Oznámenie 20351 - MST

Obsah

20351 - MST
Vestník č. 116/2023 - 14.06.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Stredná odborná škola hotelových služieb a dopravy
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37890221
Zvolenská cesta 83, 98401 Lučenec
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Jana Vašičková
Telefón: +421 949014595
Email: jana.vasickova@bbsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/8452
Hlavná adresa(URL): https://soslc.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/471271
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/42391/summary
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
stredná škola
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
SOŠHSaD-LC-MOV – Kuchynské zariadenie
Referenčné číslo: ID 3459
II.1.2) Hlavný kód CPV
39220000-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je obstaranie materiálno technického zariadenia pre Strednú odbornú školu hotelových služieb a dopravy v Lučenci, ktorým je nákup skupiny tovarov Kuchynské zariadenie v rámci realizácie projektu s názvom Stredná odborná škola hotelových služieb a dopravy v Lučenci Modernizácia odborného vzdelávania, kód projektu: NFP302070CCN6.
Viacej informácií o predmete zákazky v priložených prílohách.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
300 768,66 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Kuchynské zariadenie-Modernizácia Zvolenská cesta
Časť č.: 1.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39220000-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
v zmysle Kúpnej zmluvy - areál SOŠ - Zvolenská cesta 83, Lučenec, Areál Hotelovej akadémie ul. M. Rázusa 63, Lučenec, Stredisko odborného výcviku Háčko Železničná ul. 22, Lučenec
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je obstaranie materiálno technického zariadenia pre Strednú odbornú školu hotelových služieb a dopravy v Lučenci, ktorým je nákup skupiny tovarov Kuchynské zariadenie v rámci realizácie projektu s názvom Stredná odborná škola hotelových služieb a dopravy v Lučenci Modernizácia odborného vzdelávania, kód projektu: NFP302070CCN6.

Predávajúci sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v Zmluve Kupujúcemu dodá tovar uvedený v ods. 1 tohto článku Zmluvy so všetkými požadovanými prácami a službami, ktorými budú podľa povahy dodávaného tovaru:

1.montáž/inštalácia (zloženie) tovaru;
2.inštalovanie tovaru na mieste dodania a jeho uvedenie do prevádzky;
3.prvé zaškolenie určeného personálu.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
242 610,33 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
150
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód projektu v ITMS2014+: NFP302070CCN6
Kód výzvy: IROP-PO7-SC75-2022-90
Časť: 2
II.2.1) Názov
Kuchynské zariadenie-Modernizácia Hotelová akadémia
Časť č.: 2.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39220000-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
v zmysle Kúpnej zmluvy - areál SOŠ - Zvolenská cesta 83, Lučenec, Areál Hotelovej akadémie ul. M. Rázusa 63, Lučenec, Stredisko odborného výcviku Háčko Železničná ul. 22, Lučenec
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je obstaranie materiálno technického zariadenia pre Strednú odbornú školu hotelových služieb a dopravy v Lučenci, ktorým je nákup skupiny tovarov Kuchynské zariadenie v rámci realizácie projektu s názvom Stredná odborná škola hotelových služieb a dopravy v Lučenci Modernizácia odborného vzdelávania, kód projektu: NFP302070CCN6.

Predávajúci sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v Zmluve Kupujúcemu dodá tovar uvedený v ods. 1 tohto článku Zmluvy so všetkými požadovanými prácami a službami, ktorými budú podľa povahy dodávaného tovaru:

1.montáž/inštalácia (zloženie) tovaru;
2.inštalovanie tovaru na mieste dodania a jeho uvedenie do prevádzky;
3.prvé zaškolenie určeného personálu.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
44 928,33 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
150
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 3
II.2.1) Názov
Kuchynské zariadenie-Modernizácia stredisko odb. výcviku Háčko
Časť č.: 3.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39220000-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
v zmysle Kúpnej zmluvy - areál SOŠ - Zvolenská cesta 83, Lučenec, Areál Hotelovej akadémie ul. M. Rázusa 63, Lučenec, Stredisko odborného výcviku Háčko Železničná ul. 22, Lučenec
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je obstaranie materiálno technického zariadenia pre Strednú odbornú školu hotelových služieb a dopravy v Lučenci, ktorým je nákup skupiny tovarov Kuchynské zariadenie v rámci realizácie projektu s názvom Stredná odborná škola hotelových služieb a dopravy v Lučenci Modernizácia odborného vzdelávania, kód projektu: NFP302070CCN6.

Predávajúci sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v Zmluve Kupujúcemu dodá tovar uvedený v ods. 1 tohto článku Zmluvy so všetkými požadovanými prácami a službami, ktorými budú podľa povahy dodávaného tovaru:

1.montáž/inštalácia (zloženie) tovaru;
2.inštalovanie tovaru na mieste dodania a jeho uvedenie do prevádzky;
3.prvé zaškolenie určeného personálu.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
13 230,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
150
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód projektu v ITMS2014+: NFP302070CCN6
Kód výzvy: IROP-PO7-SC75-2022-90
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia a ich preukázanie v súlade s ust. § 32 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej "ZVO").

Verejný obstarávateľ informuje uchádzačov, že doklady ktoré podľa § 32 ods. 3 ZVO nevyžaduje od uchádzačov z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy predkladať, sú:
-výpis z registra trestov uchádzača (výpis z registra trestov právnickej osoby) podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO, v prípade výpisu z registra trestov pre fyzickú osobu uchádzač verejnému obstarávateľovi predloží údaje v rozsahu podľa § 10 ods. 4 Zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
-potvrdenia zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne podľa § 32 ods. 2 písm. b) ZVO,
-potvrdenie miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu podľa § 32 ods. 2 písm. c) ZVO,
-potvrdenie príslušného súdu o skutočnosti, že na majetok uchádzača nebol vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku podľa § 32 ods. 2 písm. d) ZVO,
-doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedná predmetu zákazky podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO.


Uvedené platí v prípade uchádzačov so sídlom alebo miestom podnikania v Slovenskej republike.

Vzhľadom k tomu, že funkcionalita informačného systému Zber údajov, prostredníctvom ktorého verejný obstarávateľ zverejňuje túto Výzvu na predkladanie ponúk, neumožňuje kvôli limitu znakov zverejniť podmienky účasti v úplnom rozsahu, verejný obstarávateľ ich zverejňuje v súťažných podkladoch v časti F., ktoré sú voľne prístupné v profile verejného obstarávateľa a na adrese uvedenej v ods. I.3) KOMUNIKÁCIA tejto Výzvy na predkladanie ponúk.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
V zmysle súťažných podmienok a Zmluvy.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2023/S 047-138490
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 10.07.2023 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 10.07.2023 09:30
Miesto: Miesto on-line sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com a totožná záložka ako pri
predkladaní ponúk.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť len uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.

2. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady, prostredníctvom ktorých preukazuje splnenie podmienok účasti:
- v zmysle § 39 ZVO jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia a podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiely IV. časti jednotného európskeho dokumentu alebo

3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t. j. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE, a to v súlade s funkcionalitou systému.

4. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE
umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť spôsobom viď časť A. POKYNY NA VYPRACOVANIE PONUKY, bod 16. PREDKLADANIE PONÚK, ods. 16.5. súťažných podkladov.

5. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/sk/tender/32892/summary, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom.

6. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií.

7. Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

8. Vzhľadom ku skutočnosti, že verejný obstarávateľ v predmetnom verejnom obstarávaní využije postup v súlade s § 66 ods. 7 ZVO, druhá veta, vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia
požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
08.06.2023

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité