II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov
Prípravné trhové konzultácie - Prevádzka, servis a rozvoj aplikačného riešenia a modulov Mobilnej aplikácie IDS BK – Cestujeme jednoduchšie
Referenčné číslo: 08/2023
II.1.2)
Hlavný kód CPV
72200000-7
II.1.3)
Druh zákazky
Služby
II.1.4)
Stručný opis
Oznámenie o konaní prípravných trhových konzultácií k pripravovanému verejnému obstarávaniu pre predmet zákazky s názvom: Prevádzka, servis a rozvoj aplikačného riešenia a modulov Mobilnej aplikácie IDS BK Cestujeme jednoduchšie podľa ustanovenia § 25 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Stručný opis predmetu zákazky:
Predmetom zákazky je:
a)Prevádzka aplikačného riešenia a modulov Mobilnej aplikácie IDS BK (ďalej len ako "MA IDS BK") v rozsahu stanovenom v opise predmetu zákazky, a to po dobu 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy;
b)Servis aplikačného riešenia a modulov MA IDS BK v rozsahu stanovenom v opise predmetu zákazky, ktorý je súčasťou súťažných dokumentov, a to po dobu 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy;
c)Rozvoj aplikačného riešenia a modulov MA IDS BK v súlade s Prílohou č. 1 - Rozvoj aplikačného riešenia a modulov Mobilnej aplikácie IDS BK Cestujeme jednoduchšie, a to na základe samostatných objednávok Verejného obstarávateľa počas doby trvania zmluvy;
d)Poskytnutie služieb rozvoja aplikačného riešenia a modulov MA IDS BK nad rámec úprav uvedených v písm. c) vyššie podľa požiadaviek Verejného obstarávateľa, a to v maximálnom rozsahu 1.000 hodín počas doby trvania zmluvy.
e)Splnenie povinností stanovených právnymi predpismi Slovenskej republiky v súvislosti s predmetom zákazky.
Podrobný opis predmetu zákazky s prílohami vrátane popisu aplikačného riešenia a modulov MA IDS BK je uvedený v časti dokumenty zákazky.
Priebeh PTK:
PTK sú určené pre hospodárske subjekty, ktoré sú spôsobilé poskytnúť predmet zákazky.
Hospodársky subjekt sa do PTK prihlási tak, že vyplní Prílohu č. 2 Formulár na prihlásenie sa na PTK a okruh otázok, (v prípade ak hospodársky subjekt nezodpovie na všetky otázky, tak uvedie dôvod ich nevyplnenia, pričom tie budú následne riešené formou osobných individuálnych konzultácií) a zašle ju Verejnému obstarávateľovi na e-mail: orvan@bid.sk najneskôr do 23.06.2023 do 12:00 hod., čím potvrdí svoj záujem o účasť na PTK vo forme osobných individuálnych konzultácií. Termín osobných individuálnych konzultácií bude pre jednotlivé hospodárske subjekty stanovený po dohode so zástupcami Verejného obstarávateľa v termíne od 26.06.2023 do 30.06.2023. Termín 2. kola bude stanovený po uskutočnení 1. kola a zverejnení zápisnice z 1. kola. Verejný obstarávateľ môže okrem individuálnych osobných konzultácií zvoliť aj formu individuálnej telekonferencie prostredníctvom aplikácie MS Teams, a to za účelom časovo rýchlejšieho dovysvetlenia doplňujúcich otázok na hospodársky subjekt, ktorý sa prihlásil do PTK.
Verejný obstarávateľ predpokladá konanie PTK v dvoch kolách, a to nasledovne:
1. kolo bude zamerané na technickú špecifikáciu predmetu zákazky, vysvetľovanie a úpravu opisu predmetu zákazky vo vzťahu k vyhodnoteniu okruhu otázok a odpovedí hospodárskych subjektov; po ukončení prvého kola bude zverejnená (na profile Verejného obstarávateľa) zápisnica z osobných individuálnych konzultácií, ktoré budú obsahovať súhrn podstatných skutočností, ktoré vyplynuli z 1. kola.
2. kolo bude zamerané na určenie predpokladanej hodnoty zákazky, a to na základe predložených ponúk hospodárskymi subjektami k výslednému opisu predmetu zákazky, ktorý vyplynul z 1. kola; po ukončení druhého kola bude zverejnená (na profile Verejného obstarávateľa) zápisnica z osobných individuálnych konzultácií, ktoré budú obsahovať súhrn podstatných skutočností, ktoré vyplynuli z 2. kola.
Ďalšie podrobnosti sú uvedené v oznámení o konaní prípravných trhových konzultácií, ktoré je súčasťou dokumentov k zákazke.
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
72260000-5
II.2.3)
Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sídlo verejného obstarávateľa na adrese: Jankolova 6, 851 04 Bratislava.
II.2.4)
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je:
a)Prevádzka aplikačného riešenia a modulov Mobilnej aplikácie IDS BK (ďalej len ako "MA IDS BK") v rozsahu stanovenom v opise predmetu zákazky, a to po dobu 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy;
b)Servis aplikačného riešenia a modulov MA IDS BK v rozsahu stanovenom v opise predmetu zákazky, ktorý je súčasťou súťažných dokumentov, a to po dobu 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy;
c)Rozvoj aplikačného riešenia a modulov MA IDS BK v súlade s Prílohou č. 1 - Rozvoj aplikačného riešenia a modulov Mobilnej aplikácie IDS BK Cestujeme jednoduchšie, a to na základe samostatných objednávok Verejného obstarávateľa počas doby trvania zmluvy;
d)Poskytnutie služieb rozvoja aplikačného riešenia a modulov MA IDS BK nad rámec úprav uvedených v písm. c) vyššie podľa požiadaviek Verejného obstarávateľa, a to v maximálnom rozsahu 1.000 hodín počas doby trvania zmluvy.
e)Splnenie povinností stanovených právnymi predpismi Slovenskej republiky v súvislosti s predmetom zákazky.
Podrobný opis predmetu zákazky s prílohami vrátane popisu aplikačného riešenia a modulov MA IDS BK je uvedený v časti dokumenty zákazky.
II.3)
PREDPOKLADANÝ DÁTUM ZVEREJNENIA OZNÁMENIA O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
01.08.2023