II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Nákup kancelárskeho nábytku pre nové administratívne priestory
Referenčné číslo: 00568/2023-7.1
II.1.2)
Hlavný kód CPV
39100000-3
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis:
Nákup kancelárskeho nábytku na dve poschodia (3NP a 4NP).
Predmetom zákazky je dodávka kancelárskeho nábytku a interiérového vybavenia do priestorov verejného obstarávateľa (dvoj stoly, jedno stoly, skrinky, pracovné stoličky, kontajnery, pracovné stoličky, konferenčné stoličky, rokovacie stoly, rokovacie stolíky, sedací nábytok, plastové stoličky, stolová elektrifikácia) vrátane súvisiacich služieb, ktorými sa rozumejú doprava na miesto určenia, vynáška na konkrétne miesto inštalácie/montáže, rozmiestnenie podľa pokynov verejného obstarávateľa, inštalácia/montáž na mieste určenia, zneškodnenie a vývoz vzniknutého odpadu a záručný servis
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
218 373,00
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Áno
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na:
všetky časti
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo prideliť zákazky kombináciou týchto častí alebo skupín častí
Uchádzač predloží ponuku na jednu alebo obe časti vypracovanú v súlade s Oznámením a súťažnými podkladmi.
II.2)
OPIS
Časť: 1
II.2.1)
Názov
Kancelársky nábytok
Časť č.: 1
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
39130000-2
39000000-2
51620000-4
60000000-8
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Úrad pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky, Tomášikova14366/64A,
831 04 Bratislava
II.2.4)
Opis obstarávania:
Nákup kancelárskeho nábytku pre dve poschodia (3NP a 4NP) centrály úradu. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky a cenová tabuľka - Kancelársky nábytok.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
121 766,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
6
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 2
II.2.1)
Názov
Sedací nábytok
Časť č.: 2
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
39110000-6
60000000-8
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Úrad pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky, Tomášikova14366/64A,
831 04 Bratislava.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Nákup sedacieho nábytku pre dve poschodia (3NP a 4NP) centrály úradu. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 2 - Opis predmetu zákazky - Stoličky a kreslá.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
96 607,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
6
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie