Oznámenie 20357 - MST

Obsah

20357 - MST
Vestník č. 116/2023 - 14.06.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00606707
Rastislavova 43, 04190 Košice - mestská časť Juh
Kód NUTS: SK042
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Františka Šováriová, MBA, MPH
Telefón: +421 556153153
Email: frantiska.sovariova@unlp.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): www.unlp.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/471145
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/42230/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Potraviny II.
Referenčné číslo: UNLP-2023-64-NZ
II.1.2) Hlavný kód CPV
15000000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je nákup a dodanie potravín pre stravovacie prevádzky Univerzitnej nemocnice L. Pasteura Košice a to mrazenej zeleniny a mrazených polotovarov, hlbokozmrazených/mrazených rýb a čerstvej tresky, hlbokozmrazenej/mrazenej hydiny a čerstvých slepačích vajec, ktorých druh a množstvá sú stanovené ako predpokladané počas 12 mesiacov.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovaných technických špecifikácií a požiadaviek verejného obstarávateľa na každú časť predmetu zákazky samostatne, tvorí samostatnú časť C. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
334 488,96 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Mrazená zelenina a mrazené polotovary
Časť č.: I.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
15331170-9
15896000-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice, Oddelenie stravovania, Referát prípravy stavy RA, Rastislavova 43, 041 90 Košice a Referát prípravy stravy Tr.SNP. Tr. SNP 1, 040 11 Košice
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom obstarania v časti I. predmetu zákazky je nákup a dodávka mrazenej zeleniny a mrazených polotovarov, v predpokladanom množstve, počas 12 mesiacov. Podrobné vymedzenie predmetu obstarania pre časť II. predmetu zákazky je uvedené v časti C. Opis predmetu zákazky SP a ostatných prílohách.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
72 545,60 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ v zmysle § 66 ods. 7 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO) stanovil v súťažných podkladoch, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 ZVO a vyhodnotenie splnenia požiadaviek podľa § 53 ZVO v časti I. predmetu zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk (celková cena v EUR s DPH) a to u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Mrazená hydina
Časť č.: II.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
15112000-6
15896000-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice, Oddelenie stravovania, Referát prípravy stavy RA, Rastislavova 43, 041 90 Košice a Referát prípravy stravy Tr.SNP. Tr. SNP 1, 040 11 Košice
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom obstarania v časti II. predmetu zákazky je nákup a dodávka hlbokozmrazenej/mrazenej hydiny, v predpokladanom množstve, počas 12 mesiacov. Podrobné vymedzenie predmetu obstarania pre časť II. predmetu zákazky je uvedené v časti C. Opis predmetu zákazky SP a ostatných prílohách.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
170 912,38 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač zabezpečil viazanosť svojej ponuky zábezpekou pre časť II. predmetu zákazky. Výška zábezpeky - 3 000 EUR (slovom: tritisíc eur). Podmienky a formy zloženia zábezpeky sú uvedené v časti A. Pokyny pre uchádzačov a záujemcov, bod 16 súťažných podkladov.

Verejný obstarávateľ v zmysle § 66 ods. 7 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO) stanovil v súťažných podkladoch, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 ZVO a vyhodnotenie splnenia požiadaviek podľa § 53 ZVO v časti II. predmetu zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk (celková cena v EUR s DPH) a to u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.
Časť: 3
II.2.1) Názov
Mrazené ryby a treska
Časť č.: III.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
15220000-6
15896000-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice, Oddelenie stravovania, Referát prípravy stavy RA, Rastislavova 43, 041 90 Košice a Referát prípravy stravy Tr.SNP. Tr. SNP 1, 040 11 Košice
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom obstarania v časti III. predmetu zákazky je nákup a dodávka hlbokozmrazených/mrazených rýb a tresky v majonéze, v predpokladanom množstve, počas 12 mesiacov. Podrobné vymedzenie predmetu obstarania pre časť III. predmetu zákazky je uvedené v časti C. Opis predmetu zákazky SP a ostatných prílohách.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
53 702,98 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ v zmysle § 66 ods. 7 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO) stanovil v súťažných podkladoch, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 ZVO a vyhodnotenie splnenia požiadaviek podľa § 53 ZVO v časti III. predmetu zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk (celková cena v EUR s DPH) a to u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.
Časť: 4
II.2.1) Názov
Čerstvé vajcia
Časť č.: IV.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
03142500-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice, Oddelenie stravovania, Referát prípravy stavy RA, Rastislavova 43, 041 90 Košice a Referát prípravy stravy Tr.SNP. Tr. SNP 1, 040 11 Košice
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom obstarania v časti IV. predmetu zákazky je nákup a dodávka čerstvých vajec, v predpokladanom množstve počas 12 mesiacov. Podrobné vymedzenie predmetu obstarania pre časť IV. predmetu zákazky je uvedené v časti C. Opis predmetu zákazky SP a ostatných prílohách.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
37 328,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ v zmysle § 66 ods. 7 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO) stanovil v súťažných podkladoch, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 ZVO a vyhodnotenie splnenia požiadaviek podľa § 53 ZVO v časti IV. predmetu zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk (celková cena v EUR s DPH) a to u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 ZVO predložením naskenovaných originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií.
Uchádzač zapísaný do Zoznamu hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní (ďalej len "ZVO") nahradiť predložením informácie o jeho zapísaní do Zoznamu hospodárskych subjektov, prípadne potvrdením o jeho zapísaní do Zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO.
Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Uchádzač môže v zmysle § 39 ZVO predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom prostredníctvom Jednotného európskeho dokumentu (ďalej len "JED").
Podmienky účasti preukazujúce osobné postavenie sú kompletne uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú dostupné stránke: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/42230/summary
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neuplatňuje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti:
- podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO. Doklady a dokumenty, prostredníctvom, ktorých uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO;

Uchádzač môže podľa § 39 ZVO predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom prostredníctvom JED.
Podmienky účasti preukazujúce technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť sú kompletne uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú dostupné na stránke: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/42230/summary
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: pre časť I. - Verejný obstarávateľ požaduje predložiť referencie o dodaní tovaru na rovnaký alebo podobný tovar ako je uvedený v časti I. predmetu zákazky (dodanie mrazenej zeleniny a mrazených polotovarov), min. jedna (1) predložená referencia musí byť v hodnote v hodnote min. 60 000 EUR bez DPH,
pre časť II.- Verejný obstarávateľ požaduje predložiť referencie o dodaní tovaru na rovnaký alebo podobný tovar ako je uvedený v časti II. predmetu zákazky (dodanie hlbokozmrazenej/mrazenej hydiny a hydinových tovarov), min. jedna (1) predložená referencia musí byť v hodnote 100 000 EUR bez DPH,
časť III. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť referencie o dodaní tovaru na rovnaký alebo podobný tovar ako je uvedený v časti III. predmetu zákazky (dodanie hlbokozmrazených/mrazených rýb a/alebo čerstvých rýb a tresky), min. jedna (1) predložená referencia musí byť v hodnote 35 000 EUR bez DPH,
pre časť IV. - Verejný obstarávateľ požaduje predložiť referencie o dodaní tovaru na rovnaký alebo podobný tovar ako je uvedený v časti IV. predmetu zákazky (dodanie čerstvých vajec), min. jedna (1) predložená referencia musí byť v hodnote 25 000 EUR bez DPH.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 13.07.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 13.07.2023 10:10
Miesto: Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice, Rastislavova 43, 043 90 Košice, Riaditeľstvo - zasadačka na 1. poschodí.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude elektronické, v súlade s § 52 ods. 2 ZVO verejné. On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ najneskôr do piatich pracovných dní odo dňa otvárania ponúk pošle všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk, zápisnicu z otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejná súťaž sa realizuje postupom podľa § 66 ods. 7 písm. b) ZVO.
2. Súťažné podklady vrátane ich doplnení a vysvetlení sú záujemcom prístupné bezodplatne, neobmedzene, úplným a priamym prístupom na URL adrese: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/42230/summary
3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. JOSEPHINE je webová aplikácia na doméne https://josephine.proebiz.com.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
4. Uchádzač môže v zmysle § 39 ZVO predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom prostredníctvom JED.
5. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač zabezpečil viazanosť svojej ponuky zábezpekou v časti II. predmetu zákazky:
výška zábezpeky pre časť II.: 3 000 EUR ,Spôsoby a podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch, časť A. Pokyny pre uchádzačov, bod 16.
6. Obhliadka miesta dodania predmetu zákazky nie je potrebná. Verejný obstarávateľ umožňuje vykonanie obhliadky miest dodania predmetu obstarania. Obhliadku je nutné dohodnúť s kontaktnými osobami verejného obstarávateľa, v pracovné dni od 8.00hod. do 14.00 hod., v termíne od 21.06.203 do 28.06.2023. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
7. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet
zákazky/časti predmetu zákazky, ktoré sú podrobne popísané v súťažných podkladoch v časti C. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
8. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v súťažných podkladoch, sa riadia príslušnými
ustanoveniami ZVO v platnom znení.
9. Predmetné verejné obstarávanie nie je: zeleným verejným obstarávaním, obstarávaním inovácií ani obstaraním zameraným na sociálne aspekty.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
08.06.2023

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité