Oznámenie 20818 - MSS

Obsah

20818 - MSS
Vestník č. 120/2023 - 20.06.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Letové prevádzkové služby Slovenskej republiky, štátny podnik
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35778458
Ivanská cesta 93 , 82307 Bratislava
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: Radoslav Drobný
Telefón: +421 917558404
Email: drobny@visions.cc
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4006
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): https://www.lps.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/466446
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/466446
I.6) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Činnosti súvisiace s letiskami
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Poskytovanie strážnej služby
Referenčné číslo: LPS-VE-01/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
79710000-4
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je poskytovanie strážnej služby v súlade so zákonom č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a súvisiace služby.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
3 882 960,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
79711000-1
79714000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK010
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Ivanská cesta 93, Bratislava; Letisko M. R. Štefánika Bratislava; letisko Košice
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je poskytovanie strážnej služby v súlade so zákonom č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a súvisiace služby počas obdobia 60 mesiacov s opciou na ďalších 12 mesiacov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
3 882 960,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 60
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.11) Informácie o opciách
Opis opcií: Súčasťou zákazky je opcia na poskytovanie služieb, ktoré sú predmetom zákazky, na obdobie ďalších 12 mesiacov.
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predpokladaná hodnota zákazky: 3.882.960,00 EUR bez DPH vrátane opcie vo výške 647.160,00 EUR bez DPH, predpokladaná hodnota bez opcie je 3.235.800,00 EUR bez DPH.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 ZVO. Doklady a dokumenty, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ZVO. Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO, spôsobom podľa § 32 ods. 2 ZVO alebo podľa § 152 ZVO. Dokladom podľa §32 ods. 1 písm. e) ZVO je licencia na prevádzkovanie strážnej služby v súlade so zákonom č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Preukazovanie podmienok účasti je voči obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ZVO. Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa ZVO nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 ZVO, s výnimkou povinnosti predložiť platnú licenciu na prevádzkovanie strážnej služby v súlade so zákonom č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ako dokladu podľa §32 ods, 1 písm. e) ZVO. Obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa ZVO, alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neaplikuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.1.6) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky v lehote na predkladanie ponúk je stanovená vo výške 100.000,00 EUR (slovom: jednostotisíc EUR), resp. ekvivalent v inej mene. Zábezpeka je poskytnutie bankovej záruky, alebo poistenie záruky alebo zloženie finančných prostriedkov na účet obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banky. Uchádzač si môže zvoliť ktorýkoľvek z uvedených spôsobov. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.7) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Zákazka je financovaná z rozpočtu obstarávateľa. Lehota splatnosti faktúr je 14 dní od ich doručenia.
III.1.8) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Nevyžaduje sa vytvorenie určitej právnej formy.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie: Licencia na prevádzkovanie strážnej služby v súlade so zákonom č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Podmienkou pre vykonanie zákazky je predloženie potvrdenia o poistení zodpovednosti za škody spôsobené pri výkone činnosti súvisiacej s poskytovaním služieb v zmysle obchodných podmienok s výškou plnenia min. 2.000.000,00 EUR s dobou platnosti zmluvy minimálne 12 mesiacov od dátumu podpisu zmluvy, ktorá je výsledkom tohoto verejného obstarávania. V prípade, že poistná zmluva je uzatvorená na kratšiu dobu, ako je doba plnenia zmluvy, ktorá je výsledkom tohoto verejného obstarávania (t.j. 60 mesiacov), Uchádzač sa zaväzuje počas doby platnosti zmluvy poistnú zmluvu obnovovať tak, aby bola platná po celú dobu plnenia zmluvy, ktorá je výsledkom tohoto verejného obstarávania. Úplné podmienky vykonávania zákazky sú uvedené v obchodných podmienkach obstarávateľa, ktoré tvoria čať D súťažných podkladov.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.8) Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 17.07.2023 14:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 17.07.2023 14:10
Miesto: Otváraním ponúk elektronicky prostredníctvom systému EVO sa rozumie ich sprístupnenie komisii.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Umožnením účasti uchádzačov na otváraní ponúk sa rozumie sprístupnenie údajov podľa bodu 23.4 súťažných podkladov prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy nejde o zelené verejné obstarávanie, o obstarávanie inovácií, ani o obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.

Vyhodnotenie ponúk bude realizované postupom podľa § 66 ods. 7 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

Zákazka je zadávaná prostredníctvom systému EVO.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
14.06.2023

Redakčné opravy

23646 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 140/2023
V oznámení 20818-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Letové prevádzkové služby Slovenskej republiky, štátny podnik, Ivanská cesta 93, 823 07 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 120/2023 zo dňa 20.06.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 17.07.2023 14:00 Má byť: 24.07.2023 14:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 17.07.2023 14:10 Má byť: 24.07.2023 14:10

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité