Oznámenie 20306 - WYP

Obsah

20306 - WYP
Vestník č. 115/2023 - 13.06.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ľubovnianske múzeum - hrad v Starej Ľubovni
IČO: 37781235
Zámocká 22, 06401 Stará Ľubovňa
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Mária Poličková
Telefón: +421 424443891
Email: info@mpprofit.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/471522
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
MP Profit PB, s.r.o.
IČO: 50068849
Hliníky 712/25 , 01701 Považská Bystrica
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Mária Poličková
Telefón: +421 424443891
Email: info@mpprofit.sk
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/471522
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
§7 pds. 1 písm. d)
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Rekreácia, kultúra a náboženstvo
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Obnova hradu Ľubovňa - rekonštrukcia severovýchodnej steny hradby a 3. nádvoria
Referenčné číslo: ĽM_06_2023_SPH
II.1.2) Hlavný kód CPV
45212354-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom stavebných prác je obnova národnej kultúrnej pamiatky a to Hradu Ľubovňa - Rekonštrukcia severovýchodnej steny hradby a III. nádvoria, NKP č. ÚZPF 975/1 v rozsahu uvedenom v projektovej dokumentácií a výkaze výmer, ktorý je prílohou súťažných podkladov.
Predmet zákazky sa skladá zo Stavebného objektu SO1 Obnova hradu Ľubovňa rekonštrukcia severovýchodnej steny hradby a III. nádvoria hradu Ľubovňa, ktorý sa delí na dielčie stavebné objekty:
DSO1 Rekonštrukcia severovýchodnej hradby a prezentácia objektu bývalých kasární
Plocha riešenej časti: 342 m2
Maximálne rozmery stavby: Pôdorysný tvar obdĺžnika o zákl. stranách A=51 m; B=9 m
DSO2 Prezentácia studne v III. nádvorí
Plocha riešenej časti: 12 m2
Maximálne rozmery stavby: Pôdorysný tvar obdĺžnika o zákl. stranách A= 3 m; B= 4 m
DSO3 Odvodnenie a úprava povrchu III. nádvoria
Plocha riešenej časti: 775 m2
Maximálne rozmery stavby: Pôdorysný tvar obdĺžnika o zákl. stranách A=34,5 m; B=29,5 m
DSO4 Odvodnenie a úprava povrchu nádvoria medzi kaplnkou a gotickým palácom
Plocha riešenej časti: 241,5 m2
Maximálne rozmery stavby: Pôdorysný tvar obdĺžnika o zákl. stranách A=40 m; B=6,5 m
Bližšie informácie sú uvedené v prílohách súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
989 583,33 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45212350-4
45212314-0
45262600-7
45454100-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Hrad Ľubovňa - Parcela č. KN-C č. 4219, kat. ú._ Stará Ľubovňa
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom stavebných prác je obnova národnej kultúrnej pamiatky a to Hradu Ľubovňa - Rekonštrukcia severovýchodnej steny hradby a III. nádvoria, NKP č. ÚZPF 975/1 v rozsahu uvedenom v projektovej dokumentácií a výkaze výmer, ktorý je prílohou súťažných podkladov.
Predmet zákazky sa skladá zo Stavebného objektu SO1 Obnova hradu Ľubovňa rekonštrukcia severovýchodnej steny hradby a III. nádvoria hradu Ľubovňa, ktorý sa delí na dielčie stavebné objekty:
DSO1 Rekonštrukcia severovýchodnej hradby a prezentácia objektu bývalých kasární
Plocha riešenej časti: 342 m2
Maximálne rozmery stavby: Pôdorysný tvar obdĺžnika o zákl. stranách A=51 m; B=9 m
DSO2 Prezentácia studne v III. nádvorí
Plocha riešenej časti: 12 m2
Maximálne rozmery stavby: Pôdorysný tvar obdĺžnika o zákl. stranách A= 3 m; B= 4 m
DSO3 Odvodnenie a úprava povrchu III. nádvoria
Plocha riešenej časti: 775 m2
Maximálne rozmery stavby: Pôdorysný tvar obdĺžnika o zákl. stranách A=34,5 m; B=29,5 m
DSO4 Odvodnenie a úprava povrchu nádvoria medzi kaplnkou a gotickým palácom
Plocha riešenej časti: 241,5 m2
Maximálne rozmery stavby: Pôdorysný tvar obdĺžnika o zákl. stranách A=40 m; B=6,5 m
Bližšie informácie sú uvedené v prílohách súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
989 583,33 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 18
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov Ministerstva kultúry SR z programu Obnov si svoj dom podprogram 1.5 Komplexná obnova národných kultúrnych pamiatok s prioritou ochrany a obnovy v hodnote 650 000,00 Eur a z finančných prostriedkov Prešovského samosprávneho kraja v hodnote 567 500 Eur.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať nasledovné podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
1. podľa § 32 ods. 1 písm. e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
2. podľa § 32 1 písm. f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Uchádzač preukazuje splnenie vyžadovaných podmienok účasti:
1. podľa § 32 ods. 2 písm. e) doloženým dokladom o oprávnení uskutočňovať stavebné práce.
2. podľa § 32 ods. 2 písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta
podnikania alebo obvyklého pobytu.
Uchádzač nie je povinný predkladať doklady v zmysle § 32 ods. 2 písm. e) zákona o VO - doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, lebo verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy (§ 32 ods. 3 ZVO). Netýka sa subjektov so sídlom alebo miestom podnikania mimo Slovenskej republiky. Hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov nie je povinný predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, týkajúce sa
osobného postavenia určené verejným obstarávateľom.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO predložením prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti podľa § 33 ods. 2 ZVO. Verejný obstarávateľ písomne požiada uchádzača o nahradenie inej osoby, prostredníctvom ktorej preukazuje finančné a ekonomické postavenie, ak existujú dôvody na vylúčenie. Ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu, uchádzač je tak povinný urobiť do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca postupovať v zmysle § 33 ods. 1 ZVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.: Podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO uchádzač preukáže prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti v celkovej výške minimálne 3 500 000,00 EUR bez DPH. Za obrat v oblasti predmetu zákazky sa považuje obrat za činnosti v oblasti realizácie stavebných prác.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO uchádzač preukáže svoju technickú a lebo odbornú spôsobilosť zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
i. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie,
ii. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
2. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač preukáže svoju technickú a lebo odbornú spôsobilosť údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov,

3. Podľa § 34 ods. 1 písm. c) ZVO uchádzač preukáže údaje o technikoch alebo technických orgánoch, najmä tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi alebo záujemcovi; ak ide o zákazku na stavebné práce, tých, na ktorých sa môže uchádzač alebo záujemca obrátiť so žiadosťou o vykonanie týchto prác.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade sa postupuje podľa § 34 ods. 3 ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečovať.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1. V zozname stavebných prác musia byť stavby rovnakého alebo podobného predmetu v závislosti od charakteru hlavného predmetu zákazky (za zákazku rovnakého alebo podobného charakteru sa považujú práce na obnove alebo rekonštrukcii objektov národnej kultúrnej pamiatky (stavba zapísaná v registri nehnuteľných národných kultúrnych pamiatok, vedenom Pamiatkovým úradom SR zriadeným podľa zákona č. 29/2002 Z. z. o ochrane pamiatkového fondu alebo inom rovnocennom zozname nehnuteľných národných kultúrnych pamiatok v inej členskej krajine EÚ, resp. inom ekvivalentnom doklade preukazujúcom, že ide o kultúrnu pamiatku, ktorej pamiatková ochrana a zápis do príslušného národného zoznamu musí vyplývať zo zákona).
Uchádzač preukáže realizáciu stavebných prác obdobných ako je predmet zákazky pričom minimálna súhrnná hodnota týchto prác musí byť v relevantnom období minimálne 950 000,00 EUR bez DPH (alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene), pričom z toho uchádzač preukáže nasledovné:

- Realizáciu minimálne jednej stavby, ktorá bola s rozpočtovým nákladom 450 000,00 EUR bez DPH.

- Realizáciu minimálne jednej stavby, ktorej predmetom bola realizácia strechy z drevených šindľov v rozsahu min. 200 m2. Pri uvedenej stavbe nemusí uchádzač preukázať, že sa jednalo o objekt národnej kultúrnej pamiatky.

K bodu 2.: Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom kľúčového odborníka:
Kľúčový odborník č.1
Hlavný stavbyvedúci pre pozemné stavby s minimálne 5 ročnou praxou na pozícií a s platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Z. z. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané príslušným orgánom v krajine sídla osoby zodpovednej za riadenie stavebných prác. Obstarávateľ bude akceptovať aj ekvivalent tohto osvedčenia.

K bodu 3.: Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii nasledovné osoby resp. kľúčových odborníkov:

Kľúčový odborník č. 2
Reštaurátor so špecializáciou M1 maľba
(reštaurovanie nástennej maľby, historickej omietky a muriva v interiéroch a exteriéroch)

Kľúčový odborník č. 3
Reštaurátor so špecializáciou S6 - kameň
(reštaurovanie kamenných polychrómovaných sôch, kamenných architektonických článkov, muriva a nadväzujúcich omietok v interiéroch a exteriéroch objektov historickej architektúry).

Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 03.07.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.05.2024
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 03.07.2023 11:00
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejné a obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, otváranie ponúk bude prebiehať on-line sprístupnením (tzn. že ponuky v rozsahu poskytovaných informácií budú elektronicky sprístupnené uchádzačom v momente ich otvorenia komisiou) prostredníctvom portálu IS EVO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Celá komunikácia vo verejnom obstarávaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/ uchádzačmi sa bude uskutočňovať prostredníctvom elektronického Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie (IS EVO), ktorého správcom je Úrad vlády Slovenskej republiky (ďalej len Úrad vlády SR) s využitím všetkých jeho funkcionalít. IS EVO je dostupný bezplatne na adrese: https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html..
V prípade potreby môžu záujemcovia/uchádzači požiadať o technickú pomoc pri používaní IS EVO na e-mailovej adrese helpdesku: eplatforma@vlada.gov.sk alebo telefonicky na čísle: + 421 2 209 25 100.

Verejný obstarávateľ vyžaduje viazanosť ponúk zabezpečiť zábezpekou. Zábezpeka je stanovená vo výške 28 000,00
EUR. Ďalšie podmienky týkajúce sa zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.

Predmetné verejné obstarávanie nie je vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy zeleným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií.

Verejný obstarávateľ v zmysle § 42 ods.12 ZVO určil osobitnú podmienku plnenia zmluvy týkajúcu sa sociálnych aspektov. Úspešný uchádzač je povinný uskutočniť počas realizácie diela minimálne 1 exkurziu pre školu so stavebno-technickým zameraním v zriaďovateľskej pôsobnosti verejného obstarávateľa. Splnenie tejto podmienky uchádzač preukáže záznamom o vykonaní exkurzie s priloženou prezenčnou listinou zúčastnených žiakov potvrdeným stranou uchádzača, verejného obstarávateľa a školy.

Elektronickými platbami sa rozumie bankový prevod cez internetbanking.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
12.06.2023

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité