Oznámenie 20272 - MST

Obsah

20272 - MST
Vestník č. 115/2023 - 13.06.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Záchranná služba Košice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00606731
Rastislavova 43, 04191 Košice - mestská časť Juh
Kód NUTS: SK042
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Jana Demeterová
Telefón: +421 911408160
Email: jana.demeterova@zske.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): www.zske.sk
Hlavná adresa(URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/zakazky/1298
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/471015
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://kezachranka.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/49
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Pracovné odevy pre záchranárov
Referenčné číslo: 0441/ZSKE-RVO/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
18130000-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka pracovných odevov pre záchranárov, ako je bunda zimná, bunda softshellová, nohavice letné, nohavice zimné, vložka termo do nohavíc, puzdro na menovku, vesta letná, vrátane balného, dopravy na miesto plnenia a súvisiacich služieb (vykládka, nakládka a pod.) počas trvania rámcovej dohody (48 mesiacov) v predpokladanom rozsahu podľa Prílohy č. 1 a 2 časti A.3 súťažných podkladov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
374 620,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
60000000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Záchranná služba Košice, Rastislavova 43, 041 91 Košice, Slovensko
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka pracovných odevov pre záchranárov, ako je bunda zimná - 560 ks, bunda softshellová - 400 ks, nohavice letné - 400 ks, nohavice zimné - 400 ks, vložka termo do nohavíc - 100 ks, puzdro na menovku - 100 ks, vesta letná - 760 ks, vrátane balného, dopravy na miesto plnenia a súvisiacich služieb (vykládka, nakládka a pod.) počas trvania rámcovej dohody (48 mesiacov) v predpokladanom rozsahu podľa Prílohy č. 1 a 2 časti A.3 súťažných podkladov.
Pracovné odevy - uniformy s vysokou viditeľnosťou určené ako vrchný odev do prostredia s extrémnym namáhaním so zníženou viditeľnosťou, s vynikajúcimi úžitkovými vlastnosťami a trvácnosťou, musia spĺňať moderné štandardy oblečenia záchranných služieb - použitie membrán Gore-Tex; Windstopper; Ripstop, musia spĺňať alebo prekračovať triedu 1 podľa EN ISO 20471; EN ISO 13688.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
374 620,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní.
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1, dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. podľa § 32 ods. 4 a ods. 5; príp. spôsobom podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní (zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie).
Doklady, ktoré sa nepredkladajú:
Uchádzač so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike, a ktorého údaje sú vedené v informačných systémoch verejnej správy Slovenskej republiky, nie je povinný v zmysle § 32 ods. 3 zákona predkladať verejnému obstarávateľovi, a to z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy, nasledovné doklady:
- potvrdenia zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne podľa § 32 ods. 1 písm. b) a ods. 2 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní,
-potvrdenia miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu podľa § 32 ods. 1 písm. c) a ods. 2 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní,
-potvrdenie o konkurze, reštrukturalizácii a likvidácii príslušného súdu, podľa § 32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní,
-výpis z Obchodného registra Slovenskej republiky alebo výpis zo Živnostenského registra Slovenskej republiky, v prípade preukázania splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, týmito typmi dokladu.
V prípade, ak by verejný obstarávateľ v období vyhodnotenia splnenia podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní nemal možnosť prístupu na portál OverSi, je oprávnený vyžiadať si od uchádzačov originál príslušného výpisu/dokladu, resp. jeho osvedčenú kópiu.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, týkajúcich sa osobného postavenia, za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžadujú sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžadujú sa.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 11.07.2023 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 11.07.2023 10:00
Miesto: On-line v systéme ERANET na adrese sídla verejného obstarávateľa.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. Všetky prístupy do tohto on-line prostredia zo strany uchádzačov bude systém ERANET logovať a budú súčasťou protokolov v danom verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 66 ods. 7 písm. b) ZVO rozhodol, že vyhodnotenie ponúk z
hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti zákazky sa
uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, tzv. superreverz.
Verejný obstarávateľ bude komunikovať výhradne elektronicky v súlade s ust. § 20 zákona o verejnom obstarávaní.
Verejný obstarávateľ zverejňuje súťažné podklady a ďalšiu dokumentáciu, v elektronickej forme v profile verejného
obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1298 a na portáli https://www.kezachranka.eranet.sk.
Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ dokumenty záujemcom nezasiela. Verejný obstarávateľ zverejňuje všetky zmeny alebo doplnenia súťažných podkladov v elektronickej forme v profile verejného obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1298 a na portáli https://www.kezachranka.eranet.sk. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom počas celého trvania tohto verejného obstarávania priebežne sledovať elektronický systém zákazky https://www.kezachranka.eranet.sk a tiež webové sídlo Úradu pre verejné obstarávanie, časť Profil verejného obstarávateľa. O vysvetlenie informácií uvedených v tomto oznámení, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii, môže záujemca požiadať elektronicky na webovej adrese https://kezachranka.eranet.sk, kde verejný obstarávateľ zároveň zverejní vysvetlenia alebo iné doplňujúce informácie. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti verejný obstarávateľ oznámi v súlade s § 48 zákona a v súlade so súťažnými podkladmi.
Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky neupravené v tomto oznámení a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní.
Lehota splatnosti faktúry je 60 (šesťdesiat) kalendárnych dní odo dňa vystavenia faktúry, z dôvodu, že verejný obstarávateľ je subjektom verejného práva podľa ust. § 261 ods. 3 písm. d) a ust. § 261 ods. 4 písm. a), b) Obchodného zákonníka a zároveň poskytovateľom zdravotnej starostlivosti podľa ust. § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka.
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov, z dotácie štátneho rozpočtu, resp. z iných zdrojov verejného obstarávateľa a v prípade potreby aj z nenávratných finančných prostriedkov z fondov Európskej únie (NFP), pokiaľ verejnému obstarávateľovi počas plnenia predmetu rámcovej dohody, vznikne táto potreba.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
07.06.2023

Redakčné opravy

23364 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 139/2023
V oznámení 20272-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Záchranná služba Košice, Rastislavova 43, 041 91 Košice - mestská časť Juh zverejnenom vo VVO č. 115/2023 zo dňa 13.06.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Dátum a čas: Namiesto: 11.07.2023 09:00 Má byť: 14.07.2023 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Dátum a čas: Namiesto: 11.07.2023 10:00 Má byť: 14.07.2023 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité