Oznámenie 20256 - MUS

Obsah

20256 - MUS
Vestník č. 115/2023 - 13.06.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Užšia súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00166073
Račianska 71, 81311 Bratislava - mestská časť Nové Mesto
Kód NUTS: SK01
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Eva Senáriková
Telefón: +421 904888427
Email: senarikova@aksenarikova.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): https://www.justice.gov.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/459317
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/41258/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Centralizovaný systém súdneho riadenia – CSSR a súvisiace služby
Referenčné číslo: 10012/2023/45
II.1.2) Hlavný kód CPV
72000000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je zhotovenie, dodávka a nasadenie komplexného centralizovaného informačného systému, ktorý pokryje celý životný cyklus súdneho konania od podania žaloby až po vydanie právoplatného rozhodnutia v požadovanom rozsahu a kvalite. Súčasťou predmetu zákazky je aj poskytnutie servisných služieb dodaného riešenia a v prípade potreby aj poskytnutie služieb rozvoja po dobu trvania zmluvného vzťahu. Bližšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
15 799 054,17 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
48000000-8
72230000-6
72254000-0
72263000-6
72421000-7
72200000-7
72227000-2
79632000-3
72267100-0
72261000-2
72267000-4
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ministerstvo spravodlivosti SR
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zhotovenie, dodávka a nasadenie komplexného centralizovaného informačného systému, ktorý pokryje celý životný cyklus súdneho konania od podania žaloby až po vydanie právoplatného rozhodnutia v požadovanom rozsahu a kvalite. Súčasťou predmetu zákazky je aj poskytnutie servisných služieb dodaného riešenia a v prípade potreby aj poskytnutie služieb rozvoja po dobu trvania zmluvného vzťahu. Bližšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Názov: Bonifikovanie kľúčových expertov.
Relatívna váha: 50

Cena
Relatívna váha: 50
II.2.6) Odhadovaná hodnota
15 799 054,17 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
144
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opis opcií: Súčasťou dodávky je opcia na maximálne 5 rokov na prevádzkovú podporu. Spôsob predĺženia prevádzkovej podpory a oprávnenie uplatniť opciu je podrobnejšie rozpracované v Zmluvy o poskytovaní systémovej a aplikačnej podpory
IS CSSR, ktorá je súčasťou podkladovej dokumentácie k verejnému obstarávaniu.
Do celkovej dĺžky trvania zákazky 144 mesiacov je započítaná aj opcia na 5 rokov (60 mesiacov)
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Na zabezpečenie viazanosti ponúk sa vyžaduje zábezpeka vo výške 300 000,00 EUR. Podmienky zloženia, uvoľnenia a vrátenia zábezpeky sú uvedené súťažných podkladov (SP).
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Záujemca preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, dokladmi podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti JED podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Preukazovanie podmienok účasti je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní.
Záujemca zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený záujemcom.
V prípade záujemcu, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Upozornenie:
V prípade, ak záujemca nepreukazuje splnenie podmienok účasti spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní, ale predkladá doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní , upozorňuje verejný obstarávateľ, že záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2. písm. a), b), c), d) a písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, nakoľko je verejný obstarávateľ oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. Ak záujemca nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, je povinný na účely preukázania podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Uvedená podmienka podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní sa netýka registra trestov pre právnické osoby a registra trestov pre fyzické osoby s obvyklým pobytom mimo územia SR, nakoľko tieto doklady nie je verejný obstarávateľ oprávnený získať z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. Podmienka možnosti získania dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. b), c), d), e) zákona o verejnom obstarávaní z informačných systémov verejnej správy sa netýka subjektov so sídlom alebo miestom podnikania mimo Slovenskej republiky.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní
bližšie podmienky sú uvedené v časti A.4 súťažných podkladov
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní
§ 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní
§ 35 v spojení s § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní
§ 36 v nadväznosti na § 34 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní
bližšie podmienky sú uvedené v časti A.4 súťažných podkladov
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Úspešný uchádzač pred podpisom Zmluvy o dielo a Zmluvy o poskytovaní systémovej a aplikačnej podpory
IS CSSR, ktoré budú výsledkom tohto verejného obstarávania, bude povinný predložiť doklady a
dokumenty uvedené v Prílohe č. 1 "Predzmluvné povinnosti" súťažných podkladov.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2023/S 071-216105
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 10.07.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.05.2024
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom informačného systému JOSEPHINE /ďalej len JOSEPHINE/, ktorý je dostupný na adrese https://josephine.proebiz.com. Ďalšie informácie týkajúce sa spôsobu komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
2. Záujemca môže v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť doklady jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho žiadosti o účasť bude vyplnený jednotný elektronický dokument.
3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie žiadostí o účasť a predkladaní ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE.
4. Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formálne, obsahové podmienky a požiadavky verejného
obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch.
5. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
6. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE
umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba
autentifikovaným uchádzačom. Podrobné informácie o autentifikácii uchádzača sú podrobne vymedzené v
súťažných podkladov.
7.Celkové trvanie zákazky je 144 mesiacov, lehota na vykonanie a odovzdanie diela sa predpokladá na 24 mesiacov od účinnosti Zmluvy o dielo. Termín realizácie diela sa predpokladá od 1.1.2024 do 31.12.2025. Trvanie Zmluvy o poskytovaní systémovej a aplikačnej podpory IS CSSR je 5 rokov odo dňa účinnosti zmluvy s možnosťou jej maximálneho predĺženia až o 5 rokov
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
07.06.2023

Redakčné opravy

22707 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 135/2023
V oznámení 20256-MUS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky, Račianska 71, 813 11 Bratislava - mestská časť Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 115/2023 zo dňa 13.06.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 10.07.2023 10:00 Má byť: 10.08.2023 10:00
28152 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 162/2023
V oznámení 20256-MUS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky, Račianska 71, 813 11 Bratislava - mestská časť Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 115/2023 zo dňa 13.06.2023 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 10.08.2023 10:00 Má byť: 22.08.2023 10:00
28791 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 166/2023
V oznámení 20256-MUS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky, Račianska 71, 813 11 Bratislava - mestská časť Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 115/2023 zo dňa 13.06.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 22.08.2023 10:00 Má byť: 28.08.2023 10:00
29542 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 171/2023
V oznámení 20256-MUS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky, Račianska 71, 813 11 Bratislava - mestská časť Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 115/2023 zo dňa 13.06.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 28.08.2023 10:00 Má byť: 07.09.2023 10:00
30810 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 177/2023
V oznámení 20256-MUS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky, Račianska 71, 813 11 Bratislava - mestská časť Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 115/2023 zo dňa 13.06.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 07.09.2023 10:00 Má byť: 26.09.2023 10:00
31781 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 186/2023
V oznámení 20256-MUS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky, Račianska 71, 813 11 Bratislava - mestská časť Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 115/2023 zo dňa 13.06.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 26.09.2023 10:00 Má byť: 02.10.2023 10:00
32377 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 191/2023
V oznámení 20256-MUS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky, Račianska 71, 813 11 Bratislava - mestská časť Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 115/2023 zo dňa 13.06.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 02.10.2023 10:00 Má byť: 18.10.2023 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité