Oznámenie 20174 - WNS

Obsah

20174 - WNS
Vestník č. 115/2023 - 13.06.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
IČO: 30845572
Kutuzovova 8, 83247 Bratislava - mestská časť Nové Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Stanislav BEREŽNÝ
Telefón: +421 960317669
Fax: +421 960317679
Email: Stanislav.BEREZNY@mod.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/469037
Hlavná adresa(URL): www.mosr.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/469037
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/469037
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
„Rašov, MS – vybudovanie CHP b. č. 4 - PD“
Referenčné číslo: ÚpIA-EL3/18-21-6/2023 OOSP
II.1.2) Hlavný kód CPV
71250000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavebné konanie a realizáciu stavby pre rekonštrukciu budovy č. 4 muničného skladu Rašov, ktorou budú vytvorené vhodné priestory a podmienky na uloženie, príjem a výdaj munície. Uskladnený materiál bude zabezpečený proti úmyselnému poškodeniu, stratám a neoprávnenej manipulácii.
Súčasťou predmetu zákazky bude aj vykonávanie odborného autorského dohľadu.
Podrobný rozsah požadovaných služieb je uvedený vo výzve na predloženie ponuky, ktorá je zverejnená v profile
verejného obstarávateľa na: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/469037.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
31 159,17 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK031
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je zameranie skutočného stavu vrátane zamerania inžinierskych sietí, statického posúdenia stavby, vykonanie sond na preukázanie skutočných skladieb konštrukcií, polohopisného a výškopisného zamerania v rozsahu potrebnom pre spracovanie projektovej dokumentácie vrátane výkazu výmer a rozpočtu, PUVP, plánu BOZP, PPO a zabezpečenie inžinierskej činnosti (ďalej len "PD") pre stavebné konanie a realizáciu stavby pre rekonštrukciu budovy č. 4 muničného skladu Rašov.
Súčasťou predmetu zákazky bude aj vykonávanie odborného autorského dohľadu.
Podrobný rozsah požadovaných služieb je uvedený vo výzve na predloženie ponuky, ktorá je zverejnená v profile
verejného obstarávateľa na: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/469037.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
31 159,17 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti:

a)podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO: je oprávnený poskytovať služby v predmete zákazky uchádzač preukáže dokladom o oprávnení poskytovať služby, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky,

b)podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO: nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným
rozhodnutím v SR a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzač preukáže čestným vyhlásením.

Nakoľko je verejný obstarávateľ oprávnený získavať a použiť údaje z informačného systému verejnej správy podľa
zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných
systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) v znení neskorších
predpisov, uchádzač so sídlom/miestom podnikania v SR nemusí predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia.

Uchádzač so sídlom/miestom podnikania mimo SR môže vyššie uvedené podmienky účasti osobného postavenia
preukázať aj potvrdením o zápise vydaným príslušným orgánom iného členského štátu EÚ, ktoré je rovnocenné zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: nepožaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti:

a) podľa § 131 ods. 1 písm. a) ZVO: uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (referenčné obdobie) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak
odberateľom:

- bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,

- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
uchádzač zoznamom poskytnutých služieb musí preukázať, že
v referenčnom období poskytol služby rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet tejto zákazky v
kumulatívnej hodnote min. 50 000,- eur bez DPH. Za poskytnuté služby rovnakého alebo obdobného charakteru bude
verejný obstarávateľ akceptovať projektové dokumentácie pozemných stavieb.

Predložený Zoznam poskytnutých služieb a potvrdenie odberateľa musia obsahovať minimálne tieto údaje:

Obchodné meno a sídlo zhotoviteľa;
Obchodné meno a sídlo odberateľa;
Skutočný termín vyhotovenia projektovej dokumentácie;
Popis predmetu projektovej dokumentácie, z ktorého bude jasne zrejmé plnenie;
Vyjadrenie odberateľa o uspokojivom plnení a zhodnotení poskytnutých služieb podľa obchodných podmienok (požaduje
sa len v predloženom potvrdení odberateľa);
Skutočne fakturovanú cenu v EUR bez DPH;
Meno a priezvisko, funkciu, telefónne číslo, e-mail kontaktnej osoby odberateľa.

b) Uchádzač predloží doklad o odbornej spôsobilosti podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, v rozsahu:(§ 4): architekti alebo (podľa § 5
ods.1a): komplexné architektonické a inžinierske služby a súvisiace technické poradenstvo alebo (podľa § 5 ods.1b): inžinier pre konštrukcie pozemných stavieb alebo ekvivalentný doklad oprávňujúci na poskytovanie daných služieb vydávaných v inom štáte ako SR.

c) Uchádzač predloží podľa § 131 ods. 1 písm. k) ZVO Potvrdenie o priemyselnej bezpečnosti vydaného NBÚ podľa zákona č. 215/2004 Z. z. o ochrane utajovaných skutočností a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Potvrdenie o priemyselnej bezpečnosti podnikateľa musí byť vydané na typ prístupu k utajovaným skutočnostiam minimálne stupňa utajenia VYHRADENÉ na:

- oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami,
- postúpenie utajovaných skutočností v materiálnej podobe,
- postúpenie utajovaných skutočností v elektronickej podobe,
- vytváranie utajovaných skutočností na technickom prostriedku.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 29.06.2023 08:30
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Táto zákazka je zadávaná v oblasti obrany a bezpečnosti.

Celá komunikácia vo verejnom obstarávaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi (vrátane vysvetľovania súťažných podkladov) sa bude uskutočňovať prostredníctvom elektronického informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie (ďalej len IS EVO) ktorého správcom je Úrad vlády Slovenskej republiky s využitím všetkých jeho funkcionalít. IS EVO je dostupný bezplatne na adrese:
https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html.

Ďalšie informácie ku komunikácii sú uvedené vo výzve na predloženie ponuky, ktorá je zverejnená v profile verejného obstarávateľa na: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/469037.

V prípade potreby môžu záujemcovia/uchádzači požiadať o technickú pomoc pri používaní IS EVO Úrad vlády SR na emailovej adrese helpdesku: eplatforma@vlada.gov.sk alebo telefonicky na čísle: + 421 2 209 25 100.

Obhliadka miesta plnenia predmetu zákazky je doporučená. Ďalšie informácie k obhliadke sú uvedené vo výzve na predloženie ponuky, ktorá je zverejnená v profile verejného obstarávateľa na: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/469037.

Verejný obstarávateľ sa súlade s ZVO rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk určených vo výzve na predkladanie ponúk (tzv. super reverz).

Ďalšie informácie k podmienkam účasti:

Ak bola hodnota poskytnutých služieb vyjadrená v inej mene ako EUR, uchádzač prepočíta túto hodnotu na EUR kurzom Európskej centrálnej banky (ECB) platným ku dňu uzavretia predmetnej zmluvy. V prípade, ak v daný deň nebol stanovený kurz ECB, prepočítava sa hodnota na eurá kurzom ECB platným v najbližší nasledujúci deň ku dňu uzavretia predmetnej zmluvy, kedy bol tento kurz ECB stanovený.

skratkou "ZVO" za rozumie zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
09.06.2023

Profil Obstarávateľa


Dôležité