzka v danom kalendárnom mesiaci
2)Počet faktúr zaslaných dohodnutým spôsobom na spracovanie v danom kalendárnom mesiaci
3)Počet prevádzkovaných meračov v danom kalendárnom mesiaci.
Cena za využitie služby v príslušnom kalendárnom mesiaci bude určená na základe počtu preukázateľne poskytnutých a spracovaných podkladov ocenených jednotkovými cenami.
2.Digitálne spracovanie údajov z faktúr:
Základnou jednotkou spracovania údajov je fakturačné odberné miesto. Odberné miesta budú priradené príslušným organizáciám a prevádzkam, ktoré ich využívajú. Za spracovanie údajov sa považuje ich zobrazenie v užívateľskom rozhraní v plnom rozsahu spracovaného podkladu a zaslanie upozornenia v prípade, že nastane prípad uvedený v časti Analýza a kontrola údajov. (podrobnejšie v prílohe - dokumentácia ZsNH)
3.Digitálne spracovanie údajov z meračov
Základnou jednotkou spracovania údajov sú hodnoty namerané meracím zariadením. V závislosti na spôsobe sprostredkovania meraných údajov sa merače rozdeľujú na off-line a on-line.
4.Digitálne spracovanie údajov na úrovni Klient/Prevádzka
Spracovanie na úrovni Klient a Prevádzka predstavuje prístup k údajom zadávaným prostredníctvom digitálneho spracovania údajov z faktúr a údajov z meračov na zvolenej úrovni v hierarchii. Pričom bude možné s údajmi vykonávať všetky funkcie uvedené v bode 5. Prístup k údajom.
5.Prístup k údajom
K spracovaným údajom musí byť zabezpečený prístupom cez užívateľské rozhranie. Forma prístupu do rozhrania je platform as a service, alebo sofware as a service prevádzkovaná na verejných serveroch, ktoré zabezpečia dlhodobú archiváciu údajov bez potreby úhrady ďalších nákladov za licencie.
6.Lehoty dodania služby
Začiatok poskytovania služby vytvorenie prístupu do užívateľského rozhrania a nastavenie štruktúry (hierarchie) bude do 28 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Spracovanie údajov z faktúr viažucich sa na obdobie pred začiatkom využívania služby do 3 mesiacov od poskytnutia podkladov dohodnutou formou.
Spracovanie údajov z faktúr viažucich sa na obdobie po začiatku využívania služby do 14 dní od poskytnutia podkladov dohodnutou formou.
Spracovanie údajov z meračov on line aj off line bude do 60 minút od vykonania záznamu meranej hodnoty.
7.Dodanie spracovaných dát
Spracované údaje sú vo vlastníctve objednávateľa. Poskytovateľ služby je povinný dodať údaje v otvorenom formáte (open data).
8.Zaškolenie a užívateľská podpora
Súčasťou rozsahu služby je zaškolenie budúcich užívateľov v minimálne potrebnom rozsahu. Zaškolenie bude zabezpečené pre úrovne:
Analytik
Užívateľ
Predpokladaný počet osôb 76. Z dôvodu vysokého počtu predpokladaných užívateľov je možné zaškolenie zrealizovať on-line formou.
Počas doby využívania služby bude poskytovaná užívateľská podpora s reakciou na vystavenú požiadavku do 48 hodín od jej zaslania dohodnutou formou.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
69 716,00 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 32 ods.1 písm. e) a f) zákona o VO.

Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o VO" alebo "zákon").
OSOBNÉ POSTAVENIE
Požaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti osobného postavenia, ktoré sa preukazujú podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f), resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o VO.
Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o VO je možné nahradiť podľa § 152 zákona o VO potvrdením o zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov.
Z dôvodu použitia údajov vedených v informačných systémoch verejnej správy v súlade s § 32 ods.3 zákona o VO a
použitia údajov vedených v informačných systémoch Úradu pre verejné obstarávanie a zverejnených na stránke Úradu pre verejné obstarávanie nie je uchádzač (so sídlom v SR) povinný predkladať doklady preukazujúce splnenie podmienky osobného postavenia podľa §32 ods.1 písm. e) a f) zákona o VO.
Splnenie podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO bude overovaná verejným
obstarávateľom z informačných systémov verejnej správy (platí len pre uchádzača so sídlom v SR).
Splnenie podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o VO bude overovaná verejným
obstarávateľom z údajov zverejnených na stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
V prípade, že verejný obstarávateľ bude mať pochybnosti o tom, že uchádzač spĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO, požiada uchádzača o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie týchto spochybnených podmienok účasti.
Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzača na skutočnosť, že podľa § 117 ods. 5 zákona o VO nesmie verejný
obstarávateľ uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) tohto zákona. Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d). Ustanovenie § 11 tým nie je dotknuté.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 34 ods.1 písm. a) a g) zákona o VO.

- doklad podľa § 34 ods. 1 písm. a):
Zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru za posledné 3 (tri) roky od vyhlásenia verejného obstarávania (spracovanie údajov z faktúr za energetické médiá a spracovanie údajov z meracích zariadení energetických médií).
Zoznam bude obsahovať:
-identifikáciu odberateľa a kontakt na odberateľa,
-minimálne 2 poskytnuté služby, pričom každá bude v rozsahu minimálne 50 spracovaných faktúr/alebo 50 meracích zariadení.

- doklad podľa § 34 ods. 1 písm. g):oprávnenie podnikať v oblasti automatizovaného spracovania údajov
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky sú definované v podrobnom opise predmetu zákazky a v návrhu Zmluvy o poskytovaní služieb, ktoré tvoria prílohu súťažných podkladov zverejnených na profile verejného obstarávateľa.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 20.06.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom
systému elektronického verejného obstarávania - systém EVO.
2. Náležitosti obsahu predloženej ponuky sú definované v súťažných podkladoch.
V prípade podpisu ponuky, alebo dokumentov oprávnenou osobou s výnimkou štatutára, verejný obstarávateľ požaduje listinu (splnomocnenie) preukazujúcu oprávnenie tejto osoby konať v mene uchádzača.
3. Ponuky uchádzačov budú vyhodnocované podľa kritéria na hodnotenie ponúk. Kritériom je "Celková cena za celý
predmet zákazky vrátane DPH".
4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyhodnotiť splnenie podmienok účasti a splnenie požiadaviek na predmet zákazky len u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí.
Ak uchádzač, ktorý sa po vyhodnotení kritérií umiestnil na prvom mieste v poradí, nepredložil niektorý z požadovaných dokladov, ktorým preukazuje splnenie podmienok účasti, alebo nespĺňa podmienky účasti, alebo jeho ponuka nezodpovedá podmienkam pre realizáciu zákazky, nebude jeho ponuka ďalej vyhodnocovaná a bude vylúčená. O vylúčení bude uchádzač bezodkladne informovaný verejným obstarávateľom. V prípade vylúčenia ponuky takéhoto
uchádzača bude verejný obstarávateľ vyhodnocovať ponuku uchádzača, ktorý sa umiestnil na ďalšom mieste v poradí. V prípade nejasnosti, pochybnosti a potreby objasnenia predložených dokladov v lehote na predkladanie ponúk, požiada verejný obstarávateľ uchádzača o vysvetlenie ponuky v lehote určenej verejným obstarávateľom.
5. Uchádzač zaslaním ponuky bezvýhradne akceptuje všetky podmienky súťaže.
6. Uchádzač nemá právo si uplatniť u verejného obstarávateľa akékoľvek náklady, ktoré mu vznikli v súvislosti so
zrušením súťaže, zmenou podmienok súťaže alebo akýmkoľvek rozhodnutím verejného obstarávateľa.
7. Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
8. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk a podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je zelené, nie je obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty.
9. Lehota viazanosti / platnosti ponuky: do 30.09.2023.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
08.06.2023

Profil Obstarávateľa


Dôležité