Oznámenie 20278 - MSS

Obsah

20278 - MSS
Vestník č. 115/2023 - 13.06.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 50349287
Pribinova 4195/25, 81109 Bratislava
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Martin Poloha, Michaela Muchová Bírošová
Telefón: +421 220928433
Email: martin.poloha@mirri.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18008
Hlavná adresa(URL): https://www.mirri.gov.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/471004
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/471004
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Platforma IT zdrojov
Referenčné číslo: aac/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
72000000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je vytvoriť nové riešenie Platforma IT zdrojov (Dielo), vrátane zabezpečenia prevádzkovej podpory systému (SLA) v období štyroch (4) rokov. V ZMLUVE O DIELO NA DODÁVKU, VÝVOJ, PODPORU PREVÁDZKY a ROZVOJA PLATFORMY IT ZDROJOV a v jej prílohách (ďalej ako Zmluva o dielo alebo ako Zmluva), ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania, sú uvedené všetky požiadavky na predmet zákazky. Predmet zákazky musí byť dodaný ako Dielo a následne Zhotoviteľ zabezpečí poskytovanie služieb prevádzkovej podpory systému (SLA). Riešenie bude umiestnené a prevádzkované vo Vládnom cloude verejnej časti v rozsahu a v súlade so Zákonom č. 95/2019 Z. z. o informačných technológiách vo verejnej správe a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o eGovernmente). Platforma IT zdrojov bude musieť byť vytvorená a dodaná v súlade s predpisom grafického prostredia IDSK (https://idsk.gov.sk/) pre verejnú časť webového riešenia.

Dielo bude dodávané v dvoch inkrementoch, kde Inkrement 1 pozostáva z komponentov: Portál, Registre a dokumentácia a Inkrement 2 pozostáva z komponentov: Správa komodít, Katalógy, Kapacitné plánovanie, Integrácie, Reporting a BI.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
997 280,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
48810000-9
72250000-2
72263000-6
72267100-0
72253200-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sídlo verejného obstarávateľa.
II.2.4) Opis obstarávania:
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 týchto súťažných podkladov a Zmluva o dielo s jej prílohami, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
997 280,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
60
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zákazka bude financovaná z Plánu obnovy a odolnosti Slovenskej republiky, časť komponentu 17, Investícia č.2: Digitálna transformácia poskytovania služieb verejnej správy.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov (ďalej ako "ZVO"), spôsobom podľa § 32 ods. 2 ZVO alebo podľa § 152 ZVO, okrem dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. a), písm. b), písm. c) písm. d) a písm. e), ktoré uchádzač nemusí predkladať, nakoľko verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačného systému verejnej správy podľa osobitného predpisu (zákon č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii)).
V prípade dokladu podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO pravidlo o využití údajov z informačného systému verejnej správy platí pre hospodárske subjekty (uchádzačov) taxatívne vymenované v § 2 ods. 2 zákona
č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V ostatných prípadoch je uchádzač naďalej povinný predložiť doklad preukazujúci splnenie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO (napríklad výpis z obchodného registra alebo živnostenského registra). Ak uchádzač nepredloží doklad, t.j. výpis z registra trestov uchádzača, jeho štatutárneho orgánu, člena štatutárneho orgánu, člena dozorného orgánu, prokuristu v súlade s § 32 ods. 1 písm. a) a ods. 2 písm. a) ZVO a má záujem o to, aby za neho verejný obstarávateľ zabezpečil predmetný doklad, je povinný na uvedený účel preukázania podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov, t.j. kompletne vyplniť formulár pre získanie uvedeného dokumentu/uvedených dokumentov a podpísať ich oprávnenou osobou, ktorý je možné nájsť na nasledovnom odkaze:
https://www.uvo.gov.sk/formulare-a-ziadosti-777.html
Formulár/formuláre podpísané prostredníctvom EID (identifikačnou kartou) oprávnenej osoby alebo zaručenou konverziou musia byť súčasťou ponuky (platí pre podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO, ak uchádzač má záujem, aby za neho verejný obstarávateľ zabezpečil doklad, ktorým sa predmetná podmienka účasti preukazuje). Ostatné dokumenty podľa § 32 ZVO verejný obstarávateľ nevie zabezpečiť.
Preukazovanie podmienok účasti je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ZVO . Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 ZVO. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona, alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
V prípade, že uchádzač uvedie v ponuke podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, uvedie v ponuke navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok. Navrhovaný subdodávateľ musí splniť podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u neho existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a ods. 8 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorý má subdodávateľ plniť.
Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Vyplývajú zo "ZMLUVY O DIELO NA DODÁVKU, VÝVOJ, PODPORU PREVÁDZKY a ROZVOJA PLATFORMY IT ZDROJOV", ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania a ktorá je súčasťou súťažných podkladov.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 19.07.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 19.07.2023 11:00
Miesto: Prostredníctvom systému EVO, bližšie informácie sú v súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
V rámci prípravy súťažných podkladov verejný obstarávateľ uskutočnil prípravné trhové konzultácie podľa § 25 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní. Informácie týkajúce sa predmetných prípravných trhových konzultácií je možné získať na webovom sídle verejného obstarávateľa: https://www.mirri.gov.sk/ministerstvo/pripravne-trhove-konzultacie/index.html .
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
07.06.2023

Redakčné opravy

20713 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 119/2023
V oznámení 20278-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky, Pribinova 4195/25, 811 09 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 115/2023 zo dňa 13.06.2023 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) Namiesto: V rámci prípravy súťažných podkladov verejný obstarávateľ uskutočnil prípravné trhové konzultácie podľa § 25 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní. Informácie týkajúce sa predmetných prípravných trhových konzultácií je možné získať na webovom sídle verejného obstarávateľa: www.mirri.gov.sk/ministerstvo/pripravne-trhove-konzultacie/index.html . Má byť: V rámci prípravy súťažných podkladov verejný obstarávateľ uskutočnil prípravné trhové konzultácie podľa § 25 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní. Informácie týkajúce sa predmetných prípravných trhových konzultácií je možné získať na webovom sídle verejného obstarávateľa: www.mirri.gov.sk/ministerstvo/verejne-obstaravanie-a-obstaravanie/pripravne-trhove-konzultacie/ .
24266 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 144/2023
V oznámení 20278-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky, Pribinova 4195/25, 811 09 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 115/2023 zo dňa 13.06.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 19.07.2023 10:00 Má byť: 02.08.2023 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 19.07.2023 11:00 Má byť: 02.08.2023 11:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Verejnému obstarávateľovi boli v danom verejnom obstarávaní doručené otázky v rámci žiadostí o vysvetlenie. Z dôvodu potreby poskytnutia odpovedí verejný obstarávateľ predlžuje lehotu na predkladanie ponúk a súvisiacu lehotu na otváranie ponúk. Odpoveďami dotknuté upravené časti súťažných podkladov sú zverejnené na profile verejného obstarávateľa.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité