II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Nákup potravín VIA LUX Barca 2023
Referenčné číslo: NDL/2023/VIALUX/1
II.1.2)
Hlavný kód CPV
15000000-8
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom zákazky je nákup potravín pre Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov rozdelený do siedmich častí.
Časť 1.Mäso bravčové a hovädzie, mäsové výrobky
Časť 2.Mlieko a mliečne výrobky
Časť 3.Mrazené výrobky, mrazené ryby a hydina
Časť 4.Pekárske výrobky
Časť 5.Ovocie a zelenina
Časť 6.Rôzne potravinárske výrobky
Časť 7. Zákusky
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
463 400,00
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Áno
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 7
Ponuky možno predkladať na:
všetky časti
II.2)
OPIS
Časť: 1
II.2.1)
Názov
Časť 1. Mäso bravčové a hovädzie, mäsové výrobky
Časť č.: 1.
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
15110000-2
15100000-9
15111100-0
15113000-3
15130000-8
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
VIA LUX Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov, Andraščíkova 2, 040 17 Košice-Barca
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup bravčového a hovädzieho mäsa, mäsových výrobkov, vrátane služieb spojených
s ich dodávkou na miesto dodania, v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi. Rôzne druhy
čerstvého bravčového a hovädzieho mäsa, pečeň, bravčová držky, rôzne mäsové výrobky, rôzne druhy údenín,
slanina.
Množstvá sú určené podľa súčasného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich
počet počas zmluvného vzťahu môže zmeniť. Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené
ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie
špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
79 300,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v intervale
Dátum začatia: 20.08.2023
Dátum ukončenia: 30.06.2024
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 2
II.2.1)
Názov
Časť 2 Mlieko a mliečne výrobky
Časť č.: 2
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
15500000-3
15510000-6
15530000-2
15540000-5
15551000-5
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
VIA LUX Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov, Andraščíkova 2, 040 17 Košice-Barca
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup mlieka a mliečnych výrobkov, dodanie tovaru do miesta dodania a vyloženie
tovaru v mieste dodania v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi. Predmet zákazky
predstavuje najmä: rôzne druhy mlieka a smotany, maslo, rôzne druhy jogurtov, kyslomliečnych výrobkov,
tvaroh, syry, smotanové a syrové nátierky, bryndza.
Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch, v časti B1 Opis predmetu zákazky.
Množstvá sú určené podľa súčasného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zmeniť. Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
91 600,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v intervale
Dátum začatia: 20.08.2023
Dátum ukončenia: 30.06.2024
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 3
II.2.1)
Názov
Časť 3.Mrazené výrobky, mrazené ryby a hydina
Časť č.: 3
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
15896000-5
15220000-6
15331170-9
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
VIA LUX Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov, Andraščíkova 2, 040 17 Košice-Barca
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup hlboko zmrazených výrobkov, dodanie tovaru do miesta dodania a vyloženie tovaru v mieste dodania v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi. Predmet zákazky predstavuje najmä: rôzne druhy mrazenej zeleniny, mrazené ryby, hotové jedlá a polotovary, mrazená hydina.
Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch, v časti B1 Opis predmetu zákazky.
Množstvá sú určené podľa súčasného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zmeniť. Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
43 900,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v intervale
Dátum začatia: 20.08.2023
Dátum ukončenia: 30.06.2024
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 4
II.2.1)
Názov
Časť 4.Pekárske výrobky
Časť č.: 4
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
15810000-9
15811100-7
15812000-3
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
VIA LUX Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov, Andraščíkova 2, 040 17 Košice-Barca
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup pekárenského tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania a vyloženie tovaru v mieste dodania v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi. Predmet zákazky predstavuje najmä: chlieb rôzneho druhu, pečivo rôzneho druhu, raňajkové pečivo
Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch, v časti B1 Opis predmetu zákazky.
Množstvá sú určené podľa súčasného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zmeniť. Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
46 500,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v intervale
Dátum začatia: 20.08.2023
Dátum ukončenia: 30.06.2024
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 5
II.2.1)
Názov
Časť 5.Ovocie a zelenina
Časť č.: 5
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
15300000-1
03220000-9
03212100-1
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
VIA LUX Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov, Andraščíkova 2, 040 17 Košice-Barca
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup rôznych druhov ovocia, zeleniny, dodanie tovaru do miesta dodania a vyloženie tovaru v mieste dodania v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi.
Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch, v časti B1 Opis predmetu zákazky.
Množstvá sú určené podľa súčasného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zmeniť. Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
93 200,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v intervale
Dátum začatia: 20.08.2023
Dátum ukončenia: 30.06.2024
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 6
II.2.1)
Názov
Časť 6.Rôzne potravinárske výrobky
Časť č.: 6
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
15600000-4
15800000-6
15400000-2
15870000-7
15320000-7
15330000-0
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
VIA LUX Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov, Andraščíkova 2, 040 17 Košice-Barca
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup rôznych druhov potravín, dodanie tovaru do miesta dodania a vyloženie tovaru v mieste dodania v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi Predmet zákazky predstavuje najmä: rôzne druhy konzerv, sypké potraviny do kuchyne, cukrovinky, med, pochutiny, strukoviny, cestoviny, čaj, káva, ochucovadlá, korenia, sušené strukoviny.
Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch, v časti B1 Opis predmetu zákazky.
Množstvá sú určené podľa súčasného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zmeniť. Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
94 900,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v intervale
Dátum začatia: 20.08.2023
Dátum ukončenia: 30.06.2024
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 7
II.2.1)
Názov
Časť 7. Zákusky
Časť č.: 7
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
15812200-5
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
VIA LUX Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov, Andraščíkova 2, 040 17 Košice-Barca
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup zákuskov, dodanie tovaru do miesta dodania a vyloženie tovaru v mieste dodania v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi. Predmet predstavuje zákusky rôznych druhov(včítane DIA).
Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch, v časti B1 Opis predmetu zákazky.
Množstvá sú určené podľa súčasného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zmeniť. Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
14 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v intervale
Dátum začatia: 01.10.2023
Dátum ukončenia: 30.06.2024
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie