Oznámenie 20182 - WNS

Obsah

20182 - WNS
Vestník č. 115/2023 - 13.06.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Prešovský samosprávny kraj
IČO: 37870475
Námestie mieru 2, 08001 Prešov
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Viktória Lukáčeková
Telefón: +421 517081324
Email: viktoria.lukacekova@psk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/2914
Hlavná adresa(URL): www.po-kraj.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/471323
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/471323
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zabezpečenie audítorských služieb na roky 2023 a 2024 v PSK
Referenčné číslo: 2023-ZsNH-audit
II.1.2) Hlavný kód CPV
79200000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je overenie individuálnej účtovnej závierky, overenie konsolidovanej účtovnej závierky, overenie súladu konsolidovanej výročnej správy s individuálnou a konsolidovanou účtovnou závierkou za roky 2023 a 2024, overenie rozpočtového hospodárenia v zmysle §16 ods. 3 Zákona č. 583/2004 Z. z. v platnom znení Prešovského samosprávneho kraja za roky 2023 a 2024 ako subjektu verejného záujmu a to v zmysle zákona NR SR č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
39 900,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Prešovský samosprávny kraj, Námestie mieru 2, 080 01 Prešov
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je overenie individuálnej účtovnej závierky, overenie konsolidovanej účtovnej závierky, overenie súladu konsolidovanej výročnej správy s individuálnou a konsolidovanou účtovnou závierkou za roky 2023 a 2024, overenie rozpočtového hospodárenia v zmysle §16 ods. 3 Zákona č. 583/2004 Z. z. v platnom znení Prešovského samosprávneho kraja za roky 2023 a 2024 ako subjektu verejného záujmu a to v zmysle zákona NR SR č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov.

V rámci poskytnutia služby verejný obstarávateľ požaduje:
-Audit individuálnej účtovnej závierky za roky 2023 a 2024,
-Audit konsolidovanej účtovnej závierky na roky 2023 a 2024,
-Overenie súladu konsolidovanej výročnej správy s individuálnou a konsolidovanou účtovnou závierkou za roky 2023 a 2024,
-Overenie rozpočtového hospodárenia v zmysle §16 ods. 3 Zákona č. 583/2004 Z. z. v platnom znení
-Správu o faktických zisteniach pre Európsku investičnú banku za roky 2023 a 2024 v zmysle úverových zmlúv uzatvorených s Európskou investičnou bankou,
-Metodické usmernenia počas doby poskytovania služieb za roky 2023 a 2024.
-Písomné usmernenia na požiadanie objednávateľa vo výnimočných účtovných prípadoch za roky 2023 a 2024
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
39 900,00 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: III.1)PODMIENKY ÚČASTI PODĽA § 32 ODS. 1 PÍSM. E) A F) A DÔVODY NA VYLÚČENIE PODĽA § 40 ODS. 6 PÍSM. F).
III.1.1)Doklad o oprávnení poskytovať službu
-výpis z obchodného registra (právnická osoba podnikateľ, fyzická osoba podnikateľ zapísaný v obchodnom registri); výpis zo živnostenského registra (fyzická osoba podnikateľ, príspevková organizácia podnikateľ), resp. iný doklad o oprávnení poskytovať službu od hospodárskeho subjektu, ktorý je zapísaný v Registri právnických osôb a podnikateľov
uchádzač nie je povinný predkladať tieto doklady, pretože verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu, alebo Zoznam hospodárskych subjektov vedený ÚVO (ak je to uplatniteľné).
III.1.2)Doklad preukazujúci, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu
-uchádzač nie je povinný predkladať tento doklad, pretože verejný obstarávateľ na overenie, či uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní využije verejne prístupný register hospodárskych subjektov so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní (register osôb so zákazom podľa § 183 ZVO, alebo Zoznam hospodárskych subjektov vedeným ÚVO (ak je to uplatniteľné).
III.1.3)Doklad k § 40 ods. 6 písm. f) ZVO (verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak konflikt záujmov podľa § 23 nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami)
-Uchádzač môže (nemusí) predložiť Čestné vyhlásenie ku konfliktu záujmov a k etickému kódexu uchádzača, vypracované podľa Prílohy č. 3 výzvy (povinné pre úspešného uchádzača)
Čestné vyhlásenie musí byť podpísané podľa určenia uvedeného v rámci bodu IV.1) výzvy.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: III.2)PODMIENKY ÚČASTI - TECHNICKÁ ALEBO ODBORNÁ SPÔSOBILOSŤ.
III.2.1)§ 34 ods. písm. a) ZVO
Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, poskytnutých za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania.
-Rovnakým alebo podobným charakterom ako je predmet zákazky sa rozumie výkon štatutárneho auditu.
-Vyhlásením verejného obstarávania sa rozumie deň zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania (ďalej len rozhodný dátum).
Zoznam musí obsahovať minimálne tieto údaje:
-Identifikáciu zmluvy, poskytovateľa služby, objednávateľa služby, a kontakt na overenie plnenia zmluvy,
-Zmluvný termín poskytnutej služby, skutočný termín poskytnutej služby; ak sa skutočný termín líši od zmluvného termínu, bude akceptovaný skutočný termín plnenia služby v rozhodnom období;
-Opis poskytnutej služby, z ktorého bude jasne a určito zrejmý predmet poskytnutej služby (ak tento opis neobsahuje príslušná referencia);
Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia podľa § 12 ZVO.

III.2.2)§ 34 ods. 1 písm. g) ZVO
Uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytovanie služieb.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu III.2.1)§ 34 ods. písm. a) ZVO: Preukázanie výkonu audítorských služieb v organizácii verejnej správy s majetkom (brutto)nad 150 000 000 mil. eur (podľa individuálnej účtovnej závierky) a zároveň s majetkom(brutto)nad 200 000 000 eur (podľa konsolidovanej účtovnej závierky) v období rokov 2019 až 2021 aspoň v jednej organizácií verejnej správy. Preukázanie výkonu audítorských služieb sa preukazuje predložením audítorskej správy alebo odkazom (linkom) na zverejnenú audítorskú správu v registri účtovných závierok (www.registeruz.sk).

K bodu III.2.2)§ 34 ods. 1 písm. g) ZVO: Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky disponuje 2 pracovníkmi, ktorí budú zodpovední za zabezpečenie plnenia predmetu zmluvy. Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby musia byť držiteľmi platnej audítorskej licencie podľa zák. č. 540/2007 Z.z. o audítoroch, audite a dohľade nad výkonom auditu a o zmene a doplnení zákona č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov. Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti uvedením mena, priezviska a čísla licencie navrhovaných osôb určených na plnenie zmluvy.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie: Zákon č. 423/2015 Z. z. o štatutárnom audite a o zmene a doplnení zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov.
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Uvedené vo výzve na predkladanie ponúk a zmluve o štatutárnom audite
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 19.06.2023 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje písomne, elektronickou formou, prostredníctvom informačného systému Elektronického verejného obstarávania (ďalej len IS EVO).
- IS EVO je dostupný bezplatne na adrese https://eplatforma.vlada.gov.sk , voľba IS EVO. Na rovnakej adrese, voľba
Príručky, sú k dispozícii dokumentácia a videonávody.
- Pre umožnenie elektronickej komunikácie, resp. pre predloženie ponuky, je potrebné, aby záujemca/uchádzač vykonal nasledovné kroky:
1. vytvoriť a aktivovať účet na portáli ÚVO (Privátna zóna) a
2. vytvoriť a validovať hospodársky subjekt (ďalej len HS).
Pre predloženie ponuky alebo žiadosti o účasť je potrebné, aby prihlásený používateľ bol už registrovaný pre HS, za ktorý chce predložiť príslušnú žiadosť a aby daný HS bol OVERENÝ a AKTÍVNY. HS v stave Neoverený nemá možnosť predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť. Z uvedeného dôvodu je pri registrácii nového HS potrebné brať do úvahy čas potrebný na dokončenie validácie HS (doručenie validačného kódu) a registráciu vykonať v dostatočnom časovom predstihu pred zámerom predloženia ponuky alebo žiadosti o účasť k vybranej zákazke. Pre HS so schránkou na ÚPVS (www.slovensko.sk ) aktivovanou na doručovanie odporúčame vykonať registráciu nového HS aspoň 2 pracovné dni vopred. Pre HS, ktoré nemajú schránku na ÚPVS aktivovanú na doručovanie sú validačné kódy odosielané poštou doporučene.
- V IS EVO sa za okamih doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality IS EVO považuje okamih
odoslania daných informácií.
Predmetné obstarávanie nie je zelené, nie je obstarávanie inovácií ani zamerané na sociálne aspekty
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
09.06.2023

Profil Obstarávateľa


Dôležité