II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov
Kancelárske potreby a kancelársky papier
II.1.2)
Hlavný kód CPV
30192000-1
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka kancelárskych potrieb a kancelárskeho papiera, vrátane súvisiacich služieb, najmä dodávka, doprava, vykládka, na základe písomných objednávok, vystavených počas platnosti a účinnosti zmluvy a podľa potrieb verejného obstarávateľa. Uchádzač zabezpečí dodávku a dopravu kancelárskeho papiera a kancelárskych potrieb do miesta plnenia určeného verejným obstarávateľom v objednávke.
II.1.5)
Celková predpokladaná hodnota
204 908,00
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
30197642-8
30197000-6
22852000-7
22816300-6
30199230-1
30192121-5
30192125-3
II.2.3)
Miesto dodania
Kód NUTS
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Miestom dodania predmetu zákazky sú pracoviská verejného obstarávateľa v nasledovných mestách: Bratislava, Trnava, Nitra, Komárno, Banská Bystrica, Trenčín, Žilina, Prešov, Košice.
II.2.4)
Opis obstarávania
viď. bod II.1.4).
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Predpokladaná hodnota
204 908,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie