Oznámenie 20349 - MSP

Obsah

20349 - MSP
Vestník č. 116/2023 - 14.06.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
TEPLÁREŇ Považská Bystrica, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36300683
Robotnícka 2160, 01734 Považská Bystrica
Kód NUTS: SK022
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Martin Chachula
Telefón: +421 415665268
Email: chachula@eurodotacie.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/21566
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): www.teplaren.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/470530
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: inej adrese (uveďte ďalšiu adresu)
Euro Dotácie, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36438766
Na Šefranici 1280/8 , 01001 Žilina
Kód NUTS: SK031
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Martin Chachula
Telefón: +421 415665268
Email: chachula@eurodotacie.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/21566
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): www.teplaren.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/470530
I.6) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Výroba, preprava a distribúcia plynu a tepla
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Rekonštrukcia výrobného zariadenia v teplárni Považská Bystrica
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je realizácia rekonštrukcie výrobného zariadenia v teplárni Považská Bystrica vrátane spracovania dokumentácie realizácie stavby, zabezpečenie kolaudačného konania, zaškolenia zamestnancov obstarávateľa, plánovaného servisu a neplánovaných opráv v rozsahu 16 000 motohodín vrátane.

Bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky sú súčasťou súťažných podkladov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
29 977 972,28 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45251200-3
31122000-7
51100000-3
71240000-2
71300000-1
80511000-9
50530000-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Tepláreň Považská Bystrica, s.r.o., Robotnícka 2160, 017 34 Považská Bystrica
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je realizácia rekonštrukcie výrobného zariadenia v teplárni Považská Bystrica vrátane spracovania dokumentácie realizácie stavby, zabezpečenie kolaudačného konania, zaškolenia zamestnancov obstarávateľa, plánovaného servisu a neplánovaných opráv v rozsahu 16 000 motohodín vrátane.

Bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky sú súčasťou súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Odhadovaná hodnota
29 977 972,28 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 24
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) spôsobom podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
Vo vzťahu k preukazovaniu podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní platí, že verejný obstarávateľ si ich splnenie overí z informačných systémov verejnej správy. V prípade, že z technických príčin nebude môcť verejný obstarávateľ uvedené doklady získať, je oprávnený ich od uchádzača písomne dožiadať.

UPOZORNENIE:
Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzač vkladá v ponuke elektronicky do EP EVO v súlade so súťažnými podkladmi.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.1.6) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka podľa § 46 zákona o verejnom obstarávaní sa vyžaduje vo výške 500 000 EUR. Bližšie informácie sú súčasťou súťažných podkladov.
III.1.7) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
podľa Zmluvy o dielo, ktorá tvorí prílohu súťažných podkladov
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.8) Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 14.07.2023 12:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.03.2024
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 14.07.2023 13:00
Miesto: elektronicky
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: V zmysle § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, ak sa ponuky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní, umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1) Zadávanie zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom elektronického prostriedku (ďalej len EP EVO) na portáli www.uvo.gov.sk. Obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. Podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch.

2) Komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom EP EVO ver. 18.0 (ďalej ako EP EVO), ktorý spĺňa všetky požiadavky stanovené podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, ak nie je uvedené inak.

3) Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená záujemcovi/uchádzačovi do EP EVO a nie kedy si ju záujemca/uchádzač prečítal.

4) Pre potreby predkladania ponúk záujemca/uchádzač postupuje v zmysle súťažných podkladov a príručiek dostupných na www.uvo.gov.sk

5) Uchádzači pri preukázaní splnenia podmienok účasti môžu v súlade s § 39 zákona o verejnom obstarávaní využiť jednotný európsky dokument. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú obstarávateľovi uchádzači v súlade s § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní v lehote 5 prac. dní odo dňa doručenia písomnej výzvy na doručenie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti, ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu.

6) Obstarávateľ podľa § 40 ods. 8 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií, bez potreby vydania predchádzajúceho rozhodnutia akýmkoľvek orgánom verejnej moci, má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu alebo obmedzujúcu hospodársku súťaž, a to bez ohľadu na akýkoľvek majetkový, zmluvný alebo personálny vzťah medzi týmto uchádzačom alebo záujemcom a daným hospodárskym subjektom,

7) Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané sociálne aspekty.

8) V súvislosti s rozsahom a náročnosťou obstarávaného predmetu zákazky, ako aj zložitosti podmienok realizácie a požiadaviek obstarávateľa vyplývajúcich z predmetu zákazky, obstarávateľ odporúča uskutočniť obhliadku miesta realizácie diela zo strany záujemcov, pričom na obhliadke bude záujemcom vizuálne umožnené osobne sa oboznámiť s konkrétnymi priestorom na realizáciu predmetu zákazky. Bližšie informácie sú súčasťou súťažných podkladov.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: v zmysle zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
08.06.2023

Redakčné opravy

22275 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 131/2023
V oznámení 20349-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa TEPLÁREŇ Považská Bystrica, s.r.o., Robotnícka 2160, 017 34 Považská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 116/2023 zo dňa 14.06.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 14.07.2023 12:00 Má byť: 31.07.2023 12:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 14.07.2023 13:00 Má byť: 31.07.2023 13:00
23362 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 139/2023
V oznámení 20349-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa TEPLÁREŇ Považská Bystrica, s.r.o., Robotnícka 2160, 017 34 Považská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 116/2023 zo dňa 14.06.2023 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.4) Stručný opis Namiesto: Predmetom zákazky je realizácia rekonštrukcie výrobného zariadenia v teplárni Považská Bystrica vrátane spracovania dokumentácie realizácie stavby, zabezpečenie kolaudačného konania, zaškolenia zamestnancov obstarávateľa, plánovaného servisu a neplánovaných opráv v rozsahu 16 000 motohodín vrátane. Bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky sú súčasťou súťažných podkladov. Má byť: Predmetom zákazky je realizácia rekonštrukcie výrobného zariadenia v teplárni Považská Bystrica vrátane spracovania dokumentácie realizácie stavby, zabezpečenie kolaudačného konania, zaškolenia zamestnancov obstarávateľa, plánovaného servisu a neplánovaných opráv v rozsahu 16 000 motohodín vrátane, alebo do uplynutia štyridsaťosem (48) mesiacov (podľa toho, ktorá zo skutočností nastane skôr). Bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky sú súčasťou súťažných podkladov. II.2.4) Opis obstarávania Namiesto: Predmetom zákazky je realizácia rekonštrukcie výrobného zariadenia v teplárni Považská Bystrica vrátane spracovania dokumentácie realizácie stavby, zabezpečenie kolaudačného konania, zaškolenia zamestnancov obstarávateľa, plánovaného servisu a neplánovaných opráv v rozsahu 16 000 motohodín vrátane. Bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky sú súčasťou súťažných podkladov. Má byť: Predmetom zákazky je realizácia rekonštrukcie výrobného zariadenia v teplárni Považská Bystrica vrátane spracovania dokumentácie realizácie stavby, zabezpečenie kolaudačného konania, zaškolenia zamestnancov obstarávateľa, plánovaného servisu a neplánovaných opráv v rozsahu 16 000 motohodín vrátane, alebo do uplynutia štyridsaťosem (48) mesiacov (podľa toho, ktorá zo skutočností nastane skôr). Bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky sú súčasťou súťažných podkladov.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité