Oznámenie 20106 - WNS

Obsah

20106 - WNS
Vestník č. 114/2023 - 12.06.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Vysoké Tatry
IČO: 00326585
Starý Smokovec 1 , 06201 Vysoké Tatry
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Mgr. Ľubomír Jankura, PhD.
Telefón: +421 917765110
Fax: +421 524780459
Email: celonsro@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): www.mestovysoketatry.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/471214
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
CELON s.r.o.
IČO: 53133404
Lipová 2 , 08001 Prešov
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Mgr. Ľubomír Jankura, PhD.
Telefón: +421 917765110
Email: celonsro@gmail.com
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/471214
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Vypracovanie dokumentu starostlivosti o dreviny v časti mesta Vysoké Tatry - Tatranská Lomnica
II.1.2) Hlavný kód CPV
71332000-4
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je komplexná inventarizácia a evidencia drevín a tiež vypracovanie dokumentu starostlivosti o dreviny na území časti mesta Vysoké Tatry - Tatranská Lomnica mesta Vysoké Tatry, podľa priloženej mapy za účelom implementácie do informačného systému mesta, z dôvodu efektívnejšieho riadenia projektov a starostlivosti o zeleň. Predmetom inventarizácie a tvorby dokumentu starostlivosti sú dreviny v predpokladanom počte uvedenom v tabuľkovej časti, ktorá je prílohou týchto súťažných podkladov. Inventarizácia sa bude vykonávať len na perspektívnych drevinách.

Objekty inventarizácie sa nachádzajú na verejnom priestranstve a niektoré plochy obsahujú veľký pomer náletových drevín s obvodom kmeňa 10 cm. Preto na týchto plochách verejný obstarávateľ požaduje rozdeliť dreviny na perspektívne a neperspektívne druhy. U perspektívnych sa stanovia všetky požadované atribúty a neperspektívne dreviny sa označia a určí sa priorita zásahu a typ zásahu.
Zhotoviteľ sa zaväzuje informovať objednávateľa o aktuálnom počte zameraných a inventarizovaných drevín priebežne a je povinný písomne informovať objednávateľa, keď ich počet dosiahne sumu blížiacu sa predpokladanému počtu drevín.

Bližšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
60 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71354000-4
71354100-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
časť mesta Vysoké Tatry - Tatranská Lomnica v zmysle priloženej mapy, ktorá je súčasťou súťažných podkladov
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je komplexná inventarizácia a evidencia drevín a tiež vypracovanie dokumentu starostlivosti o dreviny na území časti mesta Vysoké Tatry - Tatranská Lomnica mesta Vysoké Tatry, podľa priloženej mapy za účelom implementácie do informačného systému mesta, z dôvodu efektívnejšieho riadenia projektov a starostlivosti o zeleň. Predmetom inventarizácie a tvorby dokumentu starostlivosti sú dreviny v predpokladanom počte uvedenom v tabuľkovej časti, ktorá je prílohou týchto súťažných podkladov. Inventarizácia sa bude vykonávať len na perspektívnych drevinách.

Objekty inventarizácie sa nachádzajú na verejnom priestranstve a niektoré plochy obsahujú veľký pomer náletových drevín s obvodom kmeňa 10 cm. Preto na týchto plochách verejný obstarávateľ požaduje rozdeliť dreviny na perspektívne a neperspektívne druhy. U perspektívnych sa stanovia všetky požadované atribúty a neperspektívne dreviny sa označia a určí sa priorita zásahu a typ zásahu.
Zhotoviteľ sa zaväzuje informovať objednávateľa o aktuálnom počte zameraných a inventarizovaných drevín priebežne a je povinný písomne informovať objednávateľa, keď ich počet dosiahne sumu blížiacu sa predpokladanému počtu drevín.

Bližšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
60 000,00 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Zábezpeka sa nepožaduje.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí splniť podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") .

Splnenie podmienok účasti si verejný obstarávateľ overí z verejne dostupných zdrojov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam poskytnutých služieb podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky (podľa nižšie uvedeného) za predchádzajúcich 3 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, (tzn. rozhodné obdobie), s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.

Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ požaduje predložiť údaje a doklady o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy, s ktorými uvažuje zabezpečiť riadenie poskytovania služieb, ktoré sú súčasťou predmetu zákazky.

Podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní, údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na poskytnutie služby.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k § 34 ods. 1 písm. a) Predloženým zoznamom podľa bodu a) musí uchádzač preukázať skúsenosti s poskytnutých služieb na zákazky obdobného charakteru ako je predmet zákazky, t.j.: za obdobný charakter zákazky sa považuje služba v rozsahu predmetu zákazky, za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, v ktorých bude uvedený názov/obchodné meno a sídlo uchádzača (dodávateľa), názov/obchodné meno a sídlo odberateľa, predmet zákazky a popis vykonaných dodávok, čas plnenia zmluvy (od do, mesiac rok), cena v eurách bez DPH, meno, podpis a kontakt na osobu odberateľa, u ktorej si možno overiť tieto údaje a vyhlásenia odberateľa o kvalite poskytnutia služby, v min. celkovej súhrnnej hodnote 50 000,00 EUR s DPH. V prípade zmlúv s viacročným plnením sa do plnenia za posudzované obdobie, 3 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, zahrnú iba čiastkové hodnoty zmlúv za požadované obdobie, ktoré musí uchádzač vyčísliť v predloženom zozname. V prípade, že v rámci predložených referencií boli poskytnuté aj iné plnenia ako tie, ktoré sú obdobné k predmetu zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota plnení, ktoré sú obdobného charakteru ako predmet zákazky. V prípade, že zákazka bola realizovaná záujemcom len z časti (napr. člen združenia skupiny dodávateľov, záujemca alebo osoba zákona o VO a pod.), musí byť z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme v stanovenej lehote realizoval plnenia, ktoré sú obdobné k predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia pravdivosti údajov.

K § 34 ods. 1 písm. g) Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty odborne spôsobilých osôb:
a) pre pozíciu špecialista č. 1- Hlavný koordinátor:
1, vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa geodetického smeru, preukazuje sa predložením príslušného dokladu,
2, doklad o odbornej spôsobilosti na autorizáciu vybraných geodetických a kartografických činností autorizovaný geodet a kartograf v zmysle § 6 písm. d) až j) zákona č. 215/1995 Z.z. o geodézii a kartografii v znení neskorších predpisov, preukazuje sa predložením príslušného dokladu s odtlačkom autorizačnej pečiatky a podpisom oprávnenej osoby, alebo ekvivalent

b) pre pozíciu špecialista č. 2- Geodet:
1. vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa geodetického smeru, preukazuje sa predložením príslušného dokladu,

c) pre pozíciu špecialista č. 3- Dendrológ:
1, vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa v oblasti krajinnej architektúry, preukazuje sa predložením príslušného dokladu,
2. doklad o odbornej spôsobilosti pre vyhotovenie dokumentácie ochrany prírody a krajiny podľa § 55 zákona č. 543/2002 Z.z. o ochrane prírody a krajiny v znení neskorších predpisov (kópia dokladu s podpisom oprávnenej osoby), odborne spôsobila osoba oprávnená vyhotovovať dokument starostlivosti o dreviny (ekvivalent)


K § 34 ods. 1 písm. j) Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam technického a softvérového vybavenia na zabezpečenie kvality, ktoré má uchádzač k dispozícii na plnenie predmetu zákazky a ktoré súvisí s predmetom plnenia zákazky, na základe ktorých môže uchádzač predložiť objednávateľovi výstupy v analógovej a v elektronickej forme.
Zoznamom technického a softvérového vybavenia uchádzač preukáže, že má na vykonanie predmetu zákazky.
- geodetické meracie prístroje, min. 4 ks - GNSS prijímač RTK s centimetrovou presnosťou merania, min. 2 ks - univerzálna meracia stanica s minimálnou uhlovou presnosťou 3,
- program na vyhotovenie potrebných geodetických prác pre databázovú časť (napr. MicroStation, ArcGIS alebo ekvivalentné) v počte minimálne 1 ks,
- program na vyhotovenie potrebných geodetických prác pre grafickú časť (napr. MicroStation, ArcGIS alebo ekvivalentné) v počte minimálne 1 ks.
Preukazuje sa čestným vyhlásením.


Pre obmedzený počet znakov v tejto sekcii sú podmienky účasti uvedené v súťažných podkladoch.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
V zmysle Zmluvy a požiadaviek a podmienok uvedených v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 21.06.2023 14:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie je realizované prostredníctvom EVO. Súťažné podklady sa nebudú poskytovať, nakoľko budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa. Úradné hodiny spoločnosti zabezpečujúcej proces verejného obstarávania sú v pracovné dni od 09,00 - 12,00 hod.

Verejný obstarávateľ má za to, že predložením ponuky uchádzač zodpovedá za zabezpečenie aj súhlasov všetkých ostatných dotknutých osôb so spracovaním osobných údajov uvedených v predloženej ponuke podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a GDPR. Uvedené platí aj pre prípad, keď ponuku predkladá skupina dodávateľov.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
08.06.2023

Profil Obstarávateľa


Dôležité